Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Best Motoring
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Best Motoring
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    8
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Μιάς και υπάρχει τόπικ για το BBC TopGear, http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7473 αποφάσισα να φτιάξω ένα για το Best Motoring.

      Το Best Motoring είναι μια εκπομπή αυτοκινήτου η οποία διανέμεται σε Video-CD και DVD. Ασχολείται με σπόρ αυτοκίνητα μόνο, κυρίως ιαπωνικά, νορμάλ και βελτιωμένα.

      Τα τέστ είναι συγκριτικά μεταξύ 2 ή παραπάνω αυτοκινήτων με παραπλήσιο Power-to-Weight ratio. Διεξάγονται σε δύο πίστες κυρίως, την Tsukuba και την Ebisu. Η δεύτερη μάλιστα έχει και κάποιες σημαντικές υψομετρικές διαφορές.

      Το απόλυτο τέστ είναι το Touge Showdown. Το Touge (στα ιαπωνικά σημαίνει 'Βουνό') είναι μία ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή 1-2 χιλιομέτρων, ελαφρώς ανηφορική, με πολλές στροφές. Ο δρόμος είναι στενός οπότε προσπεράσεις δεν μπορούν να γίνουν. Η μάχη γίνεται πάντα μεταξύ δύο αυτοκινήτων.

      Οι κανόνες του touge είναι ώς εξής: Η εκκίνηση γίνεται 'εν κινήσει', με το ένα αυτοκίνητο πίσω απο το άλλο. Αν στο τέλος της διαδρομής το πίσω αυτοκίνητο καταφέρει να μείνει 'κολλημένο' στο μπροστά, τότε κερδίζει το πίσω. Αν η διαφορά μεταξύ των δύο ανοίξει, τότε κερδίζει το μπροστά αυτοκίνητο. Η μάχη επαναλαμβάνεται με τη σειρά των αυτοκινήτων αλλαγμένη και διανύοντας το touge αντίστροφα απο την πρώτη φορά.

      Το touge δέν έχει καμμία σχέση με πίστα, γιατί είναι στενός ο δρόμος και δεν μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητο με γραμμές. Στο touge μετράει πάνω απ' όλα το στήσιμο της ανάρτησης και το μικρό βάρος, ωστε να μπορεί να στρίβει με μεγάλες ταχύτητες. Είναι συχνό φαινόμενο αυτοκίνητα με μεγάλη ιπποδύναμη (και μεγαλύτερο PWR) να χάνουν απο αυτοκίνητα με μικρότερη ιπποδύναμη.

      Οι οδηγοί είνα όλοι εν ενεργεία απο το JGTC (Japan GT Championship). Πάντα υπάρχει μία κάμερα μέσα στο αυτοκίνητο που δείχνει τα πόδια του οδηγού και μερικές φορές και το στροφόμετρο του αυτοκινήτου.

      Γενικά την εκπομπή Best Motoring την θεωρώ κατα πολύ ανώτερη απο το TopGear. Είναι πιστεύω πολύ πιο αντικειμενικός ο τρόπος που τεστάρονται τα αυτοκίνητα, οι οδηγοί είναι επαγγελματίες εν ενεργεία (το θεωρώ αρκετά σημαντικό) και επιπλέον λείπουν τα ηλίθια σχόλια των Εγγλέζων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Μιάς και υπάρχει τόπικ για το BBC TopGear, http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7473 αποφάσισα να φτιάξω ένα για το Best Motoring.

        Το Best Motoring είναι μια εκπομπή αυτοκινήτου η οποία διανέμεται σε Video-CD και DVD. Ασχολείται με σπόρ αυτοκίνητα μόνο, κυρίως ιαπωνικά, νορμάλ και βελτιωμένα.

        Τα τέστ είναι συγκριτικά μεταξύ 2 ή παραπάνω αυτοκινήτων με παραπλήσιο Power-to-Weight ratio. Διεξάγονται σε δύο πίστες κυρίως, την Tsukuba και την Ebisu. Η δεύτερη μάλιστα έχει και κάποιες σημαντικές υψομετρικές διαφορές.

        Το απόλυτο τέστ είναι το Touge Showdown. Το Touge (στα ιαπωνικά σημαίνει 'Βουνό') είναι μία ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή 1-2 χιλιομέτρων, ελαφρώς ανηφορική, με πολλές στροφές. Ο δρόμος είναι στενός οπότε προσπεράσεις δεν μπορούν να γίνουν. Η μάχη γίνεται πάντα μεταξύ δύο αυτοκινήτων.

        Οι κανόνες του touge είναι ώς εξής: Η εκκίνηση γίνεται 'εν κινήσει', με το ένα αυτοκίνητο πίσω απο το άλλο. Αν στο τέλος της διαδρομής το πίσω αυτοκίνητο καταφέρει να μείνει 'κολλημένο' στο μπροστά, τότε κερδίζει το πίσω. Αν η διαφορά μεταξύ των δύο ανοίξει, τότε κερδίζει το μπροστά αυτοκίνητο. Η μάχη επαναλαμβάνεται με τη σειρά των αυτοκινήτων αλλαγμένη και διανύοντας το touge αντίστροφα απο την πρώτη φορά.

        Το touge δέν έχει καμμία σχέση με πίστα, γιατί είναι στενός ο δρόμος και δεν μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητο με γραμμές. Στο touge μετράει πάνω απ' όλα το στήσιμο της ανάρτησης και το μικρό βάρος, ωστε να μπορεί να στρίβει με μεγάλες ταχύτητες. Είναι συχνό φαινόμενο αυτοκίνητα με μεγάλη ιπποδύναμη (και μεγαλύτερο PWR) να χάνουν απο αυτοκίνητα με μικρότερη ιπποδύναμη.

        Οι οδηγοί είνα όλοι εν ενεργεία απο το JGTC (Japan GT Championship). Πάντα υπάρχει μία κάμερα μέσα στο αυτοκίνητο που δείχνει τα πόδια του οδηγού και μερικές φορές και το στροφόμετρο του αυτοκινήτου.

        Γενικά την εκπομπή Best Motoring την θεωρώ κατα πολύ ανώτερη απο το TopGear. Είναι πιστεύω πολύ πιο αντικειμενικός ο τρόπος που τεστάρονται τα αυτοκίνητα, οι οδηγοί είναι επαγγελματίες εν ενεργεία (το θεωρώ αρκετά σημαντικό) και επιπλέον λείπουν τα ηλίθια σχόλια των Εγγλέζων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Μιάς και υπάρχει τόπικ για το BBC TopGear, http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7473 αποφάσισα να φτιάξω ένα για το Best Motoring.

          Το Best Motoring είναι μια εκπομπή αυτοκινήτου η οποία διανέμεται σε Video-CD και DVD. Ασχολείται με σπόρ αυτοκίνητα μόνο, κυρίως ιαπωνικά, νορμάλ και βελτιωμένα.

          Τα τέστ είναι συγκριτικά μεταξύ 2 ή παραπάνω αυτοκινήτων με παραπλήσιο Power-to-Weight ratio. Διεξάγονται σε δύο πίστες κυρίως, την Tsukuba και την Ebisu. Η δεύτερη μάλιστα έχει και κάποιες σημαντικές υψομετρικές διαφορές.

          Το απόλυτο τέστ είναι το Touge Showdown. Το Touge (στα ιαπωνικά σημαίνει 'Βουνό') είναι μία ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή 1-2 χιλιομέτρων, ελαφρώς ανηφορική, με πολλές στροφές. Ο δρόμος είναι στενός οπότε προσπεράσεις δεν μπορούν να γίνουν. Η μάχη γίνεται πάντα μεταξύ δύο αυτοκινήτων.

          Οι κανόνες του touge είναι ώς εξής: Η εκκίνηση γίνεται 'εν κινήσει', με το ένα αυτοκίνητο πίσω απο το άλλο. Αν στο τέλος της διαδρομής το πίσω αυτοκίνητο καταφέρει να μείνει 'κολλημένο' στο μπροστά, τότε κερδίζει το πίσω. Αν η διαφορά μεταξύ των δύο ανοίξει, τότε κερδίζει το μπροστά αυτοκίνητο. Η μάχη επαναλαμβάνεται με τη σειρά των αυτοκινήτων αλλαγμένη και διανύοντας το touge αντίστροφα απο την πρώτη φορά.

          Το touge δέν έχει καμμία σχέση με πίστα, γιατί είναι στενός ο δρόμος και δεν μπορείς να βάλεις το αυτοκίνητο με γραμμές. Στο touge μετράει πάνω απ' όλα το στήσιμο της ανάρτησης και το μικρό βάρος, ωστε να μπορεί να στρίβει με μεγάλες ταχύτητες. Είναι συχνό φαινόμενο αυτοκίνητα με μεγάλη ιπποδύναμη (και μεγαλύτερο PWR) να χάνουν απο αυτοκίνητα με μικρότερη ιπποδύναμη.

          Οι οδηγοί είνα όλοι εν ενεργεία απο το JGTC (Japan GT Championship). Πάντα υπάρχει μία κάμερα μέσα στο αυτοκίνητο που δείχνει τα πόδια του οδηγού και μερικές φορές και το στροφόμετρο του αυτοκινήτου.

          Γενικά την εκπομπή Best Motoring την θεωρώ κατα πολύ ανώτερη απο το TopGear. Είναι πιστεύω πολύ πιο αντικειμενικός ο τρόπος που τεστάρονται τα αυτοκίνητα, οι οδηγοί είναι επαγγελματίες εν ενεργεία (το θεωρώ αρκετά σημαντικό) και επιπλέον λείπουν τα ηλίθια σχόλια των Εγγλέζων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dienekes last edited by

            Να συμπληρώσω ότι, όπως και για το Top Gear, επεισόδια μπορεί να βρει κανείς εύκολα στο Internet, μέσω Kazaa, BitTorrent, κλπ.

            Είναι λογικό ότι οι Ιάπωνες είναι μερικές φορές ελαφρά προκατελειμένοι υπέρ των δικών τους αυτοκινήτων, αλλά αυτό είναι κάτι αναμενόμενο και εμένα δε με ενοχλεί.

            Επίσης δεν έχει νόημα η σύγκριση με τα Top/Fifth Gear, για τον απλό λόγο ότι οι αγγλικές σειρές αναφέρονται σε ένα ευρύτερο πεδίο της Αυτοκίνησης ενώ το BM σε αυτοκίνητα 'επιδόσεων' αποκλειστικά. Σε ανάλογο ύφος και πλαίσιο είναι και οι παρουσιάσεις και τα σημεία που πέφτει το βάρος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 3
              3600s last edited by

              Θα συνφωνησω με την απο πανω αποψη πως αν και φαωταστικα τα Best Motoring ειναι πολες φορες εμφανος προκατηλημενα προς τα Ιαπωνικα αυτοκινητα.

              Αλλα παρολα αυτα οι τυποι ξερουν να οδιγουν και τα πανε πραγματικα στο οριο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dog80 last edited by

                Δέν θα έλεγα οτι είναι προκατειλημένοι. Μπορεί η συντριπτική πλειοψηφία που δοκιμάζουν να είναι Ιαπωνικά, όμως τα σχόλια που κάνουν για BMW, Porsche, Ferrari κτλ. κάθε άλλο παρά προκατάληψη δείχνουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dienekes last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Δέν θα έλεγα οτι είναι προκατειλημένοι. Μπορεί η συντριπτική πλειοψηφία που δοκιμάζουν να είναι Ιαπωνικά, όμως τα σχόλια που κάνουν για BMW, Porsche, Ferrari κτλ. κάθε άλλο παρά προκατάληψη δείχνουν.

                  Ελαφρά προκατελειμένοι είπαμε Και τι έγινε;

                  Κάτι άλλο που θυμήθηκα είναι ότι έχουν και κάποιες special εκδόσεις, όπως το Drift Bible.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                    Δέν θα έλεγα οτι είναι προκατειλημένοι. Μπορεί η συντριπτική πλειοψηφία που δοκιμάζουν να είναι Ιαπωνικά, όμως τα σχόλια που κάνουν για BMW, Porsche, Ferrari κτλ. κάθε άλλο παρά προκατάληψη δείχνουν.

                    Ελαφρά προκατελειμένοι είπαμε Και τι έγινε;

                    Κάτι άλλο που θυμήθηκα είναι ότι έχουν και κάποιες special εκδόσεις, όπως το Drift Bible.

                    Το Drift Bible το έχω σε DVD (απο amazon.com)! Πολύ καλό. Υπάρχει και στο kazaa.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      madness last edited by

                      Τα θεωρώ όλα κορυφαία και έχω πάρα πολλά απο αυτά......(Ευχαριστώ τον κολλητό μου που κάθεται και τα κατεβάζει)

                      ΤΟ καλύτερο είναι οτι βλέπεις αυτοκίνητα τα οποία δεν πρόκειται να τα δούμε εδώ ποτέ όπως ειδικές εκδόσεις ΜR2 , S2000, Skyline με αποκορύφωση τότε που είχαν κάνει αφιέρωμα σε βελτιωτές οι οποίοι ερχόνταουσαν και αυτοι δοκιμάζανε τα αυτοκίνητα.

                      Το μόνο σπαστικό η άθλια παρουσίαση και τα περίεργα γυαλάκια που φοράνε καθώς και το χεράκι που έχουνε για να δείχνουν διάφορα πράγματα στα αυτοκίνητα...

                      Γενικά οι Ιάπωνες αν και η συμπάθεια μου έχουν λίγο βλαμμένη αίσθητική

                      Το τελευταίο που μου φέρανε κάνει παρουσιαση της TRD kai Nismo δείχνοντας απο Altezza kai Celica έως sunny GT-R

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr