Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σημαντικο τρακαρισμα και συνεπειες του
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σημαντικο τρακαρισμα και συνεπειες του
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    24
    38
    1630
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsoukas77 last edited by

      Θα ηταν χρησιμο να μαθουμε για τις μεγαλες τρακες που εχει καποιος στο παθητικο του και κυριως τις συνεπειες στην μετεπειτα ψυχολογια του...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tsoukas77 last edited by

        Θα ηταν χρησιμο να μαθουμε για τις μεγαλες τρακες που εχει καποιος στο παθητικο του και κυριως τις συνεπειες στην μετεπειτα ψυχολογια του...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsoukas77 last edited by

          Θα ηταν χρησιμο να μαθουμε για τις μεγαλες τρακες που εχει καποιος στο παθητικο του και κυριως τις συνεπειες στην μετεπειτα ψυχολογια του...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kostas-1970 last edited by

            Φίλε tsoukas77, έπαθα ένα μεγάλο τρακάρισμα πριν 3 χρόνια στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου (saxo 1.1). Ήταν Σεπτέμβριος και ήταν πρωτοβρόχι. ¨Εγινε στην έξοδο της Εθνικής Οδού στο ρεύμα προς Λαμία για την Αττική οδό (ήταν εργοτάξιο τοτε με κάτι μεγάλες τσιμεντένιες μπαριέρες στη μέση). Το ατυχημα έγινε ακριβώς στην στροφή της εξόδου, το αυτοκίνητο γλίστρυσε και έπεσε με το μπροστινό μέρος στις μπαριέρες. Έπαθα μεγάλη ζημιά , βρήκε σασι, σπάσανε ψυγεία, το μοτέρ έμεινε ευτυχώς άθικτο. Ημουνα τυχερός που δεν ερχόταν κανείς από πίσω μου. Ήταν και είναι το μοναδικό μου τρακάρισμα. Αποφάσισα να το φτιάξω το αμάξι, στοίχισε αρκετά, αλλά αποδίδω τα εύσημα στο συνεργέιο μου. Εκανε πολυ καλή δουλειά, μου έβαλε τα αμορτισέρ του VTS 1.6, και αν μπορεί να γίνει πιστευτό η οδική του συμπεριφορά βελτιώθηκε από πριν.

            Τώρα στον ψυχολογικό τομέα, τουλάχιστον τον πρώτο καιρό ,ήμουνα πολύ φοβισμένος , σιγά σιγά όμως άρχισα να πατώ πιό σίγουρα. Πάντως γενικά είμαι πιό προσέχτικός τώρα και ειδικά στις βροχερές ημέρες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tiger last edited by

              Πριν απο περίπου 6 χρόνια έπαθα ενα τρακάρισμα το οποίο μόνο απο τύχη είχε μόνο υλικές ζημιές,τόσο εμένα όσο και 3 άλλων οχημάτων.Μετά δεν μπορούσα ούτε απο διασταύρωση να βγω,αλλα γρήγορα έστρωσα.Πρεπει να ακολουθεις την τακτικη των πιλοτων μαχητικων αεροσκαφών,που μολις γίνεται ατύχημα τους βγάζουν ΑΜΕΣΩΣ έξω για πτήση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                giwrgosth last edited by

                Ξημερώματα 1/5/97 στην κάθοδου της Συγγρού με ψιλόβροχο στο ύψος της Express Service κινούμε στη τρίτη λωρίδα με 100 χλμ και παπάκι που τράκαρε με ταξί σε σφήνες που έκαναν και οι δύο έπεσε μπροστά μου στα 5 μέτρα.
                Δεξιά μου αυτοκίνητο, αριστερά μου κενό, κόψιμο του τιμονιού και ελαφρύ φρένο να αποφύγω το παπάκι, αλλά λόγω της μεγάλης γλίτσας (πρώτο ψιλόβροχο μετά από μέρες σχετικής για την εποχή ζέστης) το Saxo 1.4 κάνει τετακε και βρίσκομε με τη μούρη προς Αθήνα πάνω στις μπάρες.
                Ξηλώνω τις μπάρες και πέφτω σε βράχο (!!!) που βρισκόταν στο παρτέρι. Το αποτέλεσμα να καταστραφεί εντελώς το Saxo αφού ο βράχος με βρήκε (ή τον βρήκα...) στο κολονάκι, έμεινε ΜΟΝΟ η θέση του οδηγού ανέπαφη, εγώ πετάχτηκα έξω από το πίσω μέρος, για την ακρίβια με βρήκαν πάνω στην εταζιέρα, σπάζοντας με το κεφάλι το τζάμι και στραβόνοντας με τον όμο το πλαίσιο της πίσω πόρτας!!! Με το σώμα μου έσπασα και την πλάτη του καθίσματος.
                1% να βγει από εκεί κάποιος ζωντανός, μάλλον ήταν γραφτό μου να ζήσω πιο πολύ . Μερικά ράματα μόνο και το χέρι σε ακινησία για κάποιους μήνες.
                Το ψυχολογικό τώρα: Οδήγησα ξανά μετά από 3-4 μήνες, όχι γιατί φοβόμουν, αλλά λόγω του προβλήματος στο χέρι. Αυτοκίνητο πήρα μετά από 6 μήνες, ένα Punto Sporting. Δεν μπορώ να πω ότι φοβόμουν να οδηγήσω μετά το ατύχημα, απλά κάποια στιγμη που πήγα να κατέβω τη Συγγρού με έπιασε κάτι φτάνοντας στο σημείο του ατυχήματος και πήγα από τον παράδρομο. Αυτό το πάθενα πάντα όταν κατέβενα τη Συγγρού, φτάνοντας εκεί δεν μπορούσα να περάσω και πήγενα από τον παράδρομο και πάντα με ένα σφίξιμο στο στομάχι, μέχρι που ένα βράδυ πάτησα το γκάζι και πέρασα το σημείο με 170 και μου έφυγε αυτό το ψυχολογικό.
                Φυσικά όταν βλέπω νεράκι στο δρόμο πάω πλέον σαν χελόνα!!! Το πάθημα έγινε μάθημα, όχι ότι δεν είχα οδηγήσει άλλη φορά με βροχή κλπ με αυτή ή μεγαλύτερη ταχύτητα, αλλά μια φορά θα σου τύχει!
                Να ευχηθώ να μην έχει κανείς στο μέλλον παρόμοια εμπειρία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  skullone last edited by

                  Είχα δύο δαπανηρά ατυχήματα. Και στα δυο ο κινητήρας και το αμάξωμα από τους θόλους των αμορτισέρ και πίσω έμειναν άθικτα, αλλά η τσέπη μου πόνεσε.

                  Το ηθικό δίδαγμα για μένα ήταν να μην ξαναοδηγήσω κουρασμένος ή/και χωρίς καθαρό μυαλό. Έκτοτε, έβαλα μυαλό και είμαι πολύ πιο ασφαλής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    maxmara last edited by

                    Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
                    Ξημερώματα 1/5/97 στην κάθοδου της Συγγρού με ψιλόβροχο στο ύψος της Express Service κινούμε στη τρίτη λωρίδα με 100 χλμ και παπάκι που τράκαρε με ταξί σε σφήνες που έκαναν και οι δύο έπεσε μπροστά μου στα 5 μέτρα.
                    Δεξιά μου αυτοκίνητο, αριστερά μου κενό, κόψιμο του τιμονιού και ελαφρύ φρένο να αποφύγω το παπάκι, αλλά λόγω της μεγάλης γλίτσας (πρώτο ψιλόβροχο μετά από μέρες σχετικής για την εποχή ζέστης) το Saxo 1.4 κάνει τετακε και βρίσκομε με τη μούρη προς Αθήνα πάνω στις μπάρες.
                    Ξηλώνω τις μπάρες και πέφτω σε βράχο (!!!) που βρισκόταν στο παρτέρι. Το αποτέλεσμα να καταστραφεί εντελώς το Saxo αφού ο βράχος με βρήκε (ή τον βρήκα...) στο κολονάκι, έμεινε ΜΟΝΟ η θέση του οδηγού ανέπαφη, εγώ πετάχτηκα έξω από το πίσω μέρος, για την ακρίβια με βρήκαν πάνω στην εταζιέρα, σπάζοντας με το κεφάλι το τζάμι και στραβόνοντας με τον όμο το πλαίσιο της πίσω πόρτας!!! Με το σώμα μου έσπασα και την πλάτη του καθίσματος.
                    1% να βγει από εκεί κάποιος ζωντανός, μάλλον ήταν γραφτό μου να ζήσω πιο πολύ . Μερικά ράματα μόνο και το χέρι σε ακινησία για κάποιους μήνες.
                    Να ευχηθώ να μην έχει κανείς στο μέλλον παρόμοια εμπειρία...

                    Εεε..φορούσες ζώνη???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meng last edited by

                      Συνέβη στον κολλητό μου, ευτυχώς δεν ήμουν μέσα στο αυτοκίνητο 206 1.6 ΧS, 40 ημερών , γιατί θα την είχα δει άσχημα!

                      Περιληπτικά λοιπόν, γύρναγε στις 5 το πρωί στις 14 Φεβρουαρίου, ψιλόβροχο και απίστευτο κρύο, μπορεί και 1-2'C, από Λεωφόρο Καρέα και λίγο πριν το φανάρι του Παπάγου προς Αθήνα ενώ πήγαινε με 110-120, σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού και του συνοδηγού, χάνει τον έλεγχο, στην ευθεία!!!
                      Το αυτοκίνητο κάνει σβούρες και χτυπάει με πολλά στη μπαριέρα...
                      Ανοίγει ο αερόσακος, τον πετυχαίνει στο στήθος και τον εκτοξεύει πίσω, δε φορούσε ζώνη...
                      Με το χτύπημα ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ και αυτός αφού σπάει το προσκέφαλο του καθίσματος του, βγαίνει απέξω και σέρνεται στον δρόμο...
                      Αποτέλεσμα: ΜΟΝΟ πόνος στο στήθος και στην πλάτη και 15 μέρες στο σπίτι...
                      Ο συνοδηγός που ούτε αυτός φορούσε ζώνη μένει μέσα στο αυτοκίνητο και όταν σταματάει κάποια στιγμή στην άκρη του δρόμου, κοιτάει αριστερά και δε βλέπει οδηγό!! Αυτός την έβγαλε με ένα καρούμπαλο ή από την κολώνα του ή το τζάμι...

                      Ότι υπήρχε μπροστά από το παρμπρίζ στο αυτοκίνητο είχε εξαφανιστεί μετά τη σύγκρουση, με μία λέξη ΒΙΔΕΣ! Το καπώ π.χ. ξεκόλλησε και αγνοείται ακόμα στα παρτέρια! Η καμπίνα όμως άθικτη...
                      Ευτυχώς είναι και οι δύο ζωντανοί και πολύ καλά!
                      Μάλλον 0,01% τους ήταν να σωθούν, και αυτούς τους ήταν γραφτό να ζήσουν κι άλλο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        έπαθα ένα μεγάλο τρακάρισμα πριν 3 χρόνια στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου (saxo 1.1)

                        το **Saxo 1.4 **κάνει τετακε και βρίσκομε με τη μούρη προς Αθήνα πάνω στις μπάρες.

