-
Στην ουσια το αυτοκινητο ειναι το clio 2 το οποιο ηταν ενα απ τα καλυτερα στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο οποτε απο παθητικη ασφαλεια ειναι δοκιμασμενο (4αστερια) αλλα και απο αξιοπιστια νομιζω οτι ειναι οκ...ΝΑ το πουμε μη μοντερνο μη συχγρονο να το καταλαβω αλλα καλυτερα να μην του προσαπτουμε και αδικους χαρακτηρισμους...
εξαλλου τα αρνητικα του αντανακλονται στη τιμη πωλησης του... -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Στην ουσια το αυτοκινητο ειναι το clio 2 το οποιο ηταν ενα απ τα καλυτερα στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο οποτε απο παθητικη ασφαλεια ειναι δοκιμασμενο (4αστερια) ...Δυστυχώς τους βγήκε 3άστερο αλλά με πολύ καλό αποτέλεσμα στη προστασία των παιδιών.
http://www.euroncap.com/tests/dacia_sandero_2008/340.aspx -
sorry τοτε δεν το ηξερα...φανταστηκα οτι θα χε αντιστοιχη με το κλιο επιδοση.
-
delete
-
από cosneo » 28/09/09 20:54
dstou έγραψε:
...Σωστές μεν αλλά λίγο ... αιχμηρές παρατηρήσεις!
Κοίτα, δεν έχω τίποτε με το προιόν ή την εταιρεία. Αλλά όταν τα προιόντα αυτά εντάσσονται στο 55% της ελληνικής αγοράς, δηλαδή σε μια αγορά των 120-155 χιλιάδων τεμαχίων το χρόνο και πουλάνε καμμιά 250αριά τεμάχια , τότε κάποια πράγματα πάνε ΠΟΛΥ στραβά. Και φυσικά χρειάζονται χοντρές παρεμβάσεις για να αλλάξουν, όχι μικροδιευθετησούλες.
Ίσως αν η Ρενώ τα έδινε σε κάποιον άλλο να τα δουλέψει ή έφτιαχνε μια άλλη εταιρεία με τη δικιά της δομή, ίσως να έτρεχαν καλύτερα.
Επίσης το θέμα της αξιοπιστίας είναι σοβαρό.Η εταιρεία έχει πατώσει σε σχετικές έρευνες και μιλάμε για γνήσιες έρευνες αξιοπιστίας που μετράνε ακινητοποιήσεις ανά 1.000 δείγματα κ.ο.κ. και όχι μπασταρδεμένες με δείκτες ικανοποίησης αγοράς προιόντος και άλλα. Πριν από λίγο καιρό στο παρόν φόρουμ υπήρχε η δημοσίευση του TUV ,τώρα δεν την έχω πρόχειρη. Ίσως ένα πρόγραμμα εκτεταμένης εγγύησης, δωρεάν ανταλλακτικών, δωρεάν εργασίας κ.ο.κ. κατά τα πρότυπα άλλων του χώρου να απόσειε μερικώς αυτόν τον εφιάλτη από τον υποψήφιο πελάτη.
Ο επαγγελματίας (εταιρικός στόλος, Rent a car, ιδιώτης ελεύθερος επαγγελματίας) αποφεύγει τα μη αξιόπιστα προιόντα στη δουλειά του γιατί αφ'ενός τα πληρώνει με άλλο τρόπο, αφ'ετέρου έχει και τη σχετική γκρίνια από τους πελάτες του, με τη σειρά του. Μπορεί το θέμα να είναι και ψυχολιγικό για ορισμένες περιπτώσεις, αλλά ποιός σας είπε ότι η ψυχολογία του αγοραστή δεν παίζει σπουδαίο ρόλο στις αποφάσεις του?Επίσης μην συγκρίνετε τις εποδόσεις της Ντάτσια στην Ελλάδα με αυτές σε άλλες χώρες της δυτικής ευρώπης. Εκεί η Ρενώ είναι πολύ πιο δυνατή ενώ εδώ, έστω και πρόσκαιρα, παλεύει για το δικό της τομάρι άσε που από τα δικά της προιόντα κερδίζει πολύ περισσότερα κατά δήλωσή της. Συν τοις άλλοις πολλοί ευρωπαίοι της δύσης δεν γνώρισαν την κακιά εποχή της Ντάτσια, την οποία λούστηκε αφειδώς ο έλληνας*, έτσι δεν υπάρχουν οι όποιοι αρνητικοί συνειρμοί με το παρελθόν. Μετράει κι' αυτό, είπαμε ψυχολογία αγοραστή. Σαν κερασάκι στην τούρτα στην δυτική ευρώπη οι κορεάτες αλλά και οι ιάπωνες δεν είναι τόσο δυνατοί και εξάλλου ευδοκιμεί και αρκετός προστατευτισμός-σωβινισμός στο πνεύμα των καταναλωτών.
Να πω και μια καλή κουβέντα Απ' έξω το Σαντέρο μ'αρέσει.*Αρχές δεκαετίας του '80 η Ντάτσια μετά τις υποτιμήσεις της δραχμούλας , επί Ανδρέα Παπανδρέου, ήταν σταθερά από τις πρώτες σε πωλήσεις και μια χρονιά αν δεν απατώμαι τερμάτισε τρίτη
-
Με το safety pack (πλευρικοί αερόσακοι...) είναι τετράστερο και με πολύ καλή επίδοση!
http://www.euroncap.com/tests/dacia_san ... 00340.aspx -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
... Επίσης μην συγκρίνετε τις εποδόσεις της Ντάτσια στην Ελλάδα με αυτές σε άλλες χώρες της δυτικής ευρώπης. Εκεί η Ρενώ είναι πολύ πιο δυνατή ενώ εδώ, έστω και πρόσκαιρα, παλεύει για το δικό της τομάρι ...+1.
Βασικά μια πολύ σημαντική παραμετρος που πέρασε απο το μυαλό μου αλλά δίσταζα να την πω!
... Και το πόσο πρόσκαιρη είναι ... θα εξαρτηθεί αν ελπίζουν μόνο στο πανέμορφο Megane coupe 1,4 Tce ...
Μεγάλο θέμα της Renault θεωρούσα το aftersales της ως προς το κόστος. Θα ήθελα να ξέρω το σερβις των 60.000 χλμ. (ή το έκαναν 90.000 χλμ?) του Sandero μαζί με ιμάντες χρονισμού κλπ συν εργασία πόσο κοστίζει! Ένας μηχανισμός ηλεκτρικού παραθύρου συν τοποθέτηση πόσο βγαίνει (... μετα την 3ετή εγγύηση) σε μια αντιπροσωπία! -
Με την αλλαγή της αντιπροσωπείας πρέπει να έχει βελτιωθεί αρκετά σ' αυτόν τον τομέα... Για το Scenic TCE μου είχε πει ο πωλητής λάδια στα 15.000χλμ με καμμιά 50αριά ευρώ και σέρβις στα 30.000χλμ με καμμιά 200 (όσο δίνω κάθε 40.000 για το 206...)
Όχι και ότι καλύτερο, αλλά από κάτι 300-400άρια που άκουγα παλαιότερα για λάδια σαφέστατη βελτίωση...
-
Το Sandero έπαψε να διατίθεται με τον πεπαλαιωμένο 1.4 8v.
Πλέον διατίθεται με τον 1.2 16v 75 hp που φέρει και το Clio III.
Διατίθεται πλέον σε 1 εξοπλιστική έκδοση:1.2 16v 75 hp Ambiance: 9.450 euro
Οπότε πλέον μειωμένη κατανάλωση και με το ισχύον σύστημα μειωμένα τέλη...
-
Έξυπνη κίνηση αυτό. Τους λένε Ρίζο πάντως.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το Sandero έπαψε να διατίθεται με τον πεπαλαιωμένο 1.4 8v.
Πλέον διατίθεται με τον 1.2 16v 75 hp που φέρει και το Clio III.
Διατίθεται πλέον σε 1 εξοπλιστική έκδοση:
1.2 16v 75 hp Ambiance: 9.450 euro
Οπότε πλέον μειωμένη κατανάλωση και με το ισχύον σύστημα μειωμένα τέλη...Έξυπνη κίνηση! Δεν έφτανε μόνο η χαμηλή τιμή αγοράς για να είναι value of money αλλά χρειαζόταν και άλλα που ο 1,4 δεν διέθετε και τα πάγια έξοδα παίζουν ιδιαιτερο ρόλο!
-
Παιδια ενδιαφερομια για τοsandero αλλα το μονο που μεκρατουσε μακρυα ηταν οι υψηλη καταναλωση καυσιμου του παλιου 1400 αρη κινητηρα καταναλωσεις ομοιες με αυτες του επισης λαιμαργου στην πολη1400αρη peugeot . Ξερω οτι το sandero κυκλοφορει με τον πιο νεο κινητηρα των 1.2 αλλα ηξερα οτι με 1.2 κυκλοφορει μονο στο εξωτερικο ερχεται και στην ελλαδα; Mαλιστα εχω την τυχη να δοκιμασω των 1.2 κινητηρα σε clio η καταναλωση κυμαινοταν 7.5 με 8 λιτρα στην πολη οποτε εχω δοκιμασει τι παιρνω.παντως στο site της dacia στην ελλαδα δεν γραφει για εκδοση 1.2
-
Γραψτε λαθος πραγματι εχουν δικιο οι προηγουμενοι μπαινοντα παλι στο site της dacia πραγματι ειδα οτι εφεραν την εκδοση με 1.2 κινητηρα καλο οικονομικο μοτερ με καλη ελαστικοτητα και για πολη αλλα μπορει να βγει και στην εθνικη.Κιβωτιο χαρμα οπως το ειχα δοκιμασει σε εκθεση φρενα ate μιας ετιαρειας που σε οσα αυτοκινητα εχω δει το συστημα πεδησης της τα παειπολυ καλα . Τωρα το πως στριβει δεν ξερω παντως διαβαζοντας σε διαφορα περιοδικα ελεγαν αντιφατικα πραγματα. Ακομα χωρους πολυ καλους αφου ειναι σε μεγαλυτερη κατηγορια ενω παρολο που ειναι ευρυχωρο δεν ειναι τοσο βαρυ αφου βασιζεται σε παλαιοτερα πλαισια της renault που ειναι ελαφρυτερα. Ακομα βλεπω οτι τωρα τα sandero εχουν και πλευρικους αεορσακους ενω πριν ειχαν μονο οδηγου συνοδηγου μονο που δεν ειναι στην τιμη αλλα χρεωνεται εξτρα στην εκδοση αυτη
-
Αν τελικα το παραγγειλεις ομως, κανε τη χαρη στον εαυτο κ βαλε κ τους πλευρικους κι ας κοστισει κατι παραπανω... Αν κοιταξεις κ το σαιτ του euroncap θα δεις οτι με αυτους εχει πολυ καλυτερα αποτελεσματα (που δεν ειναι official βεβαια γτ δεν ειναι standard σε ολες τις εκδοσεις)
-
φυσικα θα βαλω το επιπλεον κοστος ειναι μικρο
-
Και μια δοκιμή του Sandero Stepway από το Autotriti:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38337.asp
-
Eνταξει οι κινητηρες 1.4 και 1.6 ηταν παλιοι και με υψηλη καταναλωση ας δουμε τις υψηλες τιμες καταναλωσης για τα σημερινα δεδομενα που ανακοινωνει η ιδια η εταιρεια δεν ειναι τυχαιο οτι τον 1.4 τον κατηργησε η renault o 1.4 tce βασιζεται σε κινητηρα nissan. Περιμενα τον 1.2 για το sandero. Mαλιστα ξερω τι παιρνω εχω δοκιμασει τον εν λογω κινητηρα σε clio και στην πολη καιει 7.5- 8 λιτρα .
-
ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ του top gear ξαναχτυπησαν κατα του dacia sandero . Mετα το βιντεο της εκπομπης τους που ενας απο τους παρουσιαστες ελεγe ειρωνικα great news καθε φορα που ηθελε να αναφερθει στο sandero και ο αλλος παρουσιαστης πηγαινε αμεσως στο επομενο θεμα της εκπομπης, ξαναχτυπησαν με δευτερο βιντεο και μαλιστα μεσα στην ιδια την χωρα της εταιρειας στην ρουμανια. ΟΙ τρεις παρουσιαστες πηγαν στην ρουμανια με τρια super cars φερραρι λαμπορκινι και αστον μαρτιν και διπλα τους εβαζαν το σαντερο. Τωρα τι σχεση εχει το σαντερο να το βαζεις διπλα με σουπερ cars μονο αυτoi ξερουν το γιατι . Προφανως με το να το βαλουν διπλα σε φερραρι και αστον μαρτιν ηθελαν να το απαξιωσουν ακομα περισσοτερο. Στην συνεχεια σε ενα παρκιν παρκαραν τα φοβερα αυτοκινητα τους και παρκαραν και το sandero. Και μετα κατα λαθος εξ επιτηδες εβαλαν εναν με μια νταλικα να κανει οπισθεν και να διαλυσei το σαντερο σαν να σουλ ενε οτι ειναι αυτοκινητο για τα παλιοσιδερα. Ki ολα αυτα για ενα αυτοκινητο που εχει μηχανικα μερη clio
-
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ του top gear ξαναχτυπησαν κατα του dacia sandero . Mετα το βιντεο της εκπομπης τους που ενας απο τους παρουσιαστες ελεγe ειρωνικα great news καθε φορα που ηθελε να αναφερθει στο sandero και ο αλλος παρουσιαστης πηγαινε αμεσως στο επομενο θεμα της εκπομπης, ξαναχτυπησαν με δευτερο βιντεο και μαλιστα μεσα στην ιδια την χωρα της εταιρειας στην ρουμανια. ΟΙ τρεις παρουσιαστες πηγαν στην ρουμανια με τρια super cars φερραρι λαμπορκινι και αστον μαρτιν και διπλα τους εβαζαν το σαντερο. Τωρα τι σχεση εχει το σαντερο να το βαζεις διπλα με σουπερ cars μονο αυτoi ξερουν το γιατι . Προφανως με το να το βαλουν διπλα σε φερραρι και αστον μαρτιν ηθελαν να το απαξιωσουν ακομα περισσοτερο. Στην συνεχεια σε ενα παρκιν παρκαραν τα φοβερα αυτοκινητα τους και παρκαραν και το sandero. Και μετα κατα λαθος εξ επιτηδες εβαλαν εναν με μια νταλικα να κανει οπισθεν και να διαλυσei το σαντερο σαν να σουλ ενε οτι ειναι αυτοκινητο για τα παλιοσιδερα. Ki ολα αυτα για ενα αυτοκινητο που εχει μηχανικα μερη clioΛιγο αργά το θυμήθηκες
Φυσικά δεν είδες καν το βίντεο γιατί αν το έβλεπες θα ήξερες -
Μακαρι να βγει σαν τα παλια ντατσια
Dacia Sandero