Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Petronas Malaysian Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Petronas Malaysian Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 17
    • 18
    • 12 / 18
    Formula 1
    49
    343
    398
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vassilisal last edited by

      Ο χρήστης Thanix έγραψε:

      Κατσε, σου μιλαω για δεδομενα που ειναι tangible. Οχι ο,τι εχει στο μυαλο του ο καθενας.

      Που σπουδαζεις?

      Πιστευεις οτι ο καθε μηχανικος δεν εχει δικα του records και δικες του αναλυσεις?Αυτα εννοω οτι θα μεταφερει...αλλωστε ειναι η δουλεια που εκανε ο ιδιος στην αλλη ομαδα....

      Ειναι λιγο λεπτη η γραμμη. Σιγουρα εχει δικα του στοιχεια αλλα αν αναμεσα σε αυτα τα στοιχεια υπαρχουν καποια που μπορουν να δωσουν πλεονεκτημα, τοτε απαγορευεται να τα χρησιμοποιησει. Ισως ακομα να το κανει αλλα αν μετα η FIA πιασει την ομαδα την βαψανε και πολυ ασχημα κιολας!

      washcould, μπες και συ στην κουβεντα. Μονο plz μην γραψεις 50 γραμμες post

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        ripper last edited by

        Ποια κουβέντα; Για το ποιος την έχει μεγαλύτερη και εσείς κλέβετε ενώ εμείς πάμε με το σταυρό στο χέρι;
        Περιμένεις να καταλήξει κάπου;

        Όσο για αυτό:

        Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
        lol γιατι? Δεν ειναι αντικειμενικος?

        μια και δεν τα ξέρεις, εγώ είμαι ο αντιδραστικός του (sub)forum o οποίος μέσα στον κυκεώνα τον απόλυτα αντικειμενικών ferraristi, βλέπω τα πάντα μέσα από τα McLarenικά μου γυαλιά και δεν μπορώ να διακρίνω το αυθεντικό κόκκινο φώς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanix last edited by

          Ο χρήστης ripper έγραψε:

          Όσο για αυτό:

          lol γιατι? Δεν ειναι αντικειμενικος?

          μια και δεν τα ξέρεις,** εγώ είμαι ο αντιδραστικός του (sub)forum** o οποίος μέσα στον κυκεώνα τον απόλυτα αντικειμενικών ferraristi, βλέπω τα πάντα μέσα από τα McLarenικά μου γυαλιά και δεν μπορώ να διακρίνω το αυθεντικό κόκκινο φώς.

          Κατσε κατσε γιατι με βγαζεις και εμενα εξω απο το χορο...
          Μαζι τα τραβαμε απλα εγω ξεκοψα λιγακι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vassilisal last edited by

            Ο χρήστης ripper έγραψε:
            Ποια κουβέντα; Για το ποιος την έχει μεγαλύτερη και εσείς κλέβετε ενώ εμείς πάμε με το σταυρό στο χέρι;
            Περιμένεις να καταλήξει κάπου;

            Όσο για αυτό:

            lol γιατι? Δεν ειναι αντικειμενικος?

            μια και δεν τα ξέρεις, εγώ είμαι ο αντιδραστικός του (sub)forum o οποίος μέσα στον κυκεώνα τον απόλυτα αντικειμενικών ferraristi, βλέπω τα πάντα μέσα από τα McLarenικά μου γυαλιά και δεν μπορώ να διακρίνω το αυθεντικό κόκκινο φώς.

            Δεν ειναι απαραιτητο να καταληξει καπου. Απλα ανταλλασουμε αποψεις 😉

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Οι 2 τελευταιες σελιδες παντως ειναι διαμαχη που ξεκινησε απο Μακλαρενικο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vassilisal last edited by

                Συζητηση ειναι, οχι διαμαχη 😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                  Τεράστιο σαν όνομα,όχι σαν οικονομικό μέγεθος.Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 70 τα χρήματα που επενδύονταν στην scuderia προέρχονταν ουσιαστικά από τις πωλήσεις αυτοκινήτων δρόμου (που δεν ήταν ατελείωτα.... λόγω του ότι ο γέρος ήταν κάκιστος οικονομικός manager)και όχι από μεγαλοχορηγίες.Οι πρώτοι σπόνσορες πρωτοέκαναν δειλά την εμφάνισή τους στα μονοθέσια του Maranello στις αρχές της δεκαετίας του 70,ενώ οι κάνουλες της Fiat άνοιξαν ουσιαστικά και σταδιακά μετά τα μέσα του 70 (μόλις το 1977 στην 312T2 πρωτοέκανε την εμφάνισή του το λογότυπο της Fiat).

