-
Όλα δείχνουν πως ο Ralf Schumacher θα αγωνίζεται του χρόνου με τα χρώματα της TOYOTA καθώς οι φήμες τον θέλουν να υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας έναντι 90 εκατ. ευρώ, κάνοντάς τον έτσι τον δεύτερο πιο ακριβοπληρωμένο πιλότο μετά τον αδερφό του!
Τώρα κατά πόσον η TOYOTA καλύπτει τις φιλοδοξίες του Ralf είναι ένα άλλο θέμα.
Πάντως τα χρήματα δεν λείπουν από τους Ιάπωνες, αλλά απ'ότι φαίνεται δεν αρκούν... -
Όλα δείχνουν πως ο Ralf Schumacher θα αγωνίζεται του χρόνου με τα χρώματα της TOYOTA καθώς οι φήμες τον θέλουν να υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας έναντι 90 εκατ. ευρώ, κάνοντάς τον έτσι τον δεύτερο πιο ακριβοπληρωμένο πιλότο μετά τον αδερφό του!
Τώρα κατά πόσον η TOYOTA καλύπτει τις φιλοδοξίες του Ralf είναι ένα άλλο θέμα.
Πάντως τα χρήματα δεν λείπουν από τους Ιάπωνες, αλλά απ'ότι φαίνεται δεν αρκούν... -
Επισημα πλέον ο Ράλφ στην Τοyota
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=6099
-
Eπιτέλους επιβεβαιώθηκαν οι φήμες και δε θα μιλάμε πλέον με υποθέσεις κλπ.
Καλό είναι να δούμε την τράπουλα πιλότων-ομάδων να ανακατεύεται λίγο. Ο Ραλφ είναι καλός οδηγός. Δεν έχει τη στόφα του πρωταθλητή (την πήρε όλη ο μεγάλος) αλλά μπορεί να πάει καλά. Ειδικά αν η Toyota παρουσιάσει ένα καλό μονοθέσιο του χρόνου. Πράγμα που μπορεί να συμβεί τόσο λόγω Gascoyne όσο και λόγω διαθέσιμων κεφαλαίων, εγκαταστάσεων, τεχνολογίας κλπ. -
Και τώρα τα ερωτήματα είναι δύο.
Ποιος θα σταματήσει να τρέχει με τη Toyota? Ο Panis ή o Da Matta??
Επίσης τι θα κάνει η Williams το χρόνου? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και τώρα τα ερωτήματα είναι δύο.
Ποιος θα σταματήσει να τρέχει με τη Toyota? Ο Panis ή o Da Matta??
Επίσης τι θα κάνει η Williams το χρόνου?Ή αν θα σταματήσουν και η 2...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και τώρα τα ερωτήματα είναι δύο.
Ποιος θα σταματήσει να τρέχει με τη Toyota? Ο Panis ή o Da Matta??
Επίσης τι θα κάνει η Williams το χρόνου?Κατα τη γνωμη,αυτη θα ειναι η τελευταια χρονια στην ΤΟΥΟΤΑ,αλλα και στην F1 για τον Olivier Panis,διοτι πια εχει φτασει 38 χρονων.Οποτε το βλεπω πολυ δυσκολο να μεινει στην ΤΟΥΟΤΑ.Για τον Da Matta πιστευω πως αν και ταλαντουχος δεν εχει δειξει ακομα τις ικανοτητες του στην ομαδα.Ο Tomita αν δεν δει κατι σημαντικο απ'αυτον στο υπολοιπο της σεζον,σιγουρα δεν θα του ''χαριστει''.
Εγω παντως αν ημουνα στη θεση τους θα τοποθετουσα διπλα στον Ralf,χωρις κανενα ενδοιασμο τον Coulthard.
-
Θα ναι λαθος να διωξουν τον Da Matta οπως λαθος το οτι πηραν τον Ralf...Ο DC ειναι πολυ πιο αξιοπιστη λυση..Α κ ο Ralf υπεγραψε 3ετες συμβολαιο...
-
Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
Θα ναι λαθος να διωξουν τον Da Matta οπως λαθος το οτι πηραν τον Ralf...Ο DC ειναι πολυ πιο αξιοπιστη λυση..Α κ ο Ralf υπεγραψε 3ετες συμβολαιο...Και ο Ραλφ είναι μια αξιόπιστη λύση εφόσον όμως συνέλθει ψυχολογικά από τα 2 σοβαρά ατυχήματα που είχε σε λιγότερο από ένα χρόνο.
-
Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
Ο DC ειναι πολυ πιο αξιοπιστη λυση...Τι σε κάνει να πιστεύεις κάτι τέτοιο?
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ο DC ειναι πολυ πιο αξιοπιστη λυση...
Τι σε κάνει να πιστεύεις κάτι τέτοιο?
Το οτι ο Coulthard εχει παρει μερος σε 167 GΡ,ενω ο Da Matta μονο σε 26,δεν θα αναφερθω σε νικες-podium κ.τ.λ.
Η ΤΟΥΟΤΑ του εδωσε το 2003 διετες συμβολαιο,ομως ο Βραζιλιανος με ενα ''αρκετα'' καλο μονοθεσιο δεν εχει πετυχει τιποτα το αξιοσημειωτο μεχρι τωρα.
-
Γνώμη μου είναι πως ο Da Matta αξίζει ακόμη μια ευκαιρία μιας και σταδιακά βελτιώνεται. Πέρσι συγκέντρωσε 10 βαθμούς έναντι 6 του πολύ πιο έμπειρου Panis και γενικά για το μονοθέσιο που έχει τα πάει αρκετά καλά!
Όσον αφορά τον Coulthard ελπίζω του χρόνου να βρεθεί στη θέση που του αξίζει, δηλαδή εκτός F1... -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Το οτι ο Coulthard εχει παρει μερος σε 167 GΡ,ενω ο Da Matta μονο σε 26,δεν θα αναφερθω σε νικες-podium κ.τ.λ.Αυτό από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα. Τι να το κάνεις αυτό, αν βλέπεις τον έναν να προσπαθεί και τον άλλο να 'αδιαφορεί'...?
Η ΤΟΥΟΤΑ του εδωσε το 2003 διετες συμβολαιο,ομως ο Βραζιλιανος με ενα ''αρκετα'' καλο μονοθεσιο δεν εχει πετυχει τιποτα το αξιοσημειωτο μεχρι τωρα.
Δεν ξέρω τι κάνει εσένα να χαρακτηρίζεις το φετινό μονοθέσιο της ΤOYOTA 'αρκετά' καλό, αλλά εγώ το κατατάσσω αυτή την περίοδο στο ίδιο επίπεδο με τις jaguar...
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Αυτό από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα. Τι να το κάνεις αυτό, αν βλέπεις τον έναν να προσπαθεί και τον άλλο να 'αδιαφορεί'...?
Αμα δεν σου λεει τιποτα αυτο,μηπως σου λεει οτι o Coulthard εχει πετυχει 13 νικες,12 poles,60 podiums κ.α.Τωρα βεβαια θα μου πεις πως ο DC,βρισκεται 10 χρονια στην F1 και ο Da Matta διανυει μολις τον 2ο χρονο του στην F1,αλλα απο'κει και περα αφου αυτα δεν σου λενε απολυτως τιποτα οσα ανεφερα σε προηγουμενη δημοσιευση μου,πρεπει να αναφερω στοιχεια τα οποια να υποδηλωνουν τη σαφη ανωτερωτητα του Coulthard εναντι του Da Matta.
Δεν ξέρω τι κάνει εσένα να χαρακτηρίζεις το φετινό μονοθέσιο της ΤOYOTA 'αρκετά' καλό, αλλά εγώ το κατατάσσω αυτή την περίοδο στο ίδιο επίπεδο με τις jaguar...
Δηλαδη κατα τη γνωμη σου θα ηταν καλυτερο για τον Βραζιλιανο να βρισκοταν σε μια ομαδα οπως η Jordan ή η Minardi;
-
Το αρχικό μου σχόλιο αναφέρονταν στην σύγκριση Coulthard - Ralf. Από τους δύο αυτούς πιλότους εγώ θα προτιμούσα σίγουρα τον Ralf και μάλιστα την περίοδο αυτή...
Τώρα όσον αφορά στον Da Matta, πιστεύω ότι πλέον έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα σε μια ομάδα και γενικότερα στην Formula 1, από ότι ο Coulthard.
Ο Ralf στην TOYOTA!