                        Τι γίνεται ρε παιδιά..?...τόσο γκαντέμικα είναι αυτά τα Saxo..? χε χε χε χε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          giwrgosth last edited by

                          Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                          Ξημερώματα 1/5/97 στην κάθοδου της Συγγρού με ψιλόβροχο στο ύψος της Express Service κινούμε στη τρίτη λωρίδα με 100 χλμ και παπάκι που τράκαρε με ταξί σε σφήνες που έκαναν και οι δύο έπεσε μπροστά μου στα 5 μέτρα.
                          Δεξιά μου αυτοκίνητο, αριστερά μου κενό, κόψιμο του τιμονιού και ελαφρύ φρένο να αποφύγω το παπάκι, αλλά λόγω της μεγάλης γλίτσας (πρώτο ψιλόβροχο μετά από μέρες σχετικής για την εποχή ζέστης) το Saxo 1.4 κάνει τετακε και βρίσκομε με τη μούρη προς Αθήνα πάνω στις μπάρες.
                          Ξηλώνω τις μπάρες και πέφτω σε βράχο (!!!) που βρισκόταν στο παρτέρι. Το αποτέλεσμα να καταστραφεί εντελώς το Saxo αφού ο βράχος με βρήκε (ή τον βρήκα...) στο κολονάκι, έμεινε ΜΟΝΟ η θέση του οδηγού ανέπαφη, εγώ πετάχτηκα έξω από το πίσω μέρος, για την ακρίβια με βρήκαν πάνω στην εταζιέρα, σπάζοντας με το κεφάλι το τζάμι και στραβόνοντας με τον όμο το πλαίσιο της πίσω πόρτας!!! Με το σώμα μου έσπασα και την πλάτη του καθίσματος.
                          1% να βγει από εκεί κάποιος ζωντανός, μάλλον ήταν γραφτό μου να ζήσω πιο πολύ . Μερικά ράματα μόνο και το χέρι σε ακινησία για κάποιους μήνες.
                          Να ευχηθώ να μην έχει κανείς στο μέλλον παρόμοια εμπειρία...

                          Εεε..φορούσες ζώνη???

                          Δόξα το Θεό... ΟΧΙ!
                          Δεν κάνω πλάκα με αυτό, το λέω γιατί δεν έπαθα κάτι σοβαρό και ήταν το τρακάρισμα έτσι που ίσως η ζώνη να είχε άσχημα αποτελέσματα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            obelix last edited by

                            Εγώ πάντως στο τρακάρισμα φόραγα ζώνη και τώρα ούτε και όταν αλλάζω πάρκιν δεν οδηγό χωρίς ζώνη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              manosk last edited by

                              Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                              Εεε..φορούσες ζώνη???

                              Κι εγώ αυτό αναρρωτήθηκα αμέσως...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Το εχω ξαναγραψει και παλιωτερα. Ειχα κατι φιλους που ηταν μικροτεροι μου 17-18. Αυτο τωρα το 83-84. Οδηγανε μεγαλο Αμερικανικο με δυο μονοκοματες θεσεις, εξι ατομα μεσα. Γυριζανε απο ημερισια εκδρομη νυχτα γυρω στις 10. Τον πηρε ο υπνος τον οδηγο το αυτοκινητο δεν εστριψε στην εθνικη οδο πηδηξε την γεφυρα. Οδηγος και συνοδηγος δεν φορουσαν ζωνες και πεταχτηκαν εξω απο το παρμπριζ. Νεκροι στον τοπο. Δυο απο πισω φορουσαν ζωνες χτυπησαν στις θεσεις και ειχαν μαυρισμενα ματια αλλα τιποτα αλλο. Ενα παιδ μπροστα στη μεση φοραγε ζωνη πεταχτηκε και χτυπησε λιγο το ταμπλο εσαπσε την μυτη δοντια αλλα τιποτα παραπανω.
                                Ο μεσαιος πισω οχι ζωνη πεταχτηκε απο την πισω θεση μεσα απο το παρμπριζ πανω απο 10 μετρα. Ειχε τα μισα κοκαλα σπασμενα, κολαρο σε κωμα για 2-3 μερες μηνες θεραπεια να μαθει να περπαταει ξανα. Απειρες ουλες και εγχειρισεις. Η καρδια σταματησε τουλαχιστο δυο φορες στο χειρουργικο τραπεζι. Απειρες ωρες η μανα του και πατερας του στο νοσοκομειο. Επισης τον μεταφερανε με ελικοπτερο στο νοσοκομειο παιδων που σηκωσανε τα χερια ψηλα και ξανα με ελικοπτερο απο το University of Maryland trauma center στο Johns Hopkins University Hospital. Oi γονεις του χασανε μερικα χρονακια οταν τον ειδανε την πρωτη φορα αλοιφη στην εντατικη. Δεν παω παραπερα για το ποσο τυχερος ηταν που ακομα ζει και δεν ειναι παραλυτος η παραπληγικος. Αυτες οι κ$λοζωνες που δεν τις φοραμε.

