Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen DS3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen DS3
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 70
    • 71
    • 27 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    126
    1419
    6379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Πολυ ενδιαφερον.. Εχει ξαναγινει ποτε κατι τετοιο..?
      http://www.sport-fm.gr/article/226283

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Κάτι θυμάμαι πολύ παλιά με κάτι ματίζ που πουλούσαν μεσω νετ με έκπτωση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gbak
          gbak last edited by

          κοιταχτε εδω τιμες στο co.uk για να δειτε ποσο αστοχη ειναι η αγορα του κουπερ στο ελλαντα..

          μαλιστα σε αρκετα review το ντι ες 3 το χαρακτηριζουν εναλακτικη αγορα απο κουπερ η φιατ 500

          Citroën DS3 1.6 THP DSport

          Engine 1598cc, four cylinders

          Power 150bhp @ 6000rpm

          Transmission Six-speed manual

          Acceleration 0-62mph: 7.3sec

          Top speed 133mph

          Fuel/CO2 42.2mpg / 155g/km

          Price £15,900

          Verdict It may not be properly retro, but that’s a plus for many

          On sale February 15

          The Rivals

          Mini Cooper S £17,015

          For

          Well built; good looking and fun to drive

          Against

          Not as spacious as rivals; expensive

          Fiat 500 Abarth 1.4 16V £13,605

          For

          Characterful looks and strong performance

          Against

          Ride is a bit harsh

          http://fwd.five.tv/cars/supermini/citroen-ds3

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            παντως το κιβωτιο της 1,4 μια χαρα ειναι στον δρομο.... δεν εχω κανενα παραπονο
            μονο αρνητικο που βρηκα ειναι το οτι δεν εχει πισω δισκους στα 1,4 αν και πιστευω θα βαλουν μετα απο λιγο καιρο καθως επισης οτι το τιμονι εχει μετρια αισθηση.
            το αυτοκινητο παταει παρα πολυ καλα...ειναι διασκεδαστικο και το esp το βρηκα παρα πολυ διακριτικο
            θεση οδηγησης σπορ και χαμηλη αλλα εχει αυτο το κατι που με πνιγει....θεωρω ενα κλικ καλυτερη της mito ...
            ισως με τον καιρο να με βολεψει αλλα ως πρωτη εντυπωση ηταν ενα κλικ πιο κατω απο της alfa.
            ποιοτητα ισαξια της mito και μαλιστα πολυ καλυτερο feedback (δεν ξερω την ακριβη ορολογια) απο τα κουμπακια και τα πολυχειρηστηρια στο τιμονι.
            η αναρτηση ειναι ολα τα λεφτα σε αυτο το αυτοκινητο...ειναι σφιχτη αλλα με 16 αρες δεν κοπαναει ΠΟΤΕ ...δεν εχεις καμια αισθηση οτι εχεις ημιακαμπτο και η ποιοτητα κυλησης ειναι ισαξια και τολμω να πω καλυτερη απο αυτοκινητα επιπεδου golf .
            η μονωση ειναι εκνευριστηκη μονο πανω απο τις 4,200 ακους κατι στο βαθος και πολυ φιμωμενο
            Η εξωτερικη εμφανιση ειναι φρεσκια,δεν ειναι αυτο το φοβερο που λενε πολλοι φιλοι εδω ..δηλ κατι το πολυ εντυπωσιακο σε αυτοκινητο...αλλα πραγματικα δεν περνα απαρατηρητο
            τι αυτοκινητο θα παραγεται σε λιγα κομματια και για να φτιαξεις το δικο σου οπως το θελεις πρεπει να περιμενεις 3,5 μηνες
            με το πακετο comfort που στην ουσια την κανει φουλ εξτρα καθως και τις ζαντες ακουμπα τα 17,200€
            τιμη ισαξιας αυτης μιας mito με φουλ εξτρα εξοπλισμο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              konstantinos last edited by

              Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
              παντως το κιβωτιο της 1,4 μια χαρα ειναι στον δρομο.... δεν εχω κανενα παραπονο
              μονο αρνητικο που βρηκα ειναι το οτι δεν εχει πισω δισκους στα 1,4 αν και πιστευω θα βαλουν μετα απο λιγο καιρο καθως επισης οτι το τιμονι εχει μετρια αισθηση.
              το αυτοκινητο παταει παρα πολυ καλα...ειναι διασκεδαστικο και το esp το βρηκα παρα πολυ διακριτικο
              θεση οδηγησης σπορ και χαμηλη αλλα εχει αυτο το κατι που με πνιγει....θεωρω ενα κλικ καλυτερη της mito ...
              ισως με τον καιρο να με βολεψει αλλα ως πρωτη εντυπωση ηταν ενα κλικ πιο κατω απο της alfa.
              ποιοτητα ισαξια της mito και μαλιστα πολυ καλυτερο feedback (δεν ξερω την ακριβη ορολογια) απο τα κουμπακια και τα πολυχειρηστηρια στο τιμονι.
              με το πακετο comfort που στην ουσια την κανει φουλ εξτρα καθως και τις ζαντες ακουμπα τα 17,200€
              τιμη ισαξιας αυτης μιας mito με φουλ εξτρα εξοπλισμο!

              106_4_ever έκανες test drive?
              Ρωτώ απλά από απορία γιατί βλέπω χαρακτηρισμούς όπως 'είναι διασκεδαστικό' και 'το esp πολύ διακριτικό'....
              Σε τι είδους διαδρομές γίνονατι αυτά τα test drive που επιτρέπουν εξαγωγή τέτοιων συμπερασμάτων?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                106_4_ever last edited by

                Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                παντως το κιβωτιο της 1,4 μια χαρα ειναι στον δρομο.... δεν εχω κανενα παραπονο
                μονο αρνητικο που βρηκα ειναι το οτι δεν εχει πισω δισκους στα 1,4 αν και πιστευω θα βαλουν μετα απο λιγο καιρο καθως επισης οτι το τιμονι εχει μετρια αισθηση.
                το αυτοκινητο παταει παρα πολυ καλα...ειναι διασκεδαστικο και το esp το βρηκα παρα πολυ διακριτικο
                θεση οδηγησης σπορ και χαμηλη αλλα εχει αυτο το κατι που με πνιγει....θεωρω ενα κλικ καλυτερη της mito ...
                ισως με τον καιρο να με βολεψει αλλα ως πρωτη εντυπωση ηταν ενα κλικ πιο κατω απο της alfa.
                ποιοτητα ισαξια της mito και μαλιστα πολυ καλυτερο feedback (δεν ξερω την ακριβη ορολογια) απο τα κουμπακια και τα πολυχειρηστηρια στο τιμονι.
                με το πακετο comfort που στην ουσια την κανει φουλ εξτρα καθως και τις ζαντες ακουμπα τα 17,200€
                τιμη ισαξιας αυτης μιας mito με φουλ εξτρα εξοπλισμο!

                106_4_ever έκανες test drive?
                Ρωτώ απλά από απορία γιατί βλέπω χαρακτηρισμούς όπως 'είναι διασκεδαστικό' και 'το esp πολύ διακριτικό'....
                Σε τι είδους διαδρομές γίνονατι αυτά τα test drive που επιτρέπουν εξαγωγή τέτοιων συμπερασμάτων?

                ναι το δοκιμασα και μαλιστα σε μια αλανα και μικρες στροφες εφερνα το αυτοκινητο στα ορια του για να δω αντιδρασεις.
                επισης το δοκιμασα και στην εθνικη με ''αρκετα δυνατες ''ταχυτητες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Της ατμοσφαιρικης mito progression με τα 95 να φανταστω? Αυτα τα αμαξια δεν ειναι για 1.4 ατμοσφαιρα παντως..

                  Δε χρειαζεται και καμια απιστευτη διαδρομη για να καταλαβεις πoσο παρεμβατικο εινaι το esp και πως αντιδρα το πισω μερος.. βεβαια ειναι καλοδεχουμενη και τα συμπερασματα πιο ευκολα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Eντυπωσεις απο συντομο test drive με DS3 THP 156, απο το
                    αντιστοιχο thread:

                    viewtopic.php?f=15&t=31644&start=2490
                    (προτελευταιο post)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konstantinos last edited by

                      Άν και η αίσθησή μου είναι ότι το DS3 θα αποτελέσει αξιόλογο και προσοδοφόρο προιόν για τη Citroen , να μου επιτρέψετε να αμφιβάλω ότι η οδήγηση σε μια αλάνα είναι ότι καλύτερο για την εξαγωγή συμπερασμάτων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                        Της ατμοσφαιρικης mito progression με τα 95 να φανταστω? Αυτα τα αμαξια δεν ειναι για 1.4 ατμοσφαιρα παντως..

                        Δε χρειαζεται και καμια απιστευτη διαδρομη για να καταλαβεις πoσο παρεμβατικο εινaι το esp και πως αντιδρα το πισω μερος.. .

                        ναι για αυτην την mito με τα ιδια αλογα...
                        η turbo ds3 δεν νομιζω να υπαρχει για δοκιμη στην ελλαδα
                        .παντως ναι με ταχυτητες 50-70 χιλιομετρα και αποτομες ( νοητες) στροφες σε μια αλανα ( ποτε σε δημοσιο δρομο τετοια τεστ δεν φταιει ο αλλος κοσμος σε κατι να πηγαινεις σαν ταρζαν) καταλαβαινεις καποια πραγματα ..
                        παντως με μικρες ταχυτητες το τιμονι ειναι τρομακτικα ελαφρυ και με λιγο παιχνιδι στο γκαζι και μια αποτομη κινηση με το ενα χερι μου εδωσε την εντυπωση οτι κουναει την ουριτσα του ευκολα... αν και το esp με ενα πολυ ελαφρυ (gr gr gr) επανεφερε γλυκα το αυτοκινητο .
                        σιγουρα θελει και αλλες δοκιμες σε κατι διαδρομες που εχω κατα νου αλλα αυτη ειναι μια πρωτη εντυπωση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                          Άν και η αίσθησή μου είναι ότι το DS3 θα αποτελέσει αξιόλογο και προσοδοφόρο προιόν για τη Citroen , να μου επιτρέψετε να αμφιβάλω ότι η οδήγηση σε μια αλάνα είναι ότι καλύτερο για την εξαγωγή συμπερασμάτων.

                          Καλα σαφως αλλα εχεις καποια αντιρρηση οτι μαλλον ειναι προσεγμενο οδηγικα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Από πού το πήρες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                              Άν και η αίσθησή μου είναι ότι το DS3 θα αποτελέσει αξιόλογο και προσοδοφόρο προιόν για τη Citroen , να μου επιτρέψετε να αμφιβάλω ότι η οδήγηση σε μια αλάνα είναι ότι καλύτερο για την εξαγωγή συμπερασμάτων.

                              οι δοκιμες για το esp ηταν του στυλ slalom και αποτομη αλλαγη ποριας...
                              δεν ειχα κορινες αλλα οι ταχυτητες ηταν δυνατουτσικες...
                              η κανονικη δοκιμη ηταν σε δημοσιο δρομο και εθνηκη κατι που δεν μπορεις να δοκιμαζεις στο τερμα ενα αυτοκινητο το οποιο δεν το γνωριζεις..και οταν μαλιστα εχει κινηση ο δρομος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                konstantinos last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                Άν και η αίσθησή μου είναι ότι το DS3 θα αποτελέσει αξιόλογο και προσοδοφόρο προιόν για τη Citroen , να μου επιτρέψετε να αμφιβάλω ότι η οδήγηση σε μια αλάνα είναι ότι καλύτερο για την εξαγωγή συμπερασμάτων.

                                Καλα σαφως αλλα εχεις καποια αντιρρηση οτι μαλλον ειναι προσεγμενο οδηγικα?

                                Το μικρό δεν νομίζω να είναι κάτι διαφορετικό από τον ανταγωνισμό αλλά και τη γνωστή γαλλική φιλοσοφία και προσανατολισμό.
                                Το μεγάλο και δυνατό σίγουρα θα είναι προσεγμένο οδηγικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  μια πρωτη δοκιμη εκανα...με καποια αγρια στριψηματακια ...και διαπιστωσα αυτο
                                  φυσικα και το αυτοκινητο θελει μια ολοκληρη μερα δοκιμης για να πεις κατι παραπανω
                                  εγω σε αντιθεση με το Γρηγορη το τιμονι δεν το βρηκα πολυ καλο...ιδιαιτερα οταν περασα σε μια πιο γλυστερη ασφαλτο και ετριψα ''δυνατα'' δεν το πολυ καταλαβα στα χερια μου οσο ενα παλιο υδραυλικο.
                                  Το αυτοκινητο δεν το δοκιμασα χωρις esp και δεν ξερω πως αντιδρα χωρις αυτο.
                                  οι αναρτησεις ειναι οπως λεει ο γρηγορης.....αλλα πραγματικα με 16 αρες και στην 1,4 ειναι απιστευτα ανετες και συμπαγες σαν βραχος.
                                  Σαν αυτοκινητο και γενικη αισθηση θεωρω οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το 207 και πραγματικα αν αγορασει καποιος αυτοκινητο να κοιταξει αυτο και την mito .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Από πού το πήρες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                      Από πού το πήρες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Προφανώς και για το τεστ ντραιβ μιλάω.

                                        Κατά τα άλλα,

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                                          Άν και η αίσθησή μου είναι ότι το DS3 θα αποτελέσει αξιόλογο και προσοδοφόρο προιόν για τη Citroen , να μου επιτρέψετε να αμφιβάλω ότι η οδήγηση σε μια αλάνα είναι ότι καλύτερο για την εξαγωγή συμπερασμάτων.

                                          Καλα σαφως αλλα εχεις καποια αντιρρηση οτι μαλλον ειναι προσεγμενο οδηγικα?

                                          Το μικρό δεν νομίζω να είναι κάτι διαφορετικό από τον ανταγωνισμό αλλά και τη γνωστή γαλλική φιλοσοφία και προσανατολισμό.
                                          Το μεγάλο και δυνατό σίγουρα θα είναι προσεγμένο οδηγικά.

                                          Τα μικρα οπως και στη mito υπαρχουν απλα για να συμπληρωνουν τις πωλησεις και να ειναι πιο προσιτο για αυτον που θελει το συγκεκριμενο αμαξι αλλα δενεχει για το 'καλο'..Συμφωνουμε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106_4_ever last edited by

                                            παντως ενας γνωστος μου ρωτησε οταν εκανε και αυτος ενα test drive το ds3 και του ειπαν πως ειναι μονο 16 ''ετοιμα'' ds3 στο προγραμμα για ελλαδα...με 2 να εχουν εκτελωνιστει
                                            οποιος προλαβε- προλαβε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 27 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr