-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Την περισσότερη δουλειά την κάνει η ανάρτηση (από Gti) που δεν κοστίζει πολύ.
Απλά, συμπληρωματικά με ενα κλικ μεγαλύτερες ζάντες βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Πάντως, η διαφορά λόγω αναβαθμισμένης ανάρτησης και μόνο, είναι σημαντική στο πάτημα και στην συνολικότερη αίσθηση στο δρόμο (ενώ αρχικά το Highline μου είχε φανεί και εμένα αρκετά μαλακό για τα γούστα μου).
Το πρόβλημα δεν είναι η σκληρότητα της ανάρτησης, άλλωστε υπάρχουν πολλά μαλακά αυτοκίνητα που πιπώνουν κανονικά άλλα με σκληρή ανάρτηση και ευμεγέθεις τροχούς. Το highline που οδήγησα εγώ ήταν φουλ στην υποστροφή, παντελής έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν αυτό αλλάζει με την ανάρτηση του GTI και τις 16αρες, πασο.
Κοίτα και εμένα μου φάνηκε ότι η κατάσταση δεν επιδέχεται σωτηρίας, αλλά για να το λένε φαίνεται να τους έχει βγει στην πράξη
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πού κολλάει το 307 τώρα;αμανννν
-
Εντυπώσεις από Renault Twingo 1.2 GT
Θετικά:
-Δυνατό μοτέρ που τραβάει από χαμηλά δίνοντας πολύ καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα
-Άμεση απόκριση στο γκάζι χωρίς καθυστερήσεις
-Ενδιαφέρον ήχος μοτέρ που με κατεβασμένα παράθυρα ακούγεται κάπως 'σπιρτόζικος'
-Καλοί χώροι μπροστά και πίσω (με το πίσω κάθισμα τραβηγμένο τέρμα χωράει ψηλός επιβάτης πίσω από ψηλό οδηγό άνετα)
-Καλή περιμετρική ορατότητα, ευκολοδήγητο
-Ωραία όργανα με το στροφόμετρο κεντραρισμένο μπροστά στον οδηγό και το κοντέρ στο κέντρο
-Σαφής επιλογέας
-Καλή ποιότητα κύλησης
-Καλή συναρμογή εσωτερικού χωρίς τριγμούς και ατέλειες φινιρίσματος
-Πολύ συμφέρουσα τιμή αγοράς: 13.000 ευρώ το συγκεκριμένοΑρνητικά:
-Ασαφής αίσθηση του πεντάλ του φρένου, θέλει συνήθεια για να μάθεις να φρενάρεις στην απόσταση που θες
-Πολύ τεχνητή αίσθηση τιμονιού
-Απότομες αντιδράσεις στην οδική συμπεριφορά, η υποστροφή έρχεται απότομα
-Αναπηδήσεις του πίσω άξονα στις ανωμαλίες του δρόμου
-Γενικώς μέτρια επίπεδα πρόσφυσης
-Τελείως σκληρά πλαστικά απ το πρώτο μέχρι το τελευταίο πάνελ του εσωτερικού (χωρίς όμως να δίνουν εικόνα 'ψεύτικου', θα ήθελα ωστόσο λίγο το ταμπλώ φάτσα φόρα στον οδηγό και το συνοδηγό να δείχνει έστω λίγο πιο ποιοτικό)
-Αεροδυναμικοί θόρυβοι πάνω απ τα 100χλμ/ώρα
-Πορτπαγκάζ που οριακά καλύπτει τις καθημερινές μεταφορικές απαιτήσειςΓενικώς τίμιο αυτοκινητάκι για όλες τις δουλειές χωρίς να του λείπει η δύναμη για προσπεράσεις και -σε λογικά πλαίσια- σπιρτόζικη οδήγηση. Έχει το κάτι παραπάνω (χάρη στο γραμμικό δυνατό μοτέρ) για να ξεφεύγει απ τα όρια της πόλης για την οποία έχει σχεδιαστεί και θα μπορούσε άνετα να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο ενός οδηγού νεαρής ηλικίας που δεν οδηγεί κανιβαλιστικά. Θα θεωρούσα σοφό να υπάρχει ESP (το συγκεκριμένο δεν είχε, δεν ρώτησα αν υπάρχει ως έξτρα) καθώς εκδήλωσε κάποιες απρόβλεπτες αντιδράσεις υπό πίεση. Σε καμία περίπτωση δεν έχει σπορτίφ αίσθηση/προσανατολισμό και δεν είναι ρυθμισμένο να ανταπεξέρχεται σε ζωηρά στροφιλίκια και λοιπά οδηγοκεντρικά χουνέρια.
