-
Μόνο που τα cupra και golf είναι μπροστοκίνητα... η αλλιώς, ο πιο αδύναμος κρίκος στην τροφική αλυσίδα τη μετάδοσης...
Ένα καλοστημένο πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πολύ πιο κοντά σε ένα 4κίνητο απ'οτι σε ένα fwd...
ΥΓ: Απο που καταλάβατε οτι το S3 φοράει κοντρόλερ...? Δεν μου ακούγεται να χρησιμοποιεί τέτοιο...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μόνο που τα cupra και golf είναι μπροστοκίνητα... η αλλιώς, ο πιο αδύναμος κρίκος στην τροφική αλυσίδα τη μετάδοσης...Ένα καλοστημένο πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πολύ πιο κοντά σε ένα 4κίνητο απ'οτι σε ένα fwd...
ΥΓ: Απο που καταλάβατε οτι το S3 φοράει κοντρόλερ...? Δεν μου ακούγεται να χρησιμοποιεί τέτοιο...
είχε ανεβάσει κι άλλα video όπου φαινόταν περισσότερο (επειδή η μετάδοση μεταδιδόταν 50-50 μόνιμα). Επιπλέον το αμάξι σπινιάρει με τα 4 ταυτόχρονα.Δεν πετάει κώλο, δεν-δεν-δεν.Αν προσέξεις...σπινιάρει ομοιόμορφα και με τα 4...
Αν δεις ένα 4κίνητο S3-ΤΤ νομίζω ότι θα καταλάβεις τη διαφορά. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...
Το βαρύ τιμόνι... η (αν?)ισορροπία του σασί... ο μπάσος ήχος της εξάτμισης... την κάνουν κακή οδηγικά...? (και έχει και υποδεέστερη ποιότητα κατασκευής? ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑΙ!)...
Άστο καλύτερα βελερεφόντη... αφού δεν το'χεις, μείνε καλύτερα στα του S3...ναι αγόρι μου, ένα αυτοκίνητο που για πλάκα πετάει κώλους δεν είναι αυτό που λέμε ισορροπημένο... το τιμόνι δε έχει εντελώς ψευτικο βάρος και η εξάτμιση που διεγείρει τις αισθήσεις πολλών που γουστάρουν την μάρκα είναι τεχνιτή ακουστικά...
Όσο για το αν το έχω, έχω οδηγήσει πάμπολες BMW, από τα πιο ταπεινά, άθλια της σειράς 1 μέχρι τα ποιο, δήθεν, σοβαρά, Μ3 και Μ5... οι προταιρεότητες όλων μας δεν είναι τα κωλίδια... τώρα αν σας έχουν φάει τα μυαλά όλα τα περιοδικά για το πόσο παιχνιδιάρικες είναι και δεν τις έχετε οι περισσότεροι οδηγήσει σε καθημερινές συνθήκες αλλά γύρω από πλατείες, δεν σας φταίω εγώ... το έχω μια χαρά φίλτατε... γνωρίζω πολύ καλά τι λέω.... το σαφές μειονέκτημα της BMW το 80-90 που σκοτωνε κόσμο στην εθνική κατάφερε η ίδια η εταιρία να το κάνει πλεονέκτημα... το πως ακόμη δεν το έχω καταλάβει... αλλά τα έχω ξαναπεί και δεν μπορώ να χαλάω το σάλιο μου τσάμπα.. Η ΜΒ ας πούμε, είναι μια πολύ πιο ισορροπημένη πισοκίνητη κατασκευή...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μόνο που τα cupra και golf είναι μπροστοκίνητα... η αλλιώς, ο πιο αδύναμος κρίκος στην τροφική αλυσίδα τη μετάδοσης...Ένα καλοστημένο πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πολύ πιο κοντά σε ένα 4κίνητο απ'οτι σε ένα fwd...
ΥΓ: Απο που καταλάβατε οτι το S3 φοράει κοντρόλερ...? Δεν μου ακούγεται να χρησιμοποιεί τέτοιο...
εννοείς (εσύ που το έχεις) ότι ένα καλό πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πιο μπροστά από ένα 4κίνητο ε??? αφού στις εκινήσεις χάνει λίγο αλλά μετά ξεπετάγετε κατά κανόνα... πρέπει το τετρακίνητο να είναι σαφώς πιο δυνατό για να φανεί η διαφορά τους, είτε στην ευθεία είτε σε στροφές... το δε μπροστοκούνητο απλά δε κάνει δουλειά και για αυτό τον λόγο ακριβώς έχουν βάλει το ψευτόσύστημα τετρακίνησης που θα επέμβει έγκαιρα και θα σπρώξει το ακινητοποιημένο υπό άλλες συνθήκες μπροστοκούνητο...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μόνο που τα cupra και golf είναι μπροστοκίνητα... η αλλιώς, ο πιο αδύναμος κρίκος στην τροφική αλυσίδα τη μετάδοσης...
Ένα καλοστημένο πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πολύ πιο κοντά σε ένα 4κίνητο απ'οτι σε ένα fwd...
ΥΓ: Απο που καταλάβατε οτι το S3 φοράει κοντρόλερ...? Δεν μου ακούγεται να χρησιμοποιεί τέτοιο...
είχε ανεβάσει κι άλλα video όπου φαινόταν περισσότερο (επειδή η μετάδοση μεταδιδόταν 50-50 μόνιμα). Επιπλέον το αμάξι σπινιάρει με τα 4 ταυτόχρονα.Δεν πετάει κώλο, δεν-δεν-δεν.Αν προσέξεις...σπινιάρει ομοιόμορφα και με τα 4...
Αν δεις ένα 4κίνητο S3-ΤΤ νομίζω ότι θα καταλάβεις τη διαφορά.Μάλλον κάτι δεν κατάλαβα καλά... μιλάμε για launch controler...?
Αν ναι, τι σχέση έχει το launch controler με την κατανομή της μετάδοσης...? -
Όχι, για haldex controler λέμε
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μόνο που τα cupra και golf είναι μπροστοκίνητα... η αλλιώς, ο πιο αδύναμος κρίκος στην τροφική αλυσίδα τη μετάδοσης...
Ένα καλοστημένο πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πολύ πιο κοντά σε ένα 4κίνητο απ'οτι σε ένα fwd...
ΥΓ: Απο που καταλάβατε οτι το S3 φοράει κοντρόλερ...? Δεν μου ακούγεται να χρησιμοποιεί τέτοιο...
είχε ανεβάσει κι άλλα video όπου φαινόταν περισσότερο (επειδή η μετάδοση μεταδιδόταν 50-50 μόνιμα). Επιπλέον το αμάξι σπινιάρει με τα 4 ταυτόχρονα.Δεν πετάει κώλο, δεν-δεν-δεν.Αν προσέξεις...σπινιάρει ομοιόμορφα και με τα 4...
Αν δεις ένα 4κίνητο S3-ΤΤ νομίζω ότι θα καταλάβεις τη διαφορά.Μάλλον κάτι δεν κατάλαβα καλά... μιλάμε για launch controler...?
Αν ναι, τι σχέση έχει το launch controler με την κατανομή της μετάδοσης...?μπορούσαμε στα παλιά S3 να βάλουμε λογισμικό που να ελέγχει την μ!!!κισμένη λειτουργία του Haldex φίλε...
-
και πολλοι το κλειδωναν στο 50:50 ακρως δολοφονικο
παιχνιδιαρικο αλλα δολοφονικο
αλλα περα απο αυτο την ακουγε και το πισω διαφορικο -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
ναι αγόρι μου, ένα αυτοκίνητο που για πλάκα πετάει κώλους δεν είναι αυτό που λέμε ισορροπημένο...
Αν με το 'πετάει κώλους για πλάκα' αναφέρεσαι στα αυτοκίνητα της BMW, τότε έχουμε διαφορετική αντίληψη του τι σημαίνει 'για πλάκα'...
το τιμόνι δε έχει εντελώς ψευτικο βάρος
Αν απο όλα τα αυτοκίνητα που έχεις οδηγήσει (συμπεριλαμβανομένων προφανώς και Audi, Mercedes) θεωρείς οτι αυτό των BMW έχει 'εντελώς ψεύτικο βάρος'... τότε πάλι έχουμε διαφορετική αντίληψη του ψεύτικου βάρους...
η εξάτμιση που διεγείρει τις αισθήσεις πολλών που γουστάρουν την μάρκα είναι τεχνιτή ακουστικά
Τεχνιτές ακουστικά είναι όλες ανεξαιρέτως οι εξατμίσεις σήμερα... και αν κάποιος είναι γνωστός γι'αυτό δεν είναι η BMW με τόσα εξακύλινδρα... αλλά η Audi και γενικά ο όμιλος που προσπαθούν με την εξαγωγή να καλύψουν τον ντιζελοήχο του μοτέρ...
Όσο για το αν το έχω, έχω οδηγήσει πάμπολες BMW, από τα πιο ταπεινά, άθλια της σειράς 1 μέχρι τα ποιο, δήθεν, σοβαρά, Μ3 και Μ5... οι προταιρεότητες όλων μας δεν είναι τα κωλίδια... τώρα αν σας έχουν φάει τα μυαλά όλα τα περιοδικά για το πόσο παιχνιδιάρικες είναι και δεν τις έχετε οι περισσότεροι οδηγήσει σε καθημερινές συνθήκες αλλά γύρω από πλατείες, δεν σας φταίω εγώ...
Το είπα και παραπάνω στον Γιώργο και το ξαναλέω... αν νομίζεις οτι το πλεονέκτημα της μετάδοσης στον πίσω άξονα είναι τα κωλίδια, πλανάσαι...
το σαφές μειονέκτημα της BMW το 80-90 που σκοτωνε κόσμο στην εθνική κατάφερε η ίδια η εταιρία να το κάνει πλεονέκτημα... το πως ακόμη δεν το έχω καταλάβει... αλλά τα έχω ξαναπεί και δεν μπορώ να χαλάω το σάλιο μου τσάμπα.. Η ΜΒ ας πούμε, είναι μια πολύ πιο ισορροπημένη πισοκίνητη κατασκευή...
Τι δουλειά έχει η 10ετία του 80 στην κουβέντα...?
εννοείς (εσύ που το έχεις) ότι ένα καλό πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πιο μπροστά από ένα 4κίνητο ε??? αφού στις εκινήσεις χάνει λίγο αλλά μετά ξεπετάγετε κατά κανόνα... πρέπει το τετρακίνητο να είναι σαφώς πιο δυνατό για να φανεί η διαφορά τους, είτε στην ευθεία είτε σε στροφές... το δε μπροστοκούνητο απλά δε κάνει δουλειά και για αυτό τον λόγο ακριβώς έχουν βάλει το ψευτόσύστημα τετρακίνησης που θα επέμβει έγκαιρα και θα σπρώξει το ακινητοποιημένο υπό άλλες συνθήκες μπροστοκούνητο...
Εννοώ οτι ένα πισωκινητο είναι πιο κοντά σε ένα τετρακίνητο στην εκκίνηση απο ένα μπροστοκίνητο... τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...
Το πιο θα προηγηθεί μετά, έχει να κάνει με πολλά όπως με τον τύπο μετάδοσης και τις απώλειες... πχ ένα πισωκίνητο με μπλοκέ μπορεί να έχει τις ίδιες απώλιες με ένα τερακίνητο με πολύδισκο συμπλέκτη κλπ... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όχι, για haldex controler λέμεΟκ... λάθος κατάλαβα...
Είπα κι'εγω... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
ναι αγόρι μου, ένα αυτοκίνητο που για πλάκα πετάει κώλους δεν είναι αυτό που λέμε ισορροπημένο...
Αν με το 'πετάει κώλους για πλάκα' αναφέρεσαι στα αυτοκίνητα της BMW, τότε έχουμε διαφορετική αντίληψη του τι σημαίνει 'για πλάκα'...
ακριβώς, δεν είναι πλάκα... είναι ατελές...
το τιμόνι δε έχει εντελώς ψευτικο βάρος
Αν απο όλα τα αυτοκίνητα που έχεις οδηγήσει (συμπεριλαμβανομένων προφανώς και Audi, Mercedes) θεωρείς οτι αυτό των BMW έχει 'εντελώς ψεύτικο βάρος'... τότε πάλι έχουμε διαφορετική αντίληψη του ψεύτικου βάρους...
δεν διαφωνώ... αλλά στην Z3-4 δεν μου αρέσει το επιπρόσθετο βάρος... άσχετα με την πληροφορία
η εξάτμιση που διεγείρει τις αισθήσεις πολλών που γουστάρουν την μάρκα είναι τεχνιτή ακουστικά
Τεχνιτές ακουστικά είναι όλες ανεξαιρέτως οι εξατμίσεις σήμερα... και αν κάποιος είναι γνωστός γι'αυτό δεν είναι η BMW με τόσα εξακύλινδρα... αλλά η Audi και γενικά ο όμιλος που προσπαθούν με την εξαγωγή να καλύψουν τον ντιζελοήχο του μοτέρ...
για αυτό βάζουν και flap μήπως και μπορέσουν να περάσουν τα όρια???
Όσο για το αν το έχω, έχω οδηγήσει πάμπολες BMW, από τα πιο ταπεινά, άθλια της σειράς 1 μέχρι τα ποιο, δήθεν, σοβαρά, Μ3 και Μ5... οι προταιρεότητες όλων μας δεν είναι τα κωλίδια... τώρα αν σας έχουν φάει τα μυαλά όλα τα περιοδικά για το πόσο παιχνιδιάρικες είναι και δεν τις έχετε οι περισσότεροι οδηγήσει σε καθημερινές συνθήκες αλλά γύρω από πλατείες, δεν σας φταίω εγώ...
Το είπα και παραπάνω στον Γιώργο και το ξαναλέω... αν νομίζεις οτι το πλεονέκτημα της μετάδοσης στον πίσω άξονα είναι τα κωλίδια, πλανάσαι...
Δεν πλανάμαι καθόλου... γνωρίζω το πλεονέκτημα της πολύ καλά αλλά η BMW το χρησιμοποιεί με τρόπο που δεν μου αρέσει
το σαφές μειονέκτημα της BMW το 80-90 που σκοτωνε κόσμο στην εθνική κατάφερε η ίδια η εταιρία να το κάνει πλεονέκτημα... το πως ακόμη δεν το έχω καταλάβει... αλλά τα έχω ξαναπεί και δεν μπορώ να χαλάω το σάλιο μου τσάμπα.. Η ΜΒ ας πούμε, είναι μια πολύ πιο ισορροπημένη πισοκίνητη κατασκευή...
Τι δουλειά έχει η 10ετία του 80 στην κουβέντα...?
έχει... βγάλε σε οποιανδήποτε Μ3 το ESP και καλή τύχη σου εύχομαι...
εννοείς (εσύ που το έχεις) ότι ένα καλό πισωκίνητο σε καλό οδόστρωμα είναι πιο μπροστά από ένα 4κίνητο ε??? αφού στις εκινήσεις χάνει λίγο αλλά μετά ξεπετάγετε κατά κανόνα... πρέπει το τετρακίνητο να είναι σαφώς πιο δυνατό για να φανεί η διαφορά τους, είτε στην ευθεία είτε σε στροφές... το δε μπροστοκούνητο απλά δε κάνει δουλειά και για αυτό τον λόγο ακριβώς έχουν βάλει το ψευτόσύστημα τετρακίνησης που θα επέμβει έγκαιρα και θα σπρώξει το ακινητοποιημένο υπό άλλες συνθήκες μπροστοκούνητο...
Εννοώ οτι ένα πισωκινητο είναι πιο κοντά σε ένα τετρακίνητο στην εκκίνηση απο ένα μπροστοκίνητο... τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...
Το πιο θα προηγηθεί μετά, έχει να κάνει με πολλά όπως με τον τύπο μετάδοσης και τις απώλειες... πχ ένα πισωκίνητο με μπλοκέ μπορεί να έχει τις ίδιες απώλιες με ένα τερακίνητο με πολύδισκο συμπλέκτη κλπ... -
Tι εννοείτε με το 'τεχνητός ήχος';
Και η Ζ4 πάντως είχε γουφεράκι στα πόδια του οδηγού -
στο 4κυλινδρο 2λιτρο παντως με εξαιρεση το tts , δεν προσπαθουν καθολου να βελτιωσουν τον ηχο
ειναι ξεκαθαρος ντιζελ ειδικα στο ζεσταμα , ταξι κανονικο
πολυ ωραιο ηχο εχει το V6 και φυσικα πιο πανω , πχ V8
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πολυ ωραιο ηχο εχει το V6 και φυσικα πιο πανω , πχ V8Απίστευτος ήχος αν και είναι ίσως το μόνο που 'αξίζει' από αυτό το μοτέρ αν το πάμε καθαρά στο θέμα απόδοσης-κατανάλωσης κτλ.
Από την άλλη, αυτός ο κινητήρας δύσκολα θα πάθει κάτι.
-
γιατι θα παθει ο tfsi? μην μπαινεις στο τριπακι των tsi που σκανε
θα στο αποδειξω οταν το αυτοκινητο μου θα ειναι πλεον ιστορικο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα στο αποδειξω οταν το αυτοκινητο μου θα ειναι πλεον ιστορικοΜε τα καινούρια μέτρα... όλοι θα τα κρατήσουμε μέχρι να γίνουν ιστορικά...
-
Διαλειμμα για διαφημισεις!
http://www.youtube.com/watch?v=0V2K1X97 ... r_embedded
-
Πόσο κοντό μεταξόνιο!
Πραγματικά, η οδήγησή του θα απαιτεί σεβαστού μεγέθους @@.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Διαλειμμα για διαφημισεις!http://www.youtube.com/watch?v=0V2K1X97 ... r_embedded
πραγματικά η επιτάχυνση και η κίνησή του γενικότερα μου θυμίζει βενζινοκίνητο αμάξι μοντελισμού (1:18 που πάνε σα δαιμονισμένα).
-
Tι ωραίο το σφυριγματάκι
γούτσου
AUDI FORUM