Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 37
    • 38
    • 10 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    754
    16523
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      πιο πολυ νομιζω οτι απασχολει η καταναλωση παρα η αξιοπιστια του
      με καλη συντηρηση δεν εχεις προβλημα , για την καταναλωση ομως δε μπορεις να κανεις τιποτα

      και διαφωνω με το γεγονος οτι 'ξεφτιλιστηκε' επειδη ειναι φθηνο

      ισα ισα αμα ηταν και ακριβο θα ερχοταν σε αμεση αντιπαραθεση με πιο ακριβα αυτοκινητα και δε θα θεωρουνταν πλεον 'ευκαιρια'

      οσο ακριβο και να ηταν ειναι αυτοκινητο μαζικης παραγωγης και οι 'ιδιαιτεροτητες' (που συνεπαγονται αρνητικα) σε ενα τετοιο αυτοκινητο ειτε φθηνο ειτε ακριβο δεν ειναι καλο να υπαρχουν

      αναρωτιεμαι πως θα τα παει εμπορικα ο συνεχιστης του

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosmo-mike last edited by

        @ Blanc Ange:
        Οκ το επιασα Το αστειο...
        Ο Renessis ειχε βγει το 2003 (νομιζω) κινητηρας της χρονιας αλλα μην περιμενεις ποτε να ξεπερασει τις καποιες μικρες ρεστινιες των βανκελ (καταναλωση, αξιοπιστια) και να αντικαταστησει τους παλινδρομικους κινητηρες. Αυτο ηταν μια ουτοπια των 60΄s που οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν θα το επιτρεψουν ποτε.
        Οπως ειπα και πιο πανω και συμφωνησε ενας φιλος, τον βανκελ ή τον αγαπας ή τον μισεις. Οταν παιρνεις απο ενα μαμα ατμοσφαιρικο μοτερακι 120 κιλων 190-230 αλογα και ενα ευρος στροφων που οι απλοι παλινδρομικοι το ονειρευονται(σκεψου οτι το Cosmo μου του 67 ανεβαζει 8000 για πλακα), απο καπου θα χασεις. Ετσι δεν ειναι?

        Ερωτηση προς το φορουμ: Επειδη μιλαμε για καταναλωση, πειτε μου οσοι ξερουν... Οι ανταγωνιστες του Rx8 στα 200-240 αλογα, που κοστιζουν σαν αγορα τα διπλα λεφτα, τι καταναλωση εχουν? (Η ερωτηση ειναι πραγματικη και οχι εριστικη)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          μα και βεβαια δε θα το αποχωριστει, αν και μενα θα μου αρεσε με το μοτερ των mps ή ακομα κατι ακομα πιο ζουρλο: mx-5 με κινητηρα mps

          θα γινοταν χαμος μετα (μαλλον πολυ μεγαλος χαμος )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Εγω ειμαι της γνωμης οτι το rx8 ειναι για ανθρωπους που ξερουν ακριβως τι αγοραζουν.Ενα αμαξι που θελει μια πιο ειδικη μεταχείριση, διαφορετικη απο την συνηθη των αλλων αυτοκινητων.Αν καποιος αναρωτιεται πως βγαζει τοσα αλογα απο 1300κεκ μαλλον δεν το εχει ψαξει πολυ καλα και φοβαμαι οτι θα κανει λαθος επιλογη αγοραζοντας το.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sprsk
              sprsk last edited by

              Ακούγεται ότι θα σταματήσει η παραγωγή του μάλλον το 2012 ελέω euro5
              Το νέο μοντέλο που θα βγει λέγετε ότι θα ονομαστεί RX7 ξανά με δυνατότητα ρύπων euro5 και 6 .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
                Σιγουρα με τοσα + περιμενεις να χεις και επιπτωσεις! (καταναλωση και αξιοπιστια οπως λες)
                Εγω ομως μιλησα για το απολυτο, δλδ να φτασει σε αξιοπιστια τους παλινδρομικους και με σχεδον 'μηδενικη' καταναλωση λαδιου!

                Κατι που δε θα αργησουν να το κανουν οι μηχανικοι με τον οποιο (τυπο κινητηρα) ασχολουνται!
                Τιποτα δεν ειναι ακατορθωτο!

                το λαδι ειναι μερος της λειτουργιας του, αυτο δεν ειναι τοσο κακο, το θεμα ειναι να μην χρειαζεται περα απο αυτο ο καταναλωτης να εχει ολη την ωρα το νου του και για αλλα προβληματα

                επισης ειναι και η καταναλωση , πλεον εκει που ειναι η βενζινη ειναι πολυ ζορι να εχεις αυτοκινητο που καιει τα κερατα του και οσα λεφτα και αν εχεις (δε λεω να εισαι sv2) απο ενα σημειο και μετα τα λυπασαι να τα δινεις για βενζινη

                εχουμε φτασει σε σημειο που για να πας μια 'καλη' βολτα να ξεσκασεις να σου κοστιζει μεχρι και 30 ευρω..

                λες ασταδιαλα καθομαι σπιτι μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  εγω ειμαι της αποψης οτι αυτος ο κινητηρας πρεπει να καταργηθει γιατι ειναι ολο
                  μειονεκτηματα .

                  αξιοπιστια 0
                  καταναλωση βενζινης τεραστια
                  ροπες μηδαμηνες
                  σερβις πανακριβα
                  καταναλωση λαδιου τεραστια
                  καυσαερια πολλα
                  μεσος ορος ζωης κινητηρα πολυ μικρος.
                  και απο επιδοσεις ενταξει ειδαμε αυτο με τα 192 αλογα τι πιανει.

                  ενας κινητηρας που πρεπει να μπει στο μουσειο .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    αμα καποιος θελει να τον αγορασει γιατι να του το απαγορευσουν?

                    μην ξεχνας οτι εχει και τα χαμηλα κυβικα και στο κατω κατω αν καποιος το θελει για βολταδικο εχοντας ετσι πολυ λιγοτερα εξοδα συντηρησης σε συνδυασμο με το χαμηλο σημα ειναι καλη επιλογη

                    ποιο αυτοκινητο σε αυτα περιπου τα χρηματα και κυβικα μπορει να του προσφερει τα ιδια πραγματα?

                    το προβλημα ειναι αν το θελεις για καθημερινο ή γενικων καθηκοντων , οποτε εκει πρεπει να εισαι συνειδητοποιημενος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      ναι αλλα η μαζντα εχει το χρημα?

                      παντα θα εχω την απορια τι θα γινοταν αν καποια πιο πλουσια αυτοκινητοβιομηχανια ασχολουνταν με τους wankel και τους ειχε εξελιξει ολα αυτα τα χρονια

                      πλεον ομως καμια δε φαινεται να θελει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        ναι αλλα η μαζντα εχει το χρημα?

                        παντα θα εχω την απορια τι θα γινοταν αν καποια πιο πλουσια αυτοκινητοβιομηχανια ασχολουνταν με τους wankel και τους ειχε εξελιξει ολα αυτα τα χρονια

                        πλεον ομως καμια δε φαινεται να θελει

                        Εχει περασει και απο αλλες εταιριες ,πχ μερσεντες,αλλα η μονη που δειχνει ενδιαφερον για την εξελιξη του ειναι η μαζντα που εχει αγορασει τα δικαιωματα του (νομιζω).Οσο θα δημιουργουνται νεα υλικα και τροποι κατεργασιας τους θα λυνονται και τα προβληματα που εχει ο βανκελ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          εσυ τι προτεινεις δλδ να φτιαξουν κινητηρες σαν τον βανκελ που καιει 20 λιτρα στην καθισια του με επιδοσεις επιπεδου γκολ 1.4;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            ναι αλλα η μαζντα εχει το χρημα?

                            παντα θα εχω την απορια τι θα γινοταν αν καποια πιο πλουσια αυτοκινητοβιομηχανια ασχολουνταν με τους wankel και τους ειχε εξελιξει ολα αυτα τα χρονια

                            πλεον ομως καμια δε φαινεται να θελει

                            Προσπάθησε η Mercedes αλλά έφαγε τα μούτρα της. Οι Βάνκελ δεν τα πάνε καλά πάντως με μεγάλους κυβισμούς και το 1300 είναι εικονικό καθώς δεν μπορείς να μετρήσεις όπως σε έναν παλινδρομικό το μέγεθος του θαλάμου καύσεως. Στην Ευρώπη πχ πολλές χώρες τον λογίζουν ως 2600 κυβικά γιατί μετράνε και τους δύο ρότορες. Ενδιαφέρον μοτέρ αλλά δεν είναι βιώσιμη εναλλακτική.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης italakias έγραψε:
                              εσυ τι προτεινεις δλδ να φτιαξουν κινητηρες σαν τον βανκελ που καιει 20 λιτρα στην καθισια του με επιδοσεις επιπεδου γκολ 1.4;

