-
Πιστευω πως το Punto επειδη εχει 136 αλογα στον στροφαλο και οχι 130 ενω το Corsa 125 στον στροφαλο εχει ποιος καλες επιδοσεις κατι που διχνουν και οι μετρησεις διαφορων περιοδικων.Επισης και τα δυο αυτοκινητα ειναι απολυτα ασφαλη σε οδικη συμπεριφορα και συμπεριφερονται σχεδον το ιδιο καλα αλλα και παλι θα διαλεγα το Punto ως λιγο ποιο σπορ γιατι δεν εχει συστημα ελεγχου της προσφησης κατι που το Corsa εχει και μαλιστα δεν απενεργοποιηται επισης το Punto ειναι ελαχιστα ποιο φτηνο και πολυ αναβαθμησμενο ποιοτικα σε σχεση με το προηγουμενο.
-
Πιστευω πως το Punto επειδη εχει 136 αλογα στον στροφαλο και οχι 130 ενω το Corsa 125 στον στροφαλο εχει ποιος καλες επιδοσεις κατι που διχνουν και οι μετρησεις διαφορων περιοδικων.Επισης και τα δυο αυτοκινητα ειναι απολυτα ασφαλη σε οδικη συμπεριφορα και συμπεριφερονται σχεδον το ιδιο καλα αλλα και παλι θα διαλεγα το Punto ως λιγο ποιο σπορ γιατι δεν εχει συστημα ελεγχου της προσφησης κατι που το Corsa εχει και μαλιστα δεν απενεργοποιηται επισης το Punto ειναι ελαχιστα ποιο φτηνο και πολυ αναβαθμησμενο ποιοτικα σε σχεση με το προηγουμενο.
-
Πιστευω πως το Punto επειδη εχει 136 αλογα στον στροφαλο και οχι 130 ενω το Corsa 125 στον στροφαλο εχει ποιος καλες επιδοσεις κατι που διχνουν και οι μετρησεις διαφορων περιοδικων.Επισης και τα δυο αυτοκινητα ειναι απολυτα ασφαλη σε οδικη συμπεριφορα και συμπεριφερονται σχεδον το ιδιο καλα αλλα και παλι θα διαλεγα το Punto ως λιγο ποιο σπορ γιατι δεν εχει συστημα ελεγχου της προσφησης κατι που το Corsa εχει και μαλιστα δεν απενεργοποιηται επισης το Punto ειναι ελαχιστα ποιο φτηνο και πολυ αναβαθμησμενο ποιοτικα σε σχεση με το προηγουμενο.
-
Ο χρήστης H.Toivonen έγραψε:
Πιστευω πως το Punto επειδη εχει 136 αλογα στον στροφαλο και οχι 130 ενω το Corsa 125 στον στροφαλο εχει ποιος καλες επιδοσεις κατι που διχνουν και οι μετρησεις διαφορων περιοδικων.Επισης και τα δυο αυτοκινητα ειναι απολυτα ασφαλη σε οδικη συμπεριφορα και συμπεριφερονται σχεδον το ιδιο καλα αλλα και παλι θα διαλεγα το Punto ως λιγο ποιο σπορ γιατι δεν εχει συστημα ελεγχου της προσφησης κατι που το Corsa εχει και μαλιστα δεν απενεργοποιηται επισης το Punto ειναι ελαχιστα ποιο φτηνο και πολυ αναβαθμησμενο ποιοτικα σε σχεση με το προηγουμενο.Και τα δυο είναι πολύ απόμακρα σε αίσθηση, ενώ το Punto δεν έχει καθόλου αίσθηση στο τιμόνι του. Πάρε καλύτερα το Peugeot 106 Rallye ή GTI να ησυχάσεις. Ή, αν θες να πας σε αρκετά μεγάλη μηχανή, πάρε το 206 GTI.
-
Koitaxe ta exo odigisei kako kratima den exoun se kamoia periptosi.To punto einai esthita poio grigoro ara protimo ayto anamesa sta duo.
-
Βρε δεν είπα ότι δεν έχουν κράτημα. Απλά το Punto δεν δίνει αίσθηση στο τιμόνι, λόγω ηλεκτρικής υποβοήθησης.
-
Εμπαση περιπτοση ξερω οτι το Punto ειναι γρηγοροτερο απο το Corsa και αυτο δεν το αμφισβητει κανεις.Τα πραγματα δεν ειναι και τοσο δραματικα παντος οσο λες γεια το τιμονι.Παντος εχει καλο κρατημα οχι σαν του 106 αλλα εχει.Οπως και το Corsa εχει καλο αλλα ο κινητηρας του πρεπει να εξεληχθει γιατι μετα τις 5000 δεν παει οσο o κινητηρας του Punto.
-
Περίμενε να δεις και το Corsa OPC με τους 160 τουρμπίσιους ίππους.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Περίμενε να δεις και το Corsa OPC με τους 160 τουρμπίσιους ίππους.Σε ευχαριστω για τη πληροφορια αλλα για αυτα τα δυο μιλαω και οχι για
μοντελο που θα βγει.Γιατι στην Ιταλια κυκλοφορει το Punto Abarth με 180
ιππους απο 1800cc. -
Κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα.
-
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ PUNTO ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟ!!!
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ TYRBO ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ!!!
ΚΟΛΛΑΣ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΙΣΕΙΣ!!! -
Aχ και να ερχοταν στην Ελλαδα
-
Μα το νέο HGT δεν είναι ατμοσφαιρικό 1800 κι όχι τούρμπο;
-
http://www.fiat.co.nz/showroom/punto/puntoabarth.htm
Το Punto Abarth HGT είναι ακριβώς το HGT που όλοι ξέρουμε, δεν βρήκα πουθενά έκδοση με 180 άλογα.
-
Και στο http://www.fiat.it υπάρχουν με κινητήρα 1.8 τα ακόλουθα μοντέλα:
HGT 1.8 16v (1747 cc, 130 CV-CEE, 205 km/h)
Punto Abarth: ... Mechanics and equipments of series are the same ones of the HGT.Τα στοιχεία βρέθηκαν στο url http://www.buy@fiat.com/Vip/Description ... e/2002.asp ... και για τη μετάφραση http://systran.otenet.gr/.
-
-
-
Ο χρήστης H.Toivonen έγραψε:
Πιστευω πως το Punto επειδη εχει 136 αλογα στον στροφαλο και οχι 130 ενω το Corsa 125 στον στροφαλο εχει ποιος καλες επιδοσεις κατι που διχνουν και οι μετρησεις διαφορων περιοδικων.Επισης και τα δυο αυτοκινητα ειναι απολυτα ασφαλη σε οδικη συμπεριφορα και συμπεριφερονται σχεδον το ιδιο καλα αλλα και παλι θα διαλεγα το Punto ως λιγο ποιο σπορ γιατι δεν εχει συστημα ελεγχου της προσφησης κατι που το Corsa εχει και μαλιστα δεν απενεργοποιηται επισης το Punto ειναι ελαχιστα ποιο φτηνο και πολυ αναβαθμησμενο ποιοτικα σε σχεση με το προηγουμενο.Και το Punto εχει ολα τα ηλεκτρονικα καλουδια θες δεν θες... απλα δεν ξερω αμα μπορει να απενεργοποιηθει (μαλλον οχι) Για περισοτερρα επι των ηλεκτρονικων-εξοπλισμους δες στο site της Fiat.gr.
Προσωπικα επειδη δεν ψαχνω τις απολυτες επιδοσεις και στησιμο και θελω λιγακι την ανεση μου... να εχει και ενα ταξιδιαρικο χαρακτηρα, μαλλον θα πηγαινα για το Punto. Ολα εξαρτωνται και απο το ποσο extreme προσανατολισμους εχεις. Πχ... πολλοι λενε πως το τιμονι του ειναι κακο... εγω 3+ χρονια δεν με προβληματισε ποτε και κινουμαι σε σβελτους ρυθμους. Εαν τωρα εχεις σκοπο να πηγαινεις με το πλαι... τι να σου πω? Οδηγησε και κρινε, αν και ειναι λιγακι και θεμα συνηθειας...
Παντως και τα 2 ειναι πολυ καλα, και οποιο και να παρεις θα μεινεις πιστευω ευχαριστημενος
-
Καλά ρε παιδιά, λέτε να περιμένει ακόμη απάντηση από πέρσι το παιδί;
-
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Καλά ρε παιδιά, λέτε να περιμένει ακόμη απάντηση από πέρσι το παιδί;Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
Εγω απλως επειδη εψαχνα για παλια θεματα και μια που το ειδα και ειχα τη photo ειπα να τη ριξω. Αυτο μονο και μονο!!
Τωρα ο *corsair * δε πρεπει να παρατηρησε οτι το θεμα ειναι απο περσυ!!
ΧΙχιχιχιχι!!!
Punto HGT 1,8 η Opel Corsa GSI?