Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 356
    • 357
    • 152 / 357
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    7134
    79295
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης morpheus έγραψε:
      Έπεσαν μαζεμένα τα νέα απο το Ινγκολσταντ...

      - Audi outsells Mercedes globally for first time
      Audi managed to sell 15,600 more cars than Mercedes-Benz for the first three months of 2010, according to Automotive News Europe.
      http://www.worldcarfans.com/11004082557 ... first-time

      - 2011 Audi TT Facelift
      O νέος 2.0TFSI (211ps - 350Nm) με κατανάλωση 6,6 lt/100km ( ) 0-100 σε 6,1' για το fwd και 5.6' για το 4wd s-tronic, αντικαθιστά τον 200άρη 2.0TFSI και τον 3.2 ...
      http://www.worldcarfans.com/11004082556 ... t-revealed

      για το πρώτο αλλά μάλλον από μόνη της η αγορά της Κίνας ευθύνεται για αυτό..

      για το δεύτερο! μάλλον ένα τέτοιο θα πάρω μου φαίνεται!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

        για το δεύτερο! μάλλον ένα τέτοιο θα πάρω μου φαίνεται!

        'χάθηκε' το όνειρο του (επόμενου) S3 ή αποφάσισες να το γυρίσεις σε κάτι πιο ζζζπορ?

        ΥΓ:ο 2.0Τ με τους 211 ίππους (και κυρίως την ροπή των 35+ κιλών) στο ελαφρύ ΤΤ θα κάνει 'θαύματα'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

          για το δεύτερο! μάλλον ένα τέτοιο θα πάρω μου φαίνεται!

          'χάθηκε' το όνειρο του (επόμενου) S3 ή αποφάσισες να το γυρίσεις σε κάτι πιο ζζζπορ?

          πιο σπορ ώς προς το βάρος γιατί TTS δεν θα'ναι! απλά μου γυάλισε... όταν θα πιάσει φθινόπωρο θα θέλω το νέο S3... το οποίο μάλλον έρχεται γρήγορα εξάλλου αφού έκαναν και το τελευταίο, προθανάτιο, facelift!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

            για το δεύτερο! μάλλον ένα τέτοιο θα πάρω μου φαίνεται!

            'χάθηκε' το όνειρο του (επόμενου) S3 ή αποφάσισες να το γυρίσεις σε κάτι πιο ζζζπορ?

            πιο σπορ ώς προς το βάρος γιατί TTS δεν θα'ναι! απλά μου γυάλισε... όταν θα πιάσει φθινόπωρο θα θέλω το νέο S3... το οποίο μάλλον έρχεται γρήγορα εξάλλου αφού έκαναν και το τελευταίο, προθανάτιο, facelift!

            ε καλά κ αυτό φ/λ θα είναι...για την audi μιλάμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              για ποσο πιο ελαφρυ μιλαμε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                για το πρώτο αλλά μάλλον από μόνη της η αγορά της Κίνας ευθύνεται για αυτό..

                γιατι να φταιει η κινα? εκει οι νεοπλουτοι δεν αγοραζουν τη κλασσικη μερκα?
                the spell has been broken που λεει και η διαφημιση στην υπογραφη μου..

                το ειδες ομως μεχρι το 2015 θελουν να βγαλουν 8 νεα μοντελα, οχι να ξεροσταλιαζουμε για το νεο μικρομεσαιο σαν καποιους αλλους

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                  πιο σπορ ώς προς το βάρος γιατί TTS δεν θα'ναι! απλά μου γυάλισε... όταν θα πιάσει φθινόπωρο θα θέλω το νέο S3... το οποίο μάλλον έρχεται γρήγορα εξάλλου αφού έκαναν και το τελευταίο, προθανάτιο, facelift!

                  έκαναν κι άλλο facelift μετά το 2008?

                  Οδήγησα ένα TTS dsg...όνειρο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                    πιο σπορ ώς προς το βάρος γιατί TTS δεν θα'ναι! απλά μου γυάλισε... όταν θα πιάσει φθινόπωρο θα θέλω το νέο S3... το οποίο μάλλον έρχεται γρήγορα εξάλλου αφού έκαναν και το τελευταίο, προθανάτιο, facelift!

                    έκαναν κι άλλο facelift μετά το 2008?

                    Οδήγησα ένα TTS dsg...όνειρο...

                    Ισχυει αυτο που ακουγεται, οτι το software του s-tronic για TTS / S3 , ειναι πιο
                    'αγριο' απο του δικου σου πχ, δηλαδη ενιωσες να ειναι ακομα πιο αμεσο στις αλλαγες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Ισχυει αυτο που ακουγεται, οτι το software του s-tronic για TTS / S3 , ειναι πιο
                      'αγριο' απο του δικου σου πχ, δηλαδη ενιωσες να ειναι ακομα πιο αμεσο στις αλλαγες?

                      το καταλαβαίνεις μόνο όταν πατάς τέρμα γκάζι και αλλάξεις ταχύτητα στις 5000rpm (το οποίο κανονικά είναι λάθος χειρισμός, έτσι? ).
                      Το οποίο όσο το σκέφτομαι μπορεί να οφείλεται και στη διαφορά ιπποδύναμης ανάμεσα στο δικό μου και το TTS.
                      Κατά τα άλλα..δεν καταλαβάινεις διαφορά.Άλλωστε το ανθρώπινο σώμα δεν αντιλαμβάνεται χρόνους γρηγορότερους από τα 80msec (αλλαγή ταχύτητας).

                      Αυτό το τράνταγμα που νιώθεις στις ferrari δεν υπάρχει, αν αυτό σκέφτεσαι.

                      Η αίσθηση είναι πιο πολύ σαν playstation στις αλλαγές ταχυτήτων.Γκαζώνεις...αλλάζεις ταχύτητα, γκαζώνεις...αλλάζεις ταχύτητα κοκ.

                      Ωραίο ήταν και το launch control που αντί για τις 2000κάτι που έχει εμένα κόφτη στροφών, στο tts είναι στις 3500rpm (αν θυμάμαι καλά και δε είναι λιγο πιο πάνω).

                      Μπήκα μετά και σε ένα TT με 450PS...άσε...έχασα τα αυγά και τα πασχάλια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                        Ισχυει αυτο που ακουγεται, οτι το software του s-tronic για TTS / S3 , ειναι πιο
                        'αγριο' απο του δικου σου πχ, δηλαδη ενιωσες να ειναι ακομα πιο αμεσο στις αλλαγες?

                        το καταλαβαίνεις μόνο όταν πατάς τέρμα γκάζι και αλλάξεις ταχύτητα στις 5000rpm (το οποίο κανονικά είναι λάθος χειρισμός, έτσι? ).

                        Γιατι? , εννοεις το σωστο ειναι να αλλαξεις στις 7κ?

                        Το οποίο όσο το σκέφτομαι μπορεί να οφείλεται και στη διαφορά ιπποδύναμης ανάμεσα στο δικό μου και το TTS.
                        Κατά τα άλλα..δεν καταλαβάινεις διαφορά.Άλλωστε το ανθρώπινο σώμα δεν αντιλαμβάνεται χρόνους γρηγορότερους από τα 80msec (αλλαγή ταχύτητας).

                        Το σωμα ισως οχι, το αυτι ομως δεν ακουει την διαφορα? Τοτε στο Scirocco R πως καταλαβαν την διαφορα σε σχεση με το 2λιτρο / 200ps DSG ?

                        Αυτό το τράνταγμα που νιώθεις στις ferrari δεν υπάρχει, αν αυτό σκέφτεσαι.

                        Η αίσθηση είναι πιο πολύ σαν playstation στις αλλαγές ταχυτήτων.Γκαζώνεις...αλλάζεις ταχύτητα, γκαζώνεις...αλλάζεις ταχύτητα κοκ.

                        Ωραίο ήταν και το launch control που αντί για τις 2000κάτι που έχει εμένα κόφτη στροφών, στο tts είναι στις 3500rpm (αν θυμάμαι καλά και δε είναι λιγο πιο πάνω).

                        Μπήκα μετά και σε ένα TT με 450PS...άσε...έχασα τα αυγά και τα πασχάλια.

                        Σε tuning show της Audi πηγες?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morpheus last edited by

                          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                          για το δεύτερο! μάλλον ένα τέτοιο θα πάρω μου φαίνεται!

                          'χάθηκε' το όνειρο του (επόμενου) S3 ή αποφάσισες να το γυρίσεις σε κάτι πιο ζζζπορ?

                          πιο σπορ ώς προς το βάρος γιατί TTS δεν θα'ναι! απλά μου γυάλισε... όταν θα πιάσει φθινόπωρο θα θέλω το νέο S3... το οποίο μάλλον έρχεται γρήγορα εξάλλου αφού έκαναν και το τελευταίο, προθανάτιο, facelift!

                          Κακά τα ψέματα (φτου) το χαμηλό βάρος είναι πολύ σημαντικό... και στις επιδόσεις... και στις στροφές... και στα φρένα... και στην κατανάλωση...

                          Για το επόμενο S3, δεδομένου οτι έχουμε νέο f/l του A3 για το 2011 και του οτι η σειρά 'S' βγαίνει τουλάχιστον 1.5 - 2 χρόνια μετά την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, δεν το βλέπω πριν το 2014...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Γιατι? , εννοεις το σωστο ειναι να αλλαξεις στις 7κ?

                            όχι αλλά δεν 'γέμισε' το μοτερ.Πατάς τέρμα γκάζι και αλλάζεις (επίτηδες) στις 5000 με κόφτη στις 6500 και μέγιστη ιπποδύναμη στις 6000κάτι.Δεν το 'κόβεις' τσάμπα το αμάξι?Αυτό εννοώ.
                            Αν πηγαίνεις νορμαλ δεν καταλαβαίνεις κάτι διαφορετικό.

                            Το σωμα ισως οχι, το αυτι ομως δεν ακουει την διαφορα?Τοτε στο Scirocco R πως καταλαβαν την διαφορα σε σχεση με το 2λιτρο / 200ps DSG ?

                            Διαφορά ακουστικότητας που οφείλεται στην εξάτμιση.Δεν έχει σχέση με το πόσο γρήγορα αλλάζει το dsg τις ταχύτητες.
                            Εδώ με το πρόγραμμα στην ECU η δική μου εξάτμιση ακούγεται πιο άγρια, κάνει πιο έντονα μπερδέματα (από ό,τι παλιότερα αλλά καμία σχέση με καγκουροκαταστάσεις ) και πιο έντονα 'σκασίματα' στις αλλαγές ταχυτήτων (αυτό το 'πουφ' που κάνει η εξάτμιση όταν αλλάζεις από μία σχέση στην επόμενη).
                            ΝΟΜΙΖΕΙΣ δηλαδή ότι αλλάζει πιο γρήγορα γιατί ακούς ΚΑΙ την (πιο ελεύθερη στο R) εξάτμιση (η οποία παρεπιπτόντως είναι φτιαγμένη για να παράγει ήχο ) και ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι είναι πιο άγριες οι αλλαγές.
                            Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

                            Αν στο μυαλό σου έχεις προγράμματα (βελτίωσης) που κάνουν τον dsg να αλλάζουν πιο γρήγορα ταχύτητα και να είναι ακόμα πιο ακαριαία η αλλαγή (άσχετα του τι καταλαβαίνουμε εμείς), αυτά στοχεύουν σε 'πατέντα' για την αλλαγή της ταχύτητας συμπλέκοντας τον έναν άξονα πριν αποσυμπλέξει ο προηγούμενος, τρώγοντας έτσι τα δισκάκια πιο γρήγορα και αυξάνοντας περισσότερο τις θερμοκρασίες στις βαλβολίνες του dsg.προσωπικά δεν το συνιστώ με τίποτα. (λες και τα 20msec αλλαγής τα καταλαβαίνεις ή ότι δεν είναι ήδη τρομακτικά γρήγορη αλλαγή και δε σου φτάνει )

                            Σε tuning show της Audi πηγες?

                            Απλά μάλλον παραβρέθηκαν πολλοί καμμένοι στον καϊφέ της παρέας (οι οποίοι ήρθαν τυχαία ως φίλοι φίλων).

                            Το ΤΤ με τα 450ps σε κάθε αλλαγή (ως την 4η->5η) πέταγε ΚΑΙ κώλο (ήταν quattro-haldex ξέχασα να πω - δεν ξέρω αν βγαίνει και μπροσθιοκίνητο το 2.0lt ΤΤ).
                            Δεν ξέρω αν θα ξανανιώσω τέτοια εμπειρία.Σίγουρα ήταν αμάξι πόρωση αλλά σίγουρα θα 'καίει' και την τσέπη σου κάθε φορά που το βάζεις μπροστά (λάστιχα-αναρτήσεις-φρένα πρέπει να τρώνε απίστευτο ζόρι).

                            Το ΤΤ είχε bodikit και 19άρες ζάντες otinger (μάλλον δεν το έγραψα σωστά).Ήταν...μαμάτο.
                            Τεράστιο μείον κατ' εμέ ότι βελτίωσε το αμάξι μηχανικά και φρένα ψάχνει τώρα να βάλει (φοράει τα εργοστασιακά ).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              ναι ρε συ βγαινει προσθιοκινητο 200αρι, τα περισσοτερα ετσι ειναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                morpheus last edited by

                                Αυτό με τα 450 ήταν 2.0Τ 200αρι...?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                                  Αυτό με τα 450 ήταν 2.0Τ 200αρι...?

                                  έτσι μου είπε.Το αγόρασε 'λέει' 2.0Τ με 200ps και το έφτιαξε.

                                  ΥΓ: απλά(?) για να ανέβει τόσο έχει καταργήσει (όπως μου είπε) τον MAF (η συζήτηση ξεκίνησε από το γεγονός ότι ήταν αναμμένο μόνιμα το check engine και μου είπε ότι είναι λόγω απουσίας MAF).Τώρα...πώς μετράει αέρα το σύστημα FSI ή πόση βενζίνη θα αποφασίσει η ECU ρίξει...πραγματικά έχω απορία πώς το έχει υλοποιήσει. Μετά από αυτό το 'σοκ' και μετά τη βόλτα δε ρώτησα λεπτομέρειες.Παραήταν extreme γενικότερα το όλο εγχείρημα και δεν με ενδιέφερε πάρα πολύ το όλο θέμα.
                                  ΥΓ2:Είναι μαύρο το χρώμα και το παλικάρι σκέφτεται να το βάψει ματ τώρα.Άρχισε η καγκουροποίηση?
                                  ΥΓ3:ο ήχος της εξάτμισης μου θύμισε φερράρι χωρίς υπερβολές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    @Καβουρας
                                    Eχεις ενα point με το θεμα της φθορας στην πιο γρηγορη προεπιλογη επομενης σχεσης,
                                    μεσω 'γρηγοροτερου' aftermarket λογισμικου, απλα ειχα διαβασει / ακουσει για το R , οτι το αποτελεσμα δεν ειναι μονο το γνωστο ηχητικο εντονοτερο 'μπερδεμα' σε καθε ανεβασμα,
                                    αλλα και η ακομα ταχυτερη αλλαγη που πραγματοποιειται. Oταν βρω το συγκεκριμενο αρθρο θα το παραθεσω.
                                    Πιθανοτατα οπως ειπες και πριν, το σωμα μας να μην αντιλαμβανεται αυτη την διαφοροποιηση, σε ενα διαγραμμα συνεχους επιταχυνσης ομως, μεσω οργανων μετρησης, η καμπυλη 'θα πεφτει' στιγμιαια σε καθε αλλαγη του s-tronic / dsg ακομα λιγοτερο, σε σχεση
                                    με ενα 2λιτρο / 200-211ps DSG, αυτο καταλαβα τουλαχιστον εγω σε σχεση με τα λεγομενα περι γρηγοροτερων αλλαγων στο R DSG μεσω εργοστασιακης αναβαθμισης του λογισμικου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                      Αυτό με τα 450 ήταν 2.0Τ 200αρι...?

                                      έτσι μου είπε.Το αγόρασε 'λέει' 2.0Τ με 200ps και το έφτιαξε.

                                      ΥΓ: απλά(?) για να ανέβει τόσο έχει καταργήσει (όπως μου είπε) τον MAF (η συζήτηση ξεκίνησε από το γεγονός ότι ήταν αναμμένο μόνιμα το check engine και μου είπε ότι είναι λόγω απουσίας MAF).Τώρα...πώς μετράει αέρα το σύστημα FSI ή πόση βενζίνη θα αποφασίσει η ECU ρίξει...πραγματικά έχω απορία πώς το έχει υλοποιήσει. Μετά από αυτό το 'σοκ' και μετά τη βόλτα δε ρώτησα λεπτομέρειες.Παραήταν extreme γενικότερα το όλο εγχείρημα και δεν με ενδιέφερε πάρα πολύ το όλο θέμα.
                                      ΥΓ2:Είναι μαύρο το χρώμα και το παλικάρι σκέφτεται να το βάψει ματ τώρα.Άρχισε η καγκουροποίηση?
                                      ΥΓ3:ο ήχος της εξάτμισης μου θύμισε φερράρι χωρίς υπερβολές.

                                      Δηλαδή πήρε το 200άρι 2.0TFSI Quattro το έκανε 450ps και το S-tronic είναι ακόμα στη θέση του...?

                                      ΥΓ: I like μαύρο ματ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Μιας και αναφερθηκε το DSG και κατα ποσο αντεχει αυξηση ροπης / ιπποδυναμης σε σχεση
                                        με τις εργοστασιακες αποδοσεις, εντυπωση μου εκανε, η αποδοση του Scirocco R DSG στο δυναμομετρο των 4τροχων, με 237,2ps/6,500σαλ στους τροχους και ροπη αντιστοιχα 41,8χλγμ/3500σαλ σαφως ανωτερη των 35,7χλγμ/2500σαλ που ανακοινωνει ο κατασκευαστης, κατι που εγειρει αυτοματως ερωτηματικα σχετικα με τα πραγματικα ορια ροπης-δυναμης που μπορει να δεχτει το DSG6 ή το ενδεχομενο να υπαρχει
                                        καποια ενισχυση στο εσωτερικου του κιβωτιο για το συγκεκριμενο μοντελο, καθως συμφωνα τουλαχιστον με δελτιο τυπου της εταιριας (αν θυμαμαι καλα) το εν λογω κιβωτιο εχει -επισημως- οριο τα 35χλγμ ροπης...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                          ΥΓ: I like μαύρο ματ...

                                          η νεα μοδα, εχει γιομισει ο τοπος

                                          Μιας και αναφερθηκε το DSG και κατα ποσο αντεχει αυξηση ροπης / ιπποδυναμης σε σχεση
                                          με τις εργοστασιακες αποδοσεις, εντυπωση μου εκανε, η αποδοση του Scirocco R DSG στο δυναμομετρο των 4τροχων, με 237,2ps/6,500σαλ στους τροχους και ροπη αντιστοιχα 41,8χλγμ/3500σαλ σαφως ανωτερη των 35,7χλγμ/2500σαλ που ανακοινωνει ο κατασκευαστης, κατι που εγειρει αυτοματως ερωτηματικα σχετικα με τα πραγματικα ορια ροπης-δυναμης που μπορει να δεχτει το DSG6 ή το ενδεχομενο να υπαρχει
                                          καποια ενισχυση στο εσωτερικου του κιβωτιο για το συγκεκριμενο μοντελο, καθως συμφωνα τουλαχιστον με δελτιο τυπου της εταιριας (αν θυμαμαι καλα) το εν λογω κιβωτιο εχει -επισημως- οριο τα 35χλγμ ροπης...

                                          41 κιλα ? πολυ δεν ειναι για 2 λιτρα γενικα?

                                          το δικο μας ειχε μετρηθει 32-33 με 240λιγα αλογα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                            Δηλαδή πήρε το 200άρι 2.0TFSI Quattro το έκανε 450ps και το S-tronic είναι ακόμα στη θέση του...?

                                            ΥΓ: I like μαύρο ματ...

                                            θα πω απλώς ότι βελτιωμένα αμάξια με dsg δεν έχουν εμφανίσει πρόβλημα (ακόμα).Αντίθετα πολλά χειροκίνητα σασμάν από βελτιωμένα μοτέρ έχουν (τουλάχιστον) επισκευαστεί ενώ κάποια άλλα μας 'αποχαιρέτησαν' χωρίς δυνατότητα να 'σωθούν'.

                                            Επιπλέον υπάρχει κιτ (σύμφωνα με τα λεγόμενα του παιδιού) που αυξάνει τις αντοχές των πολύδισκων του dsg ώστε να 'ανέβεις' σε ιπποδύναμη χωρίς άγχος.
                                            Λεπτομέρειες δεν ρώτησα (και δεν συγκράτησα) γιατί προφανώς και δεν με ενδιέφερε ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα.

                                            Εγώ πιστεύω ότι θα εμφανίσει πρώτα πρόβλημα το haldex και μετά το dsg.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 152 / 357
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr