-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
λες ανοησίες φίλε μου... πρωτα κατέκτησε την αγορά σε πωλήσεις μέσω ποιότητας + τεχνολογίας και μετά άρχησε να επιθυμεί την πρωτιά και στα λόγια με την δήλωση που έκανε πρόπερση... την επιθυμία της να είναι η πρώτη premium εταιρία στον κόσμο... και τώρα το κατακτάει και αυτό σιγά σιγά αφού και η ΜΒ σε πολλά μοντέλα της ακολουθεί την Αουντι...
Μαλιστα...ανοησιες...
Αφου δεν εισαι σε θεση να δεις οτι το μονο που προσφερει στα μοντελα της η Audi ειναι ελκυστικα εμπορικα πακετα τοτε καλα κανεις και θεωρεις ανοησιες τα λεγομενα μου! Οταν μας θιγουν τις επιλογες οι αλλοι προκειται περι ανοησιων... -
ελκυστικα εμπορικα πακετα δεν προσφερει εδω που τα λεμε σε σχεση με τη bmw και τη mb ισως , αλλα γενικα ο κωλος πιανεται..
κι εσυ ρε vell μην αρπαζεσαι με το παραμικρο οταν γραφεις τι σε πιανει βρε παιδι μου? εισαι τοσο ηρεμος ανθρωπος στην πραγματικοτητα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...και που εκανε τη Z4 να μοιαζει στην slk (σορρυ μορφεα, αλλα αυτο μου εχει κατσει πολυ ασχημα )Τώρα το είδα...
ΤΙΙΙΙ ΕΙΙΙΠΠΕΕΣΣΣ ΡΕΕΕΕ??? OMGWTFPEWPEW!!!
Πέρα απο την πλάκα, εαν οδηγήσεις μία Ζ (και μία slk στο καπάκι) δεν θα σου φανούν και τόσο ίδιες...
Αλλά ναι... είναι πιο κοντά απ'οτι ήταν η προηγούμενη Ζ... και εγώ θα την ήθελα 200 (και 300 μη σου πω...) κιλά ελαφρύτερη...
Απο την άλλη, εαν αναλογιστείς οτι ένα 370Ζ roadster με soft-top ζυγίζει περισσότερο... δεν λές οτι έκαναν και άσχημη δουλειά με το hard-top... -
το ξερω ρε συ οτι ειναι γαματη στην οδηγηση ακομα και η πιο απλη (παρολο που δεν παει βημα)
ομως η προηγουμενη γαζωνε, τωρα θες 35, αλλιως δεν κανεις δουλεια
το 370 οπως και ΤΤ, δεν τα κοιτας σε καμπριο
-
Καλά μην τρελαθούμε κι'ολας επειδή 'κάνει άλογα' αυτή την εποχή, να θέλουμε πάνω απο 300 για να γίνει δουλειά...
Δεν είναι η 'βάση' τα δικά μας αυτοκίνητα... και με την 3.0 μια χαρά δουλειά κάνεις (αυτό μας έλειπε, να ξενερώνουμε σε πισωκίνητο 260 ίππων)...Μάθαμε τώρα όλοι...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
λες ανοησίες φίλε μου... πρωτα κατέκτησε την αγορά σε πωλήσεις μέσω ποιότητας + τεχνολογίας και μετά άρχησε να επιθυμεί την πρωτιά και στα λόγια με την δήλωση που έκανε πρόπερση... την επιθυμία της να είναι η πρώτη premium εταιρία στον κόσμο... και τώρα το κατακτάει και αυτό σιγά σιγά αφού και η ΜΒ σε πολλά μοντέλα της ακολουθεί την Αουντι...
Μαλιστα...ανοησιες...
Αφου δεν εισαι σε θεση να δεις οτι το μονο που προσφερει στα μοντελα της η Audi ειναι ελκυστικα εμπορικα πακετα τοτε καλα κανεις και θεωρεις ανοησιες τα λεγομενα μου! Οταν μας θιγουν τις επιλογες οι αλλοι προκειται περι ανοησιων...μα εννοείται ότι μια επιτυχημένη εταιρία προϊόντων ελκυστικά προϊόντα πρέπει να πουλάει! δεν καταλαβαίνω που το πρόβλημα... και επίσης εννοείται ότι η Audi δεν προσφέρει μόνο αυτό! Όπως και σχεδόν όλοι οι καλοί κατασκευαστές! Προσφέρουν πολλά παραπάνω, ιδία εξέλιξη ας πούμε (του αυτοκινήτου) Αν τώρα έλεγες η Fiat προσφέρει μόνο ελκυστικά πακέτα θα το καταλάβαινα περισσότερο αλλά η Audi!? που και η Fiat σε πολλά μοντέλα της έχει δείξει το δρόμο επανειλημένα... δηλαδή η φράση σου δεν ταιριάζει μάλλον σε κανέναν τωρινό ευρωπαίο κατασκευαστή... ίσως σε Ιάπωνα... κι όχι Honda & Toyota οι οποίες κάνουν σοβαρά βήματα εξελιξης...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το ξερω ρε συ οτι ειναι γαματη στην οδηγηση ακομα και η πιο απλη (παρολο που δεν παει βημα)ομως η προηγουμενη γαζωνε, τωρα θες 35, αλλιως δεν κανεις δουλεια
το 370 οπως και ΤΤ, δεν τα κοιτας σε καμπριο
δεν συμφωνώ καθόλου με την εκτίμηση των Z3-4... γαμάτη δεν θα τη χαρακτήριζα με τίποτα... η βαρειά αίσθηση του τιμονιού με την ανισοροπία του σασσί και τον τεχνητά μπάσο ήχο της εξάτμισης και τις μαλθακές αναρτήσεις σε όλες τις απλές εκδόσεις δεν θα τις θεωρούσα γαμάτα στοιχεία... ούτε την σαφώς υποδθέστερη της Audi ποιότητα κατασκευής και συνεχή έλλειψη αξιοπιστίας σε όλα τα νέα περιφερειακά συστήματα του εκάστοτε κινητήρα... Αλλά αν συνεχίσω, θα με φάτε λάχανο εδώ μέσα οπότε ας το αφήσουμε εδώ... ούτως ή άλλψως η Μπέμπες έχουν χάσει τον δρόμο τους... τώρα τελευταία δείχνει σημάδια ανάκαμψης... το μόνο που είναι υπέρ τους, είναι η αδιαμφισβήτητα τρελή προόθηση των προιϊόντων τους σε περιοδικά, εφημερίδες, και πολύ καλή διαχείρηση της αγοράς τους με αποτέλεσμα τα καλά σχετικά οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης και την γενικότερα θετική εικόνα που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία 15χρόνια γιατί τα πριν ήταν....
-
@vell
εννοω οτι ακομα και η πιο αδυναμη πεταει κωλους για πλακα..
αυτο για καποιους ειναι γαματο..
οχι για μενα, αλλα για τους περισσοτερουςΥΓ τα περι μαρκετινγκ μη τα σχολιαζεις, ακουγεσαι σαν ιταλοφιλος
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Καλά μην τρελαθούμε κι'ολας επειδή 'κάνει άλογα' αυτή την εποχή, να θέλουμε πάνω απο 300 για να γίνει δουλειά...
Δεν είναι η 'βάση' τα δικά μας αυτοκίνητα... και με την 3.0 μια χαρά δουλειά κάνεις (αυτό μας έλειπε, να ξενερώνουμε σε πισωκίνητο 260 ίππων)...Μάθαμε τώρα όλοι...
συγκρινω με το αμεσο προηγουμενο μοντελο, οχι στο τι εχω μαθει εγω
και η mito πχ λεω οτι ειναι πολυ γρηγορη για αυτο που ειναι και σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας, οχι αν ειναι πιο γρηγορη ή οχι απο το αυτοκινητο μου
η Ζ4 23 ειναι ταφος και οποιος την παιρνει συμφωνα με τα γουστα μου , κανει πολυ κακως (για τα λεφτα που δινει , value 4 money, mac που λεγαμε )
αντοιστοιχα θα κατεκρινα οποιον αγοραζε την προηγουμενη σε 2lt
τα 2 lt τα κατεργησαν σε αυτο το μοντελο γιατι μαλλον δε θα πηγαινε βημα και θα ντροπιαζοταν απο 1400αρια οχι οτι η 23 δεν διατρεχει τετοιο κινδυνο
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
το ξερω ρε συ οτι ειναι γαματη στην οδηγηση ακομα και η πιο απλη (παρολο που δεν παει βημα)
ομως η προηγουμενη γαζωνε, τωρα θες 35, αλλιως δεν κανεις δουλεια
το 370 οπως και ΤΤ, δεν τα κοιτας σε καμπριοδεν συμφωνώ καθόλου με την εκτίμηση των Z3-4... γαμάτη δεν θα τη χαρακτήριζα με τίποτα... η βαρειά αίσθηση του τιμονιού με την ανισοροπία του σασσί και τον τεχνητά μπάσο ήχο της εξάτμισης και τις μαλθακές αναρτήσεις σε όλες τις απλές εκδόσεις δεν θα τις θεωρούσα γαμάτα στοιχεία... ούτε την σαφώς υποδθέστερη της Audi ποιότητα κατασκευής και συνεχή έλλειψη αξιοπιστίας σε όλα τα νέα περιφερειακά συστήματα του εκάστοτε κινητήρα... Αλλά αν συνεχίσω, θα με φάτε λάχανο εδώ μέσα οπότε ας το αφήσουμε εδώ... ούτως ή άλλψως η Μπέμπες έχουν χάσει τον δρόμο τους... τώρα τελευταία δείχνει σημάδια ανάκαμψης... το μόνο που είναι υπέρ τους, είναι η αδιαμφισβήτητα τρελή προόθηση των προιϊόντων τους σε περιοδικά, εφημερίδες, και πολύ καλή διαχείρηση της αγοράς τους με αποτέλεσμα τα καλά σχετικά οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης και την γενικότερα θετική εικόνα που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία 15χρόνια γιατί τα πριν ήταν....
Το βαρύ τιμόνι... η (αν?)ισορροπία του σασί... ο μπάσος ήχος της εξάτμισης... την κάνουν κακή οδηγικά...? (και έχει και υποδεέστερη ποιότητα κατασκευής? )...
Άστο καλύτερα βελερεφόντη... αφού δεν το'χεις, μείνε καλύτερα στα του S3...@vell
εννοω οτι ακομα και η πιο αδυναμη πεταει κωλους για πλακα..
αυτο για καποιους ειναι γαματο..
οχι για μενα, αλλα για τους περισσοτερουςΝάτος και ο άλλος που συμφωνεί κι'ολας...
Πες μου οτι το κάνεις για να αποφύγεις τον περιττό διάλογο...
Ειδάλλως εαν το πιστεύεις οτι η μαγεία των BMW είναι οτι πετάνε κώλο, περνάς και εσύ στην απο πάνω κατηγορία...@vell
συγκρινω με το αμεσο προηγουμενο μοντελο, οχι στο τι εχω μαθει εγω
και η mito πχ λεω οτι ειναι πολυ γρηγορη για αυτο που ειναι και σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας, οχι αν ειναι πιο γρηγορη ή οχι απο το αυτοκινητο μου
η Ζ4 23 ειναι ταφος και οποιος την παιρνει συμφωνα με τα γουστα μου , κανει πολυ κακως (για τα λεφτα που δινει , value 4 money, mac που λεγαμε )
αντοιστοιχα θα κατεκρινα οποιον αγοραζε την προηγουμενη σε 2lt
τα 2 lt τα κατεργησαν σε αυτο το μοντελο γιατι μαλλον δε θα πηγαινε βημα και θα ντροπιαζοταν απο 1400αρια οχι οτι η 23 δεν διατρεχει τετοιο κινδυνοΝαι, για τον χαρακτήρα του μοντέλου κι'εμένα επιτάφιος μου φαίνεται η 23 (αν και δεν θα κατέκρινα επουδενί αυτόν που την αγόραζε)...
Όμως αν το καλοσκεφτείς δεν φταίει τόσο η 23 γι'αυτό (αν και έχει ένα μερίδιο λόγω hardtop) όσο τα μικρά πυραυλάκια που εχουν γεμίσει τον τόπο... το οτι θα ντροπιαστεί απο 1400άρια δεν λέει τίποτα... και εσύ με το 2λιτρο μπορείς να ντροπιάσεις Μ3... εξακολουθεί όμως να μην έχει καμία σχέση το ένα αυτοκίνητο με το άλλο...
Η 3.0 όμως έχει πραπλήσιες επιδόσεις με το S3... δεν την λες και τάφο... -
η παλια Ζ4 3.0 η καινουρια δεν θα περιμενα να εχει ιδιες επιδοσεις για κανεναν απολυτως λογο
δεν εχω δει μετρησεις, αλλα με την κοινη λογικη και μονο δε χρειαζεται καν να ψαξω..Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Πες μου οτι το κάνεις για να αποφύγεις τον περιττό διάλογο...
Ειδάλλως εαν το πιστεύεις οτι η μαγεία των BMW είναι οτι πετάνε κώλο, περνάς και εσύ στην απο πάνω κατηγορία...δεν αποφευγω ποτε τον περιττο διαλογο οπως εχεις προσεξει
και ναι ανηκω στην πανω κατηγοριαπερα απο την πλακα κατανοω τη 'μαγεια' , απλα δε με αγγιζει και δε με αφορα.. δε νιωθω τιποτα οταν ειμαι κοντα σε μια bmw
-
Η κοινή λογική λέει και οτι μια Ζ435 έχει χειρότερη αναλογία κιλών ανα ίππο απο ένα ΤΤ στα 250ps (5.2 vs 5.0)... ο δρόμος λέει άλλα...
ΥΓ: Ούτε και εγώ νιώθω τίποτα όταν είμαι κοντά σε bmw (δεν έχω παρατηρήσει κάτι τουλάχιστον )... αλλά νόμιζα πως μιλούσαμε καθαρά για το οδηγικό κομμάτι...
-
σε σχεση με ενα tts dsg ειναι το θεμα τι κανει
εδω έχουμε τα εξης θεματα
το μοτερ της 35 ειναι πανισχυρο (καμια σχεση με το 3λιτρο ατμοσφαιρικο που ειναι 'ψοφιμι' συγκριτικα, ειναι δυναμη, παιζει σε επιπεδα πανω απο evo) και 2ον το δικο σου μοτερ σε σχεση με το δικο μου (και του tts) ειναι σιγουρα πιο αδυναμο, εστω και βελτιωμενο
και στο λεω αυτο γιατι αν ειχαμε τα ιδια αλογα θα περνουσες τα s3 απο πανω, αεροπορια, πώς να στο πω?
οποτε μεταξυ αυτων των 2 (Ζ4-ΤΤs KAI dsg για να εχουμε dual clutch και για τους 2) η συγκριση ειναι πιο σωστη
υπαρχει τετοιο αυτοκινητο στο περιβαλλον μου, θες να τα βαλουμε?
ελπιζω μονο να οδηγει αντρας αυτη τη φορα
αν και με το dsg δε χρειαζεται και καμια τεχνη, να το κανονισουμε οσο γυριζει γιατι μαλλον θα το κανει 300 αλογα -
Το παράδειγμα ΤΤ 250 με Ζ435 το έφερα ως απάντηση του τι λέει η λογική των αριθμών σε βάρος/ίππο και του τι πιθανόν να γίνεται στην πράξη όσον αφορά στο ατμοσφαιρικό 3.0 και το S3... πως το έφερες σε κόντρα TTS - Ζ435 δεν κατάλαβα...
Και με την λογική του βάρους όμως -μιας και πιάσαμε τα περι βάρους και στο τοπικό της Τζουλιέτα(ς)- ξανακοίταξα (πως μου είχε ξεφύγει τόσο καιρό ) τα βάρη της Z4...
Τη Ζ430 (258ps) λοιπον την δίνει 1490kg με οδηγό (EU) που σημαίνει καθαρό βάρος 1415kg...!
(αντίστοιχα και στη Ζ435 τα 1580kg = 1505kg)
Η Audi απο την άλλη δίνει τιμές χωρίς οδηγό και το S3 στα 1455...Είχα διαφορετική εντύπωση αλλά τελικά το S3 είναι και 40 κιλά πιο βαρύ απο την 3.0lt... οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση να πήγαιναν το ίδιο...
-
ναι μονο που τα μοτερ τους δεν ειναι καθολου ιδια στο δυναμομετρο σου λεω η Ζ4 η προηγουμενη πλησιαζει το s3 επειδη ειναι πολυ ελαφρια, με μολις 40 κιλα πισω το τσαι δε θα χει προηγουμενο
το νεο s3 ζυγισμενο και απο περιοδικα , αλλα και απο το vellerefonti σε γεφυροπλαστιγγα (με ηλιοροφη, αν και σιγα το επιπλεον βαρος ) παει 1500-1510
τανκ δηλαδη
-
Τέλοσπαντων επειδή πάλι πήγε η κουβέντα σε τσάγια και δέκατα (αν και χωρίς να ξέρω, σε περίπτωση που ισχύει το 25,2' για το χιλιόμετρο που δίνει η bmw στην 3.0, τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα) η ουσία είναι πως είτε είσαι λίγο πίσω είτε λίγο μπροστά, μια χαρά 'κάνεις δουλειά' και με το 3lt...
Τα υπόλοιπα είναι να΄χαμε να λέγαμε... -
καλα και με την 23 κανεις δουλεια, δε λεω αυτο , το μονο που λεω ειναι οτι επειδη το μοτερ δεν αλλαξε, αλλα το βαρος αλλαξε...
κερδιζεις μεν απο πρακτικοτητα χαρντοπ, εμφανιση (γιατι η αλλη ηταν λιγο ξερατο ) , αλλα απο γκαζια χανεις και δε με νοιαζει τι δινει η bmw ξερω το 3λιτρο μοτερ της, το εχω δει σε δραση σε διαφορες εκδοσεις και ξερω τι σημαινει να εχεις βαρος, το βαρος ειναι βαρος, ειναι ενα φυσικο μεγεθος το οποιο δε μπορεις να νικησεις με διαφορες 'μετρησεις'
και η αουντι αν θυμαμαι εδινε σε ενα allroad (α4 νομιζω) αντοιστοιχες επιδοσεις με το σκετο Α4 (2λιτρα και τα 2) , οι οποιες δεν επαληθευονταν για κανενα λογο στο δρομο και μας κοροιδευαν οι volvisti με τον 'ταφο'
στο κατω κατω μορφεα ,δε χρειαζεται να δω 2 αυτοκινητα να τρεχουν , πολλες φορες μπορω απλα να το φανταστω
(εκτος αν ειναι οριακες οι διαφορες, οπου εκει πρεπει να το δοκιμασουμε)
-
Οριακές θα είναι...
-
Κιουση, αν βαλεις το TTS διπλα στη 35αρα Ζ4 στην αττικη οδο τι νομιζεις οτι θα συμβει ? ροπη + κυβικα + κιβωτιο νομιζω θα καθαρισουν το παιχνιδι αλλα σιγουρα οχι μεχρι τα 100 η τα 150.. Σε τετοια αυτοκινητα η διαφορα φαινεται στα 160 και μετα..
Παντως λογω ελληνικου οδοστρωματος και μονο δεν ξερω αν θα ξαναεπαιρνα δυνατο αυτοκινητο με απλη μεταδοση.. χωρις εστω ενα μπλοκε αν οχι τετρακινηση..
-
Mango δεν ξέρω αν ένα μπλοκέ θα τα έκανε καλύτερα ή χειρότερα στους χάλια δρόμους...
AUDI FORUM