                              Κακο ειναι να υπαρχουν εναλλακτικες;Κατι διαφορετικο βρε παιδι μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Το RX8 είναι ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
                                Σε καμία όμως περίπτωση δεν κάνει για καθημερινό αυτοκίνητο. Η κατανάλωση του γονατίζει.
                                Αν το έχεις όμως μόνο για στρίψιμο και κάνεις 100 άντε 200χλμ την εβδομάδα αξίζει, μιας και έχει και χαμηλά πάγια έξοδα (μόνο 1300cc). Οπότε με αυτό το σκεπτικό δεν αξίζει 20-40€ την εβδομάδα η ψυχαγωγία μας;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Σαν αντίστοιχο θα θεωρούσα μια 325 που έχει 3000κυβικά και κοστίζει πολύ περισσότερα αλλά κινείται σε ίδιο επίπεδο μέγιστης ισχύος αν και πολύ περισσότερης ροπής. Βέβαια η έλλειψη ροπής του βάνκελ καλύπτεται με κοντύτερες σχέσεις, κάτι το οποίο υποστηρίζεται και από το στροφάρισμα, οπότε δεν είναι πραγματικά θέμα.
                                  Η κατανάλωση του χαλαρού (γιατί στην 330 βγάζει περισσότερα) αυτού αλλά σύγχρονου εξακύλινδρου κινητήρα σε καθημερινές συνθήκες είναι απόλυτα λογική και μάλλον μικρότερη από την αναμενόμενη. Στα ζόρια μόνο θα κάψει αλλά κι εκεί υποθέτω πιο λογικά και δεν είναι το ζητούμενο, δεν μιλάμε για αυτοκίνητο αγώνων αλλά για 4θέσιο καθημερινής χρήσης.
                                  Αν όμως η σύγκριση γίνει με κάποιον όχι και πολύ σύγχρονο αμερικάνικο V8 αντίστοιχης μέγιστης ισχύος τότε μπορεί να μην υστερεί ο βάνκελ σε κατανάλωση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gbak
                                    gbak last edited by

                                    νομιζω δεν εχει λογο υπαρξης πλεον ο ροτορας...οταν βλεπεις μεχρι και 100hp+ στο λιτρο απο 4κυλινδρο..και πλεον σαλιγκαρους φορεμενους σε οτι κυβισμο μπορεις να φανταστεις...

                                    καποτε ισως ειχε καποιο προβαδισμα..τωρα ομως δεν εχει καμια τυχη...επισης πιστευω το μονο που το κρατησε το ρχ8 ειναι η πισωκινηση το μπλοκε του και το φαν του ντραιβ...γιατι απο πλευρας αποδοσης αναλογικα με αυτα που καιει..δεν μου ειπε κατι

                                    επισης οι πωλησεις στηρίχτηκαν στο γεγονος αυτο το κατι διαφορετικο και επαναστατικο απο θεμα μοτερ..εκει τσιμπησε ο περισσοτερος κοσμος..
                                    *δεν ηταν τυχαιο το σημα του ροτορα παντου σε ολο το αμαξι

                                    βλεποντας ομως το καυσιμο να παιρνει τα υψη ο κοσμος αναζητα οσο πιο πολυ χαμηλο κυβισμο με μεγαλυτερη αποδοση...και σαφως και οι κατασκευαστες επικεντρωνονται στην κατασκευη και μελετη κινητηρων συμφωνα με τις αναγκες του κοσμου...εκτος τα καθαροαιμα σπορ αυτοκινητα που δεν τα πιανει η 'κριση'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      heras last edited by

                                      Για μενα που προερχομαι απο mr2 κ mx5, δεν υπαρχει κατι αλλο σε προσιτο πισωκινητο με μπλοκε για να συνεχισω να απολαμβανω....γι αυτο κ κατεληξα σε μτχ rx8 (cosmo)

                                      Σαφως αν διεθετα τα χρηματα κ κυριως τα παγια εξοδα θα πηγαινα σε καποιο ανωτερο sports car τυπου 350z, boxster s, s2000, m3...

                                      Βρειτε μου ομως αλλο αντιστοιχο fun to drive πισωκινητο με γκαζακι κ τιμη γυρω στα 12-13 χιλιαρικα κ το παιρνω σημερα!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosmo-mike last edited by

                                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                        εγω ειμαι της αποψης οτι αυτος ο κινητηρας πρεπει να καταργηθει γιατι ειναι ολο μειονεκτηματα .

                                        αξιοπιστια 0
                                        καταναλωση βενζινης τεραστια
                                        ροπες μηδαμηνες
                                        σερβις πανακριβα
                                        καταναλωση λαδιου τεραστια
                                        καυσαερια πολλα
                                        μεσος ορος ζωης κινητηρα πολυ μικρος.
                                        και απο επιδοσεις ενταξει ειδαμε αυτο με τα 192 αλογα τι πιανει.

                                        ενας κινητηρας που πρεπει να μπει στο μουσειο .

                                        Γινεσαι απολυτος και δογματικος. Αλλα επειδη εμπλεξες με αρρωστο βανκελακια θα σου απαντησω:

                                        Αξιοπιστια μια χαρα. Δεν υπαρχουν κακοι βανκελ, παρα ανιδεοι κατοχοι και κακοι μηχανικοι.
                                        Ο ρυθμος που ανεβαζει στροφες ειναι συγκλονιστικος. Απλα πρεπει να μαθεις να το οδηγας. Αν θες μονο ροπες παρε Unimog.
                                        Ποιο αμαξι αν κανεις σερβις στρην αντιπροσωπεια δεν ειναι πανακριβο?
                                        Η καταναλωση λαδιου ειναι μερος της λειτουργιας του κινητηρα. Ειναι κατι παρομοιο με τους διχρονους.
                                        Μυθος που εχει να κανει με κακη μεταχειριση. Οποιο αμαξι κι αν κανεις τουμπανο καποια στιγμη θα σπασει.
                                        Τι ακριβως πιανει αυτο με τα 192? Με τι το συγκρινεις?
                                        Ναι, στο ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΤΕΧΝΗΣ γιατι ειναι κοσμημα!
                                        Φιλε μου ειναι θεμα γουστου. Σε οποιον αρεσει το παιρνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
                                          Αξιοπιστια μια χαρα. Δεν υπαρχουν κακοι βανκελ, παρα ανιδεοι κατοχοι και κακοι μηχανικοι.

                                          Διαφωνώ κάθετα με τις ιδεοληψίες του Ιταλάκια, αλλά θέλω να σταθώ στο σημείο αυτό: ανίδεοι κάτοχοι και μηχανικοί υπάρχουν παντού, για όλες τις μάρκες: Mazda, Peugeot, Toyota, Alfa Romeo κοκ. Η ύπαρξη αυτών δεν αναιρεί το γεγονός πως ο wankel είναι εν γένη πιο ευαίσθητος. Αλλιώς με ευλαβική και by the book συντήρηση τα περισσότερα μοτέρ αξιόπιστα είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            γιατι διαφωνεις;οσα εγραψα ειναι σωστα.
                                            δεν μειωνω το αμαξι, αν και δεν μου αρεσει εμφανισιακα,μπορει να ειναι καλο σαν καροτσα ,αναρτησεις,ποιοτητα,φρενα αλλα σαν κινητηρας εμενα δεν μου λεει τιποτα.
                                            εντελως ακυρο μοτερ ,αντιοικονομικο και η λυση που προτεινετε να πηγαινει καποιος με πολλες στροφες και χαμηλη σχεση για να τρεξει καπως, ειναι και αυτη ακυρη.
                                            ετσι αυξανεται η καταναλωση και η διαρκεια ζωης του κινητηρα ο οποιος απτη φυση του δεν κραταει αρκετα .

                                            ειμαι σιγουρος 100% οτι με εναν 1.8 τετραχρονο 200 ιππων θα πηγαινε πολυ καλυτερα σε πωλησεις ,και σε οδικη συμπεριφορα και σε οικονομια αφου δεν θα φοβιζε τους υποψηφιους αγοραστες.

                                            και κατι αλλο,μπορει να ηταν και φθηνοτερο σαν αγορα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 10 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr