-
Δεν έχεις εσύ ανάγκη θα επιζήσεις της τόσης ομορφιάς, υπάρχουν και καλύτερα κάνε κουράγιο, αυτά ήταν για ζέσταμα.
-
Ο χρήστης xoxos έγραψε:
Καλησπέρα είμαι ο Xoxos (Αναστάσιος Καραγασλής) θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την αγορά ενός Fiat Bertone X1/9. θα θεωρούσα υπερπολύτιμη οποιαδήποτε σχετική πληροφορία, έστω και για παρατιμένα αυτοκίνημα που είναι μόνο για ανταλλακτικα .θα σας ήμουν ευγνώμων για οποιαδήποτε πληροφορία. Αν χρειαστείτε το τηλ. μου είναι: 6974501556
Σας ευχαριστώ πολύ.
www.car.gr
www.xe.gr
www.tpauto.grξεκίνα απο εδω.
-
Goggomobil:
http://www.youtube.com/profile?user=Car ... l9qs6Mcz-E
-
Ενα goggomobil είχε πάρει ο γαμπρός μου το 81...Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιό μοντέλο ήταν, πάντως ήταν sedan και φορούσε μπροστά κινητήρα απο bmw 700...
Τον δουλευαμε τότε, τον είχε πιάσει πολύ κορόϊδο ο μαντράς, ούτε βίδα δεν υπήρχε, ούτε και αντιπροσωπεία βέβαια... -
Kleinschnittger
http://www.youtube.com/watch?v=XrrwG6Dt ... re=related
Υπάρχει και στην Ελλάδα τουλάχιστον ένα:
-
Κι άλλα Microcars:
Fundamobil:
Youtube VideoMYZER M-49
http://www.youtube.com/watch?v=JKq-CwLC ... ature=fvwpJerry
http://www.youtube.com/watch?v=rfIblDQN ... re=relatedMopetta
http://www.youtube.com/watch?v=EDpTh30c ... re=relatedPeel
http://www.youtube.com/watch?v=07ub5rBd ... re=related -
Με αφορμή την πώληση του Audi Super 90 του Francois στο ebay, δείτε τη συλλογή του : http://www.classiceuroandrallycars.com/
Γάλλος που ζει στο Μιτσιγκαν, με αρκετά πολυσυλλεκτικά γούστα και μανιώδεις ρυθμούς ανακατασκευών.... -
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
O Ettore Bugatti.
Τα Bugatti ήταν στο άλλο άκρο από πλευράς όγκου.Έχεις δίκιο
-
-
Από το Classic & Sports Car: 2CV πουλήθηκε 59.600 ευρώ και DS23ie Pallas 187.000 !!!!! Δεν μιλάμε για την Φερράρι του Βαντίμ.. Έχει φλιπάρει ο κόσμος......
*Artcurial was in record-breaking form at Rétromobile on FRiday night (3 February), amassing €14.5million, the highest figure ever for a collectors' car sale in France. Despite an impressive 90%sale rate, a big chunk of that came from the ex-Roger Vadim 1959 Ferrari 250 GT California Spyder LWB, which sold for €4,507,100.
French marques attracted a lot of attention - the **1972 Citroën DS23ie Pallas, estimated at €50-80,000 and offered at no reserve, sold for €187,000. **
The 1965 Citroën 2CV AZAM, with just 116 miles on the clock, changed hands for a phenomenal €59,600.
Other highlights included:
1937 Mercedes-Benz 540K Cabriolet B sold for €494,600
1956 Ferrari 250 GT Boano sold for €477,500
1913 Delaunay Belleville Type O6 8-litre sold for €471,800
1938 Horch 853 Cabriolet sold for €408,900.
*http://www.classicandsportscar.com/news ... n-in-paris
-
Πόσο ηλίθιος πρέπει να είσαι για να δώσεις τόσα λεφτά για μία California...
Δηλαδή αν ήθελε να αγοράσει κάποια από τις Bugatti Royale τι θα έδινε?
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Πόσο ηλίθιος πρέπει να είσαι για να δώσεις τόσα λεφτά για μία California...Δηλαδή αν ήθελε να αγοράσει κάποια από τις Bugatti Royale τι θα έδινε?
Τα μοναδικά κομμάτια έχουν ξεπεράσει εδώ και καιρό τα χαμηλά 8ψήφια νούμερα.
Το ερώτημα δεν είναι το πόσο είναι διατεθημένος κανείς να πληρώσει την california spyder αλλά το αν, τελικά, όλο αυτό το σκηνικό είναι φούσκα και κάποια στιγμή θα σκάσει (με θόρυβο).
Ήδη ακούω πως έργα τέχνης γνωστών Ελλήνων (και μη) καλλιτεχνών αλλάζουν χέρια, σε δημοπρασίες που γίνονται τσάτρα-πάτρα προκειμένου να μαζευτεί ρευστό, για ένα κομμάτι ψωμί (?) σε σχέση με τα ποσά που είχαν δαπανηθεί για να αποκτηθούν την εποχή των χοντρών αγελάδων. Η οικονομικές εξελίξεις στον κόσμο είναι ραγδαίες και δεν περιορίζονται (όπως έχουμε φτάσει να πιστεύουμε με το βομβαρδισμό που δεχόμαστε από τα ΜΜΕ καθημερινά) μόνο στη χώρα μας αλλά κάποιοι, λίγοι, επιμένουν να ζουν το όνειρό τους και κάποιοι, ακόμα λιγότεροι, το εκμεταλλεύονται αυτό.Ιστορικά, η αγορά του αυτοκινήτου έχει αποδείξει ότι είναι εξαιρετικά ασταθής για επενδύσεις τέτοιου βαθμού. Η κρίση του '74 αλλά και πιο πρόσφατα το yappie and stockmarket crash το '87 το απέδειξαν με χαρακτηριστικό τρόπο ενώ, καθώς δείχνουν τα πράγματα, σύντομα θα έχουμε γερές αλλαγές στο δυτικό κόσμο και την κουλτούρα που 'χτίσαμε' τόσα χρόνια για άλλη μια φορά...
-
Μην ξεχνάτε πως τα έργα τέχνης όπως και τα κλασικά αυτοκίνητα, παραδοσιακά ήταν πεδίο δόξης λαμπρό για το ξέπλυμα χρήματος...
Το βάρεσα με το Defy μου.
-
Mε πρόλαβες...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Mε πρόλαβες...Τα μοναδικα κομμάτια συνήθως ή πέφτουν στα μαλακά σε κάποιες ιδιωτικές συλλογές και μουσεία ή εμφανίζονται κάποιοι ουρανοκατέβατοι με άπειρο μετρητό που μάλλον κάνουν αυτό που λετε.
Από την άλλη, ούτε η DS23 ούτε το 2CV δεν εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία.
Θα θυμίσω πως οι e-type και 911 αυτού του κόσμου (που τώρα πωλούνται για 5ψήφια και εσχάτως 6ψήφια νούμερα) κάποτε ήταν πιο ακριβές ως μεταχειρισμένες αφού οι επίδοξοι ιδιοκτήτες δεν μπορούσαν να περιμένουν για να τις παραλάβουν καινούργιες, για να φτάσουν, λίγα χρόνια αργότερα στα τέλη της δεκαετίας του '80, να μπλαστρώνονται και να αλλάζουν χέρια ανάμεσα σε δημοτικούς υπαλλήλους, για ένα κομμάτι ψωμι. -
Σε ασταθείς εποχές οι επενδυτές στρέφονται προς τέτοιες επενδύσεις που δείχνουν να έχουν μεγαλύτερη σταθερότητα από τις κινητές αξίες. Όταν μάλιστα διαβάζουν άρθρα σαν κι αυτό του C&SC πριν λίγες μέρες, ότι οι τιμές των ακριβών αντικών αυξήθηκαν περισσότερο από τον χρυσό το 2011 τι περιμένετε; Αυτό όμως δεν φαίνεται να ισχύει για τα κοινά αυτοκίνητα γι'αυτό μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση η τιμή της DS και του 2CV παρά της Φερράρι του Βαντίμ.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Σε ασταθείς εποχές οι επενδυτές στρέφονται προς τέτοιες επενδύσεις που δείχνουν να έχουν μεγαλύτερη σταθερότητα από τις κινητές αξίες. Όταν μάλιστα διαβάζουν άρθρα σαν κι αυτό του C&SC πριν λίγες μέρες, ότι οι τιμές των ακριβών αντικών αυξήθηκαν περισσότερο από τον χρυσό το 2011 τι περιμένετε; Αυτό όμως δεν φαίνεται να ισχύει για τα κοινά αυτοκίνητα γι'αυτό μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση η τιμή της DS και του 2CV παρά της Φερράρι του Βαντίμ.Μα εκεί είναι το θέμα! Το ότι η ferrari των 4εκατ. θα αλλάξει χέρια την επόμενη φορά ίσως για παραπάνω είναι πολύ πιθανό. Θες γιατί όλος ο κόσμος (έχουμε πει επανειλημμένως για τον ενεργό ρόλο των μέσων στη διαμόρφωση της αγοράς) το λέει αυτό, θες γιατί οι πλούσιοι πάντοτε θα βρίσκουν αντικείμενα για να παθιάζονται, το θέμα είναι ότι έφτασε να πωλείται μια 911Τ 60 και 70 χιλιάδες όταν πριν μια δεκαετία στοιχιζε κάτω από 20χιλιάρικα...
Στο μεσοδιάστημα δεν έγινε ούτε πιο μοναδική, ούτε πιο γρήγορη, ούτε πιο σπάνια (ίσα ίσα σηκώθηκαν και πολύ περισσότερες από τον τάφο τους έκτοτε),ενώ, για να μην κρυβόμαστε και πίσω από το δάχτυλό μας, μπορεί να γουστάρουμε και να θεωρούμε τέχνη κάποια αυτοκίνητα, αλλά στη συντρηπτική τους πλειοψηφία είναι αντίτυπα από πολλά όμοιά τους - δεν είναι κάτι μοναδικό, όπως ένας πίνακας ζωγραφικής.
Τι να πούμε δλδ, εδώ υπάρχουν κάποιοι (μαλάκες) που αγοράζουν κρασιά για δεκάδες χιλιάδες δολάρια επειδή κάποιοι (λιγότερο μαλάκες) τους έχουν πείσει οτι πραγματικά αξίζουν αυτά τα λεφτά! Και όλα αυτά τη στιγμή που στον κόσμο γίνεται της Πόπης!!!Πάντως,
ακόμα και για τα πιο σπάνια μοντέλα, οι περισσότερες προσπάθειες να προσδώσουν κάποιο ιδιαίτερο, 'μοναδικό', χαρακτηριστικό (π.χ. έφαγε παστουρμά σε αυτό ο Αλ Σαούντ ή έκλασε εκεί ο Αντενάουερ μετά τα σουβλάκια που έφαγε με τον Στηβ Μακουήν) είναι για να ανεβεί το κασέ παρά ουσιαστική ή πραγματική συλλεκτική αξία που αποκαλύφθηκε κάποια στιγμή.
Στην Ελλάδα, για παράδειγμα, νομίζω ότι περισσότερη συλλεκτική αξία (για ένα μουσείο σίγουρα, εκεί που αντικειμενικά η συλλεκτική αξία είναι αυτή που μετράει) θα είχε το τρίκυκλο με το οποίο έφαγαν το Λαμπράκη από ό,τι η φερράρι του Κοκού που φιγουράριζε κάποια στιγμή παλαιότερα σαν Ferrari with royal pedigree (mi heso).
Για αυτό και πιστεύω ότι στις πιο 'γήινες' κατηγορίες είναι φούσκα και θα σκάσει σύντομα...παιχνίδια της αγοράς είναι και δεν υπάρχει κανένας πραγματικός λόγος να γίνεται αυτό πέρα από το φυσιολογικό κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου που περνά από τη χρηστική φάση στη φάση που θεωρείται απλώς παλιό και κατόπιν στη φάση που εκτιμάται ως ιστορικό όχημα και η αξία του ανεβαίνει λογικά... ειδικά στο βαθμό που γίνεται σήμερα.
-
καλησπερα! δεν ξερω αν ειναι εδω το καταλληλο σημειο για να τοποθετησω την ερωτηση μου!
λοιπον, απειρες φορες σε ταινιες βλεπω κατι τελεια αμαξια, τα οποια δεν ξερω ποια ειναι και που σκατα κυκλοφορουν! λοιπον σαν παραθετω τα παρακατω βιντεακια απο βιντεο κλιπ και κομματια ταινιας, και αν μπορειτε πειτε μου πως ονομαζονται αυτα τα αυτοκινητα!
1- http://www.youtube.com/watch?v=NeNRVDIYIlY το αυτοκινητο που ειναι μεσα οι 4 τυποι
2- http://www.youtube.com/watch?v=akRkTkw6 ... re=related τα αυτοκινητα των 2 τυπων (μην σχολιασετε την ταινια )
3- http://www.youtube.com/watch?v=9pA4Je9Q ... re=related οποιοδηποτε αμαξι ειδατε σε αυτο το βιντεο κλιπ και ξερετε ποιο ειναι και πως λεγεται! -
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
καλησπερα! δεν ξερω αν ειναι εδω το καταλληλο σημειο για να τοποθετησω την ερωτηση μου!
λοιπον, απειρες φορες σε ταινιες βλεπω κατι τελεια αμαξια, τα οποια δεν ξερω ποια ειναι και που σκατα κυκλοφορουν! λοιπον σαν παραθετω τα παρακατω βιντεακια απο βιντεο κλιπ και κομματια ταινιας, και αν μπορειτε πειτε μου πως ονομαζονται αυτα τα αυτοκινητα!
1- http://www.youtube.com/watch?v=NeNRVDIYIlY το αυτοκινητο που ειναι μεσα οι 4 τυποιΑς τα πάρουμε με τη σειρά.
Στο πρώτο video οι τέσσερεις τύποι είναι οι Audioslave.
Και αυτό είναι επίσημο βίντεοκλιπ. Βασίστηκε στην ταινία Vanishing Point, στην οποία και πρωταγωνιστεί το λεύκό αυτοκίνητο που είναι ένα Dodge Challenger R/T coupe 1970.
To δεύτερο classic που εμφανίζεται να διαλύεται είναι μία Jaguar E-type μάλλον πρώτης σειράς.Δες εδώ το λίνκ για το βίντεοκλιπ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Show_Me_How_to_Live_(song)Δες εδώ για την αυθεντική ταινία του 1971(που είναι και must για κάθε λάτρη των classic muscle cars, και των roadmovies):
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanishing_Point_(1971_film)Και δες εδώ για το remake του 1997 (Στο οποίο παίζει και ένα Dodge Charger):
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanishing_Point_(1997_film)Πάω να δω τα άλλα τώρα.
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#5]