-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Γιατί π.χ. ο ναρκέμπορος να έχει δικαίωμα να 'Αφαιρεί' ζωές (και μάλιστα να ζει πλουσιοπάροχη ζωή από αυτό) και η δικαιοσύνη να μην έχει το ίδιο δικαίωμα επί αυτού? Φυσικά μέσα από διαφανείς διαδικασίες και μελετημένα πλαίσια.
Ο ένας διαπράττει έγκλημα, η δικαιοσύνη υπάρχει για να σωφρονίζει.
θεωρητικά τουλάχιστον, αλλά τίποτα δεν δικαιολογεί δολοφονία.
-
Η αφαίρεση ζωής με την βούλα του κράτους είναι απαράδεκτη. Μην γυρίσουμε και σε αυτό χρόνια πίσω.
Υπάρχει η δικαιοσύνη, υπάρχει η προβλεπόμενη ποινή που περιέχει ειδική και γενική πρόληψη (παραδειγματισμός). Ειδική δλδ να μην το ξανακάνει ο δράστης και γενική να ''φοβηθεί'' το κοινωνικό σύνολο από τον ποινικό κολασμό και να μην προβεί σε πράξη αξιόποινη.
Υπήρξαν περιπτώσεις που θανατώθηκαν καταδικασθέντες που στην συνέχεια αποδείχθηκε πως ήταν αθώοι. Τραγικό. Ύψιστη προσβολή στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια έστω και του καταδικασθέντος. Εδώ και πολλά χρόνια πλέον η νομική επιστήμη έχει καταλήξει σε αυτό. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
....................................(ή έστω των πραγματικών ισόβιων) θα ήταν ίδια η κατάσταση? Θεωρώ πως όχι.Eγω αυτό το βρίσκω υπεραρκετό για κάποια ειδεχθή εγλήματα...!!! Και πολύ πιο σκληρό απο τη θανατική ποινή...!! Περαν του πρωτογονου της εκτέλεσης (μόνο σε πρωτόγονες κοινωνίες θεωρώ οτι είναι αποδεκτή), δεν υπάρχει λόγος να επιβάλλεις μια, επι της ουσίας πιο ήπια ποινή απο την (πραγματικά) ισόβια κάθειρξη....!!
Για συζήτηση περί θανατικής ποινής [mod]
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Ύψιστη προσβολή στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια έστω και του καταδικασθέντος. Εδώ και πολλά χρόνια πλέον η νομική επιστήμη έχει καταλήξει σε αυτό.Δεν χρειαζόμαστε νομική επιστήμη και λοιπά κουραφέξαλα του κατεστημένου. Υπάρχει η επαναστατική δικαιοσύνη.
Άλλωστε κάποιες κατηγορίες ανθρώπων, π.χ. οι ένστολοι, δεν έχουν αξιοπρέπεια (αν είχαν δεν θα είχαν επιλέξει αυτό το επάγγελμα), οπότε...
-
ΟΚ, mod, αλλα τα σχόλια γινανε εδω..! Θα ηταν ηλιθιο να μιλάω μόνος μου στο αλλο τοπικ...!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Άλλωστε κάποιες κατηγορίες ανθρώπων, π.χ. οι ένστολοι, δεν έχουν αξιοπρέπεια (αν είχαν δεν θα είχαν επιλέξει αυτό το επάγγελμα), οπότε...
-
Α, σε ενόχλησε;
Χμμ, πρέπει να φταίει ότι δεν το διατύπωσα με αρκετή επαναστατική σάλτσα. Έχει ειπωθεί, με πιο κομψό τρόπο ομολογουμένως, από αρκετά άτομα εδώ μέσα πάντως, σε περίπτωση που δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.
-
Χαμός στη δίκη Κορκονέα-Σαραλιώτη
Νέα δεδομένα από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του αστυνόμου Δ. Μηνούδη.
Νέα δεδομένα προέκυψαν ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Άμφισσας, όπου δικάζονται οι ειδικοί φρουροί Επαμεινώνδας Κορκονέας και Βασίλης Σαραλιώτης, για την ανθρωποκτονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, στις 6/12/2008 στα Εξάρχεια.Από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του αστυνόμου Δήμου Μηνούδη, που διενήργησε αυτοψία, το βράδυ της δολοφονίας και ήταν παρών στην αυτοψία του ανακριτή στις 21/12/2008 προέκυψαν ανατροπές στα μέχρι στιγμής δεδομένα της υπόθεσης.
Τόσο ο κ. Μηνούδης όσο και ο προϊστάμενός του στο Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής Κωνσταντίνος Κουζέλης, φαίνεται να είχαν πει στον ανακριτή κατά τη διάρκεια της αυτοψίας της 21ης Δεκεμβρίου 2008 στον τόπο του εγκλήματος, ότι άγνωστη γυναίκα, κάτοικος της οδού Τζαβέλα, τους υπέδειξε το σημείο που στεκόταν το θύμα και βάσει της υπόδειξης αυτής προσδιορίστηκαν οι θέσεις θύτη και θύματος, αλλά και το σημείο εποστρακισμού της σφαίρας του Επαμεινώνδα Κορκονέα, χαμηλά σε διακοσμητική μπάλα του οδοστρώματος.
Ο κ. Μηνούδης όταν κατέθεσε πριν λίγο καιρό στο δικαστήριο, είπε, μετά από πίεση της έδρας, ότι η γυναίκα αυτή ονομάζεται Αντα Τζορμπατζιούδη και επέμεινε ότι επικοινώνησε μαζί του για μία και μόνη φορά στις 21/12/2008 και στον ανώτερό του κ. Κουζέλη, που του είχε δώσει το τηλέφωνο, υπέδειξε τις επίμαχες θέσεις θύτη και θύματος. Και η ίδια όταν κλήθηκε να καταθέσει στο δικαστήριο, επιβεβαίωσε τον κ. Μηνούδη.
Λίγο μετά την έναρξη της διαδικασίας σήμερα η πρόεδρος του δικαστηρίου Ατζελίτα Παπαβασιλείου, ανακοίνωσε ότι διαβιβάστηκαν τα στοιχεία από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του κ. Μηνούδη από τα οποία προκύπτει ότι ο αστυνομικός είχε επικοινωνία με την κ. Τζορμπατζιούδη το βράδυ της δολοφονίας και είχε αλλεπάλληλες συνομιλίες μαζί της την ημέρα της αυτοψίας του ανακριτή.
Όπως ανέγνωσε η κ. Παπαβασιλείου, στις 7/12/2008, στις 12:16 τα μεσάνυχτα -περίπου τρεις ώρες μετά τη δολοφονία του Αλ. Γρηγορόπουλου- ο κ. Μηνούδης κάλεσε την κ. Τζορμπατζιούδη και μίλησαν για 53 δευτερόλεπτα, ενώ στις 12:29 τα μεσάνυχτα η γυναίκα κάλεσε τον αστυνομικό και μίλησαν για 31 δευτερόλεπτα. Στις 21/12/2008 κατά την αυτοψία του ανακριτή στην οδό Τζαβέλα καταγράφονται αλλεπάλληλες κλήσεις των δύο προσώπων που ξεκινούν στις 7:58 το πρωί με κλήση της γυναίκας προς τον κ. Μηνούδη και ολοκληρώνονται στις 13:46 το μεσημέρι και πάλι με κλήση της γυναίκας προς τον αστυνομικό.
Συνολικά, εκείνη την ημέρα έχουν καταγραφεί μεταξύ τους 8 κλήσεις, ενώ και οι δύο στις καταθέσεις τους έχουν μιλήσει για μία κλήση της γυναίκας προς τον αστυνομικό λίγο πριν τις 10 το πρωί.
Με αφορμή την εξέλιξη αυτή ο συνήγορος Πολιτικής Αγωγής Νίκος Κωνσταντόπουλος δήλωσε: «Επιβεβαιώνεται περίτρανα αυτό που από την πρώτη στιγμή η Πολιτική Αγωγή κατήγγειλε, ότι δηλαδή η κ. Τζιορμπατζιούδη διέπραξε ψευδορκία ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου», γι' αυτό και ζήτησε τη δίωξή της. Όταν το σχετικό αίτημα που υποβάλαμε απορρίφθηκε, η κ. Τσαλικιάν (σσ. μητέρα του Αλ. Γρηγορόπουλου) υπέβαλε μήνυση εναντίον της. Επίσης και για τον κ. Μηνούδη η Πολιτική Αγωγή διατύπωσε την τεκμηριωμένη καταγγελία ότι δεν λέει την αλήθεια. Σήμερα αποδεικνύεται ότι τόσο η ψευδομάρτυρας Τζιορμπατζιούδη όσο και ο ψεύδορκος Μηνούδης ήταν από το βράδυ της δολοφονίας σε άμεση επικοινωνία. Να υπενθυμίσουμε ότι ο Μηνούδης ήταν εκείνος που από την πρώτη αυτοψία επιχείρησε να εξοικονομήσει υπερασπιστικούς ισχυρισμούς μιλώντας για συμπλοκές (...) Η Πολιτική Αγωγή επιμένει ότι τόσο η βιντεοσκόπηση της κ. Βαλιάτζια (σσ. αυτόπτης μάρτυρας) όσο και οι επίσημες εκθέσεις των πραγματογνώμων δίνουν τεκμηριωμένες απαντήσεις και απεικονίζουν τόσο το δραματικό συμβάν όσο και τη συμπεριφορά των κατηγορουμένων».
Ο συνήγορος υπεράσπισης του Επαμεινώνδα Κορκονέα Αλέξης Κούγιας σε δήλωσή του με αφορμή τα νέα στοιχεία, αναφέρει: «Οι υποψίες μας έγιναν βεβαιότητα. Αμέσως πρέπει να ασκηθεί ποινική δίωξη για κατάχρηση εξουσίας εις βάρος των Κουζέλη και Μηνούδη και για ψευδορκία κατά της Τζιορμπατζιούδη και Ραφτόγιαννη, ειδικού συμβούλου της οικογένειας Τσαλικιάν, πρώην προϊσταμένου της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας της Ασφάλειας Αττικής, διότι όλοι μαζί αυτοί οργάνωσαν την εξαπάτηση του τακτικού ανακριτή κ. Φώτη Βλάχου και άλλαξαν εντελώς όλες τις συνθήκες και τα πραγματικά περιστατικά που έγιναν το βράδυ της ανθρωποκτονίας Γρηγορόπουλου, άλλαξαν τη θέση του θύματος, με αποτέλεσμα να ασκηθεί ποινική δίωξη εις βάρος των Κορκονέα και Σαραλιώτη για το κακούργημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση, αφού με όλες αυτές τις αλλαγές εμφάνισαν ψευδώς τον Κορκονέα σε άλλη θέση, το σημείο εποστρακισμού αλλού, και το κυριότερο απ' όλα, τη θέση του θύματος αλλού».
Ο κ. Κούγιας προανήγγειλε ότι θα επαναφέρει στο δικαστήριο το αίτημα για άρση απορρήτου του τηλεφώνου των κ.κ. Κουζέλη και Ραφτόγιαννη, καθώς και θα υποβάλει αντίστοιχο αίτημα για την κ. Τσαλικιάν και τον τότε συνηγόρο της οικογένειας.
Είπε επίσης ότι θα ζητήσει τη βίαιη προσαγωγή στο δικαστήριο για επανεξέταση των Μηνούδη, Κουζέλη και Τζιορμπατζιούδη.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_09/04/2010_332126
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Α, σε ενόχλησε;Χμμ, πρέπει να φταίει ότι δεν το διατύπωσα με αρκετή επαναστατική σάλτσα. Έχει ειπωθεί, με πιο κομψό τρόπο ομολογουμένως, από αρκετά άτομα εδώ μέσα πάντως, σε περίπτωση που δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.
Μάλιστα.
Βρίσκω πάντα καλό να μην ανακατεύομαι με πράγματα που δεν κατέχω καλά ή ελάχιστα... Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, δεν μπορώ να πάρω σοβαρή θέση στην φιλοσοφία του αναρχισμού, γιατί δεν γνωρίζω αρκετά. πχ ο koutsan , ο skye ξέρουν πολλά.
Και τα νομικά μου δεν είναι αρκετά για να συζητήσω με τον manosk, ενώ φαντάζομαι πως αντίστοιχα και εσύ δεν έχεις τις γνώσεις να συζητήσουμε περί αυτοματισμών σηράγγων ή βιομηχανικής κλίμακας.Χωρίς να θέλω λοιπόν να σου πω τι θα γράφεις (δικό σου θέμα, γράφε και ανάλυση πάνω στους ελεγκτές PID ή στην θεωρία ουρών, κανένα πρόβλημα...), νομίζω πως απλώς δεν κατάλαβες τι υποστηρίχθηκε πάνω στο θέμα των ένστολων, και γράφεις ατάκες που απλά δεν ανταποκρίνονται σε ό,τι συζητήθηκε ΑΛΛΟΥ.
Επειδή να εξηγήσω ξανά τι εννοούσα εγώ και κάποιοι άλλοι, μάλλον δεν θα βγάλει πουθενά, δες το σαν food for thought...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Α, σε ενόχλησε;Χμμ, πρέπει να φταίει ότι δεν το διατύπωσα με αρκετή επαναστατική σάλτσα. Έχει ειπωθεί, με πιο κομψό τρόπο ομολογουμένως, από αρκετά άτομα εδώ μέσα πάντως, σε περίπτωση που δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.
να με συμπαθάς αλλά το μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι δεν θα το έλεγα κομψό
+Κιργιστάν
-
Για το Κιργιστάν αλήθεια, τι απόψεις υπάρχουν;
Στεναχώρια και για τους μεν και για τους δε, πω πω τι κακό τους βρήκε όλους, καλύτερα να μην είχε γίνει τπτ και να περίμεναν τις επόμενες εκλογές; [ξεμπερδεύουμε εύκολα με το ζήτημα κατ' αυτόν τον τρόπο, μιας που ούτως ή άλλως τσάμπα είναι. Σάμπως εκεί μένουμε;]
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Α, σε ενόχλησε;
Χμμ, πρέπει να φταίει ότι δεν το διατύπωσα με αρκετή επαναστατική σάλτσα. Έχει ειπωθεί, με πιο κομψό τρόπο ομολογουμένως, από αρκετά άτομα εδώ μέσα πάντως, σε περίπτωση που δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.
Μάλιστα.
Βρίσκω πάντα καλό να μην ανακατεύομαι με πράγματα που δεν κατέχω καλά ή ελάχιστα... Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, δεν μπορώ να πάρω σοβαρή θέση στην φιλοσοφία του αναρχισμού, γιατί δεν γνωρίζω αρκετά. πχ ο koutsan , ο skye ξέρουν πολλά.
Και τα νομικά μου δεν είναι αρκετά για να συζητήσω με τον manosk, ενώ φαντάζομαι πως αντίστοιχα και εσύ δεν έχεις τις γνώσεις να συζητήσουμε περί αυτοματισμών σηράγγων ή βιομηχανικής κλίμακας.Χωρίς να θέλω λοιπόν να σου πω τι θα γράφεις (δικό σου θέμα, γράφε και ανάλυση πάνω στους ελεγκτές PID ή στην θεωρία ουρών, κανένα πρόβλημα...), νομίζω πως απλώς δεν κατάλαβες τι υποστηρίχθηκε πάνω στο θέμα των ένστολων, και γράφεις ατάκες που απλά δεν ανταποκρίνονται σε ό,τι συζητήθηκε ΑΛΛΟΥ.
Επειδή να εξηγήσω ξανά τι εννοούσα εγώ και κάποιοι άλλοι, μάλλον δεν θα βγάλει πουθενά, δες το σαν food for thought...
Ποιος μίλησε για αναρχισμό;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Α, σε ενόχλησε;
Χμμ, πρέπει να φταίει ότι δεν το διατύπωσα με αρκετή επαναστατική σάλτσα. Έχει ειπωθεί, με πιο κομψό τρόπο ομολογουμένως, από αρκετά άτομα εδώ μέσα πάντως, σε περίπτωση που δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.
Μάλιστα.
Βρίσκω πάντα καλό να μην ανακατεύομαι με πράγματα που δεν κατέχω καλά ή ελάχιστα... Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, δεν μπορώ να πάρω σοβαρή θέση στην φιλοσοφία του αναρχισμού, γιατί δεν γνωρίζω αρκετά. πχ ο koutsan , ο skye ξέρουν πολλά.
Και τα νομικά μου δεν είναι αρκετά για να συζητήσω με τον manosk, ενώ φαντάζομαι πως αντίστοιχα και εσύ δεν έχεις τις γνώσεις να συζητήσουμε περί αυτοματισμών σηράγγων ή βιομηχανικής κλίμακας.Χωρίς να θέλω λοιπόν να σου πω τι θα γράφεις (δικό σου θέμα, γράφε και ανάλυση πάνω στους ελεγκτές PID ή στην θεωρία ουρών, κανένα πρόβλημα...), νομίζω πως απλώς δεν κατάλαβες τι υποστηρίχθηκε πάνω στο θέμα των ένστολων, και γράφεις ατάκες που απλά δεν ανταποκρίνονται σε ό,τι συζητήθηκε ΑΛΛΟΥ.
Επειδή να εξηγήσω ξανά τι εννοούσα εγώ και κάποιοι άλλοι, μάλλον δεν θα βγάλει πουθενά, δες το σαν food for thought...
Ποιος μίλησε για αναρχισμό;
Ο ίδιος που μίλησε για αυτοματισμούς, νομική και θεωρία ουρών.
Ήταν απλώς ένα παράδειγμα. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Για το Κιργιστάν αλήθεια, τι απόψεις υπάρχουν;Από εμένα δεν υπάρχουν, δεν είχα ιδέα ότι γίνεται ο κακός χαμός εκεί . Το έμαθα πριν λίγο χαζεύοντας στα γνωστά φωτογραφικά sites και συγκεκριμένα εδώ. Να σου πω την μαύρη μου αλήθεια πάντως, δεν με ενδιαφέρει το θέμα και για θέματα που δεν με ενδιαφέρουν δεν εκφέρω άποψη.
-
νόμιζα πως το θέμα είναι ακριβώς αυτό που συζητάγαμε, και επανέφερες με τα σχόλιά σου
Never mind όμως.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για το Κιργιστάν αλήθεια, τι απόψεις υπάρχουν;
Από εμένα δεν υπάρχουν, δεν είχα ιδέα ότι γίνεται ο κακός χαμός εκεί . Το έμαθα πριν λίγο χαζεύοντας στα γνωστά φωτογραφικά sites και συγκεκριμένα εδώ. Να σου πω την μαύρη μου αλήθεια πάντως, δεν με ενδιαφέρει το θέμα και για θέματα που δεν με ενδιαφέρουν δεν εκφέρω άποψη.
Φοβάμαι πως η κριτική σου πάνω στο τι ειπώθηκε για τους ένστολους, βασίζεται σε αντίστοιχο βάθος γνώσης με το Κιργιστάν. Και καταλήγεις σε λάθος συμπεράσματα και εντυπώσεις για κάποιους.
Δεν το θεωρώ και κάποιο έγκλημα καθοσιώσεως να έχεις εσφαλμένη άποψη για εμένα πχ, απλώς το θέτω σαν παρατήρηση. Το αν θα την λάβεις σοβαρά, είναι προσωπικό σου θέμα.
-
έλα μωρέ...
Πορείες με αφορμή την οικονομική κατάσταση
ενάντια σε μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση
συγκρούσεις με την αστυνομία που καταλήγουν σε θανάτους πολιτών και αστυνομικών
Δολοφονία ενός υπουργού (εξωτερικών) από ξυλοδαρμό
Ομηρεία του αντιπροέδρου
καταλήψεις κτηρίων και ραδιοφωνικών σταθμών [+τυφλοί βανδαλισμοί αυτών]
λεηλασίες καταστημάτωνΓενικώς πράγματα που ουδέποτε μας απασχόλησαν σαν ζητήματα συζήτησης εδώ
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Φοβάμαι πως η κριτική σου πάνω στο τι ειπώθηκε για τους ένστολους, βασίζεται σε αντίστοιχο βάθος γνώσης με το Κιργιστάν. Και καταλήγεις σε λάθος συμπεράσματα και εντυπώσεις για κάποιους.Δεν το θεωρώ και κάποιο έγκλημα καθοσιώσεως να έχεις εσφαλμένη άποψη για εμένα πχ, απλώς το θέτω σαν παρατήρηση. Το αν θα την λάβεις σοβαρά, είναι προσωπικό σου θέμα.
Δεν το λαμβάνω σοβαρά γιατί αναφέρεσαι σε κάτι πάνω στο οποίο δεν έχω εκφέρει άποψη. Αντίθετα, το θέμα με τους ένστολους είναι κάτι στο οποίο και οι δύο μας έχουμε αναφερθεί εκτενώς.
Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι αναγνώρισες τον εαυτό σου σε αυτό που έγραψα . Εγώ στην θέση σου δεν θα απαντούσα καν σε κάτι που δεν έχει σχέση με πράγματα που όντως έχω πει, ιδιαίτερα από την στιγμή που δεν αποδίδεται σε εμένα.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Φοβάμαι πως η κριτική σου πάνω στο τι ειπώθηκε για τους ένστολους, βασίζεται σε αντίστοιχο βάθος γνώσης με το Κιργιστάν. Και καταλήγεις σε λάθος συμπεράσματα και εντυπώσεις για κάποιους.
Δεν το θεωρώ και κάποιο έγκλημα καθοσιώσεως να έχεις εσφαλμένη άποψη για εμένα πχ, απλώς το θέτω σαν παρατήρηση. Το αν θα την λάβεις σοβαρά, είναι προσωπικό σου θέμα.
Δεν το λαμβάνω σοβαρά γιατί αναφέρεσαι σε κάτι πάνω στο οποίο δεν έχω εκφέρει άποψη. Αντίθετα, το θέμα με τους ένστολους είναι κάτι στο οποίο και οι δύο μας έχουμε αναφερθεί εκτενώς.
Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι αναγνώρισες τον εαυτό σου σε αυτό που έγραψα . Εγώ στην θέση σου δεν θα απαντούσα καν σε κάτι που δεν έχει σχέση με πράγματα που όντως έχω πει, ιδιαίτερα από την στιγμή που δεν αποδίδεται σε εμένα.
Με τα γραφόμενά σου 'φωτογράφιζες' κάποιους, μεταξύ αυτών είμαι και εγώ.
Ήταν εύκολο να το καταλάβω. Φαίνεται όμως πως για σένα, είναι δύσκολο να καταλάβεις τι εννοούσα εγώ τότε και μερικοί ακόμη...
Παράλληλα, δυσκολεύεσαι να συζητήσεις ακόμη και τώρα, που νομίζω φιλικά προσπαθώ να σου εξηγήσω πως απλώς έχεις παρεξηγήσει τι ειπώθηκε...
Αν δεν το δέχεσαι, no prob, συνέχισε τις ατάκες. Εγώ, δεν πρόκειται να ασχοληθώ εκ νέου, να εξηγήσω σοβαρά τι ήθελα να πω.
Διατηρώ το δικαίωμα να κάνω πλακίτσα πάντως, ελπίζω αν και όταν, να δείξεις παρόμοια ανεκτικότητα. -
Φυσικά, άλλωστε, πίστεψε με, χρειάζεται πολύ μεγάλη ανεκτικότητα για να παρακολουθεί κανείς (χωρίς να τραβάει τα μαλλιά του) νήματα όπως αυτό στο οποίο η ανθρώπινη ζωή πολλάκις μπαίνει στο ιδεολογικό ζύγι.
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#6]