-
@provocatora: Το Μπόλεσλαβ είναι το πιο καινούργιο εργοστάσιο στην Ευρώπη, και από εκεί προέρχονται τα Οκτάβια της ελληνικής αγοράς, απ' όσο ξέρω.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα υπόλοιπα εργοστάσια της Σκόντα, και όλου του γκρουπ, είναι για πέταμα και ότι δεν εκσυγχρονίζονται αντιστοίχως. Σημαίνει απλά ότι η Σκόντα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε ποιότητα κατασκευής, και σημαίνει επίσης οτι ΔΕΝ υπάρχει πολιτική εντός του γκρουπ για ουσιαστική ποιοτική κατηγοριοποίηση μεταξύ των μαρκών του.
Διαφοροποίηση υπάρχει μόνο στην πολυτέλεια ορισμένων εκδόσεων και κυρίως στη διαθεσιμότητα κάποιων ειδικών μοντέλων που ενσωματώνουν την αιχμή της τεχνολογίας του γκρουπ (R8, S4, S5 κλπ) τα οποία βεβαίως δεν διατίθενται στις 'υιοθετημένες' μάρκες. Αλλά και πιο χαμηλά, τους πολύ μερακλήδικους συνδυασμούς ΔΕΝ στους δίνει το γκρουπ σε 'υιοθετημένη' μάρκα, παρ' όλο που επί μέρους στοιχεία σου δίνει: πχ Οκτάβια
με τετρακίνηση
και τούρμπο υψηλής πίεσης
και σεντάν
και μικρή απόσταση απ' το έδαφος (σπορ ανάρτηση)
ΔΕΝ τα προσφέρει όλα μαζί για μη χτυπήσει το Α4, ευλόγως, και ούτε τα προσέφερε ποτέ όλα μαζί. Έπρεπε να το φτιάξεις εσύ κάπως (γίνεται) -
Όπως ξεκαθαρίσαμε προηγουμένως ότι οι προμήθειες του γκρουπ γίνονται εν πολλοίς σε κεντρικό επίπεδο,
άρα δε μιλάμε για διαφορές αξιοπιστίας ανάμεσα σε 'ίδια' αυτοκίνητα,
ας πούμε και για τα εργοστάσια...Πότε χτίστηκε το Μλάντα Μπόλεσλαβ λοιπόν και πότε τα άλλα εργοστάσια στην Ευρώπη;
Δε συμφωνώ ούτε στο ότι είναι το νεότερο ούτε και στο ότι είναι το πιο σύγχρονο εργοστάσιο στην Ευρώπη.
Χτίστηκε το Μλάντα από την αρχή κιόλας...;
Τί παραγωγικό δυναμικό, δηλαδή τί ετήσια παραγωγή, έχει;
Τί μέθοδοι έχουν υιοθετηθεί συγκεκριμένα στο εργοστάσιο αυτό;
Ποια είναι τα επίπεδα αποτελεσματικότητας και ποιότητας παραγωγής,
και πώς αποδεικνύται αυτό;
(ελπίζω όχι από την ημερομηνία κατασκευής του εργοστασίου να προκύπτει συμπέρασμα...)
Και άλλα ερωτήματα που θα μπορούσαν να τεθούν, αλλά ας μείνουμε σ' αυτά...Ενδεικτικά το Μαρτορέλ χτίστηκε το 1993, το Γκιορ και το Κβάσινυ το 1997
και η Δρέσδη το 2000, για την οποία ειδικά και δίνω ένα link:
http://www.glaesernemanufaktur.de/gmd.html. -
[quote='provocatoras']Όπως ξεκαθαρίσαμε προηγουμένως ...
δε μιλάμε για διαφορές αξιοπιστίας ανάμεσα σε 'ίδια' αυτοκίνητα,Eπομένως, ψάξε εσύ για περαιτέρω λεπτομέρειες για τα εργοστάσια, αφού σε ενδιαφέρει.
-
Είπες
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
... Το Μπόλεσλαβ είναι το πιο καινούργιο εργοστάσιο στην Ευρώπη, και από εκεί προέρχονται τα Οκτάβια της ελληνικής αγοράς, απ' όσο ξέρω.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα υπόλοιπα εργοστάσια της Σκόντα, και όλου του γκρουπ, είναι για πέταμα και ότι δεν εκσυγχρονίζονται αντιστοίχως. ...... Ως προς την ποιότητα, όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, τα μηχανικά μέρη είναι τα ίδια.
Όσο για τον ποιοτικό έλεγχο, η Σκόντα διαθέτει το πιο σύγχρονο εργοστάσιο του γκρουπ, στο Μλαντα Μπόλεσλαβ.Συμφώνησα για τα μηχανικά μέρη που είναι ίδια,
διαφώνησα για το 'νεότερο' και 'καλύτερο' εργοστάσιο με τον 'υψηλότερο' ποιοτικό έλεγχο
γιατί απλούστατα δεν ισχύει και δεν είναι κάτι που χρειάζεται να το ψάξω παραπάνω. ΑΠΛΑ. -
Eίπα ότι το εργοστάσιο στο Μπόλεσλαβ είναι το πιο καινούργιο του γκρουπ στην Ευρώπη, για όση σημασία πιθανόν να έχει αυτό.
ΔΕΝ είπα ότι είναι πολιτική του γκρουπ να είναι αλλού καλύτερος και αλλού χειρότερος ο ποιοτικός έλεγχος- τουναντίον.
Αν λόγω nickname καίγεσαι ψυχικώς να ασχοληθείς κι άλλο με το εργοστάσιο, κάνε το. Εγώ δεν ενδιαφέρομαι, και είμαστε ήδη . -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Eίπα ότι το εργοστάσιο στο Μπόλεσλαβ είναι το πιο καινούργιο του γκρουπ στην Ευρώπη, για όση σημασία πιθανόν να έχει αυτό.
ΔΕΝ είπα ότι είναι πολιτική του γκρουπ να είναι αλλού καλύτερος και αλλού χειρότερος ο ποιοτικός έλεγχος- τουναντίον.
Αν λόγω nickname καίγεσαι ψυχικώς να ασχοληθείς κι άλλο με το εργοστάσιο, κάνε το. Εγώ δεν ενδιαφέρομαι, και είμαστε ήδη .Όσο και να θέλω να δικαιολογήσω το nickname,
όταν ακούω κάτι που είναι τελείως ανακριβές
δε γίνεται να μην έχω ψυχικώς την ανάγκη να πω το αληθές:
ε, αφού υπάρχουν νεότερα εργοστάσια στην Ευρώπη από το Μλάντα, πώς να το κάνουμε δηλαδή σώνει και καλά...;
Απορώ κιόλας που επιμένεις, ενώ σαν εργοστάσιο εδώ που τα λέμε δεν είναι κιόλας κάτι το ιδιαίτερο για να χρήζει ιδιαίτερης μνείας.
Να λέγαμε για το εργοστάσιο που κατασκευάζεται το Φαέθων στη Δρέσδη,
άντε να το καταλάβω ότι κάτι παίζει, αλλά για το Μλάντα;...
Ούτε ένα, ούτε δύο, είναι πολλά τα πιο καινούρια εργοστάσια του VAG στην Ευρώπη από το Μλάντα,
εσύ πάντα μπορείς να μείνεις σ' αυτό που πιστεύεις και σ΄ αυτό που μόνος σου πρώτος αναφέρθηκες. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Scout και από εμένα. Το έχω εδώ και 5 μήνες και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την ποιότητα, τους χώρους, τον κινητήρα, καθώς και από το 'πάτημα' του στο δρόμο. Έχω κινηθεί αρκετά και σε χιόνι, όπου ανταπεξήλθε με άνεση, παρά τα ασφάλτινα ελαστικά του.
Στο δρομο πώς παει?Μηπως εχει αυξημενες κλίσεις στις στροφες?
Είναι πολύ καλύτερο από ότι το περίμενα, κρίνοντας με βάση την απόσταση από το έδαφος. Ιδιαίτερες κλίσεις δεν παίρνει, σπορ χαρακτηριστικά, βέβαια, δεν έχει. Δείχνει πολύ ασφαλές, όχι όμως ιδιαίτερα 'συμμετοχικό' και σίγουρα είναι πολύ καλύτερο στο δρόμο από οποιοδήποτε SUV.
-
scout και από εμένα με ...διαφορά.
Ανοιξε και αυτό:http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article6881498.ece
και αυτό:http://www.tetrakinisimag.gr/tetrakinisi.htm
και αυτο:http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article6935110.ece?token=null&offset=12&page=2
και αυτό:http://forum.4x4fun.gr/viewtopic.php?f=27&t=2957
ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ -
λοιπον ο καθενας λεει τη γνωμη του,υποκειμενικη,σωστη η λαθος δεν εχει σημασια.ετσι κι αλλιως προκειτε για καλα αυτοκινητα.εγω αυτο που εχω να πω ειναι οτι να παρεις αυτο που πραγματικα γουσταρεις,αυτο που σου εκανε κλικ απο την πρωτη στιγμη και καταλαβαινεις τι εννοω.μην πεις μετα γιατι δεν πηρα το ταδε αμαξι αφου αυτο ηθελα...κανε το κεφι σου με βαση και τις αναγκες σου που σιγουρα τις εχεις λαβει υποψη
-
Ο χρήστης gpanta έγραψε:
scout και από εμένα με ...διαφορά.
Ανοιξε και αυτό:http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article6881498.ece
και αυτό:http://www.tetrakinisimag.gr/tetrakinisi.htm
και αυτο:http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article6935110.ece?token=null&offset=12&page=2
και αυτό:http://forum.4x4fun.gr/viewtopic.php?f=27&t=2957
ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗΕυχαριστω φιλε μου για την ενημερωση οπως και ολους τους φιλους που ειπαν τη γνωμη τους και με βοηθησαν να αποφασισω(το αποτελεσμα νομιζω ειναι ξεκαθαρο)
Το νεο λοιπον ειναι πως σε τρεις περιπου μηνες θα ειμαι κατοχος ενος πανεμορφου ανθρακι SCOUT
με πλουσια αξεσουαρ!!! -
Καλοτάξιδο να είναι ! με ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα!
Έξυπνη επιλογή. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Καλοτάξιδο να είναι ! με ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα!
Έξυπνη επιλογή.ευχαριστω φιλε Κωνσταντινε!
-
Με το καλό η παραλαβή!
Σοφή επιλογή θα την έλεγα! Πανέμορφο αυτοκίνητο και με πιο 'λογικά' χαρακτηριστικά, τιμή, δυνατότητες κλπ!Τελική τιμή (με όλα τα έξοδα, τελη, πινακίδες, χρώμα κλπ) πόσο βγαίνει τώρα?
-
Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς.
-
ευχαριστω φιλε cournic!
για το φιλο που ρωτησε ενα ετοιμοπαραδοτο οπως το περιγραφει το υπολογιζω γυρω στα 26.000 μετρητα με την εκπτωση που κανουν. εμενα βεβαια με ολα τα extra αγγιξε τις 30.000 -
Ο χρήστης KOSTHEO έγραψε:
ευχαριστω φιλε cournic!
για το φιλο που ρωτησε ενα ετοιμοπαραδοτο οπως το περιγραφει το υπολογιζω γυρω στα 26.000 μετρητα με την εκπτωση που κανουν. εμενα βεβαια με ολα τα extra αγγιξε τις 30.000Τι εβαλες extra?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
ευχαριστω φιλε cournic!
για το φιλο που ρωτησε ενα ετοιμοπαραδοτο οπως το περιγραφει το υπολογιζω γυρω στα 26.000 μετρητα με την εκπτωση που κανουν. εμενα βεβαια με ολα τα extra αγγιξε τις 30.000Τι εβαλες extra?
Εργοστασιακα bi-xenon με πλυστικο,ηχοσυστημα με οθονη αφης bolero,αισθητηρες μπρος-πισω,αεροσακοι κεφαλης,επεκταση εγγυησης και στην Ελλαδα θα μπει δερματ.σαλονι,συναγ.compra κι εξτρα φιμε τζαμια(τα εργοστ.που εχει στανταρ ειναι πολυ ανοιχτα)
-
Καλοταξιδο, θα το ευχαριστηθεις, απίστευτο όχημα σε λογική τιμή!
TIGUAN 1.4TSI η OCTAVIA 5 SCOUT 4X4 1.8TSI