-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Χριστούλη μου! Ίδια και απαράλλακτη η πρακτική αυτής της εταιρείας, εδώ και πολλά χρόνια ... Και να πεις ότι πουλάνε και τίποτε σπάνιο ή ειδικό...
-
Πω πω φιλε μεγαλο χουνερι..... ειδικα αυτο με παλαιοτερα μοντελα που ερχονται κ καλα απο παραγγελεια κ αργουν το εχω ακουσει πολλες φορες κ για αυτοκινητα....
Εγω ποτε πια προκαταβολη πριν δω το προιον κ φυσικα ελεγξω ημερομηνια παραγωγης...
Οπως κ να'χει φιλε κουραγιο κι ευχομαι να βρεις ακρη το συντομοτερο...
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Εγω ποτε πια προκαταβολη πριν δω το προιον κ φυσικα ελεγξω ημερομηνια παραγωγης...
επειδή κι εγώ ετοιμαζομαι να αγοράσω μοντέλο της piaggio, εννοείται δε θα εκανα ποτέ ενα τόσο μεγαλο λαθος να δωσω προκαταβολη.
ωστοσο η ημερομηνία παραγωγής πώς ελέγχεται; (το 1ο μου μηχανάκι θα ειναι αυτό!)
Λάζαρε ό,τι θελήσεις στα ιταλικά στείλε πμ και θα το λύσουμε
προσωπικά θα το κυνηγούσα.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ωστοσο η ημερομηνία παραγωγής πώς ελέγχεται; (το 1ο μου μηχανάκι θα ειναι αυτό!)Ναι, ημουν λιγο υπερβολικος με την ημερομηνια αν κ νομιζω πως ελεγχεται βασει του αριθμου πλαισιου, στα αυτοκινητα τουλαχιστον. (Στις μηχανες δεν ειμαι ιδιαιτερα σχετικος )
Εννοουσα αυτο που εκανε ο φιλος κ ειναι πολυ πιο ευκολο:Οταν πήγα να το πάρω ειχε θαμπαδα στο χρώμα του και αρκετες γρατσουνιές.Ετσι υποψιασμενος ζήτησα το χαρτι ταξινομησης απο τον φακελο στο συγκοινωνιών και βρεθηκα προ εκπλήξεως
Οποτε εαν σου το καθυστερουν λεγοντας πως θα γινει παραγγελεια κ θα εισαχθει, με τον τροπο αυτο τους ελεγχεις κ εφ'οσον δεν εχεις δεσμευσει τα χρηματα σου σε αυτους σηκωνεσαι κ φευγεις!!!
-
Πω πω τι τράβηξες κι εσύ ρε φίλε..
-
Όση ευθύνη φέρει ο αντιπρόσωπος άλλη τόση (ίσως και μεγαλύτερη) φέρει και ο καταναλωτής. Γιατί παρέλαβες ένα προϊόν που δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που περίμενες? Έπρεπε να ζητήσεις πίσω τα 3000 ευρώ και να τους χαιρετήσεις.
Ακόμα καλύτερα, αυτό θα έπρεπε να το κάνεις από την πρώτη στιγμή που σου έλεγαν θα έρθει τις επόμενες μέρες και σε κορόιδευαν.
Αν δεν σεβόμαστε εμείς τον εαυτό μας σαν καταναλωτή πως θα μας σεβαστούν οι άλλοι?
ΥΓ. Ένας φίλος μου περίμενε 7 μήνες να του βάλει τηλεφωνική γραμμή η vivodi, του έλεγαν συνέχεια 'μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα έχετε τηλέφωνο'. Ποιός φταίει, αυτός ή η vivodi?
-
Θα συμφωνησω απολυτα με τον ΙΚΕ
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
O αντιπρόσωπος στην Κατερίνη δεν είδε σε τι κατάσταση ήρθε το μηχανάκι; Από αυτόν δεν παρέλαβες τελικά; Ποιες οι ενέργειές του όταν του έδειξες την κατάσταση της μοτοσυκλέτας;
-
Οτιδήποτε αρνητικό δείτε κατά την παραλαβή, πολύ απλά γράφετε στο δελτίο παραλαβής (ή στο δελτίο αποστολής) παραλαβή ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΛΟΓΩ.... (απαριθμείτε όσα αρνητικά έχετε διαπιστώσει) ή όπως είπε ο IKE δεν το παραλαμβάνετε!
Αυτό τους ΚΑΙΕΙ μετά και τρέχουν και δεν φτάνουν!
Ελπίζω laz37283 να βρεθεί μια λύση άμεσα στο πρόβλημά σου. Επικοινώνησε με το service στην Αθήνα όπως σου είπαν και πίεσε τους μέσω συνεννόησης με τον τοπικό ντηλερ, να στο επισκευάσουν και να στο παραδώσουν σε άριστη κατάσταση όπως όφειλαν.
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.
-
Χρονια πολλα φιλε!! με το καλο να ξεμπερδεψεις! οσο για την εταιρια, αμα δε σεβονται τον πελατη τους, τι να πεις..
Τουλαχιστον εχει βγει καλο το μηχανακι? μακαρι, κ να το ευχαριστηθεις οσο γινεται ευχομαι! -
Ο χρήστης laz37283 έγραψε:
Για χατηρι αποκλειστικα και μονο του αντιπροσωπου στην Κατερινη θεωρω το θεμα ληξαν.Εγραψες το προβλημα σου δημοσια για να παραπονεθεις και να ασκησεις πιεσεις και τωρα σκιζεις το θεμα σβηνοντας ουσιαστικα τα μηνυματα σου.
Απαραδεκτη συμπεριφορα Piaggio hellas