                                Νικος

                                ΥΓ: το αυτοκινητο φυσικα για πεταμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n_olympios last edited by

                                  Μόλις πριν από 1,5 εβδομάδα σκοτώθηκε μια κοπέλα που δούλευε σε ένα από τα καταστήματά μας... 22 ετών...
                                  Ηταν συνοδηγός σε μία Μercedes σχετικά καινούρια (δεν ξέρω μοντέλο) και πήγαιναν με 70-80 στο δρόμο της Κερατέας προς Λαύριο όταν ένας παππούς γύρω στα 70 που ερχόταν από απέναντι έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έπεσε πάνω τους χτυπώντας τους πλαγιομετωπικά. Η γιαγιά που ήταν στο άλλο αυτοκίνητο και η κοπέλα σκοτώθηκαν ακαριαία (από σπασμένο αυχένα), οι δύο οδηγοί τη γλύτωσαν με σχετικά ελαφριά τραύματα, και η άλλη κοπελιά που ήταν στο πίσω κάθισμα της Mercedes έσπασε όλη τη δεξιά της πλευρά (χέρι-πόδι-πλευρά-λεκάνη) όταν σφηνώθηκε μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων και είναι ακόμη στην εντατική σε κρίσιμη κατάσταση.

                                  Κανείς τους δε φόραγε ζώνη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • B
                                    billlllll last edited by

                                    ΚΡΙΜΑ!...
                                    Η ζώνη έσωσε τους γονείς μου σε ταξίδι που είχαν πάει στη Σουηδία και τράκαραν (πάγος...) θα ήμουν ορφανός από 1 χρονών...
                                    Η ζώνη πραγματικά μου έχει γίνει κάτι παραπάνω από συνήθεια...
                                    Πολλές φορές μπαίνω στο αυτοκίνητο για να πάρω κάτι και απο συνήθεια βάζω και τη ζώνη... Άλλες φορές την φοράω και πάω μηχανικά να την ξαναβάλω....

                                    Υπάρχουν βέβαια και οι σπάνιες περιπτώσεις του giwrgosth που ΟΚ αν έχεις τον Θεό μπάρμπα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros19 last edited by

                                      στεναχωριεμαι πολυ οταν πεθαινουν νεοι ανθρωποι, οι οποιοι θα μπορουσαν να εχουνε γλυτωσει αν δεν ηταν ξεροκεφαλοι με το θεμα της ζωνης.
                                      Δεν μπορω να καταλαβω δυστηχως.
                                      Πλεον οταν μπαινω σε αμαξι χωρις ζωνη, αισθανομαι σαν να κινδυνευω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kingmanos last edited by

                                        Φιλος μου δεκεμβριο 1996 αγοραζει ενα απο τα πρωτα bmw z3 που κυκλοφορουν στην ελλαδα,
                                        το παραλαμβανει απογευμα απο bmw κορφιατη και μετα τις καθιερωμενες πρωτες βολτες παει το βραδυ σπιτι για υπνο που υπνος ομως με το οχημα του james bond στο παρκιν κατεβαινει 2 τα ξημερωματα για μια βολτα στην Κηφισιας στο δρομο τις επιστροφης πριν το θρυλικο S εχει γινει ατυχημα δευτερολεπτα πριν με πολλα λαδια στο δρομο η συνεχεια τραγικη το ζετακι προσγειωνεται πανω στα τρακαρισμενα (ευτυχως δε χτυπησε κανεις) και το λιγων ωρων bmwδακι περναει στην ιστορια ως το πρωτο z3 που ειχε ατυχημα στην Ελλαδα.
                                        Πιθανον τα δακρυα του Τακη να υγραινουν μεχρι και σημερα την ατιμη ασφαλτο της Κηφισιας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Ο χρήστης meng έγραψε:
                                          Περιληπτικά λοιπόν, γύρναγε στις 5 το πρωί στις 14 Φεβρουαρίου, ψιλόβροχο και απίστευτο κρύο, μπορεί και 1-2'C, από Λεωφόρο Καρέα και λίγο πριν το φανάρι του Παπάγου προς Αθήνα ενώ πήγαινε με 110-120, σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού και του συνοδηγού, χάνει τον έλεγχο, στην ευθεία!!!

                                          στη συγκεκριμένη ευθεία δεν είναι και τόσο δύσκολο να χάσεις τον έλεγχο, ακόμα και με λιγότερα χαω, αν τύχει να οδηγείς σε μία από τις 'βομβαρδισμένες' λωρίδες. όποτε την κατεβαίνω, βρίσκω διάφορα 'σουβενίρ' δίπλα στις μπαριέρες, από τάσια μέχρι ολόκληρα κομμάτια από ελαστικά.

                                          πριν κάνα μήνα, ανεβαίνοντας για το ακρόπολις στη λαμία, είμαστε σταματημένοι ξημερώματα με τον ξάδερφό μου στο φανάρι των καμένων βούρλων. ξαφνικά ακούμε σφύριγμα ελαστικών από πίσω μας που δυναμώμει. πριν συνειδητοποιήσουμε τι έχει συμβεί, καρφώνεται αυτοκίνητο πίσω μας. αισθανόμαστε το χτύπημα πολύ έντονα, και τρανταζόμαστε. αν δεν φορούσαμε και οι δύο ζώνες, είμαι σίγουρος ότι θα είχαμε εκτοξευτεί μέσα από το παρμπρίζ.

                                          τώρα, αν σας πω ότι το αυτοκίνητο που μας χτύπησε ήταν saxo, θα με πιστέψετε ή θα πείτε ότι είμαι βαλτός;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dourou last edited by

                                            Επίκαιρο θέμα.
                                            Πριν 1 βδομάδα βγήκα από το νοσοκομείο.
                                            Ατύχημα με την Virago μου. Μου κόβει αμάξι το δρομο και με πολύ προσπάθεια καταφέρνω να τον χτυπήσω μόλις πριν γλιτώσω...
                                            Έσπασα το πόδι μου (τελείως κνήμη &περόνη) και αυτό κρεμόταν ελεύθερο με αίματα να τρέχουν από εκεί που βγήκαντα δυο κοκαλα. Έβαλα αμέσως το πόδι μου στη θέση του. Χειρουργείο- λάμα και τα γνωστά.
                                            Η πλάκα είναι ότι βλέπω εφιάλτες καθε βράδυ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Δεν θυμαμαι να είδα εφιάλτη που να χτυπάω με μηχανή!!! (Ίσως μία με supersport).
                                            Με το που ξαναοδηγώ rallye και συμμετοχή στους αγώνες στην Κρήτη!
                                            Είμαι που είμαι... Να βγει και κάτι από την τρέλλα μου.
                                            Δεν έφταιγα και ΝΑΙ ΦΟΡΟΥΣΑ ΚΡΑΝΟΣ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr