-
Κυρίως λόγω dsg.
-
Ok! με το καλο σου ευχομαι να βρεις αυτο που ψαχνεις!
-
Λοιπόν ως κάτοχος θα σου απαντήσω:
- Το cruise control πάει πάκετο με εργοστασιακούς αισθητηρες παρκαρίσματος και κοστιζε 295ε αλλά νομίζω τώρα έχει αυξηθεί λίγο η τιμή του.
- Εχοντας το 1,2Τ highline ,εχει ρεζέρβα κανονικού μεγέθους. Για τις πιο απλές εκδόσεις δε ξέρω τι ρεζέρβα έχουν
3.Στο highline γινεται ένας ενιαίος χώρος όταν πέσουν τα καθίσματα διότι έχει ενα επίπεδο (σαν πλαστικό κομμάτι καλυμμένο με μοκέτα) και μόλις ριχνεις τα καθίσματα πέφτουν στην ίδια ευθεία με αυτή τη μοκέτα. Αυτό δεν συμβαινει όμως σίγουρα στην trendline εκδοση (μάλιστα αυτό το κομμάτι λείπει απ το αυτοκίνητο) - Η σπόρ ανάρτηση είναι λιγο πιο σφικτή. Δε ξέρω αν είναι πιο ανετο στις πιο απλές εκδόσεις αλλά σιγουρα μου έδωσε την εντυπωση σε φίλου με την απλή ότι επαιρνε μεγαλυτερες κλισεις, ίσως να ήταν κ η ιδεά μου. Πάντως όταν λενε σπορ, μη φανταστείς οτι ειναι και πολύ σκληρη. Για πραγματική σπορ υπάρχει σαν εξτρα η ανάρτηση του Gti με 200ε περιπου (εργοστασιακό εξτρά)
- Για το cross polo δε ξερω κάτι. Αν ειναι όπως το προηγουμενο, απλά θα ειναι λίγο πιο ψηλό απ το απλό και θα είναι δικινητο.
Αυτά απο μένα, ελπίζω να βοήθησα
-
ημιάκαμπτο έχει πίσω το πόλο?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ημιάκαμπτο έχει πίσω το πόλο?ναι
-
δεν έχω οδηγήσει trend/comfortline, αλλά εμένα η ανάρτηση του highline, μού φαίνεται κάπως σφιχτή σε λακούβες κ αρκετά καλή σε στροφές. Πάντως σε μεγάλες ταχύτητες στην ευθεία, η σταθερότητα κ η ποιότητα κύλισης είναι άψογη
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
4. Η σπόρ ανάρτηση είναι λιγο πιο σφικτή. Δε ξέρω αν είναι πιο ανετο στις πιο απλές εκδόσεις αλλά σιγουρα μου έδωσε την εντυπωση σε φίλου με την απλή ότι επαιρνε μεγαλυτερες κλισεις, ίσως να ήταν κ η ιδεά μου. Πάντως όταν λενε σπορ, μη φανταστείς οτι ειναι και πολύ σκληρη. Για πραγματική σπορ υπάρχει σαν εξτρα η ανάρτηση του Gti με 200ε περιπου (εργοστασιακό εξτρά)
5. Για το cross polo δε ξερω κάτι. Αν ειναι όπως το προηγουμενο, απλά θα ειναι λίγο πιο ψηλό απ το απλό και θα είναι δικινητο.Αυτά απο μένα, ελπίζω να βοήθησα
Ευχαριστώ πολύ, εννοείται ότι βοήθησες! Και το νέο cross polo έτσι θα είναι, απλά δεν ξέρω πότε θα έρθει, στο ίντερνετ είχα διαβάσει για Απρίλη αλλά στην αντιπροσωπεία μού είπαν ένα γενικό 'μέσα στο 2010', γι'αυτό ρωτάω.
Για την ανάρτηση, ή μάλλον γενικά για την άνεση και τη συμπεριφορά στις ανωμαλίες, πώς συγκρίνεται με το golf; Είναι συγκρίσιμο δηλαδή ή καταλαβαίνεις ότι είναι άλλη κατηγορία; Δοκίμασα σήμερα ένα golf και μου άρεσε πολύ η συμπεριφορά της ανάρτησης αλλά ντράπηκα λίγο να ζητήσω test drive και το polo... Δυστυχώς το golf μάλλον ξεφεύγει από τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω οπότε κοιτάω τώρα το polo highline, αλλά φοβάμαι λίγο με τη σπορ ανάρτηση, καθώς ούτως ή άλλως το αμάξι λογικά θα είναι πιο σκληρό από το golf λόγω μεγέθους... -
Από το λίγο που έψαξα το θέμα με την ανάρτηση του Highline αυτό που κατάλαβα είναι ότι όταν λέμε πιο σκληρή δεν ενοούμε ότι θα κοπανάει το αυτοκίνητο αλλά ότι είναι γενικότερα μαλακή αλλά όταν χρειαστεί γίνεται πιο σφιχτή (π.χ. όταν στρίβουμε - και προς θεού δεν μιλάω για υδροπνευματική)...κάτι σαν την ανάρτηση του mazda 6...επίσης όταν το οδήγησα δε μου φάνηκε σκληρό...
-
H σπορ αναρτηση στο highline ειναι απλα ελατηρια χαμηλωμενα κατα 1,5cm και λιγο πιο σκληρα
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
H σπορ αναρτηση στο highline ειναι απλα ελατηρια χαμηλωμενα κατα 1,5cm και λιγο πιο σκληραΑυτό που λες δε νομίζω ότι ισχύει γιατί αν οι αναρτήσεις είναι π.χ. 150 χιλιοστά και τους βάλεις κατά 1.5cm μικρότερα ελατήρια αυτό πάει να πει πως θα είναι βυθισμένες κατά 1.5cm οπότε θα καταναλώνεται το λάδι τους συνεχώς (εφόσον θα είναι πάντα βυθισμένες, είτε είναι κάποιος στο αυτοκίνητο, είτε είναι παρκαρισμένο) με αποτέλεσμα σε 2 χρόνια να είναι για πέταμα. Το έχω ζήσει αυτό που λες με μία βλακεία που είχα κάνει σε ένα μου παλιό αυτοκίνητο που έβαλα λάθος ελατήρια σε λάθος αναρτήσεις με αποτέλεσμα να είναι βυθισμένα 2cm συνεχώς. Αποτέλεσμα μετά από σχεδόν 2 χρόνια οι πίσω πήγαν για πέταμα καθώς έχαναν λάδια!
Είναι όλο το σύστημα ξεχωριστό κι όχι μόνο τα ελατήρια. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
-
Όπως και να έχει, η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι μικρότερη; Νομίζω ότι θα το είχα διαβάσει κάπου αν ίσχυε αυτό... μάλιστα περιμένω το cross polo επειδή θα είναι 1.5 εκατοστό ψηλότερο.
edit: Άλλη μια ερώτηση: Με το media in μπορείς να συνδέσεις απευθείας usb stick με mp3 και να παίξει ή είναι μόνο για media players τύπου ipod; -
Μπορείς κανονικά να συνδέσεις ένα usb stick και να παίξει τα τραγούδια που έχει μέσα.
-
Ο χρήστης Z3RatuL έγραψε:
Είναι όλο το σύστημα ξεχωριστό κι όχι μόνο τα ελατήρια. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Εγω σου λεω οτι ειναι ετσι...γραψε μου την αποδειξη οτι ειναι και το αμορτισερ αλλο για να το αποδειξεις
Ειχα πολο με σπορ αναρτηση και ξερω -
όπως και να έχει νομίζω ότι αυτή η ανάρτηση πάει γάντι στον 1.2 tsi...
-
Το δοκίμασα με την ανάρτηση από GTi και 16αρες ζάντες (έκδοση Highline).
Μ' άρεσε πολύ στο δρόμο και για τα δικά μου δεδομένα τουλάχιστον, θεωρώ πως είναι η ιδανική επιλογή σε αυτοκίνητο πόλης. Έτσι όπως το θέλω. Σφιχτό και στιβαρό, χωρίς να γέρνει και με καλή απόσβεση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό, αλλά αν το θέλετε έτσι και δεν προσανατολίζεστε απόλυτα στην άνεση, σας την συνιστώ να την επιλέξετε καθώς δεν κοστίζει πολύ.
Βέβαια λακούβες και λοιπές (εγκάρσιες ή μη) ανωμαλίες του οδοστρώματος καλό είναι να αποφεύγονται, ειδικά αν έχετε τοποθετήσει 16σρες ή 17αρες ζάντες.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το δοκίμασα με την ανάρτηση από GTi και 16αρες ζάντες (έκδοση Highline).Μ' άρεσε πολύ στο δρόμο και για τα δικά μου δεδομένα τουλάχιστον, θεωρώ πως είναι η ιδανική επιλογή σε αυτοκίνητο πόλης. Έτσι όπως το θέλω. Σφιχτό και στιβαρό, χωρίς να γέρνει και με καλή απόσβεση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό, αλλά αν το θέλετε έτσι και δεν προσανατολίζεστε απόλυτα στην άνεση, σας την συνιστώ να την επιλέξετε καθώς δεν κοστίζει πολύ.
Βέβαια λακούβες και λοιπές (εγκάρσιες ή μη) ανωμαλίες του οδοστρώματος καλό είναι να αποφεύγονται, ειδικά αν έχετε τοποθετήσει 16σρες ή 17αρες ζάντες.
Το Highline έχει ήδη σπορ ανάρτηση στο βασικό εξοπλισμό. Μήπως η εξτρά ανάρτηση του GTI είναι overkill;
-
Όχι. Έχω οδηγήσει και το Highline και τη βασική έκδοση. Οπότε μπορώ να πω με σιγουριά πως δεν είναι σκληρή σε απαγορευτικά και κουραστικά επίπεδα.
To Ηighline είναι μεν λίγο πιο σφιχτό αλλά στις στροφές το αισθάνεσαι πως παίρνει κλίσεις. Η ανάρτηση του GTi είναι ακόμα πιο σπορτίφ, μειώνοντας τις κλίσεις, αλλά διατηρώντας ικανοποιητικότατο επίπεδο άνεσης. Όπως έγραψα και πριν όμως, αυτό είναι υποκειμενικό. Προσωπικά μου άρεσε, γιατί έχω συνηθίσει σε αυτοκίνητο με παρόμοια σφιχτή ανάρτηση και δεν μ' αρέσουν τα πολύ πλαδαρά.
Πάντως για τις 17αρες + ανάρτηση GTi, εκεί ίσως να είναι όντως πιο οριακό και να υπάρχει μεγαλύτερο 'κοπάνημα'.
-
Πάντως με το 45άρι προφίλ που έχουν οι 16άρες(αν δεν κάνω λάθος βέβαια)θα χτυπάει όταν περάσουν τα χιλιόμετρα και τα λάστιχα ξεραθούν αρκετά πιστεύω....τώρα για την ανάρτηση πιστεύω ότι όντως του GTI θα είναι καλύτερη και μάλλον επιβεβαιώνομαι από τα λεγόμενα σου!
-
Οι 16άρες φοράνε 195/55 ελαστικό, το οποίο εύκολα γίνεται 205/50 στην πρώτη αλλαγή.
-
Φίλς kotetsi οι 16άρες έχουν διάσταση 215/45 ,οι 17άρες 215/40 και οι 15αρες 185/60
Καμία διάσταση δεν έχει (εργοστασιακά) 195/55 στο polo.
(Αυτή η διάσταση υπάρχει στο opel corsaστις εκδόσεις sport και cosmo, έτσι για την ιστορία )
VW Polo 2009