                  Τελικά, ένας alfista πρέπει να συμπαθεί στην F1 την Ferrari ή να την αντιπαθεί? Ρητορικό το ερώτημα
                  Απλά κάνω μια αναφορά γιατί πιστεύω πως η Alfa Romeo που έχει την δική της ιστορία στο χώρο της F1, από όταν εισήλθε στους κόλπους της FIAT το 1986, αυτομάτως ήταν σαν να μπήκε ταφόπλακα στην συμμετοχή της στα Grand Prix. Και πιστεύω ότι είχε δυνατότητες....Τέλος πάντων

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                    Τεράστιο σαν όνομα,όχι σαν οικονομικό μέγεθος.Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 70 τα χρήματα που επενδύονταν στην scuderia προέρχονταν ουσιαστικά από τις πωλήσεις αυτοκινήτων δρόμου (που δεν ήταν ατελείωτα.... λόγω του ότι ο γέρος ήταν κάκιστος οικονομικός manager)και όχι από μεγαλοχορηγίες.Οι πρώτοι σπόνσορες πρωτοέκαναν δειλά την εμφάνισή τους στα μονοθέσια του Maranello στις αρχές της δεκαετίας του 70,ενώ οι κάνουλες της Fiat άνοιξαν ουσιαστικά και σταδιακά μετά τα μέσα του 70 (μόλις το 1977 στην 312T2 πρωτοέκανε την εμφάνισή του το λογότυπο της Fiat).

                    Τελικά, ένας alfista πρέπει να συμπαθεί στην F1 την Ferrari ή να την αντιπαθεί? Ρητορικό το ερώτημα
                    Απλά κάνω μια αναφορά γιατί πιστεύω πως η Alfa Romeo που έχει την δική της ιστορία στο χώρο της F1, από όταν εισήλθε στους κόλπους της FIAT το 1986, αυτομάτως ήταν σαν να μπήκε ταφόπλακα στην συμμετοχή της στα Grand Prix. Και πιστεύω ότι είχε δυνατότητες....Τέλος πάντων

                    Τα εν οίκω μη εν δήμω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Τα εν οίκω μη εν δήμω!

                      Είναι σωστές όλες οι παροιμίες(οι οποίες η μια αναιρεί την άλλη)
                      απλά ίσως να μην είχαμε 16 πέτρινα χρόνια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Μαζί σου.. το θέμα είναι να μη χάσουμε το τωρινό!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          washcloud last edited by

                          Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                          washcould, μπες και συ στην κουβεντα. Μονο plz μην γραψεις 50 γραμμες post

                          ...σα να ζητάει η Αντζελίνα του Μπραντ σεχ ΧΩΡΙΣ - αλλά να μην μείνει κι έγγυος.....:p

                          Τεσπα.........'θα το δοκιμάσω, όμως δεν υπόσχομαι τίποτε!'

                          (btw, θα σε κακοκαρδίσω, γιατί αν κι έχουν περάσει πολλά χρόνια έκτοτε - πιτσιρικάς πάντως 'ήμουν Μακλάρεν',,,,,,,,,,,,και το χούι -μιας και βλέπω έχετε περιλάβει τις παροιμίες εδώ- δεν φεύγει -λένε- εύκολα.............αν και ως ενηλίκος είμαι πάντα πρωτ' απ' όλα με όποιους προσφέρουν καλό θέαμα, είτε οδηγοί είναι αυτοί, είτε team ομάδων....)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                            Οι 2 τελευταιες σελιδες παντως ειναι διαμαχη που ξεκινησε απο Μακλαρενικο.

                            Απο τρολ ξεκινησε (υποθετω γιατι δε διαβαζω τα ποστ του), το οτι ειναι Μακλαρενικος ειναι δευτερευον

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanix last edited by

                              Ο χρήστης greo έγραψε:

                              Οι 2 τελευταιες σελιδες παντως ειναι διαμαχη που ξεκινησε απο Μακλαρενικο.

                              Απο τρολ ξεκινησε (υποθετω γιατι δε διαβαζω τα ποστ του), το οτι ειναι Μακλαρενικος ειναι δευτερευον

                              Αστα αυτα και πες με ποσα πιτ θα κατεβουμε στον αγωνα στην αργεντινη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                Eλα ντε! Ασε που η ιστορικοτερη ομαδα ειναι οι Greek Bazookas

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanix last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                                  Eλα ντε! Ασε που η ιστορικοτερη ομαδα ειναι οι Greek Bazookas

                                  Λες να ανοιξουμε ενα θεμα εδω μπας και βρουμε κανενα ακομη gpro fan?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vassilisal last edited by

                                    Ο χρήστης washcloud έγραψε:

                                    washcould, μπες και συ στην κουβεντα. Μονο plz μην γραψεις 50 γραμμες post

                                    ...σα να ζητάει η Αντζελίνα του Μπραντ σεχ ΧΩΡΙΣ - αλλά να μην μείνει κι έγγυος.....:p

                                    Τεσπα.........'θα το δοκιμάσω, όμως δεν υπόσχομαι τίποτε!'

                                    (btw, θα σε κακοκαρδίσω, γιατί αν κι έχουν περάσει πολλά χρόνια έκτοτε - πιτσιρικάς πάντως 'ήμουν Μακλάρεν',,,,,,,,,,,,και το χούι -μιας και βλέπω έχετε περιλάβει τις παροιμίες εδώ- δεν φεύγει -λένε- εύκολα.............αν και ως ενηλίκος είμαι πάντα πρωτ' απ' όλα με όποιους προσφέρουν καλό θέαμα, είτε οδηγοί είναι αυτοί, είτε team ομάδων....)

                                    χαχαχαχαχα δεν με κακοκαρδιζεις επειδη υποστηριζεις αλλη ομαδα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greo last edited by

                                      Ο χρήστης Thanix έγραψε:

                                      Eλα ντε! Ασε που η ιστορικοτερη ομαδα ειναι οι Greek Bazookas

                                      Λες να ανοιξουμε ενα θεμα εδω μπας και βρουμε κανενα ακομη gpro fan?

                                      Θεωρητικα μας καλυπτει το F1 simulators ή οπως λεγεται. Πρακτικα ειμαστε εντελωωωωωωωωως οφφ-τοπικ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanix last edited by

                                        Ναι ενω ολα οσα γραψαμε τις τελευταιες 3 σελιδες ειναι on topic

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          washcloud last edited by

                                          Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                                          χαχαχαχαχα δεν με κακοκαρδιζεις επειδη υποστηριζεις αλλη ομαδα!

                                          ...για την ακρίβεια αυτό που 'υποστηρίζω', δεν είναι μία ομάδα (αν και όπως είπα στα πολύ εσώψυχα κρύβεται το όνομα Μακλάρεν), αλλά τΑ εξής :

                                          Γενικώς η Μακλάρεν έχει επί σειρά ετών αξιόπιστο σύνολο (ακόμα και τα τελευταία μεγάλα της καραγκιοζιλίκια, ήταν ευθύνη της Μερτσεντέ, προ 5ετίας δλδ - τότε που στα χέρια -και πόδια- του Κίμι, σπάγανε οι κινητήρες πιο εύκολα κι από κριτσίνια).
                                          ...πράγμα που δε θα έλεγα ότι ισχύει (πλέον) για τη Φεράρι, το κλασσικό αντίπαλό της δέος, που μετά την απόλυτη επικυριαρχία 'τέλος 90-μέσα 2000', έδειξε δείγματα τραγελαφικής εικόνας, όχι αναφορικά με το εκάστοτε αμάξι της χρονιάς, αλλά με τον συντονισμό του πιτ-τημ, τις αποφάσεις στρατηγικών, κτλ. Btw να μη ξεχνιόμαστε -επειδή κάπου πήρε το μάτι μου ότι οι Κόκκινοι είναι 'ομάδα πραγματική' = πλήρης παραγωγή αυτοκινήτου- πως την περασμένη δεκαετία, την χρύσωσε ένα τημ που ήταν σύνθεση Brawn- Byrne-Schumacher-Todd, και όχι μόνο......Σκόρπισε αυτό το τημ, και έφτασε η ομάδα μέχρι να φυτρώσει ουρά στον Μάσσα στη Σιγκαπούρη το 08......Γι' αυτό κι ας μην τα έχουν πολύ με τους Βρεττανούς οι φεραρικοί, γιατί η αναβίωσή της με Βρεττανούς μηχανικούς (Γερμανό πιλότο και Γάλλο διευθυντή) είχε κατά βάση συντελεστεί. Επίσης για φέτος, όλοι οι οπαδοί της τα κάνανε πάνω τους με την νίκη του Alonso στο πρώτο κι όλας GP - ποιός όμως έδωσε βάση στο αν δεν κλάταιρνε το μπουζί της RB, αυτή θα ήταν πρώτη; Ποιός επίσης έδωσε βάση στους 2 (!) κινητήρες που αλλάχτηκαν, πριν καν το καλημέρα; Ας δώσουν όμως μετά και το προχθεσινό κλατάρισμα στον τελευταίο γύρο, κι ας μην πέσουν κατ' αρχάς να φάνε τον Αλόνσο αν δεν βγει πρωταθλητής, όπως είχαν πέσει να φάνε τον Κίμι (που, να φανταστεί κανείς, αυτός είχε φέρει και πρωτάθλημα με τη μία...). Η ομάδα θέλει ακόμα δουλειά, και η αρχική 'σταθερότητα' του Μπαχρέιν, σα να φαίνεται να άρχισε ίσως να πηγαίνει περίπατο. Τουλάχιστον φαίνεται να σοβάρεψε αρκετά το πιτ-τημ φέτος.
                                          ...Αν βέβαια είπε να σοβαρέψει της Φεράρι, της RB είναι σοβαρό εδώ και χρόνια.
                                          Κι από πέρσι διαθέτει και...'σασί' με αξιώσεις. Το κάποτε 'αστείο' του αναψυκτικού και της commercial φάσης των τελευταίων θέσεων, έχει φτάσει να είναι το respect του σήμερα. Αν σταματήσουν τα χαρακίρια, παίζει να είναι η χρονιά τους.

                                          .....Mερτσεντέ : Δεν ξεκίνησε και πολύ σόι ο Brawn, σαν πολίτης Β' κατηγορίας φιγουράρει φέτος, σε σχέση με τον απόλυτο βασιλιά του πέρσι, και ποιός ξέρει τί φταίει (σίγουρα δε φταίει το ότι έχει ολάκερο το γερμανικό μεγαθήριο στα πόδια του, για πάρτη του, πριν απ' οποιονδήποτε άλλο). Το ότι δεν έδωσε τόση βάση για φέτο από πέρσι; Το ότι 'ρίσκαρε' με τον Σουμάχερ που βγήκε απ' τη ναφθαλίνη; Πάντως έτσι όπως πάνε, δε νομίζω να έχουν τελικά καλύτερο χαΐρι από 4οι στο τέλος.....

                                          Χάμιλτον : μπορεί να οδηγεί ώρες-ώρες σα χαμίνι, αλλά θα προτιμούσα να οδηγούσαν έτσι κι άλλοι. Είναι εγγύηση για 'δυνατές' στιγμές στο θέαμα.
                                          Αλόνσο : ώριμος θεωρητικά, να δούμε τί θα του βγει φέτος.
                                          Μπάτον : οδηγός - διεκπεραιωτής. Τον πάω σα φάτσα και σαν συμπεριφορά. Του εύχομαι να παραδώσει όσο πιο αξιοπρεπώς γίνεται το σκήπτρο (= να κάνει ακόμα 1-2 νίκες μέχρι το τέλος).
                                          Μάσσα : 'τί 'χες Φελίππε - τί 'χα πάντα'. Έτσι το κόβω. Αν και δε θα με χάλαγε να έκανε κανένα αστείο και να τσίμπαγε πρωτάθλημα. Του το χρωστάει η....ζωή άλλωστε (ξενέρα το '08, ανάρτηση στο κεφάλι το '09).
                                          Γουέμπερ : Αυστρελός.
                                          Σουμάχερ : '...και ο-δ(ι)ηγώντας τα να κλαις...'
                                          Βέτελ : Ο ξανθομπούμπουρας Γερμαναρά(κο)ς με το nerdy smile είναι απλά Βέγγος. Πιθανολογώ πως το φετεινό είναι δικό του, και δεν κρύβω ότι και θα ήθελα να τον βλέπω να το παίρνει, και ότι πιστεύω πως του αξίζει. Εκτός κι αν του πέσει κανένα πιάνο με ουρά στο κεφάλι στην τελευταία στροφή του τελευταίου αγώνα.
                                          Ρενώ και Κουμπίτσα : ευχάριστες 'εκπλήξεις' και οι δυο στους πρώτους αγώνες. Τους εύχομαι τα καλύτερα.
                                          Ταβάριτς Πετρόφ : Φαίνεται να είναι τελείως Ρώσος, άγαρμπος δηλαδή αλλά με τσαγανό. Κάτι σα τα Lada που διφημίζει. Διανθίζει τη μίνι-έκπληξη της Ρενώ.
                                          Κομπαγιάσι : Ο πιο τσαχπίνης Γιάπωνας οδηγός που έχω δει. Για όσους νομίζουν ότι η εν λόγω ράτσα είναι καλή μόνο στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, στους βιασμούς μαθητριών με κοντές φούστες και μακρυές λευκές κάλτσες, και στο χαρακίρι.
                                          Ρόσμπεργκ : Ο Φινλανδός με το γερμανικό διαβατήριο, το γερμανικό αυτοκίνητο, και το μέλλον μπροστά του.
                                          Μπαρικέλο : φέτος θα μου λείψουν όλα τα περσινά του καραγκιοζιλίκια στις κάμερες μετά το τέλος του αγώνα.
                                          Φορς Ίντια : (Χάρρυ Κλυνν, προ 25ετίας ) : 'όταν φτηνύνουν τα φασόλια, θα γεμίσει και εμένα η κοιλιά μου'
                                          Τόρρο Ρόσσο : η μικρή αδερφή που μια ζωή θα είναι στη σκιά της μεγάλης. Κάτι σε αρχαία τραγωδία - ή Φωσκολικό δράμα.
                                          BMW-Sauber : η πιο τραβεστί φάση για φέτο (κάτι σαν εκείνα τα τραβέλια -δεν έχει σημασία από ποιά χώρα- που ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα περάσουν στον τελικό της Eurovision, να τα δει η Ευρώπη να τα καμαρώσει) : Όνομα που στέκει κατά βάση στα χαρτιά, μπήκε απ' την πίσω πόρτα στο grid του 2010 ελέω κοπανέισιον Τουότα -μ' έναν πιτσιρικά Γιάπωνα δώρο-, συμπλήρωσε το ρόστερ μ' έναν ξοφλημένο τέως δοκιμαστή μονοθεσίων, κι έτσι για χρώμα (και prestige) φόρεσε κι έναν κινητήρα Φεράρι. Νυν υπέρ πάντων ο αγών. Και τα διαφημιστικά μερίσματα, βεβαίως-βεβαίως.
                                          Lotus : o ιδιοκτήτης της είναι ένας μελαψός Μαλαίσιος, επιχειρηματίας με εμπειρία στην μουσική βιομηχανία. Φαντάζεστε τον Μίνω Μάτσα και τον Υιό να κατεβαίνουν Superleague Formula;
                                          ...έχει επιτυχία όμως φαίνεται η προέλευση από τα μουσικά. Εξ' ου και η Virgin. Που κάνει την παρθενική της εμφάνιση. Θυμίζει παλιό ελληνικό σινεμά : 'Στον Αστερισμό Της Παρθένου', ή και 'Μια παρθένα Για Δόλωμα', ή και ακόμη-ακόμη 'Ο Βιασμός Μιας Παρθένας', μιας και οι υπολογισμοί για το ντεπόζιτο καυσίμου της βγήκαν λίγο φλου, και σε κάθε GP σχεδόν εύχονται για ατύχημα για να μην υποστούν το ρόμπιασμα του να μην φτάσουν στο τέρμα μιας και οι ανεφοδιασμοί δεν επιτρέπονται φέτο. ΧΑΧ. Δεμπειραζειομως. Διότι μένοντας στα παλιά, έρχεται στο μυαλό η διαφήμιση που έλεγε η κακεντρεχής γειτόνισσα 'λεφτά έχετε χρυσή μου, πάρτε άλλο' για το πλυντήριο που χάλασε - έτσι και ο Ρίτσαρντ Μπράνσον που του ανήκει, δόξα τω θεώ, λεφτά έχει. To κακό είναι βέβαια που τα επενδύει βάζοντας ακόμη ένα πετραδάκι,,,,,,,,,,,στις πίστες που θα έπρεπε να είναι πεντακάθαρες....
                                          Χισπάνια Ρέησινγκ : ακούγεται σαν ανίατη νόσος αφρικανικής προελεύσεως - ή έστω σαν σύμπτωμα πεπτικής δυσλειτουργίας. Το δε όνομα Senna που φέρει μαζί της, δεν καταφέρνει να λειτουργήσει καταπραϋντικά στην πράξη. Προβλέπεται χρονιά με πολύ λόξυγγα για πάρτη της.

                                          Τελικά καλά το φοβόμουν, δεν μπόρεσα να κρατηθώ και να τραβηχτώ,,,,,νωρίς.
                                          Αλλά τουλάχιστον τώρα τελείωσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fn1m last edited by

                                            Ο χρήστης washcloud έγραψε:
                                            Επίσης για φέτος, όλοι οι οπαδοί της τα κάνανε πάνω τους με την νίκη του Alonso στο πρώτο κι όλας GP - ποιός όμως έδωσε βάση στο αν δεν κλάταιρνε το μπουζί της RB, αυτή θα ήταν πρώτη;

                                            Εδώ τα έκαναν πάνω τους με τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών όπου έτρεχαν άδειοι από καύσιμα, δεν θα τα έκαναν με μια συγκυριακή νίκη; Είναι μεγάλα πρόβατα τα φεραράκια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 12 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr