Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 184
    • 185
    • 186
    • 187
    • 188
    • 437
    • 438
    • 186 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    119
    8747
    39160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iroc last edited by

      καλησπέρα... θέλω να αναφέρω το εκπληκτικό νούμερο κατανάλωσης που πέτυχα ..απο ολυμπιακό χωρίο -άνω γλυφάδα... μέσο Κηφισού..και νορμάλ κίνησή μαχ 100χλμ/ωρα..+ drafting.....4,8Λ/100 χλμ μεσο τριπ κομπιουτερ καλα ειναι??? η απόστασή είναι 36 χλμ.. . καλά είναι??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης iROC έγραψε:
        καλησπέρα... θέλω να αναφέρω το εκπληκτικό νούμερο κατανάλωσης που πέτυχα ..απο ολυμπιακό χωρίο -άνω γλυφάδα... μέσο Κηφισού..και νορμάλ κίνησή μαχ 100χλμ/ωρα..+ drafting.....4,8Λ/100 χλμ μεσο τριπ κομπιουτερ καλα ειναι??? η απόστασή είναι 36 χλμ.. . καλά είναι??

        είναι κατηφόρα βέβαια και δρόμος με λίγα φανάρια.
        Πρέπει να ήταν ο ορισμός της 'κότας'.
        (αν και πραγματικά απίστευτο ως νούμερο. )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Τι είναι το drafting;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            Τι είναι το drafting;;;

            http://en.wikipedia.org/wiki/Drafting_% ... ynamics%29

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Άρα είναι άλλη ονομασία για το slipstreaming. ΟΚ, ευχαριστώ!
              Σε τί κέρδος μπορεί να υπολογίζει κάποιος από αυτό. Έστω σε εθνική οδό και έχεις κολλήσει πίσω από νταλίκα. Έχετε τσεκάρει διαφορά σε στιγμιαία κατανάλωση; Μιλάμε για 10% ή για 25%;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Σε μερικές δοκιμές που έκανα, μιλάμε για σοβαρό ποσοστό, πάνω από 10% θα έλεγα. Αλλά είναι αρκετά επικίνδυνο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  govus last edited by

                  Πόσο κοντά πάτε ρε παιδιά ;

                  EDIT: κάτι σχετικό έχουν δοκιμάσει οι 'mythbusters' .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Στην εθνική με 120+ (πολύ πιο πάνω από τα 55 μίλια=90χλμ των αμερικάνων) κολλάμε ο ένας στον άλλον γύρω στα 10 πόδια (3 μέτρα) όπου παρατηρήσανε τη μέγιστη οικονομία....μέχρι και 39%!! Ε λοιπόν φαίνεται ότι την οικονομική οδήγηση την έχουμε στο αίμα μας, στο υποσυνείδητό μας!!
                    Όταν έλεγαν για το πόσο επικίνδυνο είναι, ειδικά όταν ο οδηγός έκανε και ειδική εξάσκηση για να οδηγήσει κοντά στον προπορευόμενο, σκεφτόμουνα τι θα έλεγε αν οδηγούσε στην Ελλάδα... και γέλαγα μόνος μου...
                    Δυστυχώς σπάνια κρατάμε ασφαλείς αποστάσεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntolord last edited by

                      Τστστσ, τι κάνουν για οικονομία μερικοί.....δεν είναι large σαν μερικούς-μερικούς......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Στην εθνική με 120+ (πολύ πιο πάνω από τα 55 μίλια=90χλμ των αμερικάνων) κολλάμε ο ένας στον άλλον γύρω στα 10 πόδια (3 μέτρα) όπου παρατηρήσανε τη μέγιστη οικονομία....μέχρι και 39%!! Ε λοιπόν φαίνεται ότι την οικονομική οδήγηση την έχουμε στο αίμα μας, στο υποσυνείδητό μας!!
                        Όταν έλεγαν για το πόσο επικίνδυνο είναι, ειδικά όταν ο οδηγός έκανε και ειδική εξάσκηση για να οδηγήσει κοντά στον προπορευόμενο, σκεφτόμουνα τι θα έλεγε αν οδηγούσε στην Ελλάδα... και γέλαγα μόνος μου...
                        Δυστυχώς σπάνια κρατάμε ασφαλείς αποστάσεις...

                        η οποια βενζινη κερδιζεις δεν αξιζει με τιποτα το ρισκο να βρισκεσαι τοσο κοντα με τον μπροστινο σου! Ειστε τρελοι?

                        μια φορα το ειχα δοκιμασει με φιλο μου, μετα απο συνενοηση, και παλι δεν ενιωθα καθολου ανετα (ουτε αυτος)...
                        ολα αυτα στα 120χαω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Δεν κατάλαβες, κάνουν επί τούτου δοκιμές ξοδεύοντας βενζίνη ακριβώς επειδή είναι large και όχι τσίπηδες.
                          Επιστημονικό ενδιαφέρον.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                            Τστστσ, τι κάνουν για οικονομία μερικοί.....δεν είναι large σαν μερικούς-μερικούς......