Θεωρώ πως αν ξέρεις γιατί το αγοράζεις, είναι πολύ καλή επιλογή.
-
αποτομες αντιδρασεις δεν ειναι καθολου ρυθμισιμο δηλαδη..? παντως οι κατοχοι ολοι λενε οτι ειναι αρκετα σπορ στις στροφες, αλλα οσοι το εχουν οδηγησει λιγο, αλλα και στα τεστ, λενε ακριβως το αντιθετο.. το twingoII βασιζεται στο clioII και θα ηταν λογικη η σπορ συμπεριφορα, αλλα μαλλον λογω διαφορετικων ρυθμίσεων τα πραγματα δεν ειναι ετσι..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αποτομες αντιδρασεις δεν ειναι καθολου ρυθμισιμο δηλαδη..? παντως οι κατοχοι ολοι λενε οτι ειναι αρκετα σπορ στις στροφες, αλλα οσοι το εχουν οδηγησει λιγο, αλλα και στα τεστ, λενε ακριβως το αντιθετο.. το twingoII βασιζεται στο clioII και θα ηταν λογικη η σπορ συμπεριφορα, αλλα μαλλον λογω διαφορετικων ρυθμίσεων τα πραγματα δεν ειναι ετσι..Δεν μπόρεσα να βρω κάποια ρυθμισιμότητα στην συμπεριφορά του, δεν το γνωρίζω βέβαια καλά το αμάξι, μια βόλτα μισής ώρας ήταν. Αν το πίεζες απλά υπέστρεφε απότομα, το πίσω μέρος δεν είχε κάποια συμμετοχή στο να φέρει το αυτοκίνητο σε γωνίες που να διορθώνουν την πορεία του. Ίσως χρειάζεται να το προκαλέσεις εσύ με τιμονιά (αλλά το τιμόνι δεν είναι ιδιαίτερα πληροφοριακό). Πάντως η αίσθηση των χειριστηρίων του, η σχετικά μαλακή ανάρτηση και τα συνολικά επίπεδα πρόσφυσης δεν μου άφησαν κάποια διάθεση να το δω σαν 'παιχνίδι'. Θεωρώ πως του έδωσαν πιο χαλαρές ρυθμίσεις για να αφήσουν χώρο στο twingo RS να είναι το 'κακό' της παρέας. Κατά τη γνώμη μου το twingo gt είναι αυτό που λέει το όνομά του: GT, για να διανύεις τις αποστάσεις άνετα και σβέλτα.
-
Εντυπώσεις απο 9θέσιο Mercedes Vito 109 cdi.
Δεν έχω ιδέα πόσα άλογα έχει. 109? Στο δρόμο φαινόταν ότι έχει πολύ περισότερα. Για 9θέσιο και με δεδομένο τον μεγάλο όγκο του, πήγαινε στο δρόμο σαν τρένο. Πολύ καλά κρατήματα αν και δεν το ζόρισα. ΄Για τους χώρους δεν τίθεται θέμα φυσικά. Μου άρεσε η έκτη ταχύτητα αλλά δεν μου άρεσαν καθόλου οι μοχλοί στην κεντρική κονσόλα. Μια μαλακία και μιση, όχι για την ποιότητα αλλά εκεί που είναι τοποθετημένοι. Πολύ ψηλά και άβολα!!!
Σε όλα τα άλλα βάζω ΑΡΙΣΤΑ!!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εντυπώσεις απο 9θέσιο Mercedes Vito 109 cdi.
Δεν έχω ιδέα πόσα άλογα έχει. 109? Στο δρόμο φαινόταν ότι έχει πολύ περισότερα. Για 9θέσιο και με δεδομένο τον μεγάλο όγκο του, πήγαινε στο δρόμο σαν τρένο. Πολύ καλά κρατήματα αν και δεν το ζόρισα. ΄Για τους χώρους δεν τίθεται θέμα φυσικά. Μου άρεσε η έκτη ταχύτητα αλλά δεν μου άρεσαν καθόλου οι μοχλοί στην κεντρική κονσόλα. Μια μαλακία και μιση, όχι για την ποιότητα αλλά εκεί που είναι τοποθετημένοι. Πολύ ψηλά και άβολα!!!
Σε όλα τα άλλα βάζω ΑΡΙΣΤΑ!!!!93 έχει το 109 (και φτάνει μέχρι τους 204 το 120 ).
Πού το βρήκες ; -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εντυπώσεις απο 9θέσιο Mercedes Vito 109 cdi.
Δεν έχω ιδέα πόσα άλογα έχει. 109? Στο δρόμο φαινόταν ότι έχει πολύ περισότερα. Για 9θέσιο και με δεδομένο τον μεγάλο όγκο του, πήγαινε στο δρόμο σαν τρένο. Πολύ καλά κρατήματα αν και δεν το ζόρισα. ΄Για τους χώρους δεν τίθεται θέμα φυσικά. Μου άρεσε η έκτη ταχύτητα αλλά δεν μου άρεσαν καθόλου οι μοχλοί στην κεντρική κονσόλα. Μια μαλακία και μιση, όχι για την ποιότητα αλλά εκεί που είναι τοποθετημένοι. Πολύ ψηλά και άβολα!!!
Σε όλα τα άλλα βάζω ΑΡΙΣΤΑ!!!!93 έχει το 109 (και φτάνει μέχρι τους 204 το 120 ).
Πού το βρήκες ;Καλά, τί δουλειά κάνουμε καλέ? Μπρίκια κολάμε?
Μου φαίνεται απίστευτο. Μονο 93? Εγώ θα έλεγα ότι έχει χαλαρά 120. Ίσως φταίει το diesel.edit Μεγάλη παράληψη. Πώς ξέχασα να αναφέρω τον αισθητήρα παρκαρίσματος. Πρώτη φορά είδα τέτοιο πράγμα. Εκτός απο το θόρυβο που κάνει στην όπισθεν, έχει και ψηφιακή ένδειξη τόσο για τον αριστερή όσο και για την δεξιά μεριά αλλά και το κέντρο - πίσω - του αυτοκινήτου. Ίσως είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί πλήν κάμερας οπισθοπορίας κατά την άποψη μου. Όσο πλησιάζει το αμάξι σε εμπόδιο ανάβουν και περισότερα λαμπάκια. Και πάλι όμως δε μου αρέσει εκει που είναι τοποθετημένο το σύστημα. Θα το ήθελα ψηλότερα, ίσως στο ίδιο ύψος με του εξωτερικούς καθρεύτες ώστε βα είναι ευκολότερο για το μάτι.
-
Porsche Carrera 4s Cabrio:
Tην οδήγησα για μόλις 1 χλμ αλλά ήταν ......φυσικά σε αυτήν την λιλιπούτεια διαδρομή δεν κρατήθηκα και το σανίδωσα...τρομακτικά πολλή δύναμη τόσο που δεν μπορούσε να κρατηθεί στο δρόμο!
Τα 100 ούτε που κατάλαβα πως ήρθαν μόλις σε λίγα μέτρα...Όπως αναμενόταν ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο και εσωτερικό ντυμένο όλο με κεραμιδί δέρμα... -
Σου χει πέσει καθόλου ή ακόμα;
-
Ο πριαπισμός κρατάει για 2-3 μέρες.
-
νομιζω οτι αυτο το εικονιδιο ταιριαζει στην περισταση
αν ειναι too mutch ζηταω συγνωμη απο τους admin -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
:ysterical: νομιζω οτι αυτο το εικονιδιο ταιριαζει στην περισταση
αν ειναι too mutch ζηταω συγνωμη απο τους adminΕφυγε για save.
-
Την εργατική πρωτομαγιά ως γνήσιος αντιδραστικός πήγα στας εξοχάς με την οικογένεια, αντί για πορεία.
Εκεί όμως καμμιά φορά βρίσκεις κάποιο κρυμμένο διαμάντι. Ίσως ένα με έναν ταύρο για σήμα... όπως αυτό:

Δεν κρατήθηκα. Όπως καταλαβαίνετε έπρεπε να το οδηγήσω. Η ηλικία του απροσδιόριστη, καθώς δεν ξέρω πολλά από την εταιρεία... Ούτε και ο τωρινός ιδιοκτήτης, που το είχε πάρει μεταχειρισμένο σε αρκετά καλή κατάσταση, μπορούσε να με διαφωτίσει (τι χαρτιά τώρα...), αλλά μιλάμε για τουλάχιστον 15 Μαΐων ίσως και πάνω από 20...
Διάταξη, αυστηρά μονοθέσια. Αμάξωμα ανοιχτό. Δεν έχει ίχνος ηλεκτρονικών, όπως σε κάθε καθαρόαιμο Κιβώτιο, με διάταξη Η, βαρύ και αντρίκιο. Πρέπει να είσαι αποφασισμένος για ν' αλλάξεις ταχύτητα. Και να την πετύχεις κιόλας... Το πως βάζεις μπρος, άγνωστο σ' εμένα. Ο ιδιοκτήτης ήρθε με αναμένη τη μηχανή και σ' ένα πανδαιμόνιο κακοφωνίας, μετάλλων και καυσίμου που αναφλέγεται μου λέει 'θέλεις να το οδηγήσεις;', γνωρίζοντας το πάθος μου για οτιδήποτε με 4 τροχούς...
Πως να πεις όχι;;;
Ο ιδιοκτήτης το έχει σ' ένα ειδικά χτισμένο υπόστεγο. Φυσικά και δεν το αφήνεις έξω... Αργότερα έβγαλα μερικές φωτογραφίες πλησιάζοντας... όπως αυτή:

Το εμπρός φανάρι (το άλλο λείπει, αλλά θα αντικατασταθεί μόλις επιτρέψει ο χρόνος) φανερώνει την τετράγωνη αισθητική των '80s...
Αρκετά με την εμφάνιση, εξάλλου ο καθένας θα κρίνει μετά... Στην οδήγηση; Έρωτας με την πρώτη. Ο συμπλέκτης απρόσμενα ελαφρύς, το πεντάλ του γκαζιού απρόσμενα μικρό, με περίεργη διαδρομή και πρέπει να προσέχεις για να μην σβύσει, αλλά και να μην τιναχτείς μπροστά στο άγριο τίναγμα της ροπής... Το μοτέρ στη μέση και το ακούς και το νιώθεις πάρα πολύ καλά!
Ευτυχώς, η 4κίνηση (ναι! 4κίνηση! ) βοηθάει να βγει η δύναμη και ακόμα και ο πιο άπειρος θα δυσκολευτεί πάρα πολύ για να σπινάρει. Το τιμόνι βαρύ και αντρίκιο, χωρίς υποβοήθηση φυσικά, όπως σε όλα τα καθαρόαιμα κόβει πολύ (είναι απίστευτο το τι ελιγμούς μπορείς να κάνεις!), είναι σαφές, αλλά όχι τόσο άμεσο όσο θα ήθελα... Ίσως είναι και η ηλικία... Στην καμπίνα και το καντράν, λεβιεδάκια και ενδείξεις μπερδεύουν αρχικά, αλλά εντέλει, για μία απλή βόλτα δεν τα χρειάζεσαι... Ευτυχώς.
Τα φρένα μετριότατα και με απαίσια αίσθηση, εδώ φαίνεται η ηλικία, αλλά τελικά τη δουλειά τους την κάνουν...
Μικρή η βόλτα, που ξεχύλιζε από συναίσθημα. Τι να κάνεις... Την επόμενη φορά περισσότερο (και θα υπάρξει επόμενη φορά! )
Σίγουρα θα αναρωτιέστε τι 'πράμα' οδήγησα...
Ένα κλου, όπου φαίνεται και η εισαγωγή αέρα του τέρατος... :

Εντάξει... θα σας το δείξω...
Η μάρκα του...
Και μία φωτογραφία ολόσωμη και καλλιτεχνική (παρατηρείστε πως παίζει ο φακός με τη σκιά, το φως και τη σιλουέτα...
-

-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Σου χει πέσει καθόλου ή ακόμα;Ο πριαπισμός κρατάει για 2-3 μέρες.
Όπως ακριβώς τα λέτε συν ότι είμαι σαν χαζοχαρούμενο γιατί το χαμόγελο από τα χείλη μου απλά δεν φεύγει με τίποτα!!!!!
-
Ένα Τρακτέρ με εξάτμηση Volvo τράκτορα!!!
-
0-40 θέλω να μου πεις πόσο έκανε!!!>Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ένα Τρακτέρ με εξάτμηση Volvo τράκτορα!!!
-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
0-40 θέλω να μου πεις πόσο έκανε!!!Το Kubota (δικίνητο) ενός θείου, με τ' οποίο πήρα το δίπλωμα ...γεωργικού ελκυστήρα προ 21 ετών (μπρρ...), ανέφερε σε μια ταμπέλα στο εσωτερικό του πλαϊνού φτερού, πως η τελική του ήταν ...24 km/h. Πλήγμα, αν πρέπει να κάνεις έστω και αστείες αποστάσεις στην άσφαλτο ...
-
Τελική 24 kmh;;
Aκόμα και με ποδήλατο το προσπερνάς!
Οδήγησα....