-
Είναι πράγματι πολύ όμορφο αυτοκίνητο και εσωτερικά και εξωτερικά... Αλλά ο κινητήρας είναι πίκρα μεγάλη...
Στο test drive εκτός ότι σερνόταν εντελώς, ο κινητήρας είχε πολύ τραχύ ήχο, πολύ περίεργο το κούμπωμα ταχυτήτων (ακουγόταν ένας μεταλλικός ήχος) και επιπλέον η κατανάλωση σταθερά πάνω από 11lt/100km. Μέσο όρο είχε 13,4lt/100km... Αυτά έλεγε ο υπολογιστής ταξιδιού. Το GV είχε πάνω του 13500km...Με 3 άτομα μέσα το αυτοκίνητο απλά δεν πήγαινε...
Ακόμη και το απλό 207 με τα 90 άλογα δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικό...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Είναι πράγματι πολύ όμορφο αυτοκίνητο και εσωτερικά και εξωτερικά... Αλλά ο κινητήρας είναι πίκρα μεγάλη...
Στο test drive εκτός ότι σερνόταν εντελώς, ο κινητήρας είχε πολύ τραχύ ήχο, πολύ περίεργο το κούμπωμα ταχυτήτων (ακουγόταν ένας μεταλλικός ήχος) και επιπλέον η κατανάλωση σταθερά πάνω από 11lt/100km. Μέσο όρο είχε 13,4lt/100km... Αυτά έλεγε ο υπολογιστής ταξιδιού. Το GV είχε πάνω του 13500km...Με 3 άτομα μέσα το αυτοκίνητο απλά δεν πήγαινε...
Ακόμη και το απλό 207 με τα 90 άλογα δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικό...
το απλό 207 είναι κλασεις ανώτερο Απο το βιταρα...
Έχει ακριβώς την μισή κατανάλωση (δεν κάνω Πλάκα ) έχει πιο ζωηρό μοτέρ και ΠΟΛΥ καλύτερα φρένα...
Το καινούργιο βιταρα έχει μόνιμη 4κινηση είναι φασαριοζικο , έχει αισχρο κιβώτιο και μετριοτατα φρένα ...
Κρουασαν με ρόδες σε σχέση με το 207... -
Εντάξει, με πείσατε.
Το φτιάχνω και το κρατώ
-
Φτου!!!
Χασαμε ενα ακομα μελος για το φιατ φορουμ.
Σοβαρα τωρα πιστευω οτι πηρες την καλυτερη αποφαση
-
Κοίτα, ότι μου έχει σπάσει τα νεύρα το θεματάκι του, μου τα έχει σπάσει.
Αλλά για να μου λέτε ένα σορό άτομα να μην το κάνω... ε δίκιο θα έχετε
Σήμερα πήγα και του έκανα το service του.
Λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, τακάκια εμπρός (δεν είχε μείνει τίποτα επάνω). -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σε xantia I και II, xm, zx, cx,gs,bx,xsara και μη χαμηλωμενα saxo-106-206 εχεις μπει??
Στις εγκαρσιες ανωμαλιες οι ημιακαμπτοι σιγουρα κοπανανε περισσοτερο απο απο τους υστερουντες διαπιστωμενο και μη διαπραγματευσιμο..Καλα αμα πιασουμε υδροπνευματικες αστο..Το 206 πάντως το 1,6 με την πιο σκληρή ανάρτηση (μαμά) δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα άνετο... Το 1,4 (με την πιο μαλακή ανάρτηση) είναι άλλο πράμα!
-
Το 207 όταν το είχα πάρει, μου έσπαγε τα νεύρα κάποιες στιγμές.
Είχε ωραία ανάρτηση, αλλα σκληρή... φυσικά σε σχέση πάντα με το ΑΧάκι.
Τώρα, 3 χρόνια μετα και 37.000 χιλιόμετρα, μπορώ να πω οτι έχει γίνει μαγικό χαλί...!Δεν γέρνει, κρατάει σαν πουτάνα και στις λακκούβες (οκ οχι τάφους) περνάς πολύ άνετα απο πάνω.
ΦΥΣΙΚΑ δεν είναι σαν τα υδρο... είπαμε μην λέμε και μαλακίες...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Κοίτα, ότι μου έχει σπάσει τα νεύρα το θεματάκι του, μου τα έχει σπάσει.Αλλά για να μου λέτε ένα σορό άτομα να μην το κάνω... ε δίκιο θα έχετε
Σήμερα πήγα και του έκανα το service του.
Λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, τακάκια εμπρός (δεν είχε μείνει τίποτα επάνω).To θέμα βρε Θάνο είναι ότι απλά αν πάρεις ένα άλλο αμαξάκι θα είναι κατά πάσα πιθανότητα χειρότερο σε όλα από το 207 (όταν δουλεύει ). Εκτός αν πας σε τπτ cuore φάση, που εκεί απλά γλυτώνεις ένα ποσό (πόσο όμως να είναι κάθε χρόνο;) και δεν έχεις καμία απαίτηση... Θέλει ζύγισμα η φάση...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Το 207 όταν το είχα πάρει, μου έσπαγε τα νεύρα κάποιες στιγμές.**Είχε ωραία ανάρτηση, αλλα σκληρή... **φυσικά σε σχέση πάντα με το ΑΧάκι.
Τώρα, 3 χρόνια μετα και 37.000 χιλιόμετρα, μπορώ να πω οτι έχει γίνει μαγικό χαλί...!Δεν γέρνει, κρατάει σαν πουτάνα και στις λακκούβες (οκ οχι τάφους) περνάς πολύ άνετα απο πάνω.
ΦΥΣΙΚΑ δεν είναι σαν τα υδρο... είπαμε μην λέμε και μαλακίες...
Και εγώ όταν το είχα πάρει με την ανάρτηση είχα φοβερό θέμα. Αισθανόμουν το αυτοκίνητο πολύ σκληρό, απότομο στις ανωμαλίες του δρόμου και κοπάναγε ιδιαίτερα. Ήταν κουραστικό.
Δεν υπήρχε όμως ποτέ περίπτωση να πειράξω την ανάρτηση.
Οπότε (ως γνωστόν) πέταξα τις 17άρες και φόρτωσα 16άρες ζαντούμπες σπέσιαλ και από τότε πανηγυρίζω και ευχαριστιέμαι την κύλιση και την συμπεριφορά στην Ελληνική πίσσα...υ.γ. φυσικά κάποιοι με 'πειράζουν' γιατί θεωρούν ότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να φορά πάνω από 17άρα ή 18άρα ή 19άρα για αισθητικούς λόγους...αλλά αυτό εμένα λίγο με απασχολεί... Προέχει η οδηγική ευχαρίστηση!...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...
Οπότε (ως γνωστόν) πέταξα τις 17άρες και φόρτωσα 16άρες ζαντούμπες σπέσιαλ και από τότε πανηγυρίζω και ευχαριστιέμαι την κύλιση και την συμπεριφορά στην Ελληνική πίσσα...υ.γ. φυσικά κάποιοι με 'πειράζουν' γιατί θεωρούν ότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να φορά πάνω από 17άρα ή 18άρα ή 19άρα για αισθητικούς λόγους...αλλά αυτό εμένα λίγο με απασχολεί... Προέχει η οδηγική ευχαρίστηση!...
Ωραίος Νικόλα.
Αυτά, που έγραψες να τα διαβάζουν όλοι εκείνοι, που πάνε και βάζουν σε αυτοκίνητα, που τους πρέπουν 14άρες-15άρες ζάντες, 17άρες έτσι για να 'γεμίζει ο θόλος' ή ότι και καλά βελτιώνουν το πάτημα του αυτοκινήτου τους. Κούνια, που μας κούναγε...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Εντάξει, με πείσατε.Το φτιάχνω και το κρατώ
Σωστή κίνηση.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Εντάξει, με πείσατε.
Το φτιάχνω και το κρατώ
Σε καταλαβαινω.
Ξερεις ποσες φορες μου ηρθε να φωναξω http://www.youtube.com/watch?v=V8_Wr5l-moM
(στην θεση του καρβουνο βαλε την λεξη PEUGEOT και ειναι σαν να μ ακους)
Αλλα πολλες φορες ψαχνοντας απο εδω και απο εκει καταληγω στο να το κρατησω. Δεν βρισκω κατι καλυτερο δεν αλλαζεις για πλακα αυτοκινητο χωρις ώριμη σκέψη -
-
Συγχαρητήρια!!!
Πραγματικά σκέφτηκα άπειρες φορές να σε απειλήσω με αφορισμό μήπως συνετιστείς! Ευτυχώς δούλεψε ο Ουράνιος Πατήρ ημών.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Ωραίος Νικόλα.Αυτά, που έγραψες να τα διαβάζουν όλοι εκείνοι, που πάνε και βάζουν σε αυτοκίνητα, που τους πρέπουν 14άρες-15άρες ζάντες, 17άρες έτσι για να 'γεμίζει ο θόλος' ή ότι και καλά βελτιώνουν το πάτημα του αυτοκινήτου τους. Κούνια, που μας κούναγε...
Στο χώρο εδώ, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι σε τέτοια θέματα οι απόψεις των παλιών χρηστών αλλά και των περισσοτέρων μελών προτρέπουν προς λογικές λύσεις, σίγουρα όχι ακραίες.
Στα sites όμως κάποιων συλλόγων συνήθως επικρατεί μία 'καγκουρίαση' με στόχο την 'φιγούρα' και την 'επίδειξη' του ποιο ωραίου αυτοκινήτου. Στα sites αυτά είναι πολύ δύσκολο να επικρατήσει μία λογική και ισορροπημένη άποψη.
Οπότε οι προτάσεις για ακραίες επεμβάσεις είναι πολλές και σχεδόν κανόνας...
Συνήθως τα περισσότερα από αυτά τα μέλη είναι νεαρά άτομα (που βράζει το αίμα τους) ή άτομα που έχουν κάποια συμφέροντα (π.χ. οικονομικά).
Κάποιοι παρασύρονται, κάποιοι άλλοι όχι...Επίσης υπάρχει και μία κατηγορία χρηστών που ψάχνει να βρει 'θύματα' για να δοκιμάζει προϊόντα σε αυτοκίνητα άλλων, για να μην κάνει πειραματώζωο το δικό του αυτοκίνητο...
Π.χ. βάλε 18άρες, είναι φοβερές, τρομερές! Βάλε και πες μας μετά πως πάει στο δρόμο και τις απόψεις σου!...
Προσωπικά, για Τεχνικά Θέματα εμπιστεύομαι ΜΟΝΟ τις απόψεις του φόρουμ των 4Τ. -
http://www.youtube.com/watch?v=wOfEuKSxQfU&feature=related
κατευθειαν στο μουσειο της Αυτοκινησης ....Αυτο ηταν η peugeot και η τρομακτικη ανεση και αναρτηση της citroen πραγματικα δεν αφηνε χωρο για τον αντaγωνισμο.
Wheeler Dealers Peugeot 205 GTI
http://www.youtube.com/watch?v=Md7uDjDE3eg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2i-5VcCOmw0&feature=related μ
http://www.youtube.com/watch?v=xWZ1skiChZs&feature=related
Youtube Video -
@saxon_A340: 4,5 ίντζες φάρδος το ζαντόνι του μπόμπιρα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
@saxon_A340: 4,5 ίντζες φάρδος το ζαντόνι του μπόμπιρα...Θανκς.
Τι λαστιχο μπορυμε να βαλουμε λοιπον?
Γιατι θα τα βαλω φωτια σε λεω... -
για φιλους των συνδεσεων ...usb ,aux,κτλ
Youtube Video -
Ήθελα να ρωτήσω αν στη συγκεκριμένη ζάντα (15'') (http://www.car.gr/parts/view/639960/) μπαίνουν λάστιχα 205 γιατί τώρα έχω τα κλασικά 195-65-15 και θα ήθελα κάτι λίγο πιο φαρδύ.
Το έχει δοκιμάσει κανείς; Γιατί εκεί που βάζω συνήθως λάστιχα μου είπαν ότι δε σηκώνει αυτή η ζάντα πιο φαρδιά.
PEUGEOT FORUM