-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Edit...πιο ηρεμα σε παρακαλω [mod] Τι δεν καταλαβες?
Τι πιο ηρεμα ? Edit mod
-
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Τι δεν καταλαβες?Δεν κατάλαβα από που καταλήγεις στο ότι αν η 45άρα αποδίδει χ A εκκίνησης, η 55άρα θα έχει λιγότερα, και μάλιστα χ-100 (από που τον έβγαλες αυτόν τον τύπο?).
Επαναλαμβάνω ότι: 'Ανάμεσα σε μπαταρίες ίδιας τεχνολογίας, αυτή που έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα θα έχει και περισσότερα CCA'. Αυτό γιατί η μεγαλύτερη μπαταρία δεν έχει μόνο παχύτερες πλάκες αλλά και μεγαλύτερης επιφάνειας συνολικά.
Αντιγράφω από ένα τεχνικό εγχειρίδιο της Yuasa:
*Ampere-Hour and Cold Cranking AmpsThere are two battery ratings you need to know: capacity, or ampere-hour rating, and cold cranking amps, or cold start rating. Ampere-hour rating (in the YUASA Applications book it’s abbreviated as AH) is a battery’s ability to deliver current for an extended period of time. Because low temperatures slow down the chemical reaction inside a battery, a battery will have a lower ampere-hour rating in cold temperatures than in warm ones. Most small engine batteries are rated at 10 hours. That says they have to last at a given discharge rate that long. A 14 ampere-hour battery, for example, discharges at a rate of 1.4 ampere-hours for 10 hours. At this point, cell voltage has dropped to 1.75v per cell (10.5v for a 12v battery, or 5.25v for a 6v battery). Usually, the larger the plates, the greater the ampere-hour rating.
Cold start rating – the high rate or the cold cranking amps, abbreviated C.C.A. in the ΥUASA applications book – tells how well a battery can be expected to stand up to low temperatures. This rating depends on the number of plates and their surface area. The rating’s arrived at by discharging a cold (0°F) battery at a high rate – for example, 150 amperes – while discharge is monitored with a voltmeter. Generally, as displacement per cylinder increases, so does the cranking current – but since starting systems differ by model and manufacturer, the best advice is to check the application book for OE replacement. If a
special application demands higher cranking power, select an appropriate alternate unit from the YUASA battery line. Once again, match battery features to needs. Cold start rating is important in a snowmobile. A lawn tractor owner probably doesn’t care... unless
he plows snow, too. *Κι ένα σχετικό διάγραμμα που δείχνει πώς συσχετίζεται η χωρητικότητα (Αh) με την εσωτερική αντίσταση (CCA) των μπαταριών:
Και μια προσωπική συμβουλή: δεν αξίζει να εκτίθεσαι με τέτοιο τρόπο σε ένα φόρουμ.
-
Δεν ξερω αν το εχετε ακουσει η πολλοι απο εσας που εχετε νεα αμαξια το εχετε δει,αλλα λενε οτι οι μπαταριες των νεων αμαξιων δεν αντεχουν πολυ και οτι νεκρονουν σε 2-3 χρονακια απο την στιγμη αγορας του αμαξιου!!!!!
Για ποιο λογο μπορει να συμβαινει αυτο?? -
Γεια σας παιδιά, έχω μια απορία/πρόβλημα με την μπαταρία του αυτοκινήτου μου και για να μην φτιάχνω νέο τοπικ είπα να ρωτήσω εδώ.
Έχω ένα corsa (αγορασμένο τον 9ο του 2004), από τότε έχει την ίδια (εργοστασιακή) μπαταρία (δεν γνωρίζω μέγεθος). Χθες το βράδυ μάλλον ξέχασα το ραδιόφωνο ανοιχτό και σήμερα δεν παίρνει μπροστά (να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι έχω ξαναμείνει από μπαταρία 2-3 φορές ακόμα επειδή πχ έχω ξεχάσει το ραδιόφωνο ή έχω αφήσει τα φώτα κανα μισάωρο ανοιχτά με σβηστό αμάξι. Αυτές τις φορές το έβαζα μπροστά με τη βοήθεια άλλου αμαξιού και τα γνωστά καλώδια).
Σήμερα λοιπόν, δεν παίρνει ούτε έτσι. Είναι λογικό; Μπορώ να είμαι σίγουρος ότι φταίει η μπαταρία; Αν πάρω άλλη θα μπορέσω να την βάλω μόνος μου; (μόνος μου=με τη βοήθεια φίλων που δεν είναι μηχανικοί αλλά σκαμπάζουν από αμάξια).
Όταν πάω να βάλω μπρος χωρίς καλώδια, προσπαθεί και κάποια στιγμή 'ξεψυχάει' (σταματάει σιγά σιγά). Αν πάω να βάλω μπρος με τα καλώδια, δίνει στο άπειρο (δεν παίρνει ποτέ μπροστά, αλλά δεν σταματάει).Αυτά νομίζω. Thanks για την όποια βοήθεια
-
Κάθε μια από αυτές τις φορές που έμενες, η μπαταρία έχανε οριστικά ένα ποσοστό της χωρητικότητας της. Πλέον, εξαιτίας της κατάχρησης (και λόγο ηλικίας) δεν μπορεί να δώσει ικανοποιητική ισχύ για να ξεκινήσει ο κινητήρας.
Προσπάθησε να βρεις ένα φορτιστή που να κάνει και desulphation, μπας και τη συνεφέρει κάπως (αν και δεν το νομίζω). Αλλιώς, ήρθε η ώρα για αντικατάσταση.
-
Thank you για την άμεση απάντηση. Να προσέξω κάτι στην νέα μπαταρία; Κάποια προτινόμενη εταιρία;
-
Η μπαταρία σου τα τίναξε φίλε μου. Βάλε μια καινούργια, όποια νά'ναι με λίγα ευρώ και τελείωσες, μην ασχολείσαι με διαγνώσεις και νεκροψίες.
-
Ο χρήστης tolis_01 έγραψε:
Γεια σας παιδιά, έχω μια απορία/πρόβλημα με την μπαταρία του αυτοκινήτου μου και για να μην φτιάχνω νέο τοπικ είπα να ρωτήσω εδώ.
Έχω ένα corsa (αγορασμένο τον 9ο του 2004), από τότε έχει την ίδια (εργοστασιακή) μπαταρία (δεν γνωρίζω μέγεθος). Χθες το βράδυ μάλλον ξέχασα το ραδιόφωνο ανοιχτό και σήμερα δεν παίρνει μπροστά (να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι έχω ξαναμείνει από μπαταρία 2-3 φορές ακόμα επειδή πχ έχω ξεχάσει το ραδιόφωνο ή έχω αφήσει τα φώτα κανα μισάωρο ανοιχτά με σβηστό αμάξι. Αυτές τις φορές το έβαζα μπροστά με τη βοήθεια άλλου αμαξιού και τα γνωστά καλώδια).
Σήμερα λοιπόν, δεν παίρνει ούτε έτσι. Είναι λογικό; Μπορώ να είμαι σίγουρος ότι φταίει η μπαταρία; Αν πάρω άλλη θα μπορέσω να την βάλω μόνος μου; (μόνος μου=με τη βοήθεια φίλων που δεν είναι μηχανικοί αλλά σκαμπάζουν από αμάξια).
Όταν πάω να βάλω μπρος χωρίς καλώδια, προσπαθεί και κάποια στιγμή 'ξεψυχάει' (σταματάει σιγά σιγά). Αν πάω να βάλω μπρος με τα καλώδια, δίνει στο άπειρο (δεν παίρνει ποτέ μπροστά, αλλά δεν σταματάει).Αυτά νομίζω. Thanks για την όποια βοήθεια
Ποιος γάτος ηλεκτρολόγος σου έβαλε ραδιόφωνο που δεν κλείνει όταν βγάζεις το κλειδί από τη μηχανή;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ποιος γάτος ηλεκτρολόγος σου έβαλε ραδιόφωνο που δεν κλείνει όταν βγάζεις το κλειδί από τη μηχανή;
Εαν κλεινει μαζι με τη μηχανη, η μνημες δε χανονται? (σε aftermarket rcd)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ποιος γάτος ηλεκτρολόγος σου έβαλε ραδιόφωνο που δεν κλείνει όταν βγάζεις το κλειδί από τη μηχανή;
Το 'default' της opel είναι. Κλείνει, αλλά ανοίγει και αυτόματα όταν βάζω το κλειδί και μια φορά μου είχε σπάσει τα νεύρα και το απενεργοποίησα (μπορείς να επιλεξεις. Ειτε θα ανοίγει μόλις βάζεις το κλειδί και θα κλείνει όταν το βγάζεις, είτε θα το ανοίγεις και θα το κλείνεις μόνο χειροκίνητα). Χαζομάρα μου που το άλλαξα όπως αποδείχτηκε σήμερα
Θενξ για τις απαντήσεις όλων σας, αύριο θα πάρω μια καινούρια μπαταρία
Ασχετο: Θα'θελα να 'ξερα ποιος είναι υπεύθυνος για τη διαρύθμιση του αυτοκινήτου εκεί στην opel. Για να αλλάξεις μια λάμπα πρέπει να κόψεις τα χέρια σου, την μπαταρία την έχουν χωμένη κάτω από ένα σωρό πλαστικά και σίδερα που δεν μετακινούνται. Έλεος. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ποιος γάτος ηλεκτρολόγος σου έβαλε ραδιόφωνο που δεν κλείνει όταν βγάζεις το κλειδί από τη μηχανή;
Εαν κλεινει μαζι με τη μηχανη, η μνημες δε χανονται? (σε aftermarket rcd)
Οι φύσες έχουν δύο καλώδια για παροχή, το κόκκινο που είναι με το άνοιγμα του διακόπτη και το κίτρινο που είναι μονιμη παροχή (2 και 8 αντίστοιχα στο διάγραμμα). Κανονικά το κίτρινο είναι για να κρατάει τις μνήμες ενώ το κόκκινο είναι η κανονική παροχή αλλά αν θέλεις το ραδιόφωνο να λειτουργεί και χωρίς το κλειδί μπορείς να ενώσεις τα δύο καλώδια. Συνήθως οι φύσες εχουν έτοιμα τα βύσματα και μπορείς να κάνεις την ένωση κατευθείαν χωρίς κόψιμο και κόλημα.
-
Για να αλλάξεις μια λάμπα πρέπει να κόψεις τα χέρια σου, την μπαταρία την έχουν χωμένη κάτω από ένα σωρό πλαστικά και σίδερα που δεν μετακινούνται. Έλεος.
Συμβαίνει σε πλειάδα σύγχρονων αυτοκινήτων. Υπάρχουν και περιπτώσεις που θέλουν κατέβασμα η ποδιά, ή βγάλσιμο εντελώς του εμπρόσθιου προβολέα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Οι φύσες έχουν δύο καλώδια για παροχή, το κόκκινο που είναι με το άνοιγμα του διακόπτη και το κίτρινο που είναι μονιμη παροχή (2 και 8 αντίστοιχα στο διάγραμμα). Κανονικά το κίτρινο είναι για να κρατάει τις μνήμες ενώ το κόκκινο είναι η κανονική παροχή αλλά αν θέλεις το ραδιόφωνο να λειτουργεί και χωρίς το κλειδί μπορείς να ενώσεις τα δύο καλώδια. Συνήθως οι φύσες εχουν έτοιμα τα βύσματα και μπορείς να κάνεις την ένωση κατευθείαν χωρίς κόψιμο και κόλημα.
Σωστος.
-
Σε Focus 1.4 80hp του 2006 τι μπαταρία προτείνεται να βάλω?Το αμάξι έχει βασικό επίπεδο εξοπλισμού.
-
Βάλε μια φθηνή κλειστού τύπου στα ίδια αμπερώρια και ξεμπέδεψες.
-
Νομίζω οτι αυτή που έχει τώρα το Focus ειναι 45Ah.Θέλω να βάλω μια αξιόπιστη μέχρι 55 Αh.Απο Bosch (ή αλλη καλή μάρκα) τι μοντέλο προτείνετε?
-
Η Βosch ηταν η μονη που με αφησε πιο γρηγορα απο ολες, στο ιδιο αυτοκινητο, μετα απο αντικατασταση, αλλα και σε αλλο αυτοκινητο ως 'εργοστασιακη'. Βαλε λοιπον μια 55 AH κλειστου τυπου και οχι υποχρεωτικα επωνυμη, max 65 ευρω.
(Το ιδιο ειχε συμβει και με υαλοκαθαριστηρες της Bosch: Κοπηκαν σε λιγοτερο απο 2 χρονια, υπο τις ιδιες καιρικες συνθηκες λειτουργιας και σταθμευσης του αυτοκινητου, σε αντιθεση με Champion που ηταν και λιγο φτηνοτεροι). -
MITSUBISHI Colt 1.3 95 cv 8/06 άλλαξε σημερα 1η φορα μπαταρια και περασε σε BOSCH S3 45Ah με 75€
όλα πληρωμένα. -
Έβαλα μια από το Καρφούρ πριν 6+ χρόνια, αντικατέστησα μια Bosch Silver που κράτησε μόνο 3 χρόνια, ακόμα η Καρφούρ στέκει όρθια με καθημερινή χρήση αν και την έχω αδειάσει 2 φορές από βλάβη του altenator, στο άλλο αμάξι που δεν το κινώ καθημερινά έβαλα πάλι από το Καρφούρ, την έχω 3 χρόνια.
Είναι και οι 2 κλειστού τύπου με ματάκι, είναι φθηνότερες 30% και αντέχουν, δεν τις αλλάζω, και σε άλλα 3 αμάξια που έχουμε, όταν έρθει η ώρα και εκεί Καρφούρ θα βάλω.
Μπαταρία αυτοκινήτου...