Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματικά φρένα Opel Corsa D
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβληματικά φρένα Opel Corsa D
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    19
    1468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stevest last edited by

      Έχω ένα corsa D 1.4 την σπορ έκδοση.Το αυτοκίνητο έχει περίπου 25000 χιλιόμετρα εμφανίζοντας όμως ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα από τα 15000 χιλιόμετρα κ μετά.Σε κάθε απλό φρενάρισμα με 120 km/h έτρεμε το τιμόνι του αυτοκινήτου και το πεντάλ του φρένου(δεν ήταν το ABS) σιγά σιγά το φαινόμενο αυτό άρχισα να το παρατηρώ ακόμη και όταν φρέναρα με χαμηλότερες ταχύτητες για να σταματήσω σε κάποιο φανάρι.Επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της opel και μου είπαν πως πιθανότατα έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες και γι αυτό το λόγο το αυτοκίνητο εμφανίζει την εν λόγω συμπεριφορά.Οι λόγοι που δημιουργήθηκε το πρόβλημα θεώρησαν πως ήταν δικός μου λανθασμένος χειρισμός(φρέναρισμα σε νερά με ζεστά φρένα,φρενάρισμα σε μεγάλη λακούβα)...Το πρόβλημα αυτό όμως όπως φαίνεται δεν το έχει μόνο το δικό μου αυτοκίνητο καθώς σε πολλά άλλα Corsa D 1,4 απο το Ελληνικό club-corsa έχει δημιουργηθεί δείγμα του ότι οφείλεται σε αστοχία υλικου της Οπελ η τέλος πάντων σε κάποιο πρόβλημα στο σύστημα φρένων του καινούργιου corsa...
      Επόμενως νομίζω ότι ένα προόβλημα το οποίο δεν δημιουργείται μονάχα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί πρόβλημα του μοντέλου.Τι πιστεύετε οτί μπορούμε να κάνουμε για να δωθεί μια επίσημη απάντηση εφόσον κανένα συνεργείο δεν αναφέρει ξεκάθαρα τι φταίει παρα μόνο γίνονται υποθέσεις...Σε άλλα έχουμε ακούσει για τους δίσκους σε άλλα ότι έχουν πρόβλημα τα ρουλεμάν των δίσκων..

      Εμένα μου είπαν ότι φταίνε τα τακάκια,τα αλλάξαμε εκτός εγγύησης προφανώς επειδή είναι αναλώσιμο υλικό και για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα δεν είχα πρόβλημα.Μετά άρχισαν πάλι τα ίδια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stevest last edited by

        Έχω ένα corsa D 1.4 την σπορ έκδοση.Το αυτοκίνητο έχει περίπου 25000 χιλιόμετρα εμφανίζοντας όμως ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα από τα 15000 χιλιόμετρα κ μετά.Σε κάθε απλό φρενάρισμα με 120 km/h έτρεμε το τιμόνι του αυτοκινήτου και το πεντάλ του φρένου(δεν ήταν το ABS) σιγά σιγά το φαινόμενο αυτό άρχισα να το παρατηρώ ακόμη και όταν φρέναρα με χαμηλότερες ταχύτητες για να σταματήσω σε κάποιο φανάρι.Επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της opel και μου είπαν πως πιθανότατα έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες και γι αυτό το λόγο το αυτοκίνητο εμφανίζει την εν λόγω συμπεριφορά.Οι λόγοι που δημιουργήθηκε το πρόβλημα θεώρησαν πως ήταν δικός μου λανθασμένος χειρισμός(φρέναρισμα σε νερά με ζεστά φρένα,φρενάρισμα σε μεγάλη λακούβα)...Το πρόβλημα αυτό όμως όπως φαίνεται δεν το έχει μόνο το δικό μου αυτοκίνητο καθώς σε πολλά άλλα Corsa D 1,4 απο το Ελληνικό club-corsa έχει δημιουργηθεί δείγμα του ότι οφείλεται σε αστοχία υλικου της Οπελ η τέλος πάντων σε κάποιο πρόβλημα στο σύστημα φρένων του καινούργιου corsa...
        Επόμενως νομίζω ότι ένα προόβλημα το οποίο δεν δημιουργείται μονάχα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί πρόβλημα του μοντέλου.Τι πιστεύετε οτί μπορούμε να κάνουμε για να δωθεί μια επίσημη απάντηση εφόσον κανένα συνεργείο δεν αναφέρει ξεκάθαρα τι φταίει παρα μόνο γίνονται υποθέσεις...Σε άλλα έχουμε ακούσει για τους δίσκους σε άλλα ότι έχουν πρόβλημα τα ρουλεμάν των δίσκων..

        Εμένα μου είπαν ότι φταίνε τα τακάκια,τα αλλάξαμε εκτός εγγύησης προφανώς επειδή είναι αναλώσιμο υλικό και για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα δεν είχα πρόβλημα.Μετά άρχισαν πάλι τα ίδια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stevest last edited by

          Έχω ένα corsa D 1.4 την σπορ έκδοση.Το αυτοκίνητο έχει περίπου 25000 χιλιόμετρα εμφανίζοντας όμως ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα από τα 15000 χιλιόμετρα κ μετά.Σε κάθε απλό φρενάρισμα με 120 km/h έτρεμε το τιμόνι του αυτοκινήτου και το πεντάλ του φρένου(δεν ήταν το ABS) σιγά σιγά το φαινόμενο αυτό άρχισα να το παρατηρώ ακόμη και όταν φρέναρα με χαμηλότερες ταχύτητες για να σταματήσω σε κάποιο φανάρι.Επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της opel και μου είπαν πως πιθανότατα έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες και γι αυτό το λόγο το αυτοκίνητο εμφανίζει την εν λόγω συμπεριφορά.Οι λόγοι που δημιουργήθηκε το πρόβλημα θεώρησαν πως ήταν δικός μου λανθασμένος χειρισμός(φρέναρισμα σε νερά με ζεστά φρένα,φρενάρισμα σε μεγάλη λακούβα)...Το πρόβλημα αυτό όμως όπως φαίνεται δεν το έχει μόνο το δικό μου αυτοκίνητο καθώς σε πολλά άλλα Corsa D 1,4 απο το Ελληνικό club-corsa έχει δημιουργηθεί δείγμα του ότι οφείλεται σε αστοχία υλικου της Οπελ η τέλος πάντων σε κάποιο πρόβλημα στο σύστημα φρένων του καινούργιου corsa...
          Επόμενως νομίζω ότι ένα προόβλημα το οποίο δεν δημιουργείται μονάχα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί πρόβλημα του μοντέλου.Τι πιστεύετε οτί μπορούμε να κάνουμε για να δωθεί μια επίσημη απάντηση εφόσον κανένα συνεργείο δεν αναφέρει ξεκάθαρα τι φταίει παρα μόνο γίνονται υποθέσεις...Σε άλλα έχουμε ακούσει για τους δίσκους σε άλλα ότι έχουν πρόβλημα τα ρουλεμάν των δίσκων..

          Εμένα μου είπαν ότι φταίνε τα τακάκια,τα αλλάξαμε εκτός εγγύησης προφανώς επειδή είναι αναλώσιμο υλικό και για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα δεν είχα πρόβλημα.Μετά άρχισαν πάλι τα ίδια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kotetsi last edited by

            Είχα το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου φίατ, το τιμόνι έτρεμε στο φρενάρισμα από οποιαδήποτε ταχύτητα, και ήταν οι μπιλιοφόροι. Κοίταξε και αυτό το ενδεχόμενο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • O
              opc last edited by

              Δεν κοιτάς μήπως μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους δίσκους,ίσως και από άλλο μοντέλο. Είχα παλιά ένα Corsa B και έκανε τέτοια λαλακίες. Φόρεσα δίσκους (καινούργιους) - δαγκάνες (μεταχειρισμένες) από Astra 2lt και ξένοιασα! Και φυσικά απέκτησα φρένο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manosk last edited by

                Δεν νοείται να καγκουρεύεις (ή βελτιώνεις) ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο για να μην έχεις προβλήματα με το σύστημα πέδησης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  piii last edited by

                  Ο χρήστης opc έγραψε:
                  Δεν κοιτάς μήπως μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους δίσκους,ίσως και από άλλο μοντέλο. Είχα παλιά ένα Corsa B και έκανε τέτοια λαλακίες. Φόρεσα δίσκους (καινούργιους) - δαγκάνες (μεταχειρισμένες) από Astra 2lt και ξένοιασα! Και φυσικά απέκτησα φρένο!

                  χμμμμ.....Τελικά η opel πρέπει να έχει παράδοση με τα ελλατωματικά φρένα..
                  Σε corsa Α μια απο τα ίδια και σε μένα..
                  Μετά απο σύντομο χρονικό διάστημα οι δίσκοι ότι μα ότι και να έκανες στραβώνανε και για να φρενάρεις ειδικά απο μεγάλες ταχύτητες χρειαζόταν καλή προσευχή.
                  Πάντως έτυχε να ρωτήσω πολλούς μηχανικούς μέσα και έξω απο την opel για το πρόβλημα και το μόνο που μου λέγανε όλοι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει απο την μάνα του ελλατωματικά φρένα.Το μόνο ευτυχές αν μπορεί μπορεί να το πεί κάποιος ευτυχία είναι ότι οι δίσκοι για το συγκεκριμένο μοντέλο που έχω δεν ξεπερνάνε τα 30 eyros σε αξία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stevest last edited by

                    το θέμα δεν είναι να παω να βάλω τρένα από άλλο αυτοκίνητο για να φτιαχτεί ένα πρόβλημα για το οποίο δεν ευθύνομαι...Αλλά να γίνει κάποια ανακοίνωση από πλευράς οπελ για τους κατόχους των αυτοκινήτων με το συγκεκριμένο πρόβλημα...Απλά επειδή δεν παίρνω καμία επίσημη θέση από την οπελ έγραψα εδώ μήπως είναι κ άλλοι που έχουν το πρόβλημα κ να βρισκόταν μια λύση στο θέμα...Θεωρώ πως δεν είναι λύση η κίνηση που θα κάνει μεμονωμένα ο καθένας για να φτιάξει το πρόβλημα.Το να επικοινωνήσω με την οπελ δεν είχε αποτέλεσμα καθώς δεν έλαβα πότε ουδεμία απάντηση...

                    Υγ:Οι μπίλιοφοροι που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι τα ρουλεμαν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Οι μπιλιοφόροι είναι ένσφαιροι σύνδεσμοι (με μπίλιες δηλαδή) στα εμπρόσθια ημιαξόνια που επιτρέπουν στους τροχούς να στρίβουν. Είναι καλυμμένοι με ελαστικές φούσκες και θα τους δεις μετά την κρεμαγιέρα και πριν την πλήμνη του κάθε εμπρός τροχού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonidasm last edited by

                        ΕΧΩ Κ ΓΩ OPEL CORSA D (5/2008) ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 14000ΚΜ Κ ΤΩΡΑ ΕΧΩ 21000ΚΜ. ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ.ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΦΟΥ 7000ΚΜ ΠΑΤΑΩ ΦΡΕΝΟ Κ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ. ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΙ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΑΝ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η OPEL ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙ.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΨΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ. ΕΧΩ Ε ΜAIL ΠΟΥ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟΙ CUSTOMER SERVICE ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΕΝΩ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ Κ ΜΕΝΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑΚΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΛΥΘΕΙ. ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΞΩ ΠΟΥ ΕΨΑΞΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΛΥΣΗ.ΕΓΩΦ ΛΕΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ Κ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΜΗΠΩΣ ΒΡΕΘΕΙ ΑΚΡΗ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΚΑΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonidasm last edited by

                          ΛΑΘΟΣ!!!!ειναι 5ος 2007 το αμαξι !! ΣΥΓΝΩΜΗ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            corsadi last edited by

                            Εδω ρε παιδια 6 χρονια με το corsa c κ δε μπορεσαν να λυσουν το προβλημα με τις κρεμαγιερες!Τι να πω,μακαρι να βγαλετε ακρη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jhon_starlet last edited by

                              υπαρχουν και αλλα κορσα με το ιδιο προβλημα...περνα απο το κλαμπ κορσα να κανουμε κατι οργανωμενο οπως μια επιστολη στην οπελ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kalmik last edited by

                                100% στραβές δισκόπλακες. Συνήθως φταίει η κακή ποιότητα κράματος μετάλλου. Αν η Opel εν τω μεταξύ δεν άλλαξε προμηθευτή θα κάνουν τα ίδια. Εννοείται ότι πρέπει να σας το αλλάξουν χωρίς πολλές κουβέντες γιατί υπάρχει και η καταγγελία στη ΓΓ Καταναλωτή (τηλ. 1520). Απειλήστε τους και λιγάκι. Περίσσεψαν φαίνεται τα πρόβατα και βρίσκουν οι λύκοι και τα κάνουν...

                                ΥΓ δεν βλάπτει και η αλλαγή με καλούς δίσκους Brembo, Ate κλπ. Φθηνοί είτε ούτως ή άλλως...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Ενα οπελ χωρις κουσουρι δεν υπάρχει.
                                  Δωστο δρόμο να σωθείς με τα ξενερωτα τα καβουρδιστηρια ολα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    citastak last edited by

                                    Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                    Ενα οπελ χωρις κουσουρι δεν υπάρχει.
                                    Δωστο δρόμο να σωθείς με τα ξενερωτα τα καβουρδιστηρια ολα.

                                    Opel Corsa C, 2003, 1000cc, του είχα αλλάξει τα φώτα, φορτωμένο με ποδήλατα κάργα και δώστου ταξίδια! (Κυνηγάγαμε το πρωτάθλημα, τα ποδήλατα συνολικά κόστιζαν πιο πολύ από το αμάξι).
                                    Το μόνο που χάλασε ήταν τα μπαλάντζα του λεβιέ της 1ης ταχύτητας. Ούτε με κρεμαργιέρα είχα πρόβλημα (είμουν τυχερός το ξέρω!)

                                    Σόρρυ για το οφφτόπικ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                      Ενα οπελ χωρις κουσουρι δεν υπάρχει.
                                      Δωστο δρόμο να σωθείς με τα ξενερωτα τα καβουρδιστηρια ολα.

                                      Τι θα ελεγες εσυ...

                                      Κλασσικα...Μακης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tolis last edited by

                                        to provlima me ta frena einai geniko sta kainouria autokinita.sta 30000 me 50000 km theloun kata pasa pi8anotita allagi.auto ofeiletai stin katargisi tou amiantou me apotelesma ta xrena na min antexoun megales thermokrasies k sinepos mikroteres antoxes.tora sto corsa mporei to provlima na einai megalitero logo kakis poiotitas frenon.an ta allakseis k valeis kala 8a eisai kalimenos

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          manousos4 last edited by

                                          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                          Ενα οπελ χωρις κουσουρι δεν υπάρχει.
                                          Δωστο δρόμο να σωθείς με τα ξενερωτα τα καβουρδιστηρια ολα.

                                          Τι θα ελεγες εσυ...

                                          Κλασσικα...Μακης.

                                          ρε παιδια εγω τωρα ειναι να παρω ενα κορσα του 06 απο την οπελ με 22000 χλμ 1.4 90 αλογα αλλα με αυτα που λετε με ανυσυχειτε...!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            travelman last edited by

                                            Και εμείς είχαμε όχημα στην οικογένεια που χρειάστηκε δίσκους πολύ γρήγορα (50Κ χλμ? ) αλλά μετά έβγαλε άλλα 200Κ με αυτούς με νέους οδηγούς στο τιμόνι, με φρενήρεις καταβάσεις ακόμα και διαβάσεις από νερά με ζεστούς δίσκους (ο θάνατος ο ίδιος για τους δίσκους ) χωρίς κανένα πρόβλημα.

                                            Βέβαια με δίσκους μπορείς να φας τρελές ήττες οπότε φρόντισε να μάθεις ποιός είναι ο προμηθευτής των δίσκων που φοράς και μετά ...τον αποφεύγεις aftermarket λύση άλλης μάρκας από αυτή του επίσημου προμηθευτή...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr