-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
θα πρεπει να ξεκαθαρισουμε οτι υπαρχουν διαφορα ειδη ντιζελ κινητηρα.αλλο ο κινητηρας ενος επιβατικου,αλλο ενος φορτηγου και αλλο μιας μπουλντοζας.
εχουν διαφορετικες ρυθμισεις,διαφορετικα καπακια,και δουλευουν σε διαφορετικες στροφες με το επιβατικο να δουλευει και μεχρι 5.5-6.000 στρ ενω μια μπουλντοζα μεχρι 2000στρ.μια μπουλντοζα ειναι κατασκευασμενη ετσι ωστε να δουλευει τερμα γκαζι για τοσες ωρες ωστε ενα ντιζελ επιβατικο και ακομα χειρωτερα ενα επιβατικο βενζινης να εχουν διαλυσει πολυ πριν.
ντιζελ κινητηρας χωρις τουρμπινα ειναι ενας κουρασμενος κινητηρας χωρις αποδοση καταδικασμενος να πιο γρηγορα σε σχεση με εναν τουρμπο.
κατι αλλο που οι ταριφες δεν γνωριζουν η δεν μπορουν να καταλαβουν ειναι οτι οι ντιζελ δεν καινε αναλογα με τις στροφες που δουλευουν αλλα αναλογα με το φορτιο που εχουν να κουβαλησουν.
μια φορα ενας μηχανολογος απο κει που αγορασα το μηχανημα ο οποιος εχει κανει σπουδες πανω στο θεμα στο εξωτερικο μου τα ειχε δειξει με σχεδια.πως ανοιγει δλδ η τρομπα απο μονη της και στελνει πετρελαιο σε μεγαλες ποσοτητες οταν καταλαβει οτι η μηχανη λογω φορτιου δλδ ανηφορα κτλ δεν μπορει να αποδοσει και κινδινευει να .
ενα βενζινοκινητο αντιθετα θα αρχισει να χτυπαει πυρακια μεχρι και στο τελος θα σβησει οριστικα.γιαυτο οι ντιζελ θελουν στροφες ετσι ωστε να δουλευουν ξεκουραστα ,αφρατα και να εχουμε οικονομια στα καυσιμα.
Αυτο σε σχέση με τα βενζινοκινητα είναι διαφορετικοό? Δηλαδη στις ιδιες στροφες αναλογα του φορτίου, η αντλια-μπεκ στέλνουν και διαφορετικη ποσοτητα καυσίμου?? Ενω στη βενζινα η παροχή παραμενει στασθερη σε ιδιες στροφές ασχέτος φορτίου? Αυτό γινετε να το συζητήσουμε λιγο περισσότερο?
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Αυτο σε σχέση με τα βενζινοκινητα είναι διαφορετικοό?όχι
Δηλαδη στις ιδιες στροφες αναλογα του φορτίου, η αντλια-μπεκ στέλνουν και διαφορετικη ποσοτητα καυσίμου??
ναι, ανάλογα πόσο πατας το πενταλ του γκαζιού.
Ενω στη βενζινα η παροχή παραμενει στασθερη σε ιδιες στροφές ασχέτος φορτίου?
όχι, πάλι ανάλογα πόσο πατας το πεντάλ του γκαζιού η βενζίνη που φτάνει στον κύλινδρο μπορεί να είναι διαφορετικής ποσότητας στις ίδιες στροφές. Απλά στον βενζινοκινητήρα το ελέγχεις έμμεσα από την πεταλούδα (ή το βύθισμα βαλβίδας σε valvetronic κλπ) ενώ στους diesel απευθείας στα μπεκ.
-
Πάμε πάλι...
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Επίσης, να παρατηρήσω πως με 1000 χιλιόμετρα την εβδομάδα, πάμε στα 4000 το μήνα , άρα 48Κ το χρόνο. Βάλε και ένα ταξίδι αναψυχής, πάμε σε στρογγυλό 50άρικο.
Άρα, μιλάμε για χιλιομετρική απαξίωση του αυτοκινήτου σε 2-3 χρόνια, αφού θα έχει τόσα πολλά χιλιόμετρα που για να πουληθεί θα θέλει...γύρισμα (και προσοχή να μην γίνουν τα σερβις στην αντιπροσωπεία... ).Wow, τι οικονομοτεχνική ανάλυση είναι αυτή? Με 100-150Κ Km έχει απαξιωθεί ένα σύγχρονο diesel λες?
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον περί πουλήματος και σέρβις, δεν θα ακολουθήσω πιστά τις συμβουλές σου......Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να σου δείξω με στοιχεία και οικονομοτεχνική ανάλυση πως οι υπολογισμοί που κάνεις είναι αυθαίρετοι, μονομερείς και λειψοί. Αλλά είτε δεν θέλεις, είτε δεν μπορείς να καταλάβεις. Δεν είναι δικό μου λάθος αυτό, είχα κάθε καλή πρόθεση. Σου επέδειξα παλιότερα και μεθόδους υπολογισμού κόστους, που είναι βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούν αναλυτές για το κόστος των επενδύσεων. Μάλλον όμως δεν σου έκαναν κλικ ή δεν σου είπαν κάτι τα μοντέλα... Ε, δεν ξέρω τι άλλο να σου πω...
Τα 150Κ χλμ δεν απαξιώνουν μόνον ένα σύγχρονο diesel , απαξιώνουν ΚΑΘΕ αυτοκίνητο. Η φθορά αφορά ΟΛΟ το αυτοκίνητο, όχι μόνο το μοτέρ. Και τα σύγχρονα diesel, είναι σαφώς πιο επιρρεπή σε βλάβες και δεν έχουν το ίδιο...προσδόκιμο όριο χλμ με τα παλιότερα... Αλλά ΣΗΜΕΡΑ, κανένας σχεδόν δεν αγοράζει αυτοκίνητο για να το κρατήσει για 500Κ χλμ... Diesel ή βενζίνη. Οι περισσότεροι θα το αλλάξουν ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ νωρίτερα, από το όριο του μοτέρ του...
Ελπίζω πάντως να έχεις δίκιο και να το πουλήσεις (ΑΝ το κάνεις...) για μια...περιουσία το αυτοκίνητο. Εύχομαι να βγάλεις και...κέρδος δηλαδή, τι έχω εγώ να κερδίσω, αν εσύ χάσεις;Φυσικά, όλα τα παραπάνω, μπορείς να τα γράψεις πολύ όμορφα εκεί που δεν πιάνει μελάνι (στο ίδιο σημείο δηλαδή που κατεχωρήθηκαν και οι προηγούμενες προσπάθειές μου απ' ότι μπορώ να καταλάβω...) λοιπόν και ν' αγνοήσεις κάθε υπόδειξη και συμβουλή. Δικαίωμά σου είναι, αλίμονο. Εγώ δεν έχω κάτι να χάσω. Στην τελική, σε παρόμοια σημεία μπορεί να κάνει ο καθένας εγγραφές.
Άρα, σίγουρα καλύτερα να είχε αγοράσει Mondeo: στην μισή τιμή και ...βγάλε, εξίσου γρήγορο, εξίσου οικονομικό και χάρη στην μικρότερη τιμή αγοράς, θα μείωνε την χασούρα λόγω των πολλών χιλιομέτρων...
Ανούσιο να δώσω απάντηση, βλέπε πιο πάνω περί Dacia Logan.......και το ΥΓ στο τέλος....
Το Mondeo είναι ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ κατηγορία με την BMW, αλλά χωρίς premium-σύνη. Δεν έχει καμία σχέση με το Logan, που είναι σε άλλη κατηγορία και μάλιστα 'ειδική' , αυτή των budget cars.
Αλλά σωστά είπες, είναι βαρετό να λέμε τα ίδια, τα έχουν πει ήδη άλλοι αυτά και έκαναν την ίδια εντύπωση: καμία.
Μπλα μπλα πληρώνει....
Δεν θ' απαντήσω ξανά για το τι μου πληρώνουν και ποιος το πληρώνει. Από την στιγμή που δεν μου τα πληρώνεις ο ίδιος, δεν βλέπω γιατί σε απασχολεί τόσο. Ας ασχοληθεί ο καθείς με την τσέπη του. Η δικιά μου τσέπη και αρκετών ακόμη εδώ μέσα, αντέχει να πληρώνει την μετακίνηση σε βενζίνη. Η δική σου, καταδέχεται ή αντέχει μόνον σε diesel.
Τίποτε από τα δύο δεν είναι κακό, αλίμονο. Αρκεί να ...σεβόμαστε τον...ανδρισμό των υπολοίπων, αφήνοντας τα @@ τους στην κατάσταση που τα βρήκαμε, χωρίς δηλαδή να τους ζαλίζουμε διαρκώς, με το τι πληρώνουμε και το πόσο έξυπνοι είμαστε κλπ κλπ... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτο σε σχέση με τα βενζινοκινητα είναι διαφορετικοό?
όχι
Δηλαδη στις ιδιες στροφες αναλογα του φορτίου, η αντλια-μπεκ στέλνουν και διαφορετικη ποσοτητα καυσίμου??
ναι, ανάλογα πόσο πατας το πενταλ του γκαζιού.
Ενω στη βενζινα η παροχή παραμενει στασθερη σε ιδιες στροφές ασχέτος φορτίου?
όχι, πάλι ανάλογα πόσο πατας το πεντάλ του γκαζιού η βενζίνη που φτάνει στον κύλινδρο μπορεί να είναι διαφορετικής ποσότητας στις ίδιες στροφές. Απλά στον βενζινοκινητήρα το ελέγχεις έμμεσα από την πεταλούδα (ή το βύθισμα βαλβίδας σε valvetronic κλπ) ενώ στους diesel απευθείας στα μπεκ.
ε τότε τι λέει ο italakias?
...
ντιζελ κινητηρας χωρις τουρμπινα ειναι ενας κουρασμενος κινητηρας χωρις αποδοση καταδικασμενος να πιο γρηγορα σε σχεση με εναν τουρμπο.
κατι αλλο που οι ταριφες δεν γνωριζουν η δεν μπορουν να καταλαβουν ειναι οτι οι ντιζελ δεν καινε αναλογα με τις στροφες που δουλευουν αλλα αναλογα με το φορτιο που εχουν να κουβαλησουν.
μια φορα ενας μηχανολογος απο κει που αγορασα το μηχανημα ο οποιος εχει κανει σπουδες πανω στο θεμα στο εξωτερικο μου τα ειχε δειξει με σχεδια.πως ανοιγει δλδ η τρομπα απο μονη της και στελνει πετρελαιο σε μεγαλες ποσοτητες οταν καταλαβει οτι η μηχανη λογω φορτιου δλδ ανηφορα κτλ δεν μπορει να αποδοσει και κινδινευει να .
ενα βενζινοκινητο αντιθετα θα αρχισει να χτυπαει πυρακια μεχρι και στο τελος θα σβησει οριστικα.γιαυτο οι ντιζελ θελουν στροφες ετσι ωστε να δουλευουν ξεκουραστα ,αφρατα και να εχουμε οικονομια στα καυσιμα.
νομιζω δεν λετε το ίδιο πράγμα...ή δεν καταλαβαίνω τι λέτε ή εχει καιρό να...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Δεν εχει απαξιωθει εντελως.......Πάντως θα έπαιρνες πιο εύκολα μεταχειρισμένο diesel με 150000ΚΜ ή βενζίνης, αυτής της κατηγορίας?? Εγώ το 2ο.....πιστεύω και πολλοί άλλοι....
....η εμπάθεια είναι κακό πράγμα, εντελώς φιλικά
Δεν υπάρχει εμπάθεια Πάνο, εάν διαβάσεις προσεκτικά τις απαντήσεις μου είναι απαντήσεις σε σχόλια του συγκεκριμένου ατόμου επί προσωπικού, οπότε δεν θα αφήσω τίποτα αναπάντητο εφόσον συνεχίζει το “ίδιο τροπάριο”.
Πώ πω, τσιμπάει ο ένας αρπάζει ο άλλος έχει μύγα ο τρίτος. Ας μην το παίρνουμε προσωπικά και ας μην αλληλοκατηγορούμαστε. Για τα προσωπικά πλακωθείτε ελεύθερα με πμ!...
Λυπάμαι που έχω καταχρασθεί μέρος της ενότητας αυτής αλλά τονίζω για άλλη μια φορά πως εάν ελεχθούν οι αναρτήσεις μου, θα φανεί πως είναι απαντήσεις μετά από σχόλια επί προσωπικού του συγκεκριμένου. Άμυνα λοιπόν, επιθετική δε......
Και οι BMW τρίζουν αγαπητέ Μάριε, δυστυχώς. Οι 5αρες και πάνω είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα, αλλά οι 3αρες και οι άσσοι δεν είναι τόσο σούπερ ουάου.
Έχω πολλές φορές απευθύνει το ερώτημα αγαπητέ, να το θέσω άλλη μια φορά: Τι θα αγόραζε πιο εύκολα ο μέσος χρήστης εάν ήταν να αγοράσει μεταχειρισμένο όχημα, Ιταλικό ή Γερμανικό??
Από κει και πέρα, και συ πήρες το αυτοκίνητό σου υπό ειδικό καθεστώς (και του έβαζες καύσιμο υπό ειδικό καθεστώς), να φανταστώ πως αυτά που προσάπτεις υπογείως στον hifi ισχύουν και για σένα; Δεν θα το έλεγα, οπότε καλύτερα να σταματήσει αυτό το τροπάριο, δεν τιμάει κανέναν εφόσον μιλάμε για μεγάλους και ώριμους ανθρώπους.
Μα εγώ δεν αρνήθηκα ούτε το ένα ούτε το άλλο, δεν σημαίνει όμως κανένα εκ των 2 πως “άλλοι μου πλήρωναν το κόστος”, εξακολουθούσα να πληρώνω εγώ! Άλλοι είναι αυτοί που δεν το παραδέχονται καίτοι το έχουν δηλώσει παλαιότερα......Δεν προσάπτω τπτ υπογείως, ευθέως αναφέρω αυτό που ο ίδιος έχει αναφέρει σε παλαιότερο post του. Όσο για “το τροπάριο” αυτό, έχεις δίκιο, δεν είμαι διατιθέμενος να το συνεχίσω, έχω σοβαρότερες ασχολίες πίστεψέ με.
Τέλος, να θυμίσω το ανέκδοτο με τον πόντιο που οδηγούσε ανάποδα στον αυτοκινητόδρομο. Δεν μπορεί όλο το φόρουμ να είναι ηλίθιο και εσύ ο μοναδικός έξυπνος (γιατί κατά τα γραφόμενα σου αυτο προσπαθείς να περάσεις), θεωρώντας ότι έχεις πιάσει τον παπά από τα κάκαλα. Κανείς δεν έχει αμφισβητήσει ότι το ντιζελ καίει λιγότερο, ούτε είσαι ο μοναδικός που κατέχεις την αλήθεια αυτή. Πολλοί από εδώ μέσα έχουμε ζήσει αρκετά με πετρελαιοκίνητο και ξέρουμε. Αλλά είτε δεν μπορούμε, είτε δεν θέλουμε να αγοράσουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Δικαίωμά τους (μας), όπως και δικαίωμά σου να προσπαθείς να κόψεις ό,τι μπορείς από το κόστος χρήσης μιας BMW.....
Από ποια μου φράση συμπέρανες πως θεωρώ τους συνφορουμίστες μειωμένης αντιλήψεως και εγώ ο πανέξυπνος? Εξανίσταμαι όμως όταν “άλλοι” προσπαθούν να πείσουν για τα αρνητικά του diesel τη στιγμή που το οικονομικό κόστος καυσίμων (όπου έγκειται η όλη υπόθεση για μακροχρόνια χρήση) - και συγκεκριμένα βενζίνης - για αυτούς είναι δωρεάν! Αποκορύφωμα δε η επί προσωπικού αναφορά με υπονοούμενα, όταν παύσει τότε θα παύσει κι από μένα κάθε απάντηση. Είμαι διατιθέμενος να κάνω την αρχή, για δες ποιος θα αναφερθεί επί προσωπικού (άμεσα ή έμμεσα) στο μέλλον.....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Πάντως θα έπαιρνες πιο εύκολα μεταχειρισμένο diesel με 150000ΚΜ ή βενζίνης, αυτής της κατηγορίας?? Εγώ το 2ο.....πιστεύω και πολλοί άλλοι....
Το αν ειναι diesel ή βενζινη, ειναι μια απο τις πολλες παραμετρους που πρεπει να εξετασεις οταν αγορασεις μεταχειρισμενο.
Και οι BMW τρίζουν αγαπητέ Μάριε, δυστυχώς. Οι 5αρες και πάνω είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα, αλλά οι 3αρες και οι άσσοι δεν είναι τόσο σούπερ ουάου.
Έχω πολλές φορές απευθύνει το ερώτημα αγαπητέ, να το θέσω άλλη μια φορά: Τι θα αγόραζε πιο εύκολα ο μέσος χρήστης εάν ήταν να αγοράσει μεταχειρισμένο όχημα, Ιταλικό ή Γερμανικό??
Αυτο που δε τριζει!
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
...
ντιζελ κινητηρας χωρις τουρμπινα ειναι ενας κουρασμενος κινητηρας χωρις αποδοση καταδικασμενος να πιο γρηγορα σε σχεση με εναν τουρμπο.
κατι αλλο που οι ταριφες δεν γνωριζουν η δεν μπορουν να καταλαβουν ειναι οτι οι ντιζελ δεν καινε αναλογα με τις στροφες που δουλευουν αλλα αναλογα με το φορτιο που εχουν να κουβαλησουν.
μια φορα ενας μηχανολογος απο κει που αγορασα το μηχανημα ο οποιος εχει κανει σπουδες πανω στο θεμα στο εξωτερικο μου τα ειχε δειξει με σχεδια.πως ανοιγει δλδ η τρομπα απο μονη της και στελνει πετρελαιο σε μεγαλες ποσοτητες οταν καταλαβει οτι η μηχανη λογω φορτιου δλδ ανηφορα κτλ δεν μπορει να αποδοσει και κινδινευει να .
ενα βενζινοκινητο αντιθετα θα αρχισει να χτυπαει πυρακια μεχρι και στο τελος θα σβησει οριστικα.γιαυτο οι ντιζελ θελουν στροφες ετσι ωστε να δουλευουν ξεκουραστα ,αφρατα και να εχουμε οικονομια στα καυσιμα.
νομιζω δεν λετε το ίδιο πράγμα...ή δεν καταλαβαίνω τι λέτε ή εχει καιρό να...
εγω εφερα ενα παραδειγμα για τους ταριφες οι οποιοι εχουν μαθει να οδηγουν τα μαξια τους
σε οσο πιο χαμηλες στροφες γινεται αρκει να μην σβησουν, πιστευοντας οτι ετσι θα εχουν οικονομια στα καυσιμα.
το παραδειγμα που εφερα ειναι ακομα πιο αντιπροσωπευτικο για φορτηγα φορτωμενα η για εκσκαφεις την ωρα που σκαβουν . -
Οι ταξιζτήδες (οι περισσότεροι τουλάχιστον) είναι το κλασσικότερο αντιπαράδειγμα οικονομικής οδήγησης.
@puntolord: προσωπικά θα αγόραζα το αυτοκίνητο που κάλυπτε περισσότερο τις ανάγκες μου. Εξ όσων βλέπω γύρω μου και τα Ιταλικά και τα Γερμανικά δεν είναι αθώα μετά την πάροδο των χιλιομέτρων. Ειδικά όσον αφορά τις μπέμπες, έχω την τύχη κολλητός μου να έχει 5-6 από αυτές και βλέπω από πρώτο χέρι τι γίνεται. Και μιλάμε για απίστευτο ψείρα που ούτε καν πιέζει ή ταλαιπωρεί τα αμάξια του.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
.....@puntolord: προσωπικά θα αγόραζα το αυτοκίνητο που κάλυπτε περισσότερο τις ανάγκες μου.Μετά τον προσδιορισμό του ποσού που είναι διατιθέμενος να πληρώσει κάποιος για την απόκτηση ενός αυτ/του (1ος παράγοντας), είναι ο αμέσως επόμενος 2ος παράγοντας......τουλάχιστον εγώ έτσι πάντα σκεπτόμουν..........
Εξ όσων βλέπω γύρω μου και τα Ιταλικά και τα Γερμανικά δεν είναι αθώα μετά την πάροδο των χιλιομέτρων. Ειδικά όσον αφορά τις μπέμπες, έχω την τύχη κολλητός μου να έχει 5-6 από αυτές και βλέπω από πρώτο χέρι τι γίνεται. Και μιλάμε για απίστευτο ψείρα που ούτε καν πιέζει ή ταλαιπωρεί τα αμάξια του.
Δεν μπορώ να είμαι απόλυτος, εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα......για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Το αν ειναι diesel ή βενζινη, ειναι μια απο τις πολλες παραμετρους που πρεπει να εξετασεις οταν αγορασεις μεταχειρισμενο.
Δεν αντιλέγω, σε συζητήσεις (θεωρητικές ίσως) με φίλους και γνωστούς (οικογενειάρχες), εάν μπορούσαν θα έπαιρναν το ίδιο όχημα σε πετρελαιοκίνητη έκδοση.....ειδικά τώρα με την τιμή της βενζίνης.
Αυτο που δε τριζει!
Μάλλον κανένα Γιαπωνέζικο τότε....
-
Βρε παιδιά...δε καταλαβαίνω που πάμε τη κουβέντα και που θέλουμε να καταλήξουμε.
Η ουσία είναι μια...θέλεις οικονομικό? Πάρε diesel...είσαι petrolhead? Πάρε βενζίνη! Τουλάχιστον έτσι το έχω στο μυαλό μου.
Αλίμονο αν όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο των 40+ χιλιάδων ευρώ σκεφτόμαστε και το λίτρο...εκεί κάναμε λάθος επιλογή τότε
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Αλίμονο αν όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο των 40+ χιλιάδων ευρώ σκεφτόμαστε και το λίτρο...εκεί κάναμε λάθος επιλογή τότε
Και γω εδω και μηνες αυτο πιστευω οτι εχει κανει ο Puntolord. Λαθος επιλογη! Αμα παιρνεις BMW και τρωγεσαι συνεχεια με την καταναλωση... εεε μαλλον κανα Fiatακι επρεπε να παρεις να περισσεψει και τιποτα για μπεντζινα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
.. εεε μαλλον κανα Fiatακι επρεπε να παρεις να περισσεψει και τιποτα για μπεντζινα...
με Multiair όμως , γιατι με Τjet....τζιιιζζζζζ!!!
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
.. εεε μαλλον κανα Fiatακι επρεπε να παρεις να περισσεψει και τιποτα για μπεντζινα...
με Multiair όμως , γιατι με Τjet....τζιιιζζζζζ!!!
βρε σε περρισευουν και μερικα χιλιαρικα σε σχεση με την BMW ΝΑ και αν καιει 7 λιτρα, ΝΑ και αν καιει 10 λιτρα... Καλυτερα απλας με Fiat παρα καρμιρης με BMW....
-
Ο φίλος PuntoLord είναι κάτοικος Γερμανίας?...αν ναι τότε εξηγούνται όλα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βρε παιδιά...δε καταλαβαίνω που πάμε τη κουβέντα και που θέλουμε να καταλήξουμε.Η ουσία είναι μια...θέλεις οικονομικό? Πάρε diesel...είσαι petrolhead? Πάρε βενζίνη! Τουλάχιστον έτσι το έχω στο μυαλό μου.
Αλίμονο αν όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο των 40+ χιλιάδων ευρώ σκεφτόμαστε και το λίτρο...εκεί κάναμε λάθος επιλογή τότε
Δεν σκέφτομαι κανένα λίτρο Νίκο, πίστεψέ με πως δεν έχω σκεφτεί ποτέ πόσο θα μου κοστίσει - σε καύσιμα - ένα ταξίδι κοντινό ή μακρινό με το συγκεκριμένο όχημα. Το χαίρομαι χωρίς να σκεφτώ το κόστος καυσίμου διότι είναι χαμηλό, όχι επειδή 'τα έχω' (που δεν τα έχω). Όπως το ίδιο κάνεις κι εσύ απολαμβάνοντας τις υψηλές στροφές στο δικό σου δίχως να σκέφτεσαι τα 14άρια της κατανάλωσης.
Το να σε 'πειράζω' για το δικό σου (είναι πιο αργό, καίει πολύ ) πιστεύω πως είναι στα όρια της πλάκας και του χαβαλέ, το να προσπαθώ να σε πείσω πως έκανες λάθος επιλογή είναι φυσικά μ@λ@κία και δεν το έχω κάνει ποτέ.
Και γω εδω και μηνες αυτο πιστευω οτι εχει κανει ο Puntolord. Λαθος επιλογη! Αμα παιρνεις BMW και τρωγεσαι συνεχεια με την καταναλωση... εεε μαλλον κανα Fiatακι επρεπε να παρεις να περισσεψει και τιποτα για μπεντζινα...
Που το είδες το 'τρώγομαι' εσύ? Η αναφορά των 5 & 6 l/100Km σημαίνει αυτό? Η απόλαυση των επιδόσεων με το 50% των καυσίμων που θα χρειαζόταν ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο αυτό δείχνει?? Μήπως άλλοι 'τρώγονται' στο συγκεκριμένο θέμα?
Α, και μπετζίνα τέλος (που λέει και ο Puntofato).....
.... Καλυτερα απλας με Fiat παρα καρμιρης με BMW....
Αυτό ισχύει για εκείνους που έπαψαν να τα κυκλοφορούν τα βενζινοβόρα τους με τέτοιες τιμές καυσίμων.....τους βλέπεις στο δρόμο (ή μάλλον πλέον δεν τους βλέπεις)......ή όπως τόνισε και έτερος χρήστης σε κάποια άλλη ενότητα, πηγαίνουν πλέον χαλαρά διότι καίει....τζίζ.......όχι εγώ πάντως
Ο φίλος PuntoLord είναι κάτοικος Γερμανίας?...αν ναι τότε εξηγούνται όλα.
Όχι....
-
Scirocco 1.4 TSI 122 vs 2.O TDi 140
Παρόμοιες επιδόσεις, πιο ήσυχο μοτέρ το βενζινοκίνητο...Μετά από 9 χρόνια και κάνοντας 15κ χιλιόμετρα το χρόνο, έχετε ξεπληρώσει το οικονομικότερο ντιζελομοτέρ...
Καλό ε; -
PuntoLord....θα έλεγα ότι ασπάστηκες τον Προτεσταντισμό (αλλα δεν το λέω για να μην παρεξηγηθούμε!)
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Scirocco 1.4 TSI 122 vs 2.O TDi 140
Παρόμοιες επιδόσεις, πιο ήσυχο μοτέρ το βενζινοκίνητο...Μετά από 9 χρόνια και κάνοντας 15κ χιλιόμετρα το χρόνο, έχετε ξεπληρώσει το οικονομικότερο ντιζελομοτέρ...
Καλό ε;9 χρόνια για να κάνεις απόσβεση.
Ακόμα 5-10 χρόνια για να έχεις κάποιο κέρδος.Μερικά αμάξια δεν συμφέρουν σε ντίζελ.
O TDI είναι ο καλύτερος πετρελαιοκινητήρας αλλά είναι πανάκριβος. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η ουσία είναι μια...θέλεις οικονομικό? Πάρε diesel...είσαι petrolhead? Πάρε βενζίνη! Τουλάχιστον έτσι το έχω στο μυαλό μου.Scirocco 1.4 TSI 122 vs 2.O TDi 140
Παρόμοιες επιδόσεις, πιο ήσυχο μοτέρ το βενζινοκίνητο...Μετά από 9 χρόνια και κάνοντας 15κ χιλιόμετρα το χρόνο, έχετε ξεπληρώσει το οικονομικότερο ντιζελομοτέρ...
Καλό ε; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτός έκλεισε τα 300.000, εγώ ακολουθώ με 282.000 με τον αναξιόπιστο γαλλικό κουβά μου, χωρίς εμφανή πτώση απόδοσης. Όσο (δεν) πήγαινε καινούριο, τόσο (δεν) πάει τώρα.-
350.000Km and still rocking! (βέβαια μετά από τόσα χιλιόμετρα, αν ήταν diesel θα είχε σαφές κέρδος οικονομικά)
Δ**εν σκέφτομαι κανένα λίτρο Νίκο, πίστεψέ με πως δεν έχω σκεφτεί ποτέ πόσο θα μου κοστίσει ** - σε καύσιμα - ένα ταξίδι κοντινό ή μακρινό με το συγκεκριμένο όχημα. Το χαίρομαι χωρίς να σκεφτώ το κόστος καυσίμου διότι είναι χαμηλό, όχι επειδή 'τα έχω' (που δεν τα έχω).
Θέλω ειλικρινά να το πιστέψω αυτό, αλλά η πλειονότητα των μηνυμάτων σου στο φόρουμ φωνάζουν για το ακριβώς αντίθετο.
Η επίσκεψη σου στο Ring είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Άλλοι λένε 'Πήγα Νordschleife και έκανα κάτω από 10 λεπτά ', εσύ 'Πήγα Νordschleife και έκαψα κάτω από 10 λίτρα ' -
Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση