Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 102
    • 103
    • 41 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    10379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      υπαρχει καποιος που μπορει να μου απαριθμησει τι εργα εχει κανει αυτη η τραγικη Αιγαιον ΑΕ τοσο καιρο? ρωταω σοβαρα αν εχει κανει κατι και μου διαφευγει της προσοχης...

      2 και 30 ναναι οι ωρες τους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aris07 last edited by

        Στο αυτόφωρο υπάλληλος γιατί εμπόδισε την διέλευση
        http://www.madata.gr/epikairotita/social/56587.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Μάλιστα. Παρακώλυση συγκοινωνιών. Αν βέβαια τον είχε αφήσει να περάσει και τον είχε απολύσει η εταιρεία τον υπάλληλο ο Δημοσιογράφος θα του έδινε δουλειά του υπαλλήλου???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nrg_polini last edited by

            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
            υπαρχει καποιος που μπορει να μου απαριθμησει τι εργα εχει κανει αυτη η τραγικη Αιγαιον ΑΕ τοσο καιρο? ρωταω σοβαρα αν εχει κανει κατι και μου διαφευγει της προσοχης...

            2 και 30 ναναι οι ωρες τους

            Στρωσανε ενα κομματι περιπου 10-15 χιλιομετρων αναμεσα σε Κορινο και Μακρυγυαλο, εκαναν τον πλαταμωνα και τα τεμπη λιγο πιο ανθρωπινα. Αυτα πανω κατω.

            Εγω θελω να μου απαριθμησει καποιος τι εχει κανει εδω και 20 χρονια η ΤΕΟ ΑΕ απο τη Θεσσαλονικη μεχρι τα Τεμπη.

            Απολυτως τιποτα!

            ΥΓ. Οποιος δε παρακαμπτει τα διοδια της Λεπτοκαρυας ειναι αξιος της μοιρας του, ειναι πραγματικα ευκολη παρακαμψη και δεν χανεις καθολου χρονο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
              υπαρχει καποιος που μπορει να μου απαριθμησει τι εργα εχει κανει αυτη η τραγικη Αιγαιον ΑΕ τοσο καιρο? ρωταω σοβαρα αν εχει κανει κατι και μου διαφευγει της προσοχης...

              2 και 30 ναναι οι ωρες τους

              http://www.aegeanmotorway.gr/pdf/press_presentation.pdf
              Εδώ θα βρείτε τι πρέπει να κάνει.
              Σίγουρα πάντως θα ...σπείρει τον δρόμο με διόδια και στις δύο κατευθύνσεις, αλλά και θα κατασκευάσει την μεγαλύτερη σήραγγα της χώρας στα Τέμπη, μαζί με κάποιες μικρότερες...

              Συμμετέχουν οι Γερμανοί της Hochtief (έφτιαξαν το Ελ. Βενιζέλος), η Vinci (της Γέφυρας Ρίο-Αντίρριο) και τρεις από τους μεγαλύτερους ελληνικούς ομίλους (ΑΚΤΩΡ, ΑΕΓΕΚ, JP Αβαξ) (οι δύο πρώτοι είναι και οι μεγαλύτεροι...).

              Τι έχει κάνει προς το παρόν: θα έλεγα λίγα πράγματα... Έχει αναλάβει βέβαια τα Τέμπη, που είναι και το δυσκολότερο κομμάτι του ΠΑΘΕ...

              Γενικώς, από τον ΠΑΘΕ, όλοι προς το παρόν εισπράττουν, ενώ ελάχιστα εμφανή έχουν γίνει στους οδηγούς. Δεν σημαίνει πως κάθονται όλοι, αλλά....αυτά παθαίνουμε όταν...προπληρώνουμε τα έργα...

              Στην Πελοπόννησο πάνε πιο γρήγορα πάντως... Δυστυχώς, η Ιόνια και ο Ε65 ψιλοσέρνονται, αλλά τουλάχιστον δεν έχουν σταματήσει. Όλα αυτά τα έργα, είναι ιδιωτών, και θα τελειώσουν, αφού συνήθως κολλάνε στις απαλλοτριώσεις... Φυσικά, ακόμη και όταν κολλάνε, εσεις/εμείς θα συνεχίζουμε να πληρώνουμε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                να ενημερώσω ότι και στην καταλονία ο κόσμος έχει ξεσηκωθεί με τα εξωφρενικά διόδια, χάζευα τις εφημερίδες σήμερα, και μαθαίνω ότι οι κάτοικοι σηκώνουν τις μπάρες
                500 χιλιάδες ευρώ απώλειες σε δυο μέρες.

                να ναι καλά οι άνθρωποι, το διαπίστωσα ιδίοις όμμασι λίγο μετά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thaliarque last edited by

                  Ξέρει κανείς κάποιο ενημερωμένο σάιτ για παρακάμψεις διοδίων;

                  Σήμερα (Σάββατο) ταξίδεψα από Ξάνθη για Αθήνα και έκανα τις συνήθεις (και πολύ ευχάριστες, ιδίως της
                  Πελασγίας) παρακάμψεις. Πλησιάζοντας την Τραγάνα παρατήρησα πως μπορεί κανείς να παρακάμψει τα
                  διόδια πολύ εύκολα αλλά όχι τόσο όσο παλιότερα καθώς έχουν μπει διόδια βγαίνοντας στην έξοδο για
                  Τραγάνα, οπότε πρέπει να βγει στην έξοδο της Αταλάντης, ενώ και η είσοδος ξανά στη ΕΟ γίνεται 1-2 χλμ πιο
                  μετά πλέον. Σχετικά εύκολη είναι και η παράκαμψη των διοδίων της Θήβας όπου βγαίνεις εκτός ΕΟ στο 90
                  και ακολουθείς την επαρχιακή οδό που φεύγει από Θήβα προς Σχηματάρι. Αντίθετα τα διόδια Αφιδνών
                  παρακάμπτονται πολύ δύσκολα εκτός αν βγεις εκτός ΕΟ πολύ νωρίτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    224-v last edited by

                    Η ΑΕΓΕΚ νομιζω ειναι μονο κατ' ονομα... αλλος την εχει παρει (βλεπε Ιονιος ΑΤΕ)και χρωσταει τα κερατα της.... παντου και σε ολους ... εχει και το μετρο Θεσσαλονικης!!!! Θεωρητικα παντα.... Η δε J & P Αβαξ εχει αγορασει την ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ.... πλεον εδω και δυο χρονια...... Δειτε παντως εκει που λεει οτι απο τα εσοδα το 50% παει στο κρατος!!!! ετσι για να καταλαβουμε και γιατι προπληρωνουμε!!!! ολα μεσα στη συμβαση ειναιι γραμμενα αλλα ο καθενας τα ερμηνευει κατα το δοκουν.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kristosfm last edited by

                      Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                      Ξέρει κανείς κάποιο ενημερωμένο σάιτ για παρακάμψεις διοδίων;

                      ήξερα το Bloka.com μπαινω ομως τωρα και δεν βρίσκω πουθενα φορουμ ή πληροφορίες. τι να απέγιναν ολα αυτά. γιατι τα σημεία των παρακάμψεων τα είχε με φωτογραφίες και με θέσεις gps.

                      ομως επεσα σε αυτό εδωτο απόσμασμα ενος αρθρου

                      'Λίαν συντόμως, οι οδηγοί που κινούνται στην Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου θα πληρώνουν και στους 2 σταθμούς διοδίων (Ελευσίνας, Ισθμού), και στα 2 ρεύματα.. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η τιμή πιθανόν σε έναν από τους δύο σταθμούς διοδίων (δε ξέρουμε ακόμα ποιον) θα μειωθεί στο μισό. Έτσι, τα τέλη διοδίων για να κινηθεί ένα ΙΧ στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου, θα διαμορφωθούν σε 4.20 Ευρώ ανά κατεύθυνση (από 2.80 Ευρώ που είναι τώρα).. Αναμένουμε ημερομηνία έναρξης. Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες θα δημιουργηθεί και θα λειτουργεί σταθμός διοδίων και στην είσοδο / έξοδο για Μέγαρα (που τώρα δεν υπάρχει).. Η χαρά των ιδιωτών (και των κερδών τους που θα πολλαπλασιαστούν..).'

                      ε αυτό λέγεται κλεψιά. να πληρώνεις στα διόδια του ισθμού και να βγαίνεις στα επόμενα 2 χλμ για κορινθο ή λουτράκι. μια κατάσταση που επικρατούσε στην χαλκίδα επι χρόνια τώρα την παίρνουν απο εκει και την φέρνουν στην άλλη μεριά.
                      αν και ειμαι απο κορινθο και την κάνω συχνα αυτή την διαδρομή ελάχιστες εως και μηδενικες φορες πηγαίνω απο τα διοδια. μ αρεσει να απολαμβάνω την απίστευτη διαδρομή που προκύπτει ειδικά στο κομμάτι της κακιας σκάλας και λιγο πιο πριν στον λουτροπυργο. παιρνω καφεδάκι και μια τυροπιτα με τα λεφτα των διοδιων και κανω το μινι ταξιδάκι μου καθε φορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexel last edited by

                        Ξέρει κανείς πόσοι σταθμοί διοδίων λειτουργούν κανονικά από Θεσσαλονίκη για Ηγουμενίτσα στην Εγνατία Οδό (+κόστος); Πέρα από τα Μάλγαρα δηλαδή...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης Alexel έγραψε:
                          Ξέρει κανείς πόσοι σταθμοί διοδίων λειτουργούν κανονικά από Θεσσαλονίκη για Ηγουμενίτσα στην Εγνατία Οδό (+κόστος); Πέρα από τα Μάλγαρα δηλαδή...

                          Κανένα άλλο. Δεν ξεκίνησαν ακόμα ...
                          Από το καλοκαίρι λένε τα τελευταία νέα στο νετ!
                          http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_9264.html

                          Κάπου άκουσα ότι πιο μπροστά θα ξεκινήσουν κάποια διόδια απο Θεσ/νίκη προς Καβαλα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ikarus260 last edited by

                            Συμφωνώ ότι έχει παραγίνει το κακό. Αν πάνε εκεί που λένε τα διόδια, θεωρείται καθαρή κλεψιά. Ήδη είναι πολύ ακριβά, αν τα πάνε και τόσο, τι να πω... κάτι πρέπει να γίνει πάντως, τα χαράτσια έρχονται το ένα πίσω απ' το άλλο. Όσο για τα bloka,το φόρουμ θα το βρείτε εδώ: http://www.bloka.com/phpBB3/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ikarus260 last edited by

                              Αν και το φόρουμ πλέον είναι εκτός λειτουργίας, αλλά κάποια πραγματάκια ισχύουν ακόμα. Όλο και κάτι θα βρείτε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsasport last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                Ξέρει κανείς πόσοι σταθμοί διοδίων λειτουργούν κανονικά από Θεσσαλονίκη για Ηγουμενίτσα στην Εγνατία Οδό (+κόστος); Πέρα από τα Μάλγαρα δηλαδή...

                                Κανένα άλλο. Δεν ξεκίνησαν ακόμα ...
                                Από το καλοκαίρι λένε τα τελευταία νέα στο νετ!
                                http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_9264.html

                                Κάπου άκουσα ότι πιο μπροστά θα ξεκινήσουν κάποια διόδια απο Θεσ/νίκη προς Καβαλα!

                                Που να τους κοψει ο θεος χρονια και να μας δινει μερες που θελουν και διοδια για αυτους τους δρομους προκαταβολικα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Η επιλογή είναι ανάμεσα στα διόδια και σε αυτό.

                                  Προτιμώ τα διόδια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    το νοεμβρη του 09' πηγα αυθημερον θεσσαλονικη απο αθηνα και πληρωσα χοντρικα 40ευρω διοδια και 80ευρω βενζινη=120ευρω
                                    εχω την εντυπωση οτι με το αεροπλανο θα ηθελα λιγοτερα αντε τα ιδια στη χειροτερη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      ξεχασα να αναφερω οτι το βραδι στην επιστροφη το 80% της διαδρομης ηταν στα μαυρα σκοταδια με οτι αυτο συνεπαγεται απο κουραση στα ματια και και και

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                        Η επιλογή είναι ανάμεσα στα διόδια και σε αυτό.

                                        Προτιμώ τα διόδια.

                                        Υπάρχει πάντα και κάποιο...όριο. Όταν φτάσει να γίνει απαγορευτικό ένα χιονοδρομικό λόγω κόστους διοδίων και βενζίνης, ίσως το ξανασκεφτείς...
                                        Τα διόδια θα συνεχίσουν ν' αυξάνουν και στο τέλος, η μετακίνηση θα είναι ασφαλής μεν, αλλά πανάκριβη ιστορία...

                                        Στην Ελλάδα όλοι οι δρόμοι στο τέλος θα είναι ιδιωτικοί, ενώ ακόμη και όταν τελειώσουν οι συμβάσεις, πάλι η διαχείριση θα γίνεται από ιδιώτες (αυτοί εισπράττουν πολύ καλύτερα από το ίδιο το κράτος, γι' αυτό και τους προτιμάει! ).
                                        Ετοιμαστείτε για μια Ελλάδα με εξαιρετικούς δρόμους σχεδόν παντού, αλλά και με διόδια επίσης παντού. Επίσης, με την πρόφαση της 'δίκαιης' πληρωμής, θα ξεφυτρώνουν διαρκώς περισσότεροι σταθμοί διοδίων, σε όλες τις εθνικές οδούς.

                                        Βέβαια, ό,τι και να λέμε για το κόστος, το να κάνεις το Γιάννενα Θεσσαλονίκη 2:30 ώρες με την άνεσή σου, είναι ανεκτίμητο! 10 χρόνια πριν, ήθελες κοντά 6++ ώρες, διάσχιζες Κατάρα κλπ κλπ...
                                        Τα ίδια και με την Ιόνια Οδό, όταν φτιαχτεί, θα μεταμορφώσει την Δυτ. Ελλάδα. Απλώς ...θα μας στοιχίσει κάμποσο, δυστυχώς!

                                        224.v
                                        H ΑΕΓΕΚ έχει εξαγοραστεί πλήρως από την Ιόνιο, εδώ και 2 χρόνια αν θυμάμαι σωστά. Χρωστάει στις τράπεζες ποσά που ειλικρινά δεν ξέρω πώς θα τα ξεπληρώσει (αν θυμάμαι καλά, άνω των 300 εκ. €.. ). Προφανώς το ποσοστό πέρασε στην Ιόνιο. Το ίδιο έχει γίνει και με την Αθηνά (η οποία εξαγοράστηκε μόνον για τις συμμετοχές τις μάλλον, αφού αμέσως μετά άρχισαν και οι απολύσεις... ).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-lappas last edited by

                                          Συμφωνούμε απόλυτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                            224.v
                                            H ΑΕΓΕΚ έχει εξαγοραστεί πλήρως από την Ιόνιο, εδώ και 2 χρόνια αν θυμάμαι σωστά. Χρωστάει στις τράπεζες ποσά που ειλικρινά δεν ξέρω πώς θα τα ξεπληρώσει (αν θυμάμαι καλά, άνω των 300 εκ. €.. ). Προφανώς το ποσοστό πέρασε στην Ιόνιο. Το ίδιο έχει γίνει και με την Αθηνά (η οποία εξαγοράστηκε μόνον για τις συμμετοχές τις μάλλον, αφού αμέσως μετά άρχισαν και οι απολύσεις... ).

                                            H ΑΕΓΕΚ στην πραγματικότητα ελέγχεται από τους πιστωτές της. Ο λόγος που δεν έχει κλείσει ακόμα είναι το ανεκτέλεστο της εταιρείας. Καθώς βρίσκεται σε ένα ιδιότυπο καθεστώς αναγκαστικής ουσιαστικά διαχείρισης (έστω και αν επισήμως αυτό δεν συμβαίνει) με το πέρας των Έργων που έχει αναλάβει (τα οποία θα στοίχιζαν στους πιστωτές μέσω της κατάπτωσης των εγγυητικών πολύ περισσότερο από τις απώλειες που θα γράψει η εταιρεία έτσι και αλλιώς στα Έργα αυτά) απλά θα τεμαχιστεί και τα περιουσιακά της στοιχεία θα εκποιηθούν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 41 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr