Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    22 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ GILLES
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 22 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ GILLES
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    16
    25
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k last edited by

      8 Μαίου 1982: Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στην πίστα του Zolder στο Βέλγιο ο Villeneuve τυφλωμένος από το πάθος του να εκδικηθεί τον Pironi σκοτώνεται προσπαθώντας να κάνει καλύτερο χρόνο από τον πρώην φίλο του.

      Για το Gilles Villeuneuve δεν υπήρχε 'κακό' ή 'μέτρια στημένο' αυτοκίνητο. Εφόσον είχες κινητήρα και ροδές -πολλές φορές ούτε καν αυτές ήταν υποχρεωτικές για τον Καναδό- μπορούσε να παλέψει για τη νίκη.

      22 χρόνια μετά κι όμως τα πανό με το 'Forza Gilles' που αναρτούν οι Τιφόζι δείχνει ότι ο Καναδός πιλότος είναι ακόμη μέσα στις καρδίες μας.
      Μάλλον δε θα βγει ποτέ από εκεί!

      ' I don't have any fear of a crash. No fear of that. Of course, on a fifth gear corner with a fence outside, I don't want to crash. I'm not crazy. But if its near the end of practice, and your trying for pole position ...maybe, I guess... you can squeeze the fear ... '
      Gilles Villeneuve

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k last edited by

        8 Μαίου 1982: Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στην πίστα του Zolder στο Βέλγιο ο Villeneuve τυφλωμένος από το πάθος του να εκδικηθεί τον Pironi σκοτώνεται προσπαθώντας να κάνει καλύτερο χρόνο από τον πρώην φίλο του.

        Για το Gilles Villeuneuve δεν υπήρχε 'κακό' ή 'μέτρια στημένο' αυτοκίνητο. Εφόσον είχες κινητήρα και ροδές -πολλές φορές ούτε καν αυτές ήταν υποχρεωτικές για τον Καναδό- μπορούσε να παλέψει για τη νίκη.

        22 χρόνια μετά κι όμως τα πανό με το 'Forza Gilles' που αναρτούν οι Τιφόζι δείχνει ότι ο Καναδός πιλότος είναι ακόμη μέσα στις καρδίες μας.
        Μάλλον δε θα βγει ποτέ από εκεί!

        ' I don't have any fear of a crash. No fear of that. Of course, on a fifth gear corner with a fence outside, I don't want to crash. I'm not crazy. But if its near the end of practice, and your trying for pole position ...maybe, I guess... you can squeeze the fear ... '
        Gilles Villeneuve

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k last edited by

          8 Μαίου 1982: Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στην πίστα του Zolder στο Βέλγιο ο Villeneuve τυφλωμένος από το πάθος του να εκδικηθεί τον Pironi σκοτώνεται προσπαθώντας να κάνει καλύτερο χρόνο από τον πρώην φίλο του.

          Για το Gilles Villeuneuve δεν υπήρχε 'κακό' ή 'μέτρια στημένο' αυτοκίνητο. Εφόσον είχες κινητήρα και ροδές -πολλές φορές ούτε καν αυτές ήταν υποχρεωτικές για τον Καναδό- μπορούσε να παλέψει για τη νίκη.

          22 χρόνια μετά κι όμως τα πανό με το 'Forza Gilles' που αναρτούν οι Τιφόζι δείχνει ότι ο Καναδός πιλότος είναι ακόμη μέσα στις καρδίες μας.
          Μάλλον δε θα βγει ποτέ από εκεί!

          ' I don't have any fear of a crash. No fear of that. Of course, on a fifth gear corner with a fence outside, I don't want to crash. I'm not crazy. But if its near the end of practice, and your trying for pole position ...maybe, I guess... you can squeeze the fear ... '
          Gilles Villeneuve

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            opterios last edited by

            Γι' αυτό λοιπόν, ας κατεβάσουν όσοι δεν έχουν τη μάχη του Gilles με τον Rene Arnoux στη Dijon, στο γαλλικό GP του 1979. Όλοι όσοι το έχουν δει συμφωνούν στο ότι πρόκειται για έναν από τους θεαματικότερους γύρους αγώνα grand prix όλων των εποχών.

            http://kamiru.xcool.net:8888/zboard/data/td_movie/Gv.wmv

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              no27 last edited by

              Ό,τι κ να πει κάποιος για το Gilles είναι λίγο...
              Κατά την ταπεινή προσωπική μου γνώμη, το μεγαλύτερο ταλέντο που έχει περάσει απ`τη formula 1.
              Ας τον θυμόμαστε όπως του αρμόζει... με τις πάντες..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tifosaros last edited by

                Άλλος θρύλος κι ο Ζίλ....
                Δύο θρύλοι που έφυγαν Μάη μήνα...

                Λοιπόν, σήμερα που έπαιξε στην μετάδοση της Φ1 ο Άλφα τη συνέντευξη του Προστ, ο Αλαίν είπε ότι τα μονοθέσια εκείνης της περιόδου (80-82) με το ground effect είχαν τόση πολύ πρόσφυση λόγω κάθετης δύναμης που παρουσιαζόταν στον οδηγό black out στος στροφές ανάλογο με αυτό που παρατηρείται στους πιλότους!!! Εξωφρενικό δεν είναι;
                Οι οδηγοί τότε ήταν πραγματικοί ήρωες κατά τη γνώμη μου....
                Αλήθεια πόσα g τρώγανε στις στροφές τότε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  stavrosg last edited by

                  Black Out έρχεται, ανάλογα με την εκπαίδευση και την αντοχή σου από τα 4 - 6 G νομίζω και μετά...
                  Οι πιλότοι των σύγχρονων μαχητικών μπορούν να αντέξουν μέχρι ~9G για πολύ μικρά χρονικά διαστήματα φορώντας όμως ειδικές στολές

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Μη ξεχνάμε ότι οι πιλότοι δέχονται πολλά G σε αερομαχία για λίγο χρόνο και λίγες φορές έχοντας ειδική εκπαίδευση και ειδικές αντιG στολές. Οι πιλότοι της F1 τα δέχονταν αρκετές φορές σε κάθε γύρο για πολλούς γύρους επί μιάμιση ώρα περίπου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Μη ξεχνάμε ότι οι πιλότοι δέχονται πολλά G σε αερομαχία για λίγο χρόνο και λίγες φορές έχοντας ειδική εκπαίδευση και ειδικές αντιG στολές. Οι πιλότοι της F1 τα δέχονταν αρκετές φορές σε κάθε γύρο για πολλούς γύρους επί μιάμιση ώρα περίπου.

                      Εκτος αυτου οι πιλοτοι των μαχητικων τα g που δεχονται ειναι καθετα, ενω αυτα που δεχονται οι πιλοτοι της F1 ειναι πλευρικα τα οποια ειναι πολυ πιο επιπονα.
                      Το ακουσα κ εγω αυτο που ειπε ο Prost για τοτε κ μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση. Σκεφτηκα οτι αν σημερα ειχαν τις απολυτες ελευθεριες στην F1 σιγουρα θα ειχαν κατασκευασει καποιο μονοθεσιο τοσο εξελιγμενο κ γρηγορο που θα χρειαζοταν καποιον με 'εξωγηινες' ικανοτητες για να το οδηγησει!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ακριβώς έτσι!
                        Τα αεροπλάνα επειδή στρίβουν γέρνοντας, πάντα η καταπόνηση ασκείται στον άξονα κεφάλι-πόδια και μόνο, δηλαδή μία διεύθυνση, δύο φορές. Αν ασκείται προς τα πόδια έχουμε μπλακ άουτ, με το αίμα να πηγαίνει στα πόδια και να μην επαρκεί για τον εγκέφαλο. Στην αντίθετη περίπτωση παραπανίσιο αίμα συσσωρεύεται στον εγκέφαλο και έχουμε ρεντ άουτ.

                        Στα μονοθέσια έχουμε ουσιαστικά άπειρες διευθύνσεις και φορές, αφού έχουμε επιτάχυνση - επιβράδυνση, και στροφές αριστερά - δεξιά, και μικτές κινήσεις (φρένο ή γκάζι μέσα σε στροφή). Μάλιστα καταπονούν πιο πολύ τον οργανισμό οι κάθετες στον άξονα του σώματος καταπονήσεις, σε σχέση με τις διαμήκεις στα αεροπλάνα.

                        Αυτό που θαυμάζω εξαιρετικά είναι πως κάνουν φρενάρισμα οριακό (ξέρετε, όταν το μπλοκάρουν λίγο στον ένα μπροστινό τροχό, αλλά και πάλι γυρίζει ο τροχός) τη στιγμή που πιάνουν τόσα πολλά 'g' και το ίδιο το πόδι τους βαραίνει τόσο!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kleisj last edited by

                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                          Αυτό που θαυμάζω εξαιρετικά είναι πως κάνουν φρενάρισμα οριακό (ξέρετε, όταν το μπλοκάρουν λίγο στον ένα μπροστινό τροχό, αλλά και πάλι γυρίζει ο τροχός) τη στιγμή που πιάνουν τόσα πολλά 'g' και το ίδιο το πόδι τους βαραίνει τόσο!!

                          Γι αυτο ειναι κ τοσο λιγοι στον κοσμο που μπορουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimclark last edited by

                            Σωστό αυτό του Προστ που είπε για τα black out (ε, τι ψέματα θα έλεγε?) Απλά σημειώνω ότι για να αντέξουν οι πιλότοι στον αγώνα, οι χρόνοι που έκαναν ήταν μέχρι και 6 και 7 δευτερόλεπτα στο γύρο αργότεροι από τα qualifying τους. Το είχα διαβάσει για το Βραζιλιάνικο GP του 82 νομίζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Έπαιζαν το ρόλο τους όμως και οι κινητήρες και λάστιχα qualifying που άντεχαν για ελάχιστους γύρους, και δεν κουβάλαγαν και τα καύσιμα του αγώνα όπως σήμερα.

                              Πάντως οι διαφορές ήταν τεράστιες (άλλωστε ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ γύρος ήταν 6-7'' πιο αργός, οι άλλοι ακόμα πιο πίσω...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tifosaros last edited by

                                Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                Έπαιζαν το ρόλο τους όμως και οι κινητήρες και λάστιχα qualifying που άντεχαν για ελάχιστους γύρους, και δεν κουβάλαγαν και τα καύσιμα του αγώνα όπως σήμερα.

                                Πάντως οι διαφορές ήταν τεράστιες (άλλωστε ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ γύρος ήταν 6-7'' πιο αργός, οι άλλοι ακόμα πιο πίσω...)

                                Σωστό. Οι κινητήρες των καταταρκτηρίων άντεχαν για 3-4 γύρους, αλλά έβγαζαν πολύ περισσότερη ισχύ από τους κινητήρες αγώνα. Πχ ο in-line BMW που στις δοκιμές λένε ότι έβγαζε 1500 ίππους! Φανταστείτε ροπή δηλαδή κι επιταχύνσεις....
                                Κατ' αντιστοιχίαν τα ελαστικά άντεχαν κι αυτά για πολύ λίγους γύρους, αλλά προσέφεραν τεράστια πρόσφυση, σαν...τρένο σε ράγες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jimclark last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                  Έπαιζαν το ρόλο τους όμως και οι κινητήρες και λάστιχα qualifying που άντεχαν για ελάχιστους γύρους, και δεν κουβάλαγαν και τα καύσιμα του αγώνα όπως σήμερα.

                                  Πάντως οι διαφορές ήταν τεράστιες (άλλωστε ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ γύρος ήταν 6-7'' πιο αργός, οι άλλοι ακόμα πιο πίσω...)

                                  Και συμπληρώνω και ότι στα δοκιμαστικά δεν έπρεπε να κουβαλάνε και το νερό στο σύστημα πέδησης (τα μη τούρμπο μονοθέσια τουλάχιστο). Το γνωστό σκάνδαλο με τα water cooled brakes.

                                  Ωραίοι καιροί .......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kleisj last edited by

                                    Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                                    Σωστό αυτό του Προστ που είπε για τα black out (ε, τι ψέματα θα έλεγε?) Απλά σημειώνω ότι για να αντέξουν οι πιλότοι στον αγώνα, οι χρόνοι που έκαναν ήταν μέχρι και 6 και 7 δευτερόλεπτα στο γύρο αργότεροι από τα qualifying τους. Το είχα διαβάσει για το Βραζιλιάνικο GP του 82 νομίζω.

                                    Νομιζω πως τα δυνατοτερα μονοθεσια απο αποψη ιπποδυναμης ηταν το 85-86 ωπου τα turbo δεν ειχαν περιορισμους κ δουλευαν σε πιεσεις 4- 4.5 bar κ ισως παραπανω. Στις κατακτηριες εβγαζαν εξωπραγματικα αλογα της ταξεως των 1400-1500 αλογων. Το 87 τους υποχρεωσε η FIA τα turbo να μην ξεπερνουν τα 2.5 bar πιεσης κ προωθησαν τους ατμοσφαιρικους κινητηρες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • F
                                      f104 last edited by

                                      Gille για πάντα.Παλιά καλά χρόνια και αγώνες...ρόδα με ρόδα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gas last edited by

                                        Εκεινα τα χρονια ηταν αξεχαστα και ενδιαφερον να τα παρακολουθεις.Τα τελευταια χρονια τι να δεις,την Ferrari να παιζει συνεχεια ουσια μηδεν.Την βρισκω καλυτερα με το δυδιμο πουρναρακη-παλιομπαρινη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          f104 last edited by

                                          Ο χρήστης Gas έγραψε:
                                          Εκεινα τα χρονια ηταν αξεχαστα και ενδιαφερον να τα παρακολουθεις.Τα τελευταια χρονια τι να δεις,την Ferrari να παιζει συνεχεια ουσια μηδεν.Την βρισκω καλυτερα με το δυδιμο πουρναρακη-παλιομπαρινη

                                          Φίλε Gas,δεν φταίει η Ferrari γι'αυτό ας βρούν τρόπο και οι άλλες ομάδες να εξελίξουν τα μονοθέσια τους,για να έχει συναγωνισμό το άθλημα.

                                          Υ.Γ. Χαρά ο Πουρναράκης για τον Raikkonen και την McLaren!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο 1ος αγώνας που είδα και κόλλησα με την F1 και τη Ferrari ήταν το 1978 με τον Gille τερματίζει έχοντας κάνει τη Ferrari του 3κυκλη.Αν και αργότερα άρχισα να καταλαβαίνω τι γίνεται δεν έχασα σχέδον ποτέ αγώνα από τότε...Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως ένοιωσα όταν είδα το πως χάθηκε...έχουν περάσει 22 χρόνια και το έχω ακόμα μπροστά στα μάτια μου.Ήταν ο μόνος πιλότος που ο Enzo είχε(και έιναι ακόμα) φωτογραφία του στο γραφείο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr