-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Γιατί να μην αγοράσει κάποιος synthesizer?
Γιατί είναι:
α) τεράστια
β) πανάκριβα
γ) μετρίως παραμετροποιήσιμαΤο παιχνίδι παίζεται πλέον στους υπολογιστές, εκτός αν είσαι πιουρίστας/βιτσιόζος με τα λεφτά σου/συλλέκτης.
Αν ακούσεις soft synth δίπλα-δίπλα με το hardware αντίστοιχό του, το πιο πιθανό είναι να μην καταλάβεις τη διαφορά.
Τα καθαρόαιμα συνθεσάιζερ είναι τα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ συνθεσάιζερ.
Αλλο πράμα να κατασκευάζεις ήχο μέσω αναλογικής γενήτριας ήχου (oscillator) κι άλλο να παίζεις με ψηφιακά υποκατάστατα όπως τα sampler.
Κακά τα ψέματα,ένα Moog είναι Moog,τελεία και παύλα.
Το κάθε συνθ έχει το δικό του ηχητικό χαρακτήρα κι εδώ φυσικά μεγάλο ρόλο παίζει στην επιλογή του μηχανήματος το είδος της μουσικής που ασχολείτε ο μουσικός ή ο ερασιτέχνης.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι σε ερασιτεχνικό επίπεδο με 3-4 σύνθ έχει καλύψει κάποιος σε πολύ μεγάλο ποσοστό το εύρος της ηχητικής του προτίμησης κι από κει και πέρα επιλέγει κάποια soft για ενα-δυο-τρεις-δεκα ήχους που ενδεχομένως να χρειαστεί.
Το πρόβλημα σήμερα πλέον είναι ότι απ τους μουσικούς του σήμερα έχει σχεδόν εκλείψει τελείως η έννοιας της φιλοσοφίας και της κουλτούρας γενικότερα,κοντολογίς όλα είναι θέμα ταχύτητας κι εύκολης παραγωγής/ανάλωσης.
Κανείς δεν μπαίνει στη διαδικασία να ασχοληθεί με οσκιλάτορες και κατασκευή ήχων,γι αυτό και σχεδόν κανέις δεν ασχολείτε με αναλογικα μηχανήματα,θέλουν δουλειά, μυαλό,χρόνο και προπαντώς μουσική ταυτότητα απ την πλευρά του καλλιτέχνη.
Κανείς δε θέλει σήμερα να ζορίζετε γι αυτό και βλέπουμε η μουσική να έχει πάρει πορεία προς τον πάτο γι αυτό και επιμένω στο ότι τα γνήσια συνθ είναι τα αναλογικά αλλά και συμπλήρωσαν τη γκάμα των μουσικών οργάνων ως ΦΥΣΙΚΑ ηλεκτρικά αναλογικά μουσικά όργανα.
Τα ψηφιακά δυστυχώς είναι.....παιχνίδια,έχουν όμως κι αυτά τα πλεονεκτήματά τους όσο αναφορά τις live συναυλίες και την πρακτικότητα στην αποθήκευση ήχων,apergiattors κλπ αλλα όταν θέλουμε να κατασκευάσουμε μουσική,ήχους δηλ τη δουλειά μας την κάνουμε με τα αναλογικά.
Φυσικά δε θα αναφερθώ στο θέμα της χρησιμοτητας του κλαβιέ και της μουσικ θεωρίας του πεντάγραμμου γενικότερα σε σχέση με το πληκτρολόγιο του pc εκτός κι αν κάποιος θέλει μόνο να ασχοληθεί καθαρά με τους ήχους.
Οσο αναφορά τα midi controler ναι,ένα για τα soft τπτ άλλο. -
Αυτο το debate το εχω δει απειρες φορες σε φορουμ μουσικης τεχνολογιας, ειναι το αμεσως πιο δημοφιλες μετα απο τη μαχη Mac vs pc.
1: Για ποιο ειδος μουσικης αναφερεστε και βγαζετε το sampler εξω απο το παιχνιδι; Δεν υπαρχει ηλεκτρονικος μουσικος που να μην εχει χρησιμοποιησει sampler στην καριερα του, ακομα και ο JMJ χρησιμοποιουσε Fairlight.Πως γινεται οι ψηφιακες γεννητριες των samples να ειναι υποδεεστερες των αναλογικων ;Ειναι σα να συγκρινεις φωτογραφικες μηχανες με λαδια ζωγραφικης. Εχετε δοκιμασει κανα AKAI MPC να ακουσετε τον ηχο του;
2: Η διαμαχη αναμεσα στa software και τα hardware synths - sampler ειναι πολυ απλη. Τα software παρεχουν ευκολια στην αποθηκευση ηχων μεσα στο κομματι, ειναι σαφως πιο φτηνα απ τα hardware αφου αποτελουνται απο ενα κομματι κωδικα και οχι απο ακριβο υλισμικο + τον κωδικα, αλλα δεν εχουν καθολου ευκολο control των παραμετρων τους (το ποντικι ειναι χαλια, τα Midi controllers δεν γραφουν επανω την παραμετρο κλπκλπ) και φυσικα υπολειπονται σαφως σε ογκο ηχου και ευκολια ηχητικου αποτελεσματος σε σχεση με τα hardware. Για να πετυχεις καλο ηχο με ενα σοφτσυνθ χρειαζεται πολυ περισσοτερη προσπαθεια και ιπποδυναμη CPU και φυσικα το αποτελεσμα παντα ακουγεται πιο ψοφιο.
Τα soft samplers δεν υπολειπονται τοσο στον ηχο οσο τα soft synth αλλα και παλι το αναλογικο σταδιο ενος hardware sampler ειναι αξεπεραστο.3: Σχετικα με το κλαβιε και την θεωρια περι μουσικης: Οταν ο Don Buchla λανσαρισε το '63 το 100 series προκαλεσε τρομερη αισθηση στον κοσμο της πειραματικης μουσικης τοτε, αλλα ειχε ενα 'μειονεκτημα'. Δεν ειχε αλλο τροπο ελεγχου εκτος απο patchcords και μια touch sensitive επιφανεια η οποια προκαλουσε δεος στους τοτε μουσικους που δεν ειχαν ακουσει καν για VCO VCA VCF κλπ. Αυτο το αντιληφθηκε ο Bob Moog και στο πρωτο του modular εβαλε κλαβιε ,πραγμα που εγγυηθηκε την εμπορικη του επιτυχια, μιας και το interface παρεπεμπε σε κατι οικειο.
4: Η θεωρια της δυτικης μουσικης λιγα πραγματα εχει να διδαξει σ' εναν ηλεκτρονικο μουσικο, μιας και οι τονικοτητες και τα διαστηματα περνουν σε δευτερη μοιρα και τον πρωτο λογο εχουν τα ηχοχρωματα. Η θεωρια στην ηλεκτρονικη μουσικη περισσοτερο σε περιοριζει παρα σε απελευθερωνει, αφου τα ιδια τα οργανα ανατρεπουν τους κανονες. Μεγαλο θεμα τιθεται εδω, αλλα εξαρταται απο το αισθητικο γουστο του καθενα το πως θα το δει. Παντως κανενας συνθετης δεν εγινε μεγαλος επειδη εμαθε θεωρια, το αντιθετο συνεβη πολλες φορες, πχ ο Χατζιδακις ηξερε μονο τα απαραιτητα, ενω φιλοι μου μουσικολογοι με μεταπτυχιακα κλπ δεν μπορουν να γραψουν ουτε νοτα.
-
α. g60 μαλλον δεν έχεις ασχοληθεί ούτε από μακρυά με σοφτ-συνθ κλπ, φαίνεται ότι απλά πετάς 5 αμπελοφιλοσοφίες που σε ικανοποιούν σε προσωπικό επίπεδο (πρωτοφανές για σένα ). Για να φτιάξεις καλό ήχο με software πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, να το κατέχεις το αντικείμενο, να ξοδέψεις άπειρες ώρες εκμάθησης, πειραματισμου κ δουλειάς. Αν το προχωρήσουμε και σε επίπεδο μουσικής και όχι μόνο ποιότητας ήχου, θα πρέπει να προσθέσουμε και την αισθητική και το ταλέντο στην εξίσωση.
βου. ταζζζζ, το hardware έχει άλλη χάρη γενικά. ακόμα και οι περιορισμοί κ οι δυσκολίες που το συνοδεύουν προσφέρουν στη χαρά της δημιουργίας, θαρρώ (τουλάχιστον για κάποιους)
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Αυτο το debate το εχω δει απειρες φορες σε φορουμ μουσικης τεχνολογιας, ειναι το αμεσως πιο δημοφιλες μετα απο τη μαχη Mac vs pc.1: Για ποιο ειδος μουσικης αναφερεστε και βγαζετε το sampler εξω απο το παιχνιδι; Δεν υπαρχει ηλεκτρονικος μουσικος που να μην εχει χρησιμοποιησει sampler στην καριερα του, ακομα και ο JMJ χρησιμοποιουσε Fairlight.Πως γινεται οι ψηφιακες γεννητριες των samples να ειναι υποδεεστερες των αναλογικων ;Ειναι σα να συγκρινεις φωτογραφικες μηχανες με λαδια ζωγραφικης. Εχετε δοκιμασει κανα AKAI MPC να ακουσετε τον ηχο του;
Προσωπικά μιλάω για ambient ηλεκτρονική.
Δε με ενδιαφέρει αν ένας σκυλάς επιλέγει Korg για τα έτοιμα τουρκογύφτικα,προφανώς οι περισσότεροι πληκτράδες έχουν ανάγκη από arranger κι όχι από σύνθ ,άσχετα αν μπορούν τους σκυλόηχους να τους φτιάξουν και μ ένα Virous Ti , ένα Moog ή ένα Clavia
Το είπα και παραπάνω,τα ψηφιακά έχουν KAI τα πλεονεκτήματά τους,samples έχουν χρησιμοποιήσει σχεδόν άπαντες,το αναλογικό παρά τη δυσκολία χρήσης του (ακατάλληλο για live φυσικά για προφανείς λόγους εκτός κι αν....εκτός JMJ διαθέτει το συγκρὸτημα πληκτράδες για τα αρπέγγια κλπ ) είναι αυτό που κατά βάση γεννά τον φυσικό ηλεκτρικό ήχο (αναλογικό ήχο) και σου τον προσφέρει το soft copy paste2: Η διαμαχη αναμεσα στa software και τα hardware synths - sampler ειναι πολυ απλη. Τα software παρεχουν ευκολια στην αποθηκευση ηχων μεσα στο κομματι, ειναι σαφως πιο φτηνα απ τα hardware αφου αποτελουνται απο ενα κομματι κωδικα και οχι απο ακριβο υλισμικο + τον κωδικα, αλλα δεν εχουν καθολου ευκολο control των παραμετρων τους (το ποντικι ειναι χαλια, τα Midi controllers δεν γραφουν επανω την παραμετρο κλπκλπ) και φυσικα υπολειπονται σαφως σε ογκο ηχου και ευκολια ηχητικου αποτελεσματος σε σχεση με τα hardware. Για να πετυχεις καλο ηχο με ενα σοφτσυνθ χρειαζεται πολυ περισσοτερη προσπαθεια και ιπποδυναμη CPU και φυσικα το αποτελεσμα παντα ακουγεται πιο ψοφιο.
Τα soft samplers δεν υπολειπονται τοσο στον ηχο οσο τα soft synth αλλα και παλι το αναλογικο σταδιο ενος hardware sampler ειναι αξεπεραστο.Κατ`αρχήν δεν τίθετε θέμα διαμάχης αλλά θέμα μουσικής φιλοσοφίας,στη συνέχεια συμφωνούμε.
3: Σχετικα με το κλαβιε και την θεωρια περι μουσικης: Οταν ο Don Buchla λανσαρισε το '63 το 100 series προκαλεσε τρομερη αισθηση στον κοσμο της πειραματικης μουσικης τοτε, αλλα ειχε ενα 'μειονεκτημα'. Δεν ειχε αλλο τροπο ελεγχου εκτος απο patchcords και μια touch sensitive επιφανεια η οποια προκαλουσε δεος στους τοτε μουσικους που δεν ειχαν ακουσει καν για VCO VCA VCF κλπ. Αυτο το αντιληφθηκε ο Bob Moog και στο πρωτο του modular εβαλε κλαβιε ,πραγμα που εγγυηθηκε την εμπορικη του επιτυχια, μιας και το interface παρεπεμπε σε κατι οικειο.
Η πειραματική μουσική δεν είναι μουσική αλλά πειραματική ήχοι.
Σκόπρπιοι ήχοι δεν είναι μουσική.
Ο Bob Moog είναι ο πατέρας των συνθ.
Ηλεκτρονική μουσική είναι ατόφια η θεωρία της μουσικής με τη σύνθεση των δικών της ήχων.4: Η θεωρια της δυτικης μουσικης λιγα πραγματα εχει να διδαξει σ' εναν ηλεκτρονικο μουσικο, μιας και οι τονικοτητες και τα διαστηματα περνουν σε δευτερη μοιρα και τον πρωτο λογο εχουν τα ηχοχρωματα. Η θεωρια στην ηλεκτρονικη μουσικη περισσοτερο σε περιοριζει παρα σε απελευθερωνει, αφου τα ιδια τα οργανα ανατρεπουν τους κανονες. Μεγαλο θεμα τιθεται εδω, αλλα εξαρταται απο το αισθητικο γουστο του καθενα το πως θα το δει. Παντως κανενας συνθετης δεν εγινε μεγαλος επειδη εμαθε θεωρια, το αντιθετο συνεβη πολλες φορες, πχ ο Χατζιδακις ηξερε μονο τα απαραιτητα, ενω φιλοι μου μουσικολογοι με μεταπτυχιακα κλπ δεν μπορουν να γραψουν ουτε νοτα.
Για το αυτοδίδακτο των τεράστιων μουσικών ανά τον κόσμο συμφωνώ απόλυτα.
Αυτό όμως έχει να κάνει 100% με τη φιλοσοφία του μουσικού και την αντίληψή του γενικότερα παρά με τη μουσική θεωρία.
Αυτό έλεγα ποιό πάνω ότι λείπει πλέον σήμερα.
Κατα τα άλλα διαφωνώ .
Η μουσική του πενταγράμμου (αρχής γενομένης της κλασικής που θεωρώ ότι είναι μητήρ των πάντων) είναι σαφής και δεδομένη σε όλα τα είδη της μουσικής.
Αλλο πράγμα το πεντάγραμμο κι άλλο ανακαλύπτω να συνθέσω μουσική με βάση τις αρχες του πενταγράμου με άλλους ήχους,ηλεκτρονικούς. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
α. g60 μαλλον δεν έχεις ασχοληθεί ούτε από μακρυά με σοφτ-συνθ κλπ, φαίνεται ότι απλά πετάς 5 αμπελοφιλοσοφίες που σε ικανοποιούν σε προσωπικό επίπεδο (πρωτοφανές για σένα ). Για να φτιάξεις καλό ήχο με software πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, να το κατέχεις το αντικείμενο, να ξοδέψεις άπειρες ώρες εκμάθησης, πειραματισμου κ δουλειάς. Αν το προχωρήσουμε και σε επίπεδο μουσικής και όχι μόνο ποιότητας ήχου, θα πρέπει να προσθέσουμε και την αισθητική και το ταλέντο στην εξίσωση.Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι είσαι κατά βάση...ροκάς/κιθαρίστας:
1.Δεν μπορείς να εκφέρεις γνώμη για την ηλεκτρονική (ambient) αν δεν κατανοήσεις στο πετσί σου την κάθε νότα και ήχο της (όπως και στην κλασσική φυσικά).
2.Ο ροκάς δε θέλει να πεδευτεί με οσκιλάτορες,δεν είναι στη φύση του άλλωστε.
Θέλει μέσα από μια τράπεζα ενός δισεκατομυρίου ήχων να δει του του ταιριάζει στην πρεοκειμένη περίπτωση,το κερασάκι στην τούρτα που λέμε.
Μη μου λες εμένα για άπειρες ώρες στην κατασκευή ήχων γιατί εκτός απ τον Jarre ουδείς κατάλαβε τις δυνατότητες το πνεύμα και την φιλοσοφία των αναλογικών συνθ.
Δεν μπορούν ακόμα και σήμερα να διδαχθούν από κανένα μουσικό ωδείο,πολύ απλά γιατί είναι το μόνο όργανο που δεν έχει αρχή και.....τέλος.
Αυτό είπα ποιό πάνω,ότι έχει δουλειά η κατασκευή ήχων κι αυτό δεν είναι διατεθιμένοι οι περισσότεροι να το καταλάβουν.
Ολα ετοιματζίδικα,αναρωτήσου όμως από που προέρχονται οι περισσότεροι ετοιματζίδικοι ήχοι των soft σας.
Πολύ απλά αν δεν υπήρχε αναλογικός ήχος δε θα υπήρχαν οι soft ήχοι.
3.Πες μου ΕΝΑΝ μουσικοσυνθέτη παγκόσμιας εμβέλειας στην AMBIENT που έκανε δίσκο αλλά....ΟΧYGENE.....EQUINOXE....MAGNETIC FIELDS και τον έχτισε μέσω soft.Πιάσε την κιθάρα σου κι άσε τα δύσκολα σε άλλους.....
όλοι οι ροκάδες να μαζευτείτε μαζί μια συναυλία του jarre δεν κάντε.....ούτε σε 200 χρόνια -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πιάσε την κιθάρα σου κι άσε τα δύσκολα σε άλλους.....
όλοι οι ροκάδες να μαζευτείτε μαζί μια συναυλία του jarre δεν κάντε.....ούτε σε 200 χρόνιαΤο να συγκρινεις 'κιθαριστες' με κιθαριστες ειναι σα να συγκρινεις τον Jarre με AYTON
Kαι δεν καταλαβα: η κιθαρα ειναι μονο ροκ?
-
μόνο και μόνο που έχεις τέτοιο κόλλημα με τον ζμζ, κάτι μας δείχνει
btw, το κλασσικό ροκ δεν μ αρέσει. ακούω και κάμποσα άλλα είδη.
το να βάζεις την ηλεκτρονική μουσική(ή το μέταλ, αν είσαι 15) μαζί με την κλασσική μουσική και όλα τα άλλα είδη απέναντι, δείχνει ότι δεν είσαι ακριβώς ανοιχτόμυαλος.τέσπα, δεν πρόκεται να συνεννοηθούμε για άλλη μια φορά, αλλά δεν κρατιέμαι να βλέπω τις βαρύγδουπες αμπελοφιλοσοφίες σου...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
μόνο και μόνο που έχεις τέτοιο κόλλημα με τον ζμζ, κάτι μας δείχνειΠάρακάτω....
btw, το κλασσικό ροκ δεν μ αρέσει. ακούω και κάμποσα άλλα είδη.
το να βάζεις την ηλεκτρονική μουσική(ή το μέταλ, αν είσαι 15) μαζί με την κλασσική μουσική και όλα τα άλλα είδη απέναντι, δείχνει ότι δεν είσαι ακριβώς ανοιχτόμυαλος.Ολοι οι ροκάδες είστε πυροβολημένοι κι αυτό το λέω εν πλήρη γνώση......εμότικον άχρηστο.
Λάτρης των dire straits,pink floyd κλπ είναι μέτρα αντίθετα και μη συγκρίσιμα.
Η κλασσική μουσική μουσική μουσική είναι μητήρ των πάντων είτε σας αρέσει είτε όχι.
Το να μη σ`αρέσει ακούς Μπετόβεν είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου,το να δεχτείς όμως ὸτι είναι ο κανόνας είναι επιβολή.
Από κει πέρα άκου και ινδιάνικα.....
Αλλο κλασική άλλο μέταλ(μπλιάχ) άλλο ηλεκτρονική.
Σήμερα κλασσική (κυριώς λόγω υποκουλτούρας κι ανάλωσης αλλά υτό είναι ένα άνα άλλο θέμα) δεν ξαναγράφετε.
ΤΕΛΟΣ.
Η ηλεκτρονική είναι η κλασική του 21ου αιώνα.
Αν δεν μπορείς να την καταλάβεις χαιρετάς κι ουρλιάζεις αλλά....μεταλ.
Δεν είναι τυχαίο ότι ουδεις μπόρεσε να πιάσει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αξία των συνθ.τέσπα, δεν πρόκεται να συνεννοηθούμε για άλλη μια φορά, αλλά δεν κρατιέμαι να βλέπω τις βαρύγδουπες αμπελοφιλοσοφίες σου...
Οταν πιάσεις πνευστό στα χέρια σου τότε θα καταλάβεις την πραγματική αξία της μουσικής.
Μέχρι τότε........καληνύχτα -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Πιάσε την κιθάρα σου κι άσε τα δύσκολα σε άλλους.....
όλοι οι ροκάδες να μαζευτείτε μαζί μια συναυλία του jarre δεν κάντε.....ούτε σε 200 χρόνιαΑυτό αποδεικνύει του λόγου το αληθές
Το να συγκρινεις 'κιθαριστες' με κιθαριστες ειναι σα να συγκρινεις τον Jarre με AYTON
Τώρα τι συγκρίνεις,σκατά με αρώματα?
Kαι δεν καταλαβα: η κιθαρα ειναι μονο ροκ?
Οχι αλλά τον ήχο του Equinoxe-Moog κατά βάση(παραβλέπω τη μουσική ευφυία του συνθέτη) δεν τον θα τον βγάλει καμία κιθάρα στον αιώνα τον άπαντα.
-
άρες μάρες

-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
τέσπα, δεν πρόκεται να συνεννοηθούμε για άλλη μια φορά, αλλά δεν κρατιέμαι να βλέπω τις **βαρύγδουπες αμπελοφιλοσοφίες σου... **
Δες με τι μηχανήματα παίζει ο αρχηγός (αν φυσικά έχεις ποτέ το original για να κρίνεις)
και μετά παίξε μπάλα ψάχνοντας για αντίσοιχα cover με korg/yamaha κλπ..... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
άρες μάρες
Επι του θέματος κάτι?
Αφού δεν το κατέχεις το αντικείμενο τι ασχολείσαι,απορώ -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
τέσπα, δεν πρόκεται να συνεννοηθούμε για άλλη μια φορά, αλλά δεν κρατιέμαι να βλέπω τις **βαρύγδουπες αμπελοφιλοσοφίες σου... **
Δες με τι μηχανήματα παίζει ο αρχηγός (αν φυσικά έχεις ποτέ το original για να κρίνεις)
και μετά παίξε μπάλα ψάχνοντας για αντίσοιχα cover με korg/yamaha κλπ.....ρε μάστορα, δεν αμφισβήτησε ποτέ κανείς την αξία του.
όλα τα υπόλοιπα είναι όμως ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ και κλισαδούρες και χάνεις την μπάλα.btw σχεδόν όλη η δυτική μουσική πατάει πάνω στους κανόνες της κλασσικής μουσικής, οπότε όλα αυτά που λες αξίζουν αναθεώρησης.
επίσης ξεχνάς το πιο βασικό απ όλα: τα όργανα (οποιαδήποτε, hard, soft, ψηφιακά, αναλογικά, κατσαρόλια, πύραυλοι) είναι απλά το ΜΕΣΟ
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Η ηλεκτρονική είναι η κλασική του 21ου αιώνα.
εξήγησέ το μου αυτό εσύ που το κατέχεις
-
Πριν τα χριστούγεννα πούλησα την stratocaster και αγόρασα μια tele baja.
Ζω τον έρωτά μου, δεν σταματάω να παίζω με τπτ
Το όργανο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ, με το jackhammer και έναν φεντεράκο ενισχυτή της πλάκας απλά ΣΚΟΤΩΝΕΙ. -
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Πteleείδες και συ το φως το αληθινόν τέκνον μου
εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η τέλε μου μάλλον είναι η καλύτερη κιθάρα που θα περάσει απ τα χέρια μου (όχι κ πολύ αισιόδοξο σενάριο )
-
κακώς την πούλησες
έπρεπε να την πετάξεις και συ στην αυλή του μάνου για να του μπεις στο μάτι, ακα ζορζ πιλαλι -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
κακώς την πούλησες
έπρεπε να την πετάξεις και συ στην αυλή του μάνου για να του μπεις στο μάτι, ακα ζορζ πιλαλιΡε πίτουρα, μας θυμήθηκες πως υπάρχουμε; Σιγά μην την πέταγα στην αυλή του μάνου ρε
Ο μάνος είναι φίλος μου -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
τέσπα, δεν πρόκεται να συνεννοηθούμε για άλλη μια φορά, αλλά δεν κρατιέμαι να βλέπω τις **βαρύγδουπες αμπελοφιλοσοφίες σου... **
Δες με τι μηχανήματα παίζει ο αρχηγός (αν φυσικά έχεις ποτέ το original για να κρίνεις)
και μετά παίξε μπάλα ψάχνοντας για αντίσοιχα cover με korg/yamaha κλπ.....ρε μάστορα, δεν αμφισβήτησε ποτέ κανείς την αξία του.
Ρε εδώ μας κάνατε ολόκληρη θεωρία ότι τα soft είναι ισάξια με τα hard και σε λίγο θα θεωρήστε τρελλούς όσους τα αγοράζουν
όλα τα υπόλοιπα είναι όμως ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ και κλισαδούρες και χάνεις την μπάλα.
Τα ψηφιακά έχουν τις ευκολίες της αποθήκευσης και κυρίως για live,οκ?
btw σχεδόν όλη η δυτική μουσική πατάει πάνω στους κανόνες της κλασσικής μουσικής, οπότε όλα αυτά που λες αξίζουν αναθεώρησης.
Ελα τι μου λες?
Είπα κάτι άλλο?
Ρε είσαι χαζός?επίσης ξεχνάς το πιο βασικό απ όλα: τα όργανα (οποιαδήποτε, hard, soft, ψηφιακά, αναλογικά, κατσαρόλια, πύραυλοι) είναι απλά το ΜΕΣΟ
Το ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ συνθεσάιζερ είναι ΦΥΣΙΚΟ ηλεκτρικό μουσικό όργανο,είτε σας αρέσει είτε όχι.
Ολα τα ροκ συγκροτήματα έχουν ΠΛΕΟΝ την ανάγκη ενός συνθ,έστω και ψευτοσυνθ.
Ενας μουσικός ηλεκτρονικής ambient(αδιαφορώ για μπιτιές κλπ) δεν έχει την ανάγκη
καμιάς κιθάρας,ντράμς κλπ,πολύ απλά γιατί οι ήχοι είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΘ, κι όχι εξομοίωση φυσικών οργάνων.
Αιντε.....ξυπνήστε -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
το να βάζεις την ηλεκτρονική μουσική(ή το μέταλ, αν είσαι 15) μαζί με την κλασσική μουσική και όλα τα άλλα είδη απέναντι, δείχνει ότι δεν είσαι ακριβώς ανοιχτόμυαλος.
Ε και εσυ που θεωρεις οτι το μεταλ ειναι μονο για 15χρονα, δεν εισαι ο και ο ορισμος του ανοιχτομυαλου...
Σήμερα κλασσική (κυριώς λόγω υποκουλτούρας κι ανάλωσης αλλά υτό είναι ένα άνα άλλο θέμα) δεν ξαναγράφετε.
Η ηλεκτρονική είναι η κλασική του 21ου αιώνα.
Αν δεν μπορείς να την καταλάβεις χαιρετάς κι ουρλιάζεις αλλά....μεταλ.Εξαρταται.
Εαν το θετεις χρονικα, σιγουρα δεν ξαναγραφεται:
κλασικός -ή -ό [klasikós] E1 : 1. που ανήκει ή που αναφέρεται: α. στην περίοδο της ακμής της ελληνορωμαϊκής αρχαιότητας: Kλασική αρχαιότη τα. Oι πόλεις της κλασικής και ελληνιστικής περιόδου. Kλασική αρχαιολογία, που μελετά αυτή την περίοδο. β. στους συγγραφείς, στους καλλιτέχνες και στα έργα αυτής της εποχής: Kλασικά συγγράμματαΕαν το θετεις 'αξιακα', κλασικη μουσικη γραφεται πιθανον ακομα και σημερα:
που ανήκει ή που αναφέρεται σε συγγραφείς ή καλλιτέχνες, καθώς και στα αντίστοιχα λογοτεχνικά ή καλλιτεχνικά δημιουργήματα, των οποίων η αξία υπερβαίνει τα σύνορα του ιστορικού χρόνου και του κοινωνικού χώρου: Kλασικό έργο. Ένα φιλμ κλασικό στο είδος του.Ετυμολογικα βεβαια:
Το επίθετο -κλασικός προέρχεται από τη λατινική λέξη -classicus δηλαδή κάτι εξαιρετικό. Διάφοροι ορισμοί συνδέουν τον όρο με την ελληνική και λατινική αρχαιότητα, ως συμμόρφωση του ύφους ή της σύνθεσης με τα πρότυπα της ελληνικής και λατινικής αρχαιότητας (Oxford English Dictionary). Οι ορισμοί αυτοί μεταφέρθηκαν στην μουσική για να δηλώσουν περισσότερο την διάκριση μεταξύ της 'έντεχνης' μουσικής από την λαϊκή ή παραδοσιακή. Η έννοια της κλασικής μουσικής, παρέπεμπε επομένως σε μία 'ανώτερη' μορφή μουσικής σύνθεσης, με 'σοβαρούς' σκοπούς και πέρα από τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα.http://www.dolmetsch.com/musictheory40.htm
Ασε που χρονικα, ακομα και οι Beatles, Rolling Stones κλτ θεωρουνται πλεον κλασσικοι (στο ειδος τους)
Οταν πιάσεις πνευστό στα χέρια σου τότε θα καταλάβεις την πραγματική αξία της μουσικής.
Μέχρι τότε........καληνύχταΓια πες. Ποια ειναι η πραγματικη αξια?
Παρε και μερικα λινκ να γουσταρεις κιθαριτσα:
http://www.youtube.com/watch?v=LmcjAGJOPR0 (με μια κιθαρα, ακους ολοκληρη ορχηστρα...)
http://www.youtube.com/watch?v=mZkLVinwR4E (τι να σου κλασει το μικροτσιπ...)
http://www.youtube.com/watch?v=VAsbozJORxU (συγχρονη κλασσικη για ανοιχτομυαλα 15χρονα)
http://www.youtube.com/watch?v=9cadbYIzhqQ ( ! )
Youtube VideoTελοσπαντων, εχεις φαει κολλημα τωρα...
Παίζουμε μουσική/σαματά;