-
Οσοι εχετε υγραεριο στο αυτοκινητο σας, λειτουργει κανονικα το αντισπιν ή το esp? Ως γνωστον κοβει την παροχη βενζινης για να κοψει το σπιναρισμα...με το υγραεριο συνεργαζεται ή ειναι off το συστημα?
-
ναι μια χαρά λειτουργεί σε μένα. Ποτε δεν είχα πρόβλημα.
-
Έχω ήδη ρωτήσει στην icom στην Ιταλία και η απάντησή τους ήταν θετική:
yes, the ESP system of the car can operate normally after the icom jtg
installation.Τό ίδιο θετική είναι η εμπειρία του προαναφερόμενου κατόχου του focus που έβαλε το σύστημα της zavoli.
-
Δηλαδη μονο στα υγρου ψεκασμου?(5ης γενιας)
-
Έχεις κάποιο λόγο να μην κοιτάζεις στα τελευταίας γενιάς (5ης) συστήματα;
Πάντως φαίνεται να μην έχει πρόβλημα ούτε με τα 4ης γενιάς.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Έχεις κάποιο λόγο να μην κοιτάζεις στα τελευταίας γενιάς (5ης) συστήματα;Πάντως φαίνεται να μην έχει πρόβλημα ούτε με τα 4ης γενιάς.
Ψαχνω πολυ πριν αποφασισω και ολο βγαινουν νεα στην φορα...
Το 5ης εχει ηλεκτρικη αντλια στη μπουκαλα με οτι αυτο συνεπαγεται σε περιπτωση βλαβης απο πλευρας εξοδων...και 2ο ειναι οτι εχει 400 ευρω παραπανω...
Και αν ακουω οτι τα 4ης δεν χανουν σε αποδοσεις τοτε γιατι να επιλεξω 5ης?
Αλλα τωρα με το θεμα των ηλεκτρικων ευσταθειας ειναι ενα θεμα...
καποιος με 4ης να μας πει αν του λειτουργουν τα esp-tcs??? -
Νομίζω οτι στα πιο σύγχρονα συστήματα αυτή η ηλεκτρική αντλία φτιαγμένη ειδικά για τα συγκεκριμένα συστήματα, είναι που προσφέρει την απαραίτητη κατά περίπτωση ποσότητα καυσίμου στα μπεκ, ώστε να μη χάνει σε επιδόσεις το αυτοκίνητο, ή να μη γυρνάει σε βενζίνη σε υψηλές στροφές...
Κι αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος για τις έδρες των βαλβίδων σε μερικά αυτοκίνητα, μόνο τα συστήματα 5ης γενιάς που ψεκάζουν υγρό και όχι αέριο LPG, ελαχιστοποιούν αυτό τον κίνδυνο.
Δεν είναι τυχαίο το υψηλότερο κόστος. Ότι πληρώνεις ...παίρνεις! -
Ουτε εγω εχω κανενα προβλημα με 4ης γενιας σε jeep patriot μοντ.09.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Νομίζω οτι στα πιο σύγχρονα συστήματα αυτή η ηλεκτρική αντλία φτιαγμένη ειδικά για τα συγκεκριμένα συστήματα, είναι που προσφέρει την απαραίτητη κατά περίπτωση ποσότητα καυσίμου στα μπεκ, ώστε να μη χάνει σε επιδόσεις το αυτοκίνητο, ή να μη γυρνάει σε βενζίνη σε υψηλές στροφές...
Κι αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος για τις έδρες των βαλβίδων σε μερικά αυτοκίνητα, μόνο τα συστήματα 5ης γενιάς που ψεκάζουν υγρό και όχι αέριο LPG, ελαχιστοποιούν αυτό τον κίνδυνο.
Δεν είναι τυχαίο το υψηλότερο κόστος. Ότι πληρώνεις ...παίρνεις!Φιλε νομιζω πως μολις βγει το υγραεριο απο το μπεκακι εχει γινει επιτοπου σε αερια μορφη λογο αλλαγης της πιεσης.Δεν νομιζω να προλαβαινει να βραχει με υγρο υγραεριο η βαλβιδα εισαγωγης...
-
Κι όμως ψεκάζεται υγρό κι όχι αέριο και αυτό είναι 'όλα τα λεφτά'!
Αντιγράφω από το site της vialle:
After years of development and testing Vialle has released an auto gas injection system whitch matches the performance of the highest quality petrol injection systems. The LPi system can be used with modern MPPI injection, lean burn or turbo engines and fully supports E-OBD features. The original properties of the original systems are completely retained. Using this new technology the LPG is no longer vaporized but it is injected into the intake manifold as a liquid. The cooling effect of the vaporizing gas results in an improved volumetric efficiency and higher power output from the engine. Due to the reuse of the original gasoline computer in the vehicle all the original properties of the car are retained and the car above all improves in the area of the Environmental Friendliness.
-
ναι αλλα αυτο το σύστημα είναι της Vialle. Tι συμβαίνει όμως με την ICON και το JTG ?
-
Τα ίδια ισχύουν και στο jtg της icom, σύμφωνα με όσα δημοσιεύονται.
Νομίζω οτι αυτή είναι η ουσιώδης διαφορά μεταξύ των συστημάτων 4ης γενιάς (αέριος ψεκασμός) με τα 5ης γενιάς (υγρός ψεκασμός). -
Ωραια ρε παιδια αυτα που γραφονται, αλλα κανεναν δεν εχω δει να παραπονιεται για δυναμη με του αεριου ψεκασμου, και κανεναν δεν ειδα να λεει οτι ειδε διαφορά αυξητική με του υγρου...
Ισα ισα που απο αρκετους σε αλλα φορουμς που φορανε αεριου ψεκασμου εχω διαβασει μια ελαφρα καλυτέρευση στην ροπη στις χαμηλο-μεσαιες στροφες...φανταζομαι το ιδιο και στου υγρου...
Ακομη το ψαχνω να δω αν αξιζει αυτη η 5η γενια...το οτι ειναι πιο εξελιγμενη τεχνολογικα συμφωνω, αλλα δεν φτανει αυτο. -
γεια σασς. τοποθετησα 5ησ γενειασ σε ford tranzit 2,3 υγραεριο και θα ηθελα να ρωτησω εαν εχει τοποθετηση και καποιοσ αλλος ωστε να το συγρινω απο θεμα καταναλωσησ.το εχω μολλις ενα μηνα και σασ βρηκα τυχαια σανforum για υγραεριοκινηση.
-
να σασ πω οτι ειναι τησ icom
-
Ο χρήστης ARG έγραψε:
γεια σασς. τοποθετησα 5ησ γενειασ σε ford tranzit 2,3 υγραεριο και θα ηθελα να ρωτησω εαν εχει τοποθετηση και καποιοσ αλλος ωστε να το συγρινω απο θεμα καταναλωσησ.το εχω μολλις ενα μηνα και σασ βρηκα τυχαια σανforum για υγραεριοκινηση.ψάχνεις ψύλλους στ'άχυρα.... πόσοι έχουν υγραέριο? 5? 10? 20? 30? Και απο όλα τα μοντέλα πόσοι να έχουν Transit?
Μόνος σου θα κάνεις τον υπολογισμό. Φουλάρεις > Μηδενίζεις τον μετρητή και κάνεις τα χιλιόμετρά σου > Ξαναφουλάρεις.
Και μετράς. Εβαλα πχ 40 λίτρα για 330 χλμ. Αρα 40/330 επι 100 = 12,12 λίτρα. -
αυτο το εκανα αλλα εχω μεγαλυτερη καταναλωση σε λιτρα απο βενζινη και προσπαθω να βρω τηνχρυση τομη μπεκ βενζινησ καταναλωση με μπεκ αεριου καταναλωση γιατι το αεριο εχει 0,69 και η βενζινη 1,38 και η οικονιμικη αποδοση δεν ειναι ιδια.
-
γιατι οταν εισαι εππαγελματιασ με μεγαλη καταναλωση και εχεισ δωση και αρκετα χρηματα για το αεριο θελεισ την απολυτη οικονομια καιοχι ενα μικροσ ποσοστο αυτησ
-
Γειά σας και από εμένα...
Είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκινήτου με μετατροπή κινητήρα να καίει υγραέριο...
Είμαι ευχαριστημένος γιατί έχω οικονομία και λιγότερους ρίπους.! για τίποτα άλλο!Απαντώ στον cson τα παρακάτω :
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ψαχνω πολυ πριν αποφασισω και ολο βγαινουν νεα στην φορα...
Το 5ης εχει ηλεκτρικη αντλια στη μπουκαλα με οτι αυτο συνεπαγεται σε περιπτωση βλαβης απο πλευρας εξοδων...και 2ο ειναι οτι εχει 400 ευρω παραπανω...
Και αν ακουω οτι τα 4ης δεν χανουν σε αποδοσεις τοτε γιατι να επιλεξω 5ης?
Αλλα τωρα με το θεμα των ηλεκτρικων ευσταθειας ειναι ενα θεμα...
καποιος με 4ης να μας πει αν του λειτουργουν τα esp-tcs???Ενα άλλο θέμα είναι και το θέμα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ!
Τα συστήματα υγραερίου με πνεύμονα (χμ... 4ης γενιάς??) έχουν : α) την συντήρηση του πνεύμονα κάθε 30Κ χιλιόμετρα... (ρωτήστε τον εγκαταστάτη πόσο πάει αυτή η εργασία) & β) την αλλαγή φίλτρου υγραερίου (ενα μικρό βαρελάκι που είναι μετά την εισαγωγή του υγραερίου και πρίν την μπουκάλα) κάθε 30Κ χιλιόμετρα και αυτό (κόστος περίπου 15€)
Τα συστήματα υγραερίου χωρίς πνεύμονα (5ης γενιάς τα λένε??) έχουν μονο την αλλαγή φίλτρου υγραερίου κάθε 30Κ χιλιόμετρα και αυτό (κόστος περίπου 15€)και αυτό είναι ένα θέμα ......
Φυσικά και διάλεξα το δεύτερο (συστημα με υγρή έκχυση υγραερίου) γιατί εχω λιγότερα μηχανικά μέρη μέσα στην μηχανή και λιγότερη συντήρηση. Δεν γουστάρω τα τσιτσιμπλικια με τους πνεύμονες!!! -
Kανεις δεν μου πε για συντηρηση στον πνευμονα..μονο φιλτρο λενε.
Εσεις που εχετε 5ης γενιας,πειτε μας εντυπωσεις...παει οντως καλυτερα?
Υγραεριοκίνηση!