-
Τώρα που ήρθε η 1.8, η αντιπροσωπία αύξησε τις τιμές της δίλιτρης και της 3.2, κατά μέσο όρο οι αυξήσεις κυμαίνονται μεταξύ 1000-1500€.
Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα.
Για να δικαιολογηθεί η διαφορά τιμής με την 1.8 αυξάνουμε την τιμή των μεγαλύτερων εκδόσεων. Πανέξυπνη τακτική.
-
Σιγα ρε συ χαλαρωσε.500 χηνες αυξησανε τη διλιτρη.Δεν κλεβουν εκκλησιες.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Σιγα ρε συ χαλαρωσε.500 χηνες αυξησανε τη διλιτρη.Δεν κλεβουν εκκλησιες.Τα μαθηματικά λένε άλλα. Κάνε τις αφαιρέσεις:
*Μέχρι σήμερα, δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε αρκετές να κυκλοφορούν στους δρόμους. Ο λόγος για την Alfa GT, που ήταν διαθέσιμη μόνο σε έκδοση με δίλιτρο κινητήρα (για τον 3.2 ούτε λόγος βέβαια). Εδώ και μερικές ημέρες, το εντυπωσιακό ιταλικό κουπέ, είναι διαθέσιμο και με τον κινητήρα 1.8 των 140 ίππων, που κινεί και την αντίστοιχη έκδοση της 156. Οι δύο εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού παραμένουν οι Progression και Distinctive, με την πρώτη να κοστίζει 28.900 ευρώ και τη δεύτερη 31.250 ευρώ. Η Alfa Romeo από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης του μοντέλου επί ελληνικού εδάφους, είχε καταστήσει σαφές πως η έκδοση στην οποία υπολόγιζε (σε επίπεδο πωλήσεων), ήταν η 1.8.
Εκείνο που αξίζει να τονίσουμε πάντως, είναι πως η Alfa Romeo αύξησε τις τιμές των εκδόσεων της GT που ήταν διαθέσιμες μέχρι σήμερα, έτσι ώστε να δικαιολογείται κάπως η επιλογή του κινητήρα 1.8. Έτσι λοιπόν, η δίλιτρη Progression κοστίζει πλέον **31.650 **σε σχέση με τα **30.600 **ευρώ που κόστιζε έως τώρα, ενώ η δίλιτρη Distinctive κοστίζει **34.450 **σε σχέση με τα **32.950 *ευρώ που ήταν η τιμή της. Η έκδοση με το κιβώτιο Selespeed κοστίζει 36.100 από 34.700 ευρώ και τέλος, η 3.2 κοστίζει 43.500 από 42.800 ευρώ. Στην ουσία δηλαδή, μιλάμε για αυξήσεις της τάξεως των 1.000-1.500 ευρώ.
(Πηγή: automoto.flash.gr) -
Βρε η διλιτρη dinstictive αυξηθηκε 500 χηνες(χιλιαρικα) δηλαδη 1500 ευρω.Αυτο δεν ειπα εξαρχης?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Βρε η διλιτρη dinstictive αυξηθηκε 500 χηνες(χιλιαρικα) δηλαδη 1500 ευρω.Αυτο δεν ειπα εξαρχης?Βρε δε 'πα να 'ναι και 50 ευρώ η αύξηση!Με τον τρόπο που έγινε είναι καθαρή κλεψιά.1500 ευρώ επιπ΄λέον στην τσέπη της αντιπροσωπίας.Τέτοια διαφορά ίσως να δικαιολογούταν σε αμερικάνικο/γιαπωνέζικο αυτοκίνητο μετά από μεγάλη διαφορά στη σχέση ευρώ-δολλαρίου/γεν.Τώρα όμως...
-
Ψυχραιμία!
Το ίδιο συνέβη και στην Ολλανδία http://groups.google.com.gr/groups?q=gt ... t00&rnum=4
αλλά και εδώ με την BMW την compact 2.5!
Αν λοιπόν στο μέλλον συμβεί κάτι παρόμοιο με άλλα μοντέλλα ας μη 'δείξουμε' και πάλι το ίδιο αιφνιδιασμένοι¨-) -
Oρα να πεσουν οι μασκες περι αντικειμενικοτητας του πρωτου σε πωλησεις ελληνικου περιοδικου-4τροχοι
Oταν δοκιμασαν την 2.0 gt πεταξαν κατι ειρωνικα σχολια οτι στο δυναμομετρο αποδιδει 142 αλογα ενω ο κατασκευαστης δηλωνει 165.
Ρωτησα και εμαθα οτι ο κινητηρας ανοιγει στα 10000 χλμ και εκει θα αποδωσει τα 165 αλογακια.ΑΛΛΑ και παλι πως ενω η GT ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ πιο βαρυ αυτοκινητο απο την 156 επιασε 0-100 8,8 με 140 αλογα οπως λενε ενω η 156 με τον παλιο 2.0 twin spark κανει 0-100 9,8.Το θεμα ειναι οτι στο τελευταιο τευχος των τεσσαρων τροχων η BMW 530 εβγαλε στο δυναμομετρο απο 231 αλογα μολις 197 ενω το S4 ηταν κατω απο την εργοστασιακη τιμη ολοκληρα 45 αλογα.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΑΝ ΟΛΟΙ.Ενω με τη GT πεταγεται ο κυριος ΚΑΒΑΘΑΣ(μεχρι και αυτος πεταξε την κακια του) και μας λεει περιμενα κατι καλυτερο απο την αλφα.Τι καλυτερο περιμενες οταν αλλες εταιριες δυσκολευονται να περασουν τα 150 αλογα η τα τουρμπιζουν για να κερδισουν σε ισχυ?.Τους στειλω e-mail να δω τι δικαιολογιες θα μου πουν.
-
Οι τιμες της δυναμομετρησης αναφερονται σε ισχυ στους τροχους ή στο στροφαλο?
Γιατι αν ειναι ισχυς στους τροχους τοτε ειναι μια χαρα. Δηλαδη 165 αλογα με γυρω στα 12-13%(τυπικο νουμερο για μπροστοκινητο) απωλειες μηχανικες ισον 142-145 αλογα στον τροχο...
αν ειναι ισχυς στον στροφαλο ομως τοτε και εκει υπαρχουν εξηγησεις... απλα απορω που οι 4τ χρησιμοποιουν δυναμομετρα ενω παλαιοτερα εγραφαν οτι δεν ειναι 100% αξιοπιστα (και παρα πολυ καλα ελεγαν!)
-
ΦΟΡΤΩΣΤΕΕΕΕ!!!!
Καλά,εγώ νόμιζα ότι η ίδια η εταιρία αποδέχτηκε τίς κατηγορίες,καί προχώρησε σέ μικροεπεμβάσεις στόν κινητήρα!!!
Κάνω λάθος; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΦΟΡΤΩΣΤΕΕΕΕ!!!!
Καλά,εγώ νόμιζα ότι η ίδια η εταιρία αποδέχτηκε τίς κατηγορίες,καί προχώρησε σέ μικροεπεμβάσεις στόν κινητήρα!!!
Κάνω λάθος;οχι δεν κανεις αλλα υποτι8εται οτι στην GT, ο κινητηρας ειναι βελτιωμενος σε σχεση με τον πρωτο JTS.
-
Πρωτα απ ολα ο κινητηρας ειναι καλυτερος του twin spark.Ηδη παρολο που το αυτοκινητο ειναι πιο βαρυ απο την 156 ειναι ενα 1,2 πιο γρηγορο απο την 156 2.0 twin spark.
Τωρα ο jts της gt σε σχεση με της 156 αποδιδει τη μεγιστη ροπη απο τις 3400 της 156 στις 4800 τωρα με αποτελεσμα την καλυτερη προθυμια του κινητηρα στις μεσιαες στροφες.Στο δυναμομετρο με jts
GTV-139
156-136
GT-141,5
Επισης πετυχαν 0-100 8,8 επαληθευοντας το 8,7 του κατασκευαστη τη στιγμη που η ελαφρυτερη 156jts εχει 0-100 9,1 παρολο που οι ιταλοι ισχυριζονται 8,3.Το θεμα ομως ειναι οτι για την 530 και για το S4 ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ενω για τη gt πεταξαν σποντες. 530-απο 231-μολις 197ΑΛΟΓΑ.
Aristotelis-ολα στον στροφαλο τα δοκιμαζουν -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Aristotelis-ολα στον στροφαλο τα δοκιμαζουν
Για να 'δοκιμάσεις' στο στρόφαλο απαιτείται δυναμόμετρο πάγκου. Και μάλιστα με τη σωστή μεθοδολογία ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι παράμετροι ψύξης που ισχύουν πάνω στο αυτοκίνητο.
Όλα τα άλλα περί 'υπολογισμού απωλειών' είναι παπαριές που έχουν εφεύρει οι βελτιωσάδες.
-
Στο παγκο βγαζει σιγουρα 165 αλογα.Το εχω συζητησει με ιταλους.Το θεμα ειναι τι γινεται στο δυναμομετρο και τι στο real thing στο δρομο.
-
The GT come out on top!!!
Have a read!
http://cars.msn.co.uk/CarNews/tentopcou ... efault.aspBLACK GT PHOTOS-from germany
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... titled.bmp
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 0/vDSA.bmp
http://www.alfaowner.com/Forum/attachme ... entid=2462
http://www.alfaowner.com/Forum/attachme ... entid=2463
http://www.alfaowner.com/Forum/attachme ... entid=2464
http://www.alfaowner.com/Forum/attachme ... entid=2465
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 03_001.jpg
http://www.alfa-forum.com/galerie/album ... n-Baby.jpg
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 38/0/8.jpg -
Σύμφωνα με το site http://www.alfaromeo.it οι τιμές στην γειτονική Ιταλία δεν άλλαξαν!!!!. Με δεύτερη την τιμή στην Ιταλία συγκρίνετε και αποφασίστε.
GT 2.0 JTS PROGRESSION 31,650 - 28,800
GT 2.0 JTS DINSTINCTIVE 34,450 - 30,800
GT 1.9 JTD PROGRESSION 32,600 - 29,500
GT 1.9 JTD DINSTINCTIVE 34,950 - 31,500
Εγώ πάντως μετά από 15 χρόνια συνεχούς κατοχής ALFA ROMEO, αλλάζω σελίδα και παραγγέλνω σχεδόν με τα ίδια χρήματα ότι μου ήταν αδιανόητο ως σήμερα να κάνω,
Μercedes C 230 Sports - coupe (192 ps) -
Ο χρήστης tmavri έγραψε:
Σύμφωνα με το site http://www.alfaromeo.it οι τιμές στην γειτονική Ιταλία δεν άλλαξαν!!!!. Με δεύτερη την τιμή στην Ιταλία συγκρίνετε και αποφασίστε.
GT 2.0 JTS PROGRESSION 31,650 - 28,800
GT 2.0 JTS DINSTINCTIVE 34,450 - 30,800
GT 1.9 JTD PROGRESSION 32,600 - 29,500
GT 1.9 JTD DINSTINCTIVE 34,950 - 31,500
Εγώ πάντως μετά από 15 χρόνια συνεχούς κατοχής ALFA ROMEO, αλλάζω σελίδα και παραγγέλνω σχεδόν με τα ίδια χρήματα ότι μου ήταν αδιανόητο ως σήμερα να κάνω,
Μercedes C 230 Sports - coupe (192 ps)Τι;Πως;
Στην πυρά,γρήγορα! -
Apo alfa romeo se mercedes.To akousame kai auto.Hθελα να ξερα 15 χρονια που πηγαν χαμενα.Εισαι σιγουρος αλφα οδηγουσες?Παντος πριν παρεις mercedes κανε τον κοπο να του κανεις ενα test drive να μαθεις απο πρωτο χερι τι θα πει ξενερωτη οδηγιση μονο για νεοπλουτα πουρα.Δεν θα θελες να ανηκεις σε αυτη τη κατηγορια.Επειδη εχω οδηγησει την clk coupe 1.8 θα καταλαβεις απο πρωτο χερι τι θα πει χλιδη και απολυτη οδηγικη στειροτητα απο τα τεκτενομενα του δρομου.Καλοταξιδη η merc και ευχομαι να πουλας αφθονη μουρη οταν τη κυκλοφορεις-εχει και τα θετικα της η merc .Sorry pal i feel pitty of you...................
-
sakiss
Δεν ειναι ολοι σαν εσενα και εμενα, δηλ να λαμπυριζει το ματι τους!
Οι περισσοτεροι ζητανε καποια βασικα και μετα πανε σπιτι και κοιτανε τις ειδησεις στο χαζοκουτο και την αλλη μερα ξανα δουλεια κλπ, κλπ!
Αυτα, χωρις να απευθυνομαι σε καποιο συγκεκριμενο προσωπο!
Το ιδιο επαναλαμβανεται σε ολους τομεις!
Ποσοι ακουνε ποιοτικη μουσικη(κλασσικη;)
Ποσοι παρακολουθουν ποιοτικο θεατρο;
Ποσοι διακοσμουν το σπιτι τους με γουστο;
.......................................................
........................................................
............................................................
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Καλά, όλα αυτά επειδή δεν διάλεξε ξανά alfa romeo;
Μια αλλαγή στις συνήθειες κάνει συχνά καλό, δεν γίνεσαι ξενέρωτος επειδή αποζητάς κάτι νέο που δεν το έχεις γευτεί ακόμα.
-
πραγματικά με εκπλήσσει η ευκολία με την οποία πολλοί εξαπολύουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς προς ανθρώπους τους οποίους δεν γνωρίζουν, και με τους οποίους δεν τους χωρίζει και τίποτα.
λίγη αυτοσυγκράτηση, βρε παιδιά... (ή μήπως τελικά εγώ είμαι ο παράλογος; )
Alfa Romeo GT