-
Mercedes λογω χαμηλοτερης καταναλωσης...
-
Συνολικά, μου αρέσει περισσότερο το Α4 1.8ΤQ γιατί έχει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά / επιδόσεις και αυτή θα ήταν η επιλογή μου. Τώρα σε θέμα κατανάλωσης, ίσως η merc να είναι καλύτερη, αλλά με αυτή την λογική, ας πάρει καλύτερα το daihatsu cuore. H μερκ έχει ακόμα το compessor ή έχει βάλει κι αυτή turbo ?
-
1.6 compressor νομιζω ειναι η μερκα.
-
1.8 ειναι...156 αλογα νομιζω.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
1.8 ειναι...156 αλογα νομιζω.1,6 κομπρ
-
http://www.mercedes-benz.gr/content/gre ... _data.html
Σε ενα απο τα δυο κουτακια επιλεγεις c180 kompressor blueEFFICIENCY.Αληθεια τι ειναι το blueEFFICIENCY??
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
http://www.mercedes-benz.gr/content/greece/mpc/mpc_greece_website/grng/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/w204/technical_data.htmlΣε ενα απο τα δυο κουτακια επιλεγεις c180 kompressor blueEFFICIENCY.Αληθεια τι ειναι το blueEFFICIENCY??
Το blueEFFICIENCY υποτίθεται πως είναι τα συστήματα και οι καινοτομίες που έχει το αυτοκίνητο για μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων π.χ πιο θερμοδυναμικό μοτέρ ετσι λέει η μερκ ελαφρύτερο πλαστικό πάρ μπριζ τώρα καλό είναι αυτό ; και ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης τα οποία δν τα έχει η avantgard .
-
'Εχουμε την blue.
Πραγματικά ο τρόπος που ταξιδεύει στον δρόμο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Και ναι έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα (μάλλον περισσότερα) με το audi.
Εγώ θα έπαιρνα την merc, αν και το audi ειναι πιο ολοκληρωμένο αμαξι.
Μόνο σε βροχή και σε πολύ άσχημες καιρικες συνθήκες θα χρειαστείς την τετρακίνηση.
Η merc έχει απίστευτο πλαίσιο και στρίβει όπως έρχεται αδιαφορόντας για την ποιότητα του οδοστρόματος πάνω στο οποίο πατάει.
-
καλα συγκρινετε mb με audi.. ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα συγκρινετε mb με audi.. ?Σαφως καλυτερη η ΜΒ...
-
Να πάρει την C180. Στην ίδια ηλικία και οικογενειακή κατάσταση είμαι κι εγώ, και προτίμησα τη C-Class από το Α4 και δεν το έχω μετανιώσει στιγμή.
Το Α4 είναι πιο γρήγορο, έρχεται κοντά στη C200 από γκάζια. Το έχουμε στη δουλειά και το έχω οδηγήσει αρκετά πριν από κανένα χρόνο. Επίσης έχει πιο πολύ χώρο στο πίσω κάθισμα, μπορτ μπαγκάζ έχουνε ακριβώς ίδια.
Το Merc όπως έγραψε κι ο φίλος πιο πάνω στρίβει αέρα πατέρα, δεν καταλαβαίνεις Χριστό σε λακούβες σαμάρια κλπ. και τα παιδιά (ειδικά αν είναι μικρά) μπορούν να κοιμηθούν πιο άνετα σε ταξίδια.
Επίσης από ηλεκτρονικά είναι πολύ καλύτερο. Φαντάσου ότι με ένα χιλιάρικο και κάτι ψιλά βάζεις αν θες το στάνταρ NAVIGATION με τα καλώδια USB/iPod, όλα δουλεύουν άψογα με ενημερωμένους χάρτες, Bluetooth άψογο κλπ. που στο A4 και 4 χιλιάρικα να ρίξεις σε εξτρά δεν το φτάνει σε απόδοση.
Τα συνεργεία της Audi είναι όλα ακριβά, ενώ με τη Merc μπορεί να βρει και κάποιο με λογικές τιμές.
Για τη Merc υπάρχουν και πολύ δυνατά forum ατην Ελλάδα , αν ασχολείται φυσικά ο άνθρωπος.... -
και σε vw μπορεις να βρεις φθηνα συνεργεια
με λιγα λογια περιγραφεις οτι πηρες ενα χειροτερο αυτοκινητο γιατι εχει 'αλλη καβαλα' οπως λεει και ο πατερας ενος φιλου μου...
αναλογα τι θελει ο καθενας βεβαια
-
Audi ειχα. Οτι χειροτερο απο βλαβες.
Merc εχω σημερα. Και αυτη τις 'ζημιουλες' της τις κανει, αλλα οδηγικα ειναι καλυτερη του Audi , το οποιο ηταν πολυ καλο στο δρομο αλλα οχι στο επιπεδο της Merc.
Παντως και οι δυο μαρκες με 'απογοητευσαν' για τα χρηματα που δαπανηθηκαν κατα περιπτωση για την αγορα τους, με το Audi να κατεχει τα πρωτεια βλαβων με διαφορα, ακομα εναντι και αλλων εταιρειων που περασαν απο τα χερια μου ( HONDA, ΟPEL, FORD, SEAT).
Εν κατακλειδι: Μerc C180 K, αφου 'στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος' και λαμβανομενων υποψη των λιγοτερων κυβικων, με οτι αυτο συνεπαγεται..... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και σε vw μπορεις να βρεις φθηνα συνεργειαμε λιγα λογια περιγραφεις οτι πηρες ενα χειροτερο αυτοκινητο γιατι εχει 'αλλη καβαλα' οπως λεει και ο πατερας ενος φιλου μου...
αναλογα τι θελει ο καθενας βεβαια
Πρότεινέ μου ένα φθηνό εξουσιοδοτημένο VW για το Polo αφού τα ξέρεις...Στα άλλα φόρουμ των VW/Audi δε μου έχει προτείνει κανένας τίποτε και απογοητεύτηκα.
Αν και το δεύτερό σου σχόλιο αναφέρεται σε μένα, ίσως να παρεξήγησες τι έγραψα γιατί πουθενά δεν έγραψα γιατί προτίμησα το Merc από τα BMW 320 ή Audi A4, η ερώτηση του thread είναι πιο γενική και αναφέρεται στο C180.
Το C200 το έχω στην έκδοση Avantgarde , ελαστικά 225/245, αυτόματο με πανοραμική οροφή biXenon και δε συγκρίνεται με το Α4 1.8 160hp...
Αν δεις και στα τεστ των περιοδικών η σύγκριση είναι μεταξύ 1.8 TSI και C180.
Να σημειώσω κάτι ακόμη, αν ο ενδιαφερόμενος μιλάει για μηχανικό σαζμάν, όντως είναι 1.600 κυβικά το μοτέρ του Merc. Αν όμως μιλάει για αυτόματο, το μοτέρ είναι 1.8 με τα ίδια άλογα, και με προσθήκη ενός K-box ανεβαίνει στα 193 άλογα.
Το 1.600 δεν βελτιώνεται εύκολα γιατί ο κομπρέσσορας ήδη στροφάρει αρκετά....
-
Η C200 βάση τιμής συγκρίνεται με το 2.0TQ Α4 (211hp)... και εκεί τα περι χώρων και επιδόσεων παραμένουν ίδια... (προφανώς αυτό εννοεί ο qsis)
Πάντως εγώ θα συμφωνήσω με τον Neos, το Quattro στη συγκεκριμένη έκδοση είναι μάλλον περιττό... τσάμπα βάρος και τσάμπα κατανάλωση... λες και θα δυσκολευτούν τα 160 ατίθασα να περάσουν κάτω...
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
'Εχουμε την blue.Πραγματικά ο τρόπος που ταξιδεύει στον δρόμο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Και ναι έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα (μάλλον περισσότερα) με το audi.
Εγώ θα έπαιρνα την merc, αν και το audi ειναι πιο ολοκληρωμένο αμαξι.
Μόνο σε βροχή και σε πολύ άσχημες καιρικες συνθήκες θα χρειαστείς την τετρακίνηση.
Η merc έχει απίστευτο πλαίσιο και στρίβει όπως έρχεται αδιαφορόντας για την ποιότητα του οδοστρόματος πάνω στο οποίο πατάει.
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, ψηφίζω ΜΒ κι εγώ...
ΥΓ:....πλην του σημείου '...Η merc έχει απίστευτο πλαίσιο και στρίβει όπως έρχεται αδιαφορόντας για την ποιότητα του οδοστρόματος πάνω στο οποίο πατάει...'
-
Εχω οδηγησει την C180 αυτοματη για αρκετα χιλιομετρα και μπορω να πω οτι ειναι σχετικα αργη...
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, ψηφίζω ΜΒ κι εγώ...ΥΓ:....πλην του σημείου '...Η merc έχει απίστευτο πλαίσιο και στρίβει όπως έρχεται αδιαφορόντας για την ποιότητα του οδοστρόματος πάνω στο οποίο πατάει...'
σε τι δε συμφωνεις στο σημειο αυτό;
μπαλώματα δρόμου, λακούβες κτλ είναι σαν να μην υπάρχουν για τη mercedes
επίσης η διαφορά στην ποιότητα οδοστρόματος δεν την επηρεάζει...μπορεί να στρίψει το ίδιο γρήγορα σε σημεία που άλλα αμάξια ή θα ψιλογλύστραγαν...
τέλος (και οχι σε συνέχεια με το παραπάνω) έχει πολυ καλορυθμισμένα/ευαίσθητα ηλεκτρονικά...που δεν την αφήνουν να γλυστρίσει εκατοστό
ΥΓ. το audi το οδηγάω στην έκδοση 2 t quattro και πέρα απο το μοτέρ του δεν βρίσκω κάπου να ξεχωρίζει
-
Ο χρήστης christosgko έγραψε:
Εχω οδηγησει την C180 αυτοματη για αρκετα χιλιομετρα και μπορω να πω οτι ειναι σχετικα αργη...είναι όντως σχετικά αργή
μπορεί να κρατάει και να ταξιδεύει με πολλά χιλιόμετρα, αλλα αργεί να τα μαζέψει...
επίσης οταν πιέζεται καίει αρκετά...
-
ρε συ digmster στριβει η c class αερα , εκει που αλλα θα γλιστραγαν (και λες οτι εχεις οδηγησει 2λιτρο quattro) θα μας τρελανεις?
το αυτοκινητο σε γρηγορη οδηγηση ειναι εφιαλτικο και τελειως βαρετο
αν εννοεις για γρηγορη *οικογενειακη * οδηγηση οκ ειναι τανκ, αλλα σε πιεση δεν τη πολυπαλευεικαι επειδη τεσπα το πατας απο οσο σε χω δει, μη μου πεις οτι η c class σε εμπνεει να τη πατας
οσο για το καλορυθμισμενο esp , το πιστευω σε slk που εχω δει να οδηγιεται στα ακρα , ειναι πολυ καλο
μπορει να μην παιζεις, αλλα δε σε κοβει (οπως και σε αλλα αυτοκινητα βεβαια)
audi a4 1.8 t quattro ambition ή mercedes c180 k blue effici