-
Όσο και να φαίνεται παράξενο για θέμα σε forum αυτοκινήτων, είναι μια πραγματικότητα η οποία στις περισσότερες περιπρώσεις καταλήγει σε θάνατο ή σε βαριά αναπηρία. Είναι φυσικά γνωστό ότι στην Ελλάδα όλα στο πόδι γίνονται και η λύση σε τέτοιου είδους ατυχήματα είναι η τοποθέτηση φυλασσόμενων διαβάσεων σε όλο το μήκος των γραμμών του ΟΣΕ. Εϊναι όμως αρκετό αυτό; Πολλά από τα ατυχήματα ου συμβάινουν είναι σε φυλασσόμενες διαβάσεις. Τελικά μάλλον φταίει η νοοτροπία που έχουμε αποκτήσει ως οδηγοί........
Περιμένω να ακούσω γνώμες, τυχόν ενστάσεις και εμπειρίες. Σε [ερίπτωση σύγκρουσης με τρένο ποιος φταιει; Ο οδηγός του τρένου ή ο οδηγός του αυτοκινήτου;
Ευχαριστώ -
Όσο και να φαίνεται παράξενο για θέμα σε forum αυτοκινήτων, είναι μια πραγματικότητα η οποία στις περισσότερες περιπρώσεις καταλήγει σε θάνατο ή σε βαριά αναπηρία. Είναι φυσικά γνωστό ότι στην Ελλάδα όλα στο πόδι γίνονται και η λύση σε τέτοιου είδους ατυχήματα είναι η τοποθέτηση φυλασσόμενων διαβάσεων σε όλο το μήκος των γραμμών του ΟΣΕ. Εϊναι όμως αρκετό αυτό; Πολλά από τα ατυχήματα ου συμβάινουν είναι σε φυλασσόμενες διαβάσεις. Τελικά μάλλον φταίει η νοοτροπία που έχουμε αποκτήσει ως οδηγοί........
Περιμένω να ακούσω γνώμες, τυχόν ενστάσεις και εμπειρίες. Σε [ερίπτωση σύγκρουσης με τρένο ποιος φταιει; Ο οδηγός του τρένου ή ο οδηγός του αυτοκινήτου;
Ευχαριστώ -
Όσο και να φαίνεται παράξενο για θέμα σε forum αυτοκινήτων, είναι μια πραγματικότητα η οποία στις περισσότερες περιπρώσεις καταλήγει σε θάνατο ή σε βαριά αναπηρία. Είναι φυσικά γνωστό ότι στην Ελλάδα όλα στο πόδι γίνονται και η λύση σε τέτοιου είδους ατυχήματα είναι η τοποθέτηση φυλασσόμενων διαβάσεων σε όλο το μήκος των γραμμών του ΟΣΕ. Εϊναι όμως αρκετό αυτό; Πολλά από τα ατυχήματα ου συμβάινουν είναι σε φυλασσόμενες διαβάσεις. Τελικά μάλλον φταίει η νοοτροπία που έχουμε αποκτήσει ως οδηγοί........
Περιμένω να ακούσω γνώμες, τυχόν ενστάσεις και εμπειρίες. Σε [ερίπτωση σύγκρουσης με τρένο ποιος φταιει; Ο οδηγός του τρένου ή ο οδηγός του αυτοκινήτου;
Ευχαριστώ -
Προφανώς ο οδηγός του αυτοκινήτου. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία...
Ο οδηγός του τρένου έχει αντικειμενικά χειρότερη αντίληψη της κατάστασης λόγω της θέσης του, ενώ ακόμη και αν το αντιληφθεί έγκαιρα η απόσταση πέδησης είναι πολύ μεγάλη... Βέβαια και τα τρένα νομίζω χαμηλώνουν την ταχύτητά τους στις διαβάσεις-αν δεν το κάνει ο οδηγός είναι το μόνο που πιθανώς μπορείς να του προσάψεις.Γενικά σε διαβάσεις όπως λέει και ο Βέγγος ΑΛΤ! ΚΛΑΡΙΝΟ!
-
Οσο νομιζουμε οτι ειμαστε KING OF THE ROAD θα παραβιαζουμε την προτεραιοτητα που εχει το τρενο.Επειδη βιαζομαστε ,επειδη 'ελα μωρε προλαβαινω ανετα',επειδη 'θα πατησει φρενο ' αλλα.........το τρενο ειναι μεγαλυτερο και δεν μασαει.Παταει φρενο τωρα και σταματαει μετα απο ενα τεταρτο.Και περνει τα παντα παραμαζωμα.Σε αφυλακτες διαβασεις τρενου παντα κοβω και ελενχω (σηματοδοτες).Σε φυλλασομενες πρωτα θα σηκωθουν οι μπαρες θα σταματησει το ηχητικο σημα και ο σηματοδοτης θα ελενξω και μετα θα περασω.
-
Βέβαια και τα τρένα νομίζω χαμηλώνουν την ταχύτητά τους στις διαβάσεις
Δεν είναι κανόνας αυτό. Τα intercity για παράδειγμα, προκειμένου να φτάσουν στο καθορισμένο χρονικό διάστημα, δεν κάβουν στις διαβάσεις. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει εγχειρίδιο που λέει με τι ταχύτητα θα πηγαίνει το τρένο σε κάθε σημείο της διαδρομής του.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Προφανώς ο οδηγός του αυτοκινήτου. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία...
Ο οδηγός του τρένου έχει αντικειμενικά χειρότερη αντίληψη της κατάστασης λόγω της θέσης του, ενώ ακόμη και αν το αντιληφθεί έγκαιρα η απόσταση πέδησης είναι πολύ μεγάλη... Βέβαια και τα τρένα νομίζω χαμηλώνουν την ταχύτητά τους στις διαβάσεις-αν δεν το κάνει ο οδηγός είναι το μόνο που πιθανώς μπορείς να του προσάψεις.Γενικά σε διαβάσεις όπως λέει και ο Βέγγος ΑΛΤ! ΚΛΑΡΙΝΟ!
Και βέβαια να μην ξεχνάμε λογω της μάζας του τρένου, ο χρόνος φρεναρίσματος είναι πολυ πιό μεγάλος από ενός αυτοκινήτου
-
Ορισμένοι πάνε γυρεύοντας.
Όπως αυτός που παραβίασε τις μπάρες (σε ορισμένες μπορείς) και φυσικά σκοτώθηκε...
Και μετά είχαμε τα κλασικά δράματα στα ιδιωτικά κανάλια: 'διαβάσεις-θάνατος', 'που είναι το κράτος', κτλ...
-
Ενα Intercity ζυγίζει περίπου 250 τόνους. Αν πηγαίνει με 50km/h, για να σταματήσει τελείως θα χρειαστεί 1km απόσταση σχεδόν! Σκεφτείτε πόση απόσταση θα χρειαστεί ένα εμπορικό τρένο, με 2 μηχανές και μερικές δεκάδες βαγόνια... Σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη ο μηχανοδηγός, αφού όσο έγκαιρα και να δει ένα ακινητοποιημένο αυτοκίνητο πάνω σε μια διάβαση, δεν υπάρχει περίπτωση να ακινητοποιήσει το τρένο πριν από αυτή. Οι συρμοί ελλατώνουν ταχύτητα μόνο σε κατοικιμένες περιοχές, ενώ διαβάσεις υπάρχουν σε πολλά σημεία των γραμμών, ακόμα και σε μη κατοικιμένες περιοχές. Ενοείτε ότι οι μηχανοδηγοί ελλατώνουν την ταχύτητά τους πριν περάσουν μια διάβαση, αφού υπάρχει αντίστοιχη σύμανση για τα τρένα κατά μήκος της γραμμής.
Εγώ πάντως, περιμένω πρώτα να φύγει από τις γραμμές ο προπορευόμενος οδηγός και μετά αφού κοιτάξω και απο τις δύο κατευθύνσεις και δω ότι οι γραμμές είναι ελεύθερες, τότε θα περάσω.
Κάτι τελευταίο, αν συγκρουστεί ένα τρένο με ένα αυτοκίνητο, θα είναι σαν να συγκρούεται με ένα αυτοκίνητο ένα κουτάκι Coca Cola...
-
Καλά με τα τραίνα κάνουνε τον ταρζάν και ενίοτε την πληρώνουμε.
Να δήτε τι έχει να γίνει με το τράμ!
Θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος
Χτές το απόγευμα στην παραλιακή, κάπου κοντά στη διασταύρωση με Π.Φάληρο είχε έλθει γερανός να σηκώσει ενα παρκαρισμένο επάνω στις γραμμες.
Και ως γνωστόν καμία ασφάλεια δεν σε αποζημιώνει
Σύγκρουση με αμαξοστοιχεία του ΟΣΕ......