-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
το site αυτο ειναι εγκυρο η' κουκουρουκουΣορρυ.ΜΟΝΟ το 3πορτο θα κατασκευάζεται Τουρκία.Το 5πορτο θα συνεχίσει Ινδία κανονικά για όλες τις αγορές.
'As of now the i20 cars are being manufactured from Chennai plant and going forward we will move part of i20 production to Turkey to meet the growing demand for this car in Europe and other countries. We're moving only the three-door production, while the five-door will continue from here -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πρώτα απ'όλα να πω μια καλησπέρα στα παιδιά μιας και είμαι καινούριος εδω.
Μόλις πριν απο λίγες μέρες πουλήθηκε το σαραβαλάκι μου ένα Yugo Florida του 1992 για ανταλλακτικά.Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω το Hyundai i20 και βλέπω σε μία διαφήμιση στην TV οτι έχει στανταρ ESP σε όλες τις εκδόσεις και τριπορτο και πεντάπορτο.Στο site όμως βλέπω οτι το ESP ειναι στανταρ μόνο στο τριπορτο σε όλες τις εκδόσεις και στο πεντάπορτο μόνο στην GLS.
Επι την ευκαιρία ποιό μοτέρ είναι καλύτερο για το i20;Το 1.2 με τα 80 άλογα ή το 1.4 με τα 100 άλογα;Το Yugo μου 1.3 με 65 άλογα ήταν και ήμουν ΟΚ ακόμα και για ταξίδια και μάλλον το Hyundai θα το πάρω σε 1.2
Δείτε και το σαραβαλάκι μου πως ήταν...σαν και αυτό εδω+οτι είχε καθρέπτη και δεξια.http://img232.imageshack.us/i/yugoflorida13.jpg/
Περιμένω απαντήσεις.
Τρελο respect στο Florida... Πωωω... μπραβο φιλε! Θυμηθηκα τα νιατα μου
Παντως ναι... δες και το Aveo, ειναι ποιο κοντα σε αυτο που ψαχνεις. Οχι τιποτε αλλο, αλλα με το Aveo θα εχεις ποιο ομαλη μεταβαση στο σημερα. Δεν ξερω το i20... μπορει να ειναι πολιτισμικο σοκ.... καλυτερα να το αποφυγεις.
-
Ο χρήστης Dhm1992 έγραψε:
Δείτε και το σαραβαλάκι μου πως ήταν...σαν και αυτό εδω+οτι είχε καθρέπτη και δεξια.
http://img232.imageshack.us/i/yugoflorida13.jpg/
Περιμένω απαντήσεις.
Σωραιος αδερφε! Ο καθρεπτης μαμα Σερβια η το καγκουρεψες με aftermarket?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δείτε και το σαραβαλάκι μου πως ήταν...σαν και αυτό εδω+οτι είχε καθρέπτη και δεξια.
http://img232.imageshack.us/i/yugoflorida13.jpg/
Περιμένω απαντήσεις.
Σωραιος αδερφε! Ο καθρεπτης μαμα Σερβια η το καγκουρεψες με aftermarket?
Όχι έτσι ήταν από την αντιπροσωπεία.
btw το είχα αγοράσει το 1992 και όχι το 1990 που είχα γράψει.Λάθος μου.Στο i20 τώρα είδα κάτι παράξενο χθες.Καθώς πήγαινα στην δουλεία μου είδα ένα Hyundai i20 GL που είχε μόνο 1 κλειδαριά στην πόρτα του οδηγού που σημαίνει κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.Το i20 GL που έχω εγώ όμως και όσα ακόμα έχω δει έχουν 2 κλειδαριές στις πόρτες+1 στο πορτ-μπαγκαζ.Τι γίνεται εδώ;Προαιρετικό κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό;
-
Καλησπερα σε ολους.
Σκεφτονται οι γονεις μου να παρουν ενα δευτερο αυτοκινητο για πολη.
Ειδαμε το i20 προχθες σε μια αντιπροσωπεια το 1200αρι την απλη εκδοση, και μου φανηκε και μενα ικανοποιητικο και με το παραπανω σε σχεση με την τιμη του. Βγαινει με αποσυρση στα 10200.
Οσοι το εχετε αγορασει ή το εχετε οδηγησει τη γνωμη εχετε? -
Ο χρήστης frankb έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.
Σκεφτονται οι γονεις μου να παρουν ενα δευτερο αυτοκινητο για πολη.
Ειδαμε το i20 προχθες σε μια αντιπροσωπεια το 1200αρι την απλη εκδοση, και μου φανηκε και μενα ικανοποιητικο και με το παραπανω σε σχεση με την τιμη του. Βγαινει με αποσυρση στα 10200.
Οσοι το εχετε αγορασει ή το εχετε οδηγησει τη γνωμη εχετε?Για αποκλειστικά μέσα στην πόλη καλύτερο θα ήταν να προτιμήσουν μίνι και όχι σούπερμινι.Πάντως η τιμή είναι απίστευτη.
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.
Σκεφτονται οι γονεις μου να παρουν ενα δευτερο αυτοκινητο για πολη.
Ειδαμε το i20 προχθες σε μια αντιπροσωπεια το 1200αρι την απλη εκδοση, και μου φανηκε και μενα ικανοποιητικο και με το παραπανω σε σχεση με την τιμη του. Βγαινει με αποσυρση στα 10200.
Οσοι το εχετε αγορασει ή το εχετε οδηγησει τη γνωμη εχετε?Για αποκλειστικά μέσα στην πόλη καλύτερο θα ήταν να προτιμήσουν μίνι και όχι σούπερμινι.Πάντως η τιμή είναι απίστευτη.
Η χρηση του δεν θα ειναι αποκλειστα πολης αλλα και για κανα ταξιδι στο χωριο ή αλλου.
Δεν ξερω κατα ποσο οι τιμες τις καταναλωσεις που δινει η hyundai αντιπροσωπευουν ή οχι την πραγματικοτητα.
Γνωριζει κανεις? -
Σπάνια 'επίσημη' καταναλωση να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το 'πόδι' και το 'χερι' δείχνουν συνήθως δικιά τους.
Παρόλ' αυτά στην μικτή έχω δει πραγματική λιγότερη από την εργοστασιακή!
Τα 'εκτός πόλης' νούμερα μου φαίνονται συνήθως απλησίαστα!Το i20 1,2 δείχνει να είναι τίμιο χωρίς πολλές απαιτήσεις. Απλό μεταφορικό μέσο για να πάει από το Α στο Β σημείο, σε καλή τιμή και value for money. Αν οι εκτός πόλης αποστασεις δεν είναι μεγάλες για να χρήζουν άνεση και δύναμη ... μια χαρά είναι!
-
Εχω το 1.2 GL εδω και 1,5 χρονο περιπου. Απλο, φτηνο με καλους χωρους (295λτ πορτπαγκαζ), ικανοποιητικη ποιοτητα εσωτερικου, ασφαλες, καλο κρατημα, ωραιο σουλουπι, καλος κινητηρας με σχετικα καλη αποκριση (80 αλογα) και καταναλωση μεσα στην πολη 7.5-8lt/100 με μη οικονομικη οδηγηση. Μακαρι να βγει αξιοπιστο σαν το ATOS.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σπάνια 'επίσημη' καταναλωση να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το 'πόδι' και το 'χερι' δείχνουν συνήθως δικιά τους.
Παρόλ' αυτά στην μικτή έχω δει πραγματική λιγότερη από την εργοστασιακή!
Τα 'εκτός πόλης' νούμερα μου φαίνονται συνήθως απλησίαστα!Το i20 1,2 δείχνει να είναι τίμιο χωρίς πολλές απαιτήσεις. Απλό μεταφορικό μέσο για να πάει από το Α στο Β σημείο, σε καλή τιμή και value for money. Αν οι εκτός πόλης αποστασεις δεν είναι μεγάλες για να χρήζουν άνεση και δύναμη ... μια χαρά είναι!
Εχω το 1.2 GL εδω και 1,5 χρονο περιπου. Απλο, φτηνο με καλους χωρους (295λτ πορτπαγκαζ), ικανοποιητικη ποιοτητα εσωτερικου, ασφαλες, καλο κρατημα, ωραιο σουλουπι, καλος κινητηρας με σχετικα καλη αποκριση (80 αλογα) και καταναλωση μεσα στην πολη 7.5-8lt/100 με μη οικονομικη οδηγηση. Μακαρι να βγει αξιοπιστο σαν το ATOS.
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Γενικα απο προβληματα αντιμετωπισατε κατι? Εχω διαβασει κατι για την κολωνα του τιμονιου. -
Ο χρήστης frankb έγραψε:
Σπάνια 'επίσημη' καταναλωση να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το 'πόδι' και το 'χερι' δείχνουν συνήθως δικιά τους.
Παρόλ' αυτά στην μικτή έχω δει πραγματική λιγότερη από την εργοστασιακή!
Τα 'εκτός πόλης' νούμερα μου φαίνονται συνήθως απλησίαστα!Το i20 1,2 δείχνει να είναι τίμιο χωρίς πολλές απαιτήσεις. Απλό μεταφορικό μέσο για να πάει από το Α στο Β σημείο, σε καλή τιμή και value for money. Αν οι εκτός πόλης αποστασεις δεν είναι μεγάλες για να χρήζουν άνεση και δύναμη ... μια χαρά είναι!
Εχω το 1.2 GL εδω και 1,5 χρονο περιπου. Απλο, φτηνο με καλους χωρους (295λτ πορτπαγκαζ), ικανοποιητικη ποιοτητα εσωτερικου, ασφαλες, καλο κρατημα, ωραιο σουλουπι, καλος κινητηρας με σχετικα καλη αποκριση (80 αλογα) και καταναλωση μεσα στην πολη 7.5-8lt/100 με μη οικονομικη οδηγηση. Μακαρι να βγει αξιοπιστο σαν το ATOS.
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Γενικα απο προβληματα αντιμετωπισατε κατι? Εχω διαβασει κατι για την κολωνα του τιμονιου.Kαλό και τίμιο αυτοκίνητο το i20 και με σούπερ τιμή αλλά θα σου πω τι δε μου άρεσε.Έχει πολύ άβολη θέση οδήγησης κάθεσαι πολύ ψηλά και δεν ρυθμίζεται σε ύψος.Επίσης το σασμάν και το τιμόνι έχουν πολύ μέτρια αίσθηση σε σχέσυ με το fiesta μου.Μήπως να κοιτούσατε και το picanto 1.2 spice plus που μόλις ήρθε? Αν θες σώνει και καλά κάτι μεγαλύτερο να ξες πως τα ford fiesta 1.25 trend και renault clio 1.2 energy βγαίνουν με απόσυρση λίγο κάτω από 11.500
-
οχι δεν ειχα καποιο θεμα με κολωνα τιμονιου. Αρκετα hyundai i10 και i20 το αντιμετωπισαν αλλα εχει να κανει με παρτιδες αυτοκινητων. Οσον αφορα την θεση οδηγησης προσωπικα μου αρεσει που καθομαι ψηλα. Ωστοσο θα ηθελα ρυθμιση καθ΄υψος.
Το κιβωτιο δεν ειναι συγκαταλεγεται στα ατου του αυτοκινητου. Ωστοσο με καλες βαλβολινες η κατασταση βελτιωνεται δραματικα.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Kαλό και τίμιο αυτοκίνητο το i20 και με σούπερ τιμή αλλά θα σου πω τι δε μου άρεσε.Έχει πολύ άβολη θέση οδήγησης κάθεσαι πολύ ψηλά και δεν ρυθμίζεται σε ύψος.Επίσης το σασμάν και το τιμόνι έχουν πολύ μέτρια αίσθηση σε σχέσυ με το fiesta μου.Μήπως να κοιτούσατε και το picanto 1.2 spice plus που μόλις ήρθε? Αν θες σώνει και καλά κάτι μεγαλύτερο να ξες πως τα ford fiesta 1.25 trend και renault clio 1.2 energy βγαίνουν με απόσυρση λίγο κάτω από 11.500Eκανα test drive το 1,2 και για το τιμονι και το σασμαν εχω να πω τα ιδια. Το τιμονι παναλαφρο λες και δεν υπηρχε αν και βαρενει οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα και οι ταχυτητες κουμπωναν καπως περιεργα, σαν να ηταν ψευτικο το σασμαν.
Η θεση οδηγησης του ειναι οντως ψηλα, δεν τρελαθηκα, αλλα νομιζω οτι συνηθιζεται.
Το picanto που αναφερεις βγαινει 1000αρι και με υγραεριο απ' οτι βλεπω, με μεγαλυτερη τιμη απo τo το i20 ομως.οχι δεν ειχα καποιο θεμα με κολωνα τιμονιου. Αρκετα hyundai i10 και i20 το αντιμετωπισαν αλλα εχει να κανει με παρτιδες αυτοκινητων. Οσον αφορα την θεση οδηγησης προσωπικα μου αρεσει που καθομαι ψηλα. Ωστοσο θα ηθελα ρυθμιση καθ΄υψος.
Το κιβωτιο δεν ειναι συγκαταλεγεται στα ατου του αυτοκινητου. Ωστοσο με καλες βαλβολινες η κατασταση βελτιωνεται δραματικα.
Νομιζω ρυθμιση καθ' υψος εχουν τα καθισματα στην πιο πλουσια εκδοση.
-
Παρά το οτι είμαι fan της Citroen,θέλω να ρωτήσω κάτι για hyundai..το νέο accent(i25)πότε περίπου έρχεται Ελλάδα?Ξέρει κανείς?
-
Ο χρήστης frankb έγραψε:
Kαλό και τίμιο αυτοκίνητο το i20 και με σούπερ τιμή αλλά θα σου πω τι δε μου άρεσε.Έχει πολύ άβολη θέση οδήγησης κάθεσαι πολύ ψηλά και δεν ρυθμίζεται σε ύψος.Επίσης το σασμάν και το τιμόνι έχουν πολύ μέτρια αίσθηση σε σχέσυ με το fiesta μου.Μήπως να κοιτούσατε και το picanto 1.2 spice plus που μόλις ήρθε? Αν θες σώνει και καλά κάτι μεγαλύτερο να ξες πως τα ford fiesta 1.25 trend και renault clio 1.2 energy βγαίνουν με απόσυρση λίγο κάτω από 11.500
Eκανα test drive το 1,2 και για το τιμονι και το σασμαν εχω να πω τα ιδια. Το τιμονι παναλαφρο λες και δεν υπηρχε αν και βαρενει οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα και οι ταχυτητες κουμπωναν καπως περιεργα, σαν να ηταν ψευτικο το σασμαν.
Η θεση οδηγησης του ειναι οντως ψηλα, δεν τρελαθηκα, αλλα νομιζω οτι συνηθιζεται.
Το picanto που αναφερεις βγαινει 1000αρι και με υγραεριο απ' οτι βλεπω, με μεγαλυτερη τιμη απo τo το i20 ομως.οχι δεν ειχα καποιο θεμα με κολωνα τιμονιου. Αρκετα hyundai i10 και i20 το αντιμετωπισαν αλλα εχει να κανει με παρτιδες αυτοκινητων. Οσον αφορα την θεση οδηγησης προσωπικα μου αρεσει που καθομαι ψηλα. Ωστοσο θα ηθελα ρυθμιση καθ΄υψος.
Το κιβωτιο δεν ειναι συγκαταλεγεται στα ατου του αυτοκινητου. Ωστοσο με καλες βαλβολινες η κατασταση βελτιωνεται δραματικα.
Νομιζω ρυθμιση καθ' υψος εχουν τα καθισματα στην πιο πλουσια εκδοση.
To picanto 1.2 spice plus έχει 11390€ με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και με αποσυρση βγαίνει κάτω από 11.000€ σε λευκό.Πάντως η θέση είναι πρόβλημα στο i20(αν είσαι πάνω από 1.70).Για fiesta 1.25 και clio energy τι λες?
-
Ο χρήστης frankb έγραψε:
Το picanto που αναφερεις βγαινει 1000αρι και με υγραεριο απ' οτι βλεπω, με μεγαλυτερη τιμη απo τo το i20 ομως.
Βγαίνει 1000άρι και 1200 κυβικά με το υγραέριο το οποίο καλοβλέπω.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
To picanto 1.2 spice plus έχει 11390€ με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και με αποσυρση βγαίνει κάτω από 11.000€ σε λευκό.Πάντως η θέση είναι πρόβλημα στο i20(αν είσαι πάνω από 1.70).Για fiesta 1.25 και clio energy τι λες?Ειμαι 1.80 και αυτο που με προβληματισε στη θεση του i20 ηταν οτι ειναι πιο ψηλα σε σχεση με του παλιου μου αυτοκινητου swift '92. Δεν εδωσα περισσοτερη σημασια στο καθισμα και γιαυτο δεν θυμαμαι κατι αλλο αρνητικο μαλλον.
Τα fiesta και clio βγαινουν πιο ακριβα σε σχεση με το i20. Στο site της η ford λεει 10730€ αλλα απ' οτι διαβασα για να κατεβει τοσο η τιμη του πρεπει να το παρεις μετρητης και με αυτοματο κιβωτιο. Δεν γνωριζω ποσο ειναι το ποσό της αποσυρσης.Το picanto που αναφερεις βγαινει 1000αρι και με υγραεριο απ' οτι βλεπω, με μεγαλυτερη τιμη απo τo το i20 ομως.
Βγαίνει 1000άρι και 1200 κυβικά με το υγραέριο το οποίο καλοβλέπω.
Σε αυτη τη σελιδα λεει μονο για τα 1000 κυβικα
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/new ... rices.html -
Εγω στο I20 καθομαι πιο χαμηλα σε σχεση με το ATOS και αυτο ηταν το πρωτο πραγμα που μου εκανε ελαφρως αρνητικη εντυπωση. Και δεν ειμαι πρωτο υψος (1.78). Συνηθεια ειναι ολα παιδια.
-
Καλησπέρα σε όλους,
θέλω να αγοράσω το i20 1.4 crdi και επειδη δεν μπορώ να βρω και πολλά πράγματα στο διαδίκτυο σχετικά με την
αξιοπιστία του ζητώ την βοήθεια σας.
Αυτο που με ενδιαφέρει περισσότερο ειναι να μάθω για το αν και κατά πόσο είναι αξιοπιστο το συγκεκριμένο μοτερ και φυσικά θα με ενδιέφερε και η γνώμη ατόμων που έχουν αγοράσει ακριβώς το ίδιο προιον .Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
μαλλον ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα αξιοπιστιας απο το συγκεκριμενο μοτερ αλλα βαση της γενικοτερης εικονας απο τα μοτερ της hyundai ........και αυτο θα ειναι απο τα απροβληματιστα
Hyundai i20