                            Αυτοί οι γλήγοροι με τα τουμπανιασμένα ραλύ και μαυροτζάμικα γκόλφ που σου κολλάνε από πίσω τελικά για οικονομία το κάνουν τα παιδιά και τα κατηγορούσα άδικα....
                            Αστεία αστεία για δοκίμασέ το καμιά φορά στην Εγνατία που πάνε με σταθερή ταχύτητα οι νταλίκες και δες στιγμιαία κατανάλωση να δούμε αν και το πετρέλαιο επηρεάζεται το ίδιο. Μήπως κάνεις κανένα νέο ρεκόρ και μας το τρίβεις στα μούτρα ακόμα περισσότερο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Δεν μπορω με τιποτα να καθομαι πισω απο οχημα που μου κοβει την ορατοτητα,ειδικα νταλικες.Θελω να βλεπω τον δρομο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntolord last edited by

                                Αντί να χαρείτε τις καταναλώσεις σας και τα 8άρια - 10άρια - 12άρια - 14άρια σας, ασχολείστε με το πως θα μειώσετε έστω και λιγάκι (με επικίνδυνο τρόπο) την κατανάλωση των βενζινορουφηχτρών.......εμ, βενζινοκίνητων οχημάτων σας.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                  Τστστσ, τι κάνουν για οικονομία μερικοί.....δεν είναι large σαν μερικούς-μερικούς......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iroc last edited by

                                    καβουρα μονο ο ορισμος τις 'κοτας' δεν ητανε..ημουν στιν μεσαια λοριδα μονιμα η οποια ηταν η ταχυτερη ολον στιν παραλιακη πηγενα με 70 σταθερα..στιν εθνικη απ τιν αλλη παλι με 100 πηγενα οπος το ρευμα..ρε παιδια με παρεξηγησατε..να κανεις ντραφτινγκ εκει οπου βλεπεις φυσικα και δεν ενοωω να κολισεις στα 3 μετρα αλλα σε αποσταση ιση με 10 μετρα περιπου...εξαλου σίγουρα δεν ξέρεις τις αντιδράσεις του μπροστινού σου..ομος οταν ο μπροστινός σου ειναι ο πατερας σου ειναι διαφορετικο!!και αυτο γινετε μονο οταν εχω αισθηση του οδοστροματος για τυχων παγηδες..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                      καβουρα μονο ο ορισμος τις 'κοτας' δεν ητανε..ημουν στιν μεσαια λοριδα μονιμα η οποια ηταν η ταχυτερη ολον στιν παραλιακη πηγενα με 70 σταθερα..στιν εθνικη απ τιν αλλη παλι με 100 πηγενα οπος το ρευμα...

                                      πραγματικά δε θέλω να απαντήσω όχι γιατί είναι κακός ο ρυθμός κίνησής σου, αλλά γιατί με αυτό που θα γράψω σύμφωνα με τον τρόπο που οδηγώ εγώ, θα με πάρουν με τις ντομάτες. (άρχισε ήδη να 'βρέχει' )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        κατάφερα να κάνω 130 χλμ στη διαδρομή θεσ/νικη-αριδαία-σχεδόν έδεσσα (δεν άντεξα άλλο, πήγα από στροφοδιαδρομη) με μέση κατανάλωση 6,2 λ/100. Θα μπορούσα και χαμηλότερα, θαρρώ, αν ήμουν πιο συντηρητικός στονπεριφερειακό.

                                        Δεν το ξανακάνω χωρίς λεξοτανίλ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Τα κέρδη με το tailgating αυξάνονται ιδιαίτερα όταν η ταχύτητα ανεβαίνει. Το πρόβλημα φυσικά είναι τα αντανακλαστικά που χρειάζονται (πρακτικά είναι αδύνατο να προλάβεις να αντιδράσεις).

                                          Το κέρδος βέβαια δεν είναι μόνον για αυτούς που ακολουθούν αλλά και για το προπορευόμενο όχημα καθώς το φαινόμενο μήκος τους αυξάνεται με αποτέλεσμα την αντίστοιχη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Σε πολύ extreme καταστάσεις (ήτοι αποστάσεις κάτω του μισού μέτρου οπότε και πρακτικά και ο αέρας κάτω από το πάτωμα καναλιζάρεται καλύτερα) η μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης είναι ακόμα μεγαλύτερη και μειώνεται και τα φαινόμενα που σχετίζονται με την ελαφριά ουρά (ειδικά για τον προπορευόμενο). Μειονέκτημα βέβαια ότι στην περίπτωση αυτή για όσους έπονται ότι η ψύξη του κινητήρα είναι προβληματική.

                                          Πάντως στους λεγόμενους automated highways ένας τρόπος αύξησης της χωρητικότητας είναι τα λεγόμενα αυτόματα κομβόι για τις λωρίδες πλην της αργής λωρίδας όπου θα υπάρχει αυτοματοποιημένο σύστημα κίνησης όπου και πρακτικά θα μπορούμε να δημιουργήσουμε τρενάκια χωρίς σοβαρά προβλήματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            puntolord last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            ......Αστεία αστεία για δοκίμασέ το καμιά φορά στην Εγνατία που πάνε με σταθερή ταχύτητα οι νταλίκες και δες στιγμιαία κατανάλωση να δούμε αν και το πετρέλαιο επηρεάζεται το ίδιο. Μήπως κάνεις κανένα νέο ρεκόρ και μας το τρίβεις στα μούτρα ακόμα περισσότερο!

                                            Έχω ήδη αυτο-ανακηρυχθεί ως ο Scroutz του topic αυτού αλλά δεν είμαι τόσο απελπισμένος (για να μην πω τπτ χειρότερο) για να κάνω κάτι τέτοιο.....

                                            Δηλαδή αντί για 5,3 l/100Km στην Εγνατία με 110 Km/h πόσο πιο κάτω να κάψει??

                                            Τστστσ...γυφτιές......να είστε large βρε ....

                                            .......(σας ομιλώ εγώ με τις small καταναλώσεις.... )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 186 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr