Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Formula 1
    45
    185
    440
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Και το Παγγαλαξιακό (ν+γ=γγ ) θα πάρουμε για πάρτη σου Πικουλινάκο μου ( )!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pik last edited by

        καλο να ειναι καποιος αισιοδοξος...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jarnot last edited by

          Ο χρήστης djalma έγραψε:
          Ο Kubica ήταν μεγάλη έκπληξη... Πυροτέχνημα..?? Μακάρι όχι...

          Ε, όχι και έκπληξη ο Kubica... Όταν ο Petrov κινούνταν στα όρια της 10άδας στο Bahrain, ε, αυτό σημαίνει ότι το ψιλο-έχει η Renault. Με τον Πολωνό ειδικά που είναι και οδηγάρα.
          Και σε μια πίστα (Albert Park) που ούτε οι ατέλειες στην αεροδυναμική φαίνονται, ούτε τόσο αυτές στο μοτέρ, δεν ήταν και δύσκολο να κρατήσει τη θέση του.
          Η Renault μάλιστα έχει προγραμματισμένο ένα ιδιαίτερα επιθετικό πρόγραμμα εξέλιξης, που εκτιμώ και εύχομαι να μην την αφήσει πίσω σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            liostemi last edited by

            Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
            Αν ο Μάσα ήταν λίγος, τότε ο Αλόνσο που δεν μπόρεσε να τον περάσει τι ήταν?
            Ένα σωρό προσπεράσματα έγιναν στον αγώνα, αυτός δε μπορούσε?
            Γιατί απλά δεν ήταν τόσο πιο γρήγορος από το Μάσα, για να μη πώ καθόλου, εκτός από το μέσο του αγώνα. Εξάλλου μόνο κανα 2 φορες με το ζόρι βρέθηκε κολητά πίσω του και αυτό από backmarkers. Στον υπόλοιπο αγώνα ήταν πιο πίσω και δεν απειλούσε.

            Ακούς εκει ο Μασα δε κάνει για την φεράρι...όπως έκανε ο Κίμι ε....

            ...αυτό κατάλαβες εσύ...
            γιατί αυτό που κατάλαβα εγ'ω, είναι ότι ο Αλόνσο εσκεμμένα έμεινε πίσω από τον Μάσσα (αφήνοντας μάλιστα και απόσταση... ασφαλείας), γιατί αν τον είχε περάσει, οι επερχόμενοι Χάμιλτον και Ουέμπερ θα τον είχαν πάρει (τον Μάσσα) για... πρωινό!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jarnot last edited by

              Πάντως φάνηκε ότι η κατάργηση των ανεφοδιασμών ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση. Είναι απλούστερο και λογικότερο και πιο συναρπαστικό να βλέπεις να πέφτουν οι χρόνοι όσο περνάει η ώρα. Η παλιότερες λογικές του 'τώρα βγήκε από τα πιτ, είναι βαρύτερος, τον προσπέρασαν, αλλά μετά που θα βαρύνουν και οι άλλοι θα ξαναπεράσει, κλπ', ε, μου φαινόταν λιγάκι off-racing-spirit.

              Δεν ξέρω τι πίνει ο LH, όπως σχολίαζε κάποιος χθες, εδώ στο forum, αλλά αυτό που προσπάθησε να κάνει ο Lewis, πριν 7-8 χρόνια το υμνούσαμε σε άλλο πρόσωπο (βέβαια εκείνος το κατάφερνε κιόλας -μεγάλη διαφορά...). Ο τρόπος που πίεζε + το νεύρο στο στυλ του, άσχετα αν τρώει λάστιχο -τι μ' ενδιαφέρει;- είναι το λιγότερο ...ξεσηκωτικός! Πραγματική απόλαυση να τον παρακολουθείς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pik last edited by

                θα κατεβασω το Gran Prix μονο και μονο γι αυτο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dr-evil last edited by

                  Ο χρήστης liostemi έγραψε:

                  Αν ο Μάσα ήταν λίγος, τότε ο Αλόνσο που δεν μπόρεσε να τον περάσει τι ήταν?
                  Ένα σωρό προσπεράσματα έγιναν στον αγώνα, αυτός δε μπορούσε?
                  Γιατί απλά δεν ήταν τόσο πιο γρήγορος από το Μάσα, για να μη πώ καθόλου, εκτός από το μέσο του αγώνα. Εξάλλου μόνο κανα 2 φορες με το ζόρι βρέθηκε κολητά πίσω του και αυτό από backmarkers. Στον υπόλοιπο αγώνα ήταν πιο πίσω και δεν απειλούσε.

                  Ακούς εκει ο Μασα δε κάνει για την φεράρι...όπως έκανε ο Κίμι ε....

                  ...αυτό κατάλαβες εσύ...
                  γιατί αυτό που κατάλαβα εγ'ω, είναι ότι ο Αλόνσο εσκεμμένα έμεινε πίσω από τον Μάσσα (αφήνοντας μάλιστα και απόσταση... ασφαλείας), γιατί αν τον είχε περάσει, οι επερχόμενοι Χάμιλτον και Ουέμπερ θα τον είχαν πάρει (τον Μάσσα) για... πρωινό!

                  Πες μου στα αλήθεια..το πιστεύεις αυτό που έγραψες τώρα?
                  Έφτασε ο Αλόνσο πίσω απο το Μάσσα και είπε:
                  'Ασε μωρε, ας μην τον περάσω, ας κάτσω να ξύσω στην 4η θέση, γιατί σε καμια 15αριά γύρους θα έρθουν ο Χαμιλτον και Γουεμπερ..ας κάτσω εδω να προστατεύσω το φιλαράκι μου τον Μασσα που τον αγαπάω, γιατι αυτός δε μπορεί...'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο Αλόνσο ρε γμτ χαντακώθηκε από την άσχημη εκκίνηση από το εμφανές σπινιάρισμα.

                    Κατά τη γνώμη μου, το συμβάν στη πρώτη στροφή αν και racing incident, θα μπορούσε ο Button να τον αφήσει καθώς είχε περάσει ήδη κατά το 80% εμπρός του αλλά ο περσινός παγκόσμιος τον πέταξε με τη ρόδα του, χτυπώντας τη πίσω του Αλόνσο.

                    Η Ferrari πάντως θα έπρεπε να είχε μπει μαζί με τον Χάμιλτον για φρέσκα λάστιχα, άσχετα που στο τέλος ήταν λίγο τυχεροί γιατί ο Χάμιλτον είναι λαστιχοφάγος.

                    Μέχρι στιγμής ο Αλόνσο φαίνεται καλύτερος των προσδοκιών μου και φαίνεται να κάνει καλή δουλειά στην ομάδα, μοιράζοντας τα setup του με τον teamate του.

                    Η Ferrari ΠΟΛΥ σωστά κατά τη γνώμη μου δεν είπε στον Μάσσα να κάνει άκρη να περάσει ο Αλόνσο. Αγώνας είναι...αρχή είναι ακόμα, θα ακούγανε τον εξάψαλμο...απλά όπως είναι οι κανονισμοί πλέον, στα μονοθέσια με παρόμοιο pace είναι δύσκολο να γίνει προσπέραση.

                    Πάμε για Μαλαισία!

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      st-devote last edited by

                      .... μερικά σχόλια και από μένα ( χωρίς να έχω ενημερωθεί πλήρως για τα παρελκόμενα του αγώνα )

                      Στα σίγουρα ....

                      • εκεί στην Bridgestone έχουν χάσει το μέτρο. Εάν η μαλακή γόμα βγάζει 50 γύρους , να υπολογίζω ότι η σκληρή θα έβγαζε τις 24 ώρες του LeMan ?

                      • το προσπέρασμα του Lewis ( δεν θυμάμαι σε ποιόν ) στην Waite μπαίνει την ειδική κατηγορία μου με τα πιο @@δατα προσπεράσματα ( το τελευταίο που είχα εντάξει σε αυτήν την κατηγορία ήταν του Ναντο επί του Σούμι στην 130R )

                      • δεν λες ποτέ 'ποιος μαλάκας - δεν το είπε αλλά το εννοούσε - σκέφτηκε αυτήν την στρατηγική ' όταν
                        α. σε ακούει ο μισός πλανήτης
                        β. σε ακούει ο μαλάκας
                        γ. ο μαλάκας θα σχεδιάσει και τι επόμενες στρατηγικές σου
                        δ. δεν ξέρεις κατα πόσο το οδηγημά σου ανάγκασε τον μαλάκα να πάρει αυτην την απόφαση
                        ε. οταν κάποτε - σε μια Κινα - ο μαλάκας σε άφησε έξω , εσύ κατέληξες στην άμμο με τα λινά αγκαλιά
                        στ. .... να μην συνεχίσω

                      Μάλλον ...

                      • ο Ναντο έκανε πολύ καλό αγώνα , όχι τόσο εντυπωσιακό όσο ο Λούης, αλλά πολύ καλό. Στα (+) του και το ότι κράτησε πίσω την βολίδα.

                      • 2χ25=50 ... άρα ο Vettel ειναι 38 βαθμούς πίσω από αυτό που θα έπρεπε να έχει. Και όταν δεν παίρνεις βαθμούς όταν είσαι στα καλύτερα σου , τότε θα έεις θέμα όταν ο ανταγωνισμός θα ανέβει και θα αρχίσουν διάφοροι να κόβουν βαθμούς.

                      • Στον ασύρματο της Φερραρι έλεγαν στον Μάσσα πώς να παίρνει τις 2 τελευταίες στροφές για να μην τον προσπερνούν στην ευθεία S/F ?

                      Υπό μελέτη ...

                      • Πόσο σοβαρός ήταν ο τραυματισμός του μονοθεσίου του Σούμι ή να αρχίσω να το παίρνω απόφαση ?

                      • στο πιτ του Μασσα πέρασε κονβόι πριν σηκώσει ο φλυφυτζούρης το κονταρι του ( όπως έδειξε και το BBC στο pre-race !!!! )

                      • ή πόδια ή μπάλα ? ... αυτά αφήνετε να εννοηθεί για τον RK ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Επιτέλους φόρμουλα 1 για το 2010 κανονικά...

                        1)Τι έγινε κέρδισε ο κολεγιόπαις; Το κουλάδι; Ο φλώρος; Ο τικιτάγκας; Ο άχρηστος;
                        :kwlotoumpa: :kwlotoumpa:
                        2)Πολύ κωλοτούμπα και στο θέμα του Vettel που κάποιοι πέρσυ είδαν ότι 'δεν το είχε'. Ένα ματόχαντρο να βάλει για την ατυχία, νομίζω ότι είναι αρκετό για να πάρει το πρωτάθλημα και ας είναι ακόμα στο μηδέν.
                        3)Η Ferrari δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορη αλλά παρόλα αυτά τσίμπησε πολύ βαθμό. Δεν έχω διαβάσει δηλώσεις (πριν λίγο είδα τον αγώνα) αλλά φοβάμαι ότι ο Alonso θα αρχίζει σιγά σιγά τις Prostυχιές.
                        4)Ο βετεράνος κυνηγός βουβάλων κατάφερε στο τέλος να σκοτώσει το κοτοπουλάκι. Με άλλα λόγια ο MS με Mercedes κατάφερε στο τέλος να περάσει τον Alge πως τον λένε με Torro Rosso. Αν ήταν ο Raikkonen στη θέση του θα ακούγονται ακόμα οι ίαινες να κατασπαράζουν τις σάρκες του... Ναι του λείπουν αγώνες, ναι είναι μεγάλος αλλά οι δυσκολίες στις χτεσινές του μονομαχίες κάτι λένε... Poor old Michael? Θα δείξει. Όπως και να χει αυτοί που περίμεναν ένα Σούμη απ' τα παλιά ας το ξεχάσουν. Μακάρι να κερδίσει αγώνα.
                        5)Ο Λούης πολύ σίφουνας αλλά στο τέλος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zorz last edited by

                          Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                          • Στον ασύρματο της Φερραρι έλεγαν στον Μάσσα πώς να παίρνει τις 2 τελευταίες στροφές για να μην τον προσπερνούν στην ευθεία S/F ?

                          • στο πιτ του Μασσα πέρασε κονβόι πριν σηκώσει ο φλυφυτζούρης το κονταρι του ( όπως έδειξε και το BBC στο pre-race !!!! )

                          1. Ω ναι! Και έφαγε διακριτικό κράξιμο από το BBC.

                          2. Στο στο pre-race; Έτσι είναι οι κανονισμοί φέτος, πλέον ο οδηγός είναι ελεύθερος να φύγει μόνο αν δεν έρχεται κανείς σε συγκεκριμένη απόσταση (διαφορετική σε κάθε αγώνα, ανάλογα με το μήκος του Box)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-tifosi last edited by

                            Με δεδομένο ότι πλέον οι γόμες ίσως αντέχουν, γιατί να υπάρχει υποχρεωτικό στοπ; Αν θες και νομίζεις ότι μπορείς, βγάλε όλο τον αγώνα με ένα σετ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ripper last edited by

                              Μερικες επισημάνσεις:

                              -Επειδη το γράψανε πολλοί, πόσο σίγουροι είστε ότι ο Alonso θα κρατούσε μέχρι το τέλος τον Hamilton πίσω του, αν ο Webber δεν γύριζε ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Takuma Sato;

                              -Επειδή πολύ ξεγιελιούνται από το θέαμα στον αγώνα αυτό, θυμάστε τι λέγαμε στο Μπαχρέιν; Κάποιος είχε γράψει (νομίζω ο greo) ότι δεν υπήρχε θέαμα επειδή κανείς δεν τόλμησε να μπει για καινουρια ελαστικά ώστε να κυνηγήσει τους υπόλοιπους. Ε, στην Αυστραλία είδαμε πόσο μπορεί να δουλέψει αυτή η στρατηγική.
                              Καθόλου.
                              Οι Ferrari μείνανε έξω με κατεστραμένα ελαστικά, έχαναν 1,5 sec στον γύρο και βγήκαν απόλυτα κερδισμένες, γιατί πολυ απλά το προσπέρασμα είναι πολύ δύσκολο.
                              Ο μόνος λόγος που είδαμε θέαμα στην Αυστραλία, είναι ότι οι μεγάλοι μείνανε πίσω από την εκκίνηση και άρχισαν να κατασπαράζουν τα σαλιγκάρια.
                              Σε αγώνες όπου δοκιμαστικά και εκκίνηση εξελίσονται ομαλά, ετοιμαστείτε για μεγάλους ύπνους.
                              Είχαμε μια ελπίδα αλλαγής θέσης με στρατηγικες και pit stops και παρακολουθούσαμε τον ρυθμό των μονοθεσίων. Τώρα το μόνο που θα έχουμε είναι την βεβαιότητα ότι αν συντονιστούμε μία ώρα μετά τον πρώτο γύρο θα έχουμε την ίδια κατάταξη (με ελάχιστες διαφοροποιήσεις).

                              -Για το ότι ο αγώνας του Hamilton ήταν εντυπωσιακός αλλά όχι πετυχημένος, μην ξεχνάτε τον παράγοντα Webber. Όχι μόνο για όταν τον στούκαρε αλλά και για μια φάση που έχουμε όλοι ξεχάσει.
                              Όταν ο Webber πέρασε τον Massa και ο Hamilton και τους δύο, ο Αυστραλός αντί να μείνει πίσω και να αποδεχτεί το προσπέρασμα, έφυγε με τα όλα για το γρασίδι επιτρέποντας τον Massa να ξανπεράσει. Γεγονός που κόστισε πολύ χρόνο στον Lewis.
                              Με λίγα λόγια, χωρίς τους λεονταρισμούς του Webber, ακόμα και με τη λάθος στρατηγική μπορούσε άνετα να βρεθεί μπροστά από τις Ferrari και φυσικά στο pontium.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                ε. οταν κάποτε - σε μια Κινα - ο μ@λ@κ@ς σε άφησε έξω , εσύ κατέληξες στην άμμο με τα λινά αγκαλιά

                                Μην το πιάνεις αυτό το θέμα, γιατί θα γράψω κανένα σεντόνι πάλι.
                                Τη στρατηγική εκείνη ούτε λοβοτομημένος δεν μπορούσε να την κάνει χειρότερη.

                                Τι έγινε κέρδισε ο κολεγιόπαις; Το κουλάδι; Ο φλώρος; Ο τικιτάγκας; Ο άχρηστος;
                                :kwlotoumpa: :kwlotoumpa:

                                Ο Button παρότι σε ρυθμό ήταν η γνωστή μετριότητα που είναι όλα αυτά τα χρόνια, πήρε μια αρχιδάτη, ρισκαδόρικη και απόλυτα ψύχραιμη και σωστή απόφαση (πιστεύουμε εννοείται ότι ήταν δική του όπως δήλωσε) να βάλει στεγνά παρότι μόλις πριν είχε πιει τσαγάκι από τον teamate του.
                                ΜΑΓΚΙΑ του και ΜΠΡΑΒΟ του και άξιος νικητής.
                                Είναι σαφώς πιο έμπειρος από τον Lewis και ικανότερος σε στρατηγικές και αποφάσεις, αλλά σε ρυθμό, ταχύτητα ή και ταλέντο αν θες είναι η μέρα με την νύχτα. Και ο Hamilton παρότι μελαμψός σίγουρα δεν είναι η νύχτα.

                                Με δεδομένο ότι πλέον οι γόμες ίσως αντέχουν, γιατί να υπάρχει υποχρεωτικό στοπ; Αν θες και νομίζεις ότι μπορείς, βγάλε όλο τον αγώνα με ένα σετ

                                Εσύ γουστάρεις να βλέπεις ατέλειωτα τρενάκια για όλο τον αγώνα δεν εξηγείται αλλιώς.
                                Αυτά που προτείνεις είναι για μονοθέσια(-κανονισμους) ικανά για προσπέρασμα.
                                Με τα τωρινά μονοθεσια(-κανονισμους) είναι συμβουλές για αυτοκτονία μέσω θανάσιμης πλήξης.

                                Κατά τη γνώμη μου, το συμβάν στη πρώτη στροφή αν και racing incident, θα μπορούσε ο Button να τον αφήσει καθώς είχε περάσει ήδη κατά το 80% εμπρός του αλλά ο περσινός παγκόσμιος τον πέταξε με τη ρόδα του, χτυπώντας τη πίσω του Αλόνσο.

                                Θα μπορούσε να πιει εξαφανιζόλ για παράδειγμα.
                                Φρενάρουν και οι δύο για την πρώτη στροφή, ο Button δεν έχει πουθενα να πάει εκτός από το γρασίδι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vassilisal last edited by

                                  Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                  .... μερικά σχόλια και από μένα ( χωρίς να έχω ενημερωθεί πλήρως για τα παρελκόμενα του αγώνα )

                                  Στα σίγουρα ....

                                  • εκεί στην Bridgestone έχουν χάσει το μέτρο. Εάν η μαλακή γόμα βγάζει 50 γύρους , να υπολογίζω ότι η σκληρή θα έβγαζε τις 24 ώρες του LeMan ?

                                  • το προσπέρασμα του Lewis ( δεν θυμάμαι σε ποιόν ) στην Waite μπαίνει την ειδική κατηγορία μου με τα πιο @@δατα προσπεράσματα ( το τελευταίο που είχα εντάξει σε αυτήν την κατηγορία ήταν του Ναντο επί του Σούμι στην 130R )

                                  • δεν λες ποτέ 'ποιος μ@λ@κ@ς - δεν το είπε αλλά το εννοούσε - σκέφτηκε αυτήν την στρατηγική ' όταν
                                    α. σε ακούει ο μισός πλανήτης
                                    β. σε ακούει ο μ@λ@κ@ς
                                    γ. ο μ@λ@κ@ς θα σχεδιάσει και τι επόμενες στρατηγικές σου
                                    δ. δεν ξέρεις κατα πόσο το οδηγημά σου ανάγκασε τον μαλάκα να πάρει αυτην την απόφαση
                                    ε. οταν κάποτε - σε μια Κινα - ο μ@λ@κ@ς σε άφησε έξω , εσύ κατέληξες στην άμμο με τα λινά αγκαλιά
                                    στ. .... να μην συνεχίσω

                                  Μάλλον ...

                                  • ο Ναντο έκανε πολύ καλό αγώνα , όχι τόσο εντυπωσιακό όσο ο Λούης, αλλά πολύ καλό. Στα (+) του και το ότι κράτησε πίσω την βολίδα.

                                  • 2χ25=50 ... άρα ο Vettel ειναι 38 βαθμούς πίσω από αυτό που θα έπρεπε να έχει. Και όταν δεν παίρνεις βαθμούς όταν είσαι στα καλύτερα σου , τότε θα έεις θέμα όταν ο ανταγωνισμός θα ανέβει και θα αρχίσουν διάφοροι να κόβουν βαθμούς.

                                  • Στον ασύρματο της Φερραρι έλεγαν στον Μάσσα πώς να παίρνει τις 2 τελευταίες στροφές για να μην τον προσπερνούν στην ευθεία S/F ?

                                  Υπό μελέτη ...

                                  • Πόσο σοβαρός ήταν ο τραυματισμός του μονοθεσίου του Σούμι ή να αρχίσω να το παίρνω απόφαση ?

                                  • στο πιτ του Μασσα πέρασε κονβόι πριν σηκώσει ο φλυφυτζούρης το κονταρι του ( όπως έδειξε και το BBC στο pre-race !!!! )

                                  • ή πόδια ή μπάλα ? ... αυτά αφήνετε να εννοηθεί για τον RK ?

                                  Ωραιο το post σου. Να πω μονο, μην παρεις τπτ αποφαση για τον MS. Στους τελευταιους γυρους προσπερασε 2 μονοθεσια στο στεγνο! Απλα η Merc δεν ειναι τοσο γρηγορη οσο η Ferrari.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vassilisal last edited by

                                    ripper, ο Hamilton δεν θα μπορουσε να περασει γιατι τα ελαστικα του αρχισαν να χανουν αποδοση πισω απο τον Alonso και αυτος δεν εχανε χρονο προσπαθωντας να τον κλεισει και βγαινοντας απο την γραμμη του. Βεβαια ποτε δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για τπτ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                      Κατά τη γνώμη μου, το συμβάν στη πρώτη στροφή αν και racing incident, θα μπορούσε ο Button να τον αφήσει καθώς είχε περάσει ήδη κατά το 80% εμπρός του αλλά ο περσινός παγκόσμιος τον πέταξε με τη ρόδα του, χτυπώντας τη πίσω του Αλόνσο.

                                      Θα μπορούσε να πιει εξαφανιζόλ για παράδειγμα.
                                      Φρενάρουν και οι δύο για την πρώτη στροφή, ο Button δεν έχει πουθενα να πάει εκτός από το γρασίδι.

                                      Άρα προτίμησε να πετάξει τον Αλόνσο για να μείνει αυτός? Τι εννοείς δεν είχε πουθενά να πάει? Είχε και παραείχε...αν ήταν τόσο γρήγορος ας τον 'κατάπινε' στην επόμενη στροφή.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        p_george last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                        Κατά τη γνώμη μου, το συμβάν στη πρώτη στροφή αν και racing incident, θα μπορούσε ο Button να τον αφήσει καθώς είχε περάσει ήδη κατά το 80% εμπρός του αλλά ο περσινός παγκόσμιος τον πέταξε με τη ρόδα του, χτυπώντας τη πίσω του Αλόνσο.

                                        Θα μπορούσε να πιει εξαφανιζόλ για παράδειγμα.
                                        Φρενάρουν και οι δύο για την πρώτη στροφή, ο Button δεν έχει πουθενα να πάει εκτός από το γρασίδι.

                                        Άρα προτίμησε να πετάξει τον Αλόνσο για να μείνει αυτός? Τι εννοείς δεν είχε πουθενά να πάει? Είχε και παραείχε...αν ήταν τόσο γρήγορος ας τον 'κατάπινε' στην επόμενη στροφή.

                                        Η πρωτη στροφη ηταν λαθος του Αλονσο, το ρισκαρε οπως και αλλες φορες, και το πληρωσε, τετοιες βουτιες στην στροφη φοβιζουν μονο στο τελος του πρωταθληματος οσους πανε για σιγουρους βαθμους και δεν θελουν να ρισκαρουν εγκαταλειψη, αλοιμονο αν ο Μπατον και καθε οδηγος φρεναρουν για να περασει ο καθε 'γρηγορος'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Στην πρώτη στροφή είναι λίγο ενδιάμεση κατάσταση επειδή από τη μια ο Button είχε την εσωτερική αλλά από την άλλη ήταν ένα αμάξι πίσω από τον Alonso και του την σφύριξε από πίσω. Αν ήταν δίπλα δίπλα τότε σίγουρα θα έφταιγε ο Alonso αλλά αυτό θα φαινόταν και από το σημείο που θα χτύπαγαν. Το 0% χωρίς σκέψη και χωρίς replay το θεωρώ άκρως τραβηγμένο σχόλιο.
                                          Σχετικά με το αν ο Λούης θα πέρναγε τελικά αυτό εννοείται πως δεν γίνεται να το γνωρίζουμε γιατί μπορεί να έπεφτε κανά αστροπελέκι και να έπιανε φωτιά η Ferrari ή το αντίθετο οπότε ουδείς γνωρίζει. Υπό κανονικές συνθήκες πάντως θυμίζω ότι μόλις ο Λούης έφτασε τη Ferrari έπεσε σύρμα από το team radio ότι τα λάστιχα τα είχαν παίξει. Άρα κανείς δεν μπορεί να πει κάτι με σιγουριά αν και χωρίς λάστιχα μόνο λάθος του Alonso θα άλλαζε κάτι.
                                          Προσωπικά, από το θέαμα έμεινα ικανοποιημένος και πιστεύω ότι σταδιακά θα δούμε ακόμα περισσότερο νταλαβέρι με τα ελαστικά. Από την άλλη αν έβαζαν μια super stick μαλακή γόμα και μια σκληρή (που με μετρημένη οδήγηση να βγάζει όλο τον αγώνα) θα ήταν ακόμα καλύτερα.
                                          Γενικά πιστεύω ότι θα χουμε ωραίο πρωτάθλημα φέτος χωρίς τις περσυνές μαϊμουδιές με τα νίτρα, τους διαχύτες, τους νιπτήρες και τις μαλακίες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vassilisal last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Στην πρώτη στροφή είναι λίγο ενδιάμεση κατάσταση επειδή από τη μια ο Button είχε την εσωτερική αλλά από την άλλη ήταν ένα αμάξι πίσω από τον Alonso και του την σφύριξε από πίσω. Αν ήταν δίπλα δίπλα τότε σίγουρα θα έφταιγε ο Alonso αλλά αυτό θα φαινόταν και από το σημείο που θα χτύπαγαν.

                                            Ακριβως!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr