Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρονικά χειριστήρια και εργονομία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ηλεκτρονικά χειριστήρια και εργονομία
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    26
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Το κλιματιστικό του Toledo ήταν πολύ απλό. Είχε τρείς μεγάλους περιστροφικούς διακόπτες (ταχύτητα ανεμιστήρα, θερμοκρασία και κατεύθυνση αέρα) και δύο κουμπιά για το AC. Μπορούσα να το ρυθμίσω με την αφή μόνο.

      Το Santa Fe έχει ηλεκτρονικό AC. Δεν είναι πολύπλοκο, όμως εργονομικά δεν μπορώ να το συνηθίσω. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω τα κουμπιά με την αφή και πρέπει να πάρω το βλέμα μου απο το δρόμο και να κοιτάξω για να το ρυθμίσω. Φαίνεται λίγο εδώ: http://irishcar.com/ICOimages/hyndsantafe2.jpg

      Βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα όλο το ταμπλώ γεμάτο κουμπιά. Ειδικά αυτά που έχουν ανεξάρτητο σύστημα κλιματισμού για τον κάθε επιβάτη, ή υπολογιστές ταξιδιου.

      Δέν είμαι κατά όλων αυτών των συστημάτων, αλλά πόσο εργονομικά είναι? Μήπως αποσπούν την προσοχή του οδηγού περισσότερο απ όσο πρέπει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Το κλιματιστικό του Toledo ήταν πολύ απλό. Είχε τρείς μεγάλους περιστροφικούς διακόπτες (ταχύτητα ανεμιστήρα, θερμοκρασία και κατεύθυνση αέρα) και δύο κουμπιά για το AC. Μπορούσα να το ρυθμίσω με την αφή μόνο.

        Το Santa Fe έχει ηλεκτρονικό AC. Δεν είναι πολύπλοκο, όμως εργονομικά δεν μπορώ να το συνηθίσω. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω τα κουμπιά με την αφή και πρέπει να πάρω το βλέμα μου απο το δρόμο και να κοιτάξω για να το ρυθμίσω. Φαίνεται λίγο εδώ: http://irishcar.com/ICOimages/hyndsantafe2.jpg

        Βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα όλο το ταμπλώ γεμάτο κουμπιά. Ειδικά αυτά που έχουν ανεξάρτητο σύστημα κλιματισμού για τον κάθε επιβάτη, ή υπολογιστές ταξιδιου.

        Δέν είμαι κατά όλων αυτών των συστημάτων, αλλά πόσο εργονομικά είναι? Μήπως αποσπούν την προσοχή του οδηγού περισσότερο απ όσο πρέπει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Το κλιματιστικό του Toledo ήταν πολύ απλό. Είχε τρείς μεγάλους περιστροφικούς διακόπτες (ταχύτητα ανεμιστήρα, θερμοκρασία και κατεύθυνση αέρα) και δύο κουμπιά για το AC. Μπορούσα να το ρυθμίσω με την αφή μόνο.

          Το Santa Fe έχει ηλεκτρονικό AC. Δεν είναι πολύπλοκο, όμως εργονομικά δεν μπορώ να το συνηθίσω. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω τα κουμπιά με την αφή και πρέπει να πάρω το βλέμα μου απο το δρόμο και να κοιτάξω για να το ρυθμίσω. Φαίνεται λίγο εδώ: http://irishcar.com/ICOimages/hyndsantafe2.jpg

          Βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα όλο το ταμπλώ γεμάτο κουμπιά. Ειδικά αυτά που έχουν ανεξάρτητο σύστημα κλιματισμού για τον κάθε επιβάτη, ή υπολογιστές ταξιδιου.

          Δέν είμαι κατά όλων αυτών των συστημάτων, αλλά πόσο εργονομικά είναι? Μήπως αποσπούν την προσοχή του οδηγού περισσότερο απ όσο πρέπει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            flowerpower last edited by

            προσωπικα νομιζω οτι ισχυει κατι τετοιο αλλα σε πολυ μικρο βαθμο.
            Πλεον εχουμε αρκετα μεγαλους δρομους με 2 και 3 λωριδες ανα κατευθυνση και μπορει ο οδηγος ανετα να κοιταξει για 2-3 secs το κλιματιστικο για να το ρυθμισει σε μια μεγαλη ευθεια η ακομα να κανει δεξια, να ελατωσει ταχυτητα και να το ρυθμισει με την ησυχια του.
            Αν και το ιδανικοτερο ειναι να το ρυθμιζει ο συνοδηγος. Τωρα για μικρες αποστασεις το ρυθμιζεις με το μπαινεις στο αμαξι και αμα εισαι σε στενο επαρχιακο δρομο κανεις υπομονη 5-10 λεπτα μεχρι να βρεις ενα ανοιγμα για να σταματησεις και να το ρυθμισεις

            Υπομονη, στο τελος θα βαλουν και τα κουμπια του κλιματισμου στο τιμονι -αν δεν το εχουν κανει ηδη σε μερικα- και το να σου ανοιγει ο αεροσακος η να πρεπει να αλλαξεις τιμονι θα ειναι η καλυτερη περιπτωση για τις αντιπροσωπιες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos last edited by

              Φίλε Dog80 δεν έχεις άδικο. Κι εγώ στο Punto το ρύθμιζα δια της αφής με τα περιστροφικά χειριστήρια. Τώρα με τον ηλεκτρονικό κλιματισμό του Corolla πρέπει να 'ψάξω' στην κονσόλα να βρώ το 'AC' το recycle ή το Auto. Ευτυχώς τα κουμπιά για ταχύτητα ανεμιστήρα και ρύθμιση θερμοκρασίας είναι ξεχωριστά και μόνα τους σε αντιδιαμετρικά σημεία στην κονσόλα και βρίσκονται δια της αφής.
              Παρόλα αυτά, πρέπει να επισημάνω ότι η λειτουργία auto τουλάχιστον στο Corolla που ξέρω καλά, μου φτιάχνει ακριβώς τις συνθήκες που επιθυμώ προσωπικά με αποτέλεσμα τελικά να μην πειράζω τα χειριστήρια παραπάνω από μια φορά στην αρχή της διαδρομής.
              Γενικότερα πάντως συμφωνώ ότι οι τελευταίες σχεδίασης κονσόλες μπορεί να είναι εντυπωσιακές αλλά ίσως είναι λίγο δύσχρηστες. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν και άλλοι φιλοι για τα αυτοκίνητά τους...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Κάτι άλλο επίσης που με νευριάζει είναι οι προσόψεις των ραδιοφώνων. Η τάση που κυριαρχεί στην αγορά είναι να μεγαλώνει η οθόνη και να μικραίνουν τα κουμπιά.

                Έχω ένα Panasonic. Τα κουμπιά είναι πολύ μικρά και σκληρά. Το μεγαλύτερο μέρος της πρόσοψης είναι η οθόνη, της οποίας τα 2/3 είναι άχρηστη (παίζει κάτι χαζά φωτορυθμικα). Θα προτιμούσα μια οθόνη με τα απολύτως αναγκαία και τα κουμπιά να γίνουν μεγαλύτερα και πιο μαλακά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  n_olympios last edited by

                  Μεγάλο θέμα τα ηλεκτρονικά χειριστήρια. Αν θυμάμαι καλά σε μια δοκιμή μικρομεσαίων των 4Τ το Leon είχε πάρει αρνητική κριτική για αυτό ακριβώς το πράγμα. Το Xsara μου έχει μεν αυτόματο κλιματισμό με ρύθμιση θερμοκρασίας, αλλά με αναλογικά χειριστήρια και είναι πολύ εύκολο. Το C5 έχει ηλεκτρονικό κλιματισμό, και ευτυχώς τα χειριστήρια για ρύθμιση θερμοκρασίας οδηγού-συνοδηγού είναι περιστροφικά, αλλά δε συγκρίνεται με την εργονομία του πλήρως χειροκίνητου.

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Κάτι άλλο επίσης που με νευριάζει είναι οι προσόψεις των ραδιοφώνων. Η τάση που κυριαρχεί στην αγορά είναι να μεγαλώνει η οθόνη και να μικραίνουν τα κουμπιά.

                  Έχω ένα Panasonic. Τα κουμπιά είναι πολύ μικρά και σκληρά. Το μεγαλύτερο μέρος της πρόσοψης είναι η οθόνη, της οποίας τα 2/3 είναι άχρηστη (παίζει κάτι χαζά φωτορυθμικα). Θα προτιμούσα μια οθόνη με τα απολύτως αναγκαία και τα κουμπιά να γίνουν μεγαλύτερα και πιο μαλακά.

                  Γι'αυτό εγώ προτείνω αυτή σαν μια από τις καλύτερες συνολικά πηγές που κυκλοφορούν σήμερα (και ακούγεται και πολύ όμορφα):

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgos last edited by

                    Α, εδώ δεν έχω παράπονο! Το ηχοσύστημα είναι on board (και νομίζω ότι από μέσα είναι Panasonic) και τα κουμπιά του είναι μεγαλύτερα από του... πληκτρολογίου!!! Επίσης πολύ πρακτικά τα χειριστήρια στο τιμόνι αν και θα τα ήθελα στο δεξί χέρι (γκρινιάρης). Άσε που δεν χρειάζεται να βγάζεις και να κουβαλάς προσόψεις! Η δε οθόνη είναι για όλες τις δουλειές (trip computer, radio, cd)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n_olympios last edited by

                      Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
                      Επίσης πολύ πρακτικά τα χειριστήρια στο τιμόνι αν και θα τα ήθελα στο δεξί χέρι (γκρινιάρης).

                      Γιώργο, εδώ δεν έχεις δίκιο. Το δεξί χέρι είναι ήδη επιβαρυμένο με πολλές λειτουργίες, ρύθμιση κλιματιστικού, ταχύτητες, χειρόφρενο κλπ. Το αριστερό το μόνο που έχει είναι τα φλας και τα ηλεκτρικά παράθυρα (κι αυτό όχι σε όλα τα αυτοκίνητα). Αρα είναι πολύ καλύτερο να τα έχεις στο αριστερό χέρι.

                      Εκτός βέβαια κι αν σε ενοχλεί επειδή θέλεις να το κρεμάς έξω από το παράθυρο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giorgos last edited by

                        Ωχ!!! Που κατάλαβες το ταρίφικο μαύρισμά μου!!!
                        Όχι ο λόγος είναι απλούστερος. Επειδή το Corolla τα χειριστήρια τα έχει πίσω απ' το τιμόνι και λίγο χαμηλά και όχι πάνω σε αυτό, η συγκεκριμένη θέση θα με εξυπηρετούσε πιο πολύ στο δεξί χέρι. Εξάλλου από αριστερά σε εξωθεί να αλλάζεις σταθμό την ώρα που αλλάζεις και ταχύτητα ενώ από δεξιά σου το απαγορεύει.
                        Φίλε μου n_ol;ympios ( n όπως Νίκος? ) ο λόγος είναι περισσότερο ψυχολογικός. Έτσι για να γκρινιάξω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
                          Όχι ο λόγος είναι απλούστερος. Επειδή το Corolla τα χειριστήρια τα έχει πίσω απ' το τιμόνι και λίγο χαμηλά και όχι πάνω σε αυτό, η συγκεκριμένη θέση θα με εξυπηρετούσε πιο πολύ στο δεξί χέρι. Εξάλλου από αριστερά σε εξωθεί να αλλάζεις σταθμό την ώρα που αλλάζεις και ταχύτητα ενώ από δεξιά σου το απαγορεύει.

                          Νομίζω πως και πάλι δε θα ήταν τόσο βολικό, γιατί έτσι ακριβώς είναι στο δικό μου και του πατέρα μου (χειριστήριο στην κολώνα του τιμονιού).

                          Οταν είχα την προηγούμενη πηγή μου (στο προηγούμενο αυτοκίνητο) η οποία ήταν Sony είχα αγοράσει το joystick της, το οποίο θεωρώ ακόμη και σήμερα μια από τις πιο εργονομικές συσκευές που μπορούν να υπάρξουν. Το είχα δοκιμάσει παντού, αριστερά, δεξιά, στην κονσόλα, δίπλα στο χειρόφρενο, μέχρι και στην πόρτα το είχα βάλει, δίπλα στους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων (όχι, δεν είχα ανοίξει τόσες τρύπες, το στερέωνα με velcro). Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι στο αριστερό μέρος της κολώνας του τιμονιού είναι το καλύτερο σημείο. Το ίδιο συμπέρασμα βγάζουν και οι περισσότεροι εγκαταστάτες.

                          Αρκετά όμως με αυτό το θέμα, γιατί όπως λες κι εσύ παρακάτω:

                          Φίλε μου n_ol;ympios ( n όπως Νίκος? ) ο λόγος είναι περισσότερο ψυχολογικός. Έτσι για να γκρινιάξω.

                          ακριβώς, δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα πια. (n όπως Νικόλας 😉 ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            artech last edited by

                            Το χειριστήριο του ηχοσυστήματος της Renault είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει! Επίσης γνωστός μου μού είπε ότι 'μετά από δυο μέρες χρήσης του iDrive, γίνεσαι Χουντίνι!!'.

                            n_olympios, το δεξί χέρι απασχολημένο με το χειρόφρενο, εεεεεεεε;;;;;;;) 😉 😉

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Εγω εχω ενα Ρ/Κ της SONY ,αυτο που εχει διπλη οθονη.Τα κουμπια του ειναι πολυ βολικα και δεν σου αποσπουν την προσοχη.Εκεινο που ποτε δεν καταλαβα ομως ειναι η χρησιμοτητα του τηλεχειριστηριου.Αν ειναι απαραιτητο να κοιτα την συσκευη για να λειτουργησει τοτε πια η χρησιμοτητα του;Το εχω στο ντουλαπακι απλα και μονο μην κλειδωσει το Ρ/Κ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitrios2004 last edited by

                                Προσωπικά με το a/c δεν ασχολούμαι ποτέ. Ανάβει με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο και το έχω μόνιμα στους 70 F (21 C) Είτε έχω ανοιχτά παράθυρα ή οχι δεν το πειράζω ποτέ.. Μου αρέσει να βγάζει κρύο αέρα συνέχεια.

                                Επομένος η μοναδική απόσπαση απο την οδήγησή μου μπορεί να είναι το στερεοφωνικό. Επειδή όμως ακούω cd και όχι ράδιο και πάλι νομίζω οτι συμβιβάζομαι πολύ εύκολα με τα χειριστήρια. Δηλαδή και εργονομικό να μην είναι θα το συνηθίσω γρήγορα. Δεν χρειάζομαι και πολλά κουμπιά.

                                ΑΠο την άλλη όσες περισσότερες επιλογές έχει το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο το αγαπάω Μου αρέσουν τα πολλά κουμπάκια

                                Για εμένα στο σημαντικότερο κομμάτι στην εργονομία είναι οι ποτηροθήκες (δεν θέλω σχόλια για τους Αμερικάνους εδώ παρακαλώ ) Θέλω οταν οδηγώ να μπορώ να πιάνω το ποτήρη μου που και να μήν ταλαιπωρούμαι. Και προσωπικά σχεδον πάντα έχω coffee, ice tea, νερό να πίνω..

                                Πέρα απο την πλάκα πάντως είναι σημαντικότερο κομμάτι αυτό απο το καλό στερεοφωνικό για εμένα τουλάχιστον. Πιό πολλές φορές θα απλώσω το χέρι μου να πιάσω το ποτήρι, παρά θα αλλάξω θερμοκρασία (που δεν το κάνω ποτέ) η μουσικό κομμάτι ή ένταση στον ήχο.

                                Με εκτίμηση,
                                Δημήτρης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-1970 last edited by

                                  Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                                  Προσωπικά με το a/c δεν ασχολούμαι ποτέ. Ανάβει με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο και το έχω μόνιμα στους 70 F (21 C) Είτε έχω ανοιχτά παράθυρα ή οχι δεν το πειράζω ποτέ.. Μου αρέσει να βγάζει κρύο αέρα συνέχεια.

                                  Επομένος η μοναδική απόσπαση απο την οδήγησή μου μπορεί να είναι το στερεοφωνικό. Επειδή όμως ακούω cd και όχι ράδιο και πάλι νομίζω οτι συμβιβάζομαι πολύ εύκολα με τα χειριστήρια. Δηλαδή και εργονομικό να μην είναι θα το συνηθίσω γρήγορα. Δεν χρειάζομαι και πολλά κουμπιά.

                                  ΑΠο την άλλη όσες περισσότερες επιλογές έχει το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο το αγαπάω Μου αρέσουν τα πολλά κουμπάκια

                                  Για εμένα στο σημαντικότερο κομμάτι στην εργονομία είναι οι ποτηροθήκες (δεν θέλω σχόλια για τους Αμερικάνους εδώ παρακαλώ ) Θέλω οταν οδηγώ να μπορώ να πιάνω το ποτήρη μου που και να μήν ταλαιπωρούμαι. Και προσωπικά σχεδον πάντα έχω coffee, ice tea, νερό να πίνω..

                                  Πέρα απο την πλάκα πάντως είναι σημαντικότερο κομμάτι αυτό απο το καλό στερεοφωνικό για εμένα τουλάχιστον. Πιό πολλές φορές θα απλώσω το χέρι μου να πιάσω το ποτήρι, παρά θα αλλάξω θερμοκρασία (που δεν το κάνω ποτέ) η μουσικό κομμάτι ή ένταση στον ήχο.

                                  Με εκτίμηση,
                                  Δημήτρης

                                  Βρε μανία με αυτές τις ποτηροθήκες .........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                                    Προσωπικά με το a/c δεν ασχολούμαι ποτέ. Ανάβει με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο και το έχω μόνιμα στους 70 F (21 C) Είτε έχω ανοιχτά παράθυρα ή οχι δεν το πειράζω ποτέ.. Μου αρέσει να βγάζει κρύο αέρα συνέχεια.

                                    Επομένος η μοναδική απόσπαση απο την οδήγησή μου μπορεί να είναι το στερεοφωνικό. Επειδή όμως ακούω cd και όχι ράδιο και πάλι νομίζω οτι συμβιβάζομαι πολύ εύκολα με τα χειριστήρια. Δηλαδή και εργονομικό να μην είναι θα το συνηθίσω γρήγορα. Δεν χρειάζομαι και πολλά κουμπιά.

                                    ΑΠο την άλλη όσες περισσότερες επιλογές έχει το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο το αγαπάω Μου αρέσουν τα πολλά κουμπάκια

                                    Για εμένα στο σημαντικότερο κομμάτι στην εργονομία είναι οι ποτηροθήκες (δεν θέλω σχόλια για τους Αμερικάνους εδώ παρακαλώ ) Θέλω οταν οδηγώ να μπορώ να πιάνω το ποτήρη μου που και να μήν ταλαιπωρούμαι. Και προσωπικά σχεδον πάντα έχω coffee, ice tea, νερό να πίνω..

                                    Πέρα απο την πλάκα πάντως είναι σημαντικότερο κομμάτι αυτό απο το καλό στερεοφωνικό για εμένα τουλάχιστον. Πιό πολλές φορές θα απλώσω το χέρι μου να πιάσω το ποτήρι, παρά θα αλλάξω θερμοκρασία (που δεν το κάνω ποτέ) η μουσικό κομμάτι ή ένταση στον ήχο.

                                    Με εκτίμηση,
                                    Δημήτρης

                                    Δηλαδη οταν εχεις ανοιχτα τα παραθυρα κλιματιζεις τον αερα που ερχεται απο εξω; Τοτε τι το θες να ειναι ανοιχτο. Ποτε δεν θα τα καταφερει να το κρατησει στους 20 βαθμους μια και ο αερας απο εξω δεν θα ειναι 20 βαθμους. Οποτε Δουλευει συναεχεια και δεν πετυχαινει τιποτα. Ελπιζω να μην το κανεις αυτο και στο σπιτι σου με ανοιχτα τα παραθυρα γιατι πληρωνεις το λογαριασμο χωρις να εχεις το αποτελεσμα που θελεις. Και στο αυτοκινητο ξοδευεις πιο πολυ βενζινα.

                                    Το ραδιοφωνο μονο CD καλα ειναι αλλα δεν ακους νεα, δεν ακους τι γινεται με την κυκλοφορια για να ξερεις αν χρειαζεται να αλλαξεις διαδρομη;

                                    Και σχετικα ειναι ενταξει να αποσπασει κανεις τα ματια απο μπροστα αν το κανεις με προσοχη (ισως να αφηνεις το γκαζι λιγακι, να μεγαλωνεις την αποσταση απο τον μπροστινο). Στο κατω κατω περιμενε το επομενο φαναρι που θα εισαι ακινητος και ρυθμισε το τοτε. τοσο πολυ πρεπει να ρυθμιστει εδω και τωρα;

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      abc123d last edited by

                                      Βασικα αυτο που σου αποσπα περισσοτερο την προσοχη δεν ειναι το να βρεις καποιο κουμπι για να κανεις καποια ρυθμιση αλλα η παρακολουθηση αυτης της ρυθμησης σε καποια οθονη
                                      Νομιζω πως το καλυτερο θα ηταν ολα τα συστηματα και οι ενδηξεις του αυτοκινητου να προβαλονταν σε μια μονο μεγαλη οθονη η οποια θα επρεπε να βρισκετε στο επανω μερος και στο βαθος του ταμπλο αυτο το σημειο ειναι το καλυτερο προκειμενου να μην αποσπατε η προσοχη του οδηγου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios2004 last edited by

                                        Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                                        Προσωπικά με το a/c δεν ασχολούμαι ποτέ. Ανάβει με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο και το έχω μόνιμα στους 70 F (21 C) Είτε έχω ανοιχτά παράθυρα ή οχι δεν το πειράζω ποτέ.. Μου αρέσει να βγάζει κρύο αέρα συνέχεια.

                                        Επομένος η μοναδική απόσπαση απο την οδήγησή μου μπορεί να είναι το στερεοφωνικό. Επειδή όμως ακούω cd και όχι ράδιο και πάλι νομίζω οτι συμβιβάζομαι πολύ εύκολα με τα χειριστήρια. Δηλαδή και εργονομικό να μην είναι θα το συνηθίσω γρήγορα. Δεν χρειάζομαι και πολλά κουμπιά.

                                        ΑΠο την άλλη όσες περισσότερες επιλογές έχει το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο το αγαπάω Μου αρέσουν τα πολλά κουμπάκια

                                        Για εμένα στο σημαντικότερο κομμάτι στην εργονομία είναι οι ποτηροθήκες (δεν θέλω σχόλια για τους Αμερικάνους εδώ παρακαλώ ) Θέλω οταν οδηγώ να μπορώ να πιάνω το ποτήρη μου που και να μήν ταλαιπωρούμαι. Και προσωπικά σχεδον πάντα έχω coffee, ice tea, νερό να πίνω..

                                        Πέρα απο την πλάκα πάντως είναι σημαντικότερο κομμάτι αυτό απο το καλό στερεοφωνικό για εμένα τουλάχιστον. Πιό πολλές φορές θα απλώσω το χέρι μου να πιάσω το ποτήρι, παρά θα αλλάξω θερμοκρασία (που δεν το κάνω ποτέ) η μουσικό κομμάτι ή ένταση στον ήχο.

                                        Με εκτίμηση,
                                        Δημήτρης

                                        Δηλαδη οταν εχεις ανοιχτα τα παραθυρα κλιματιζεις τον αερα που ερχεται απο εξω; Τοτε τι το θες να ειναι ανοιχτο. Ποτε δεν θα τα καταφερει να το κρατησει στους 20 βαθμους μια και ο αερας απο εξω δεν θα ειναι 20 βαθμους. Οποτε Δουλευει συναεχεια και δεν πετυχαινει τιποτα. Ελπιζω να μην το κανεις αυτο και στο σπιτι σου με ανοιχτα τα παραθυρα γιατι πληρωνεις το λογαριασμο χωρις να εχεις το αποτελεσμα που θελεις. Και στο αυτοκινητο ξοδευεις πιο πολυ βενζινα.

                                        Το ραδιοφωνο μονο CD καλα ειναι αλλα δεν ακους νεα, δεν ακους τι γινεται με την κυκλοφορια για να ξερεις αν χρειαζεται να αλλαξεις διαδρομη;

                                        Και σχετικα ειναι ενταξει να αποσπασει κανεις τα ματια απο μπροστα αν το κανεις με προσοχη (ισως να αφηνεις το γκαζι λιγακι, να μεγαλωνεις την αποσταση απο τον μπροστινο). Στο κατω κατω περιμενε το επομενο φαναρι που θα εισαι ακινητος και ρυθμισε το τοτε. τοσο πολυ πρεπει να ρυθμιστει εδω και τωρα;

                                        Νικος

                                        Για το α/c δεν ειπα οτι θα κατεβάσει τη θερμοκρασία απο έξω.. Αλλά άν πχ είναι 76F έξω μου αρέσει να έχω ανοιχτό παράθυρο και να με χτυπάει και κρύος αέρας απο το a/c Η διαφορά κατανάλωσης που έχω παρατηρήσει είναι μικρή. Μου αρέσει πολύ η άνεση μου Πάντως στο σπίτι δεν το κάνω

                                        Σίγουρα είναι καλό να ακούς τα νέα , αλλά και πάλι για τέτοιες μικρές αλλαγές δεν νομίζω οτι οποιοδήποτε στερεοφωνικό δημιουργεί πρόβλημα. Πάντως το navigation system για παράδειγμα που μερικές φορές το κοιτάω, δεν ένιωσα να μου αποσπάσει την προσοχή ώστε να είναι επικύνδηνο. Γιατί να είναι λοιπόν το στερεοφωνικό; Συμφωνό μαζί σου σε αυτό που γράφεις οτι αν πραγματικά αποσπάει την προσοχή ας περιμένει κάποιος το φανάρι...

                                        Με εκτίμηση,
                                        Δημήτρης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alfasud last edited by

                                          Dimitrios 2004
                                          Που ζεις βρε παιδακι μου στον Ισημερινο;
                                          Εγω εφετος ακομα δεν εχω οδηγησει με το παραθυρο κατω και τωρα τελευταια που πηγαινω σε κατι κονσερτα αρκετα μακρυα απο εδω, οταν οδηγαω πισω αργα τα βραδυα, εχω εν τριτο της θερμανσης μεσα!
                                          Χαιρετησματα
                                          Σπυρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Ο χρήστης artech έγραψε:
                                            n_olympios, το δεξί χέρι απασχολημένο με το χειρόφρενο, εεεεεεεε;;;;;;;) 😉 😉

                                            Μα κοίτα τώρα από πού πιάνεστε? Φυσικά εννοούσα κατά τη στάθμευση!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr