Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε Santa Fe μετά απο 3 εβδομάδες χρήσης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σε Santa Fe μετά απο 3 εβδομάδες χρήσης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.

      Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.

      Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.

      Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.

      I'll keep you posted.

      Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • M
        maxmara last edited by

        Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.

        Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.

        Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.

        Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.

        I'll keep you posted.

        Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.

          Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.

          Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.

          Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.

          I'll keep you posted.

          Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            titsataki last edited by

            Ο χρήστης maxmara έγραψε:
            Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.

            Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.

            Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.

            Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.

            I'll keep you posted.

            Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

            Κοπηκε το λουρι του δυναμο; Σε 3ων βδομαδωνς αυτοκινητο; Πες του να παρει ενα λουρι το σωστο μεγεθος και να το αλλαξει μονος του. Λουρι ειναι δεν ειναι μερος του κινητηρα. Και φυσικα να τους στειλει το λογαριασμο.

            Νικος

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              mirage last edited by

              Καλά ανταλακτικό δεν είχαν ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν είχαν να του δώσουν. Ας ήταν και Getz να μπορεί να κινείται ο άνθρωπος τουλάχιστον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                maxmara last edited by

                Εφυγε κάποιο εξάρτημα που συγκρατεί τον ιμάντα (?). Ο ιμάντας είναι οκ.

                Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.

                Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.

                Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.

                Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.

                I'll keep you posted.

                Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

                Κοπηκε το λουρι του δυναμο; Σε 3ων βδομαδωνς αυτοκινητο; Πες του να παρει ενα λουρι το σωστο μεγεθος και να το αλλαξει μονος του. Λουρι ειναι δεν ειναι μερος του κινητηρα. Και φυσικα να τους στειλει το λογαριασμο.

                Νικος

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  titsataki last edited by

                  Kαταλαβα. Καποιο tensioner(προτεντατηρας ; ) που ελεγχει ποσο σφικτα ειναι το λουρι. Σιγουρα επρεπε να το ειχαν ελεγξει στο PDI(pre-delivery inspection). Σιγουρα εγγυηση. Συμφωνω οτι επρεπε να του δινανε δανεικο αυτοκινητο. Πες να παρει τα κεντρικα και να τους αναφερει ποσο του αρεσει το αυτοκινητο αλλα ποσο απογοητευμενος ειναι απο την μεταχειριση του αντιπροσωπου που κατα τα αλλα ειναι ευχαριστημενος μαζι του. Πολλες φορες η ευγενεια και το αγαλι αγαλι παει πιο μακρια απο τις φωνες.

                  Νικος

                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                  Εφυγε κάποιο εξάρτημα που συγκρατεί τον ιμάντα (?). Ο ιμάντας είναι οκ.

                  Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.

                  Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.

                  Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.

                  Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.

                  I'll keep you posted.

                  Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]

                  Κοπηκε το λουρι του δυναμο; Σε 3ων βδομαδωνς αυτοκινητο; Πες του να παρει ενα λουρι το σωστο μεγεθος και να το αλλαξει μονος του. Λουρι ειναι δεν ειναι μερος του κινητηρα. Και φυσικα να τους στειλει το λογαριασμο.

                  Νικος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Το 2.4 έχεις? Απ όσο γνωρίζω, το 2.4 έχει ξεχωριστούς ιμάντες. Το 2.7 που έχω εγώ έχει έναν ιμάντα για όλα.

                    Μπορείς να ψάξεις στο http://www.hmaservice.com για πληροφορίες. Περιέχει service manuals των μοντέλων της Hyundai που κυκλοφορούν στην Αμερική. Επίσης έχει πάρα πολλές πληροφορίες σχετικά με τα πιο συχνά προβλήματα που παρουσιάζονται σε κάθε μοντέλο.

                    Λογικά ήταν απλά κάποια αστοχία υλικού. Το μοντέλο κυκλοφορεί ήδη αρκετά χρόνια και έχουν παρουσιαστεί ελάχιστα σημαντικά μηχανικά προβλήματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      interland-gr last edited by

                      Δεν πήγαινε μια βόλτα απο την διεθνή έκθεση αυτοκινήτου που το είχαν στο προαύλιο για test drive σε off road συνθήκες? Εκεί θα έβλεπε ότι δεν πήγαινε εκεί που πήγαινε χαλαρά το suv honda crv!!! Για να μην πώ για maverick, tribute, tourareng, outlander...

                      Με όλο τον σεβασμό στον φίλο σου η καλύτερη λύση θα ήταν μια ανταλλαγή!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                        Δεν πήγαινε μια βόλτα απο την διεθνή έκθεση αυτοκινήτου που το είχαν στο προαύλιο για test drive σε off road συνθήκες? Εκεί θα έβλεπε ότι δεν πήγαινε εκεί που πήγαινε χαλαρά το suv honda crv!!! Για να μην πώ για maverick, tribute, tourareng, outlander...

                        Με όλο τον σεβασμό στον φίλο σου η καλύτερη λύση θα ήταν μια ανταλλαγή!

                        Μα καλά, πού το οδήγησες και είδες οτι 'δεν πάει'? Σε τίποτα axle twisters?

                        Το αγγλικό περιοδικό 4χ4 πάντως του έδωσε καλύτερη βαθμολογία απο το RAV 4 και Mazda Tribute λόγω δυνατότερου κινητήρα (2.7) και μεγαλύτερων εσωτερικών χώρων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • I
                          interland-gr last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                          Δεν πήγαινε μια βόλτα απο την διεθνή έκθεση αυτοκινήτου που το είχαν στο προαύλιο για test drive σε off road συνθήκες? Εκεί θα έβλεπε ότι δεν πήγαινε εκεί που πήγαινε χαλαρά το suv honda crv!!! Για να μην πώ για maverick, tribute, tourareng, outlander...

                          Με όλο τον σεβασμό στον φίλο σου η καλύτερη λύση θα ήταν μια ανταλλαγή!

                          Μα καλά, πού το οδήγησες και είδες οτι 'δεν πάει'? Σε τίποτα axle twisters?

                          Το αγγλικό περιοδικό 4χ4 πάντως του έδωσε καλύτερη βαθμολογία απο το RAV 4 και Mazda Tribute λόγω δυνατότερου κινητήρα (2.7) και μεγαλύτερων εσωτερικών χώρων.

                          Έξω απο τον χώρο της έκθεσης ήταν ειδικά διαμορφωμένη πίστα για εκτός δρόμου. Την πρώτη ημέρα που έγινε η δημοσιογραφική παρουσίαση και είχε πέσει στην πίστα και νερό ήταν το τελευταίο απο άποψη δυνατοτήτων. Το touareg να είναι καλά που το τράβηξε και το ξεκόλησε την πρώτη ημέρα απο ένα σημείο που μόνο το μικρό hrv της honda δεν περνούσε. Για την ανηφόρα σε ράμπα κλήσης 30 μοιρών και κατηφόρα σε ράμπα κλήσης 45 μοιρών ουτε που τολμίσανε να το στήσουνε! Την δεύτερη ημέρα βγήκε εκτός απο μηχανικό πρόβλημα!

                          Το αγγλικό περιοδικό έχει κάθε είδους συμφέρον να παρουσιάσει ότι θέλει στις δοκιμές του ενώ το test drive είναι αμερόληπτο

                          Μην συγκρίνεις το rav4 που δεν είναι για πραγματική εκτός δρόμου χρήση αλλά περισσότερο για μόστρα. Το tribute φυσικά και έχει μεγαλύτερες δυνατότητες απο το santa fe αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην προτιμήσει κάποιος το maverick το οποίο είναι πραγματικό εργαλείο για τα λεφτά του.

                          Πάρτε και μερικές φωτο απο την λέσχη 4χ4 Περιστερίου με χρήση εκτός δρόμου και όχι 'πάμε πλατεία'

                          http://clubs.pathfinder.gr/getphoto.php ... &pic_id=53

                          http://clubs.pathfinder.gr/getphoto.php ... &pic_id=50
                          Μέσα στο 'κτήνος' είναι ένας φίλος οδηγός λεωφορείων. Προσοχή ταξιτζίδες... καραδοκεί

                          Αλλά ας μην βγαίνουμε απο το θέμα γιατί μας βλέπω στην εξορία (μετακίνηση στα θέματα εκτός δρόμου)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                            Αλλά ας μην βγαίνουμε απο το θέμα γιατί μας βλέπω στην εξορία (μετακίνηση στα θέματα εκτός δρόμου)

                            (Moderator)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                              Το αγγλικό περιοδικό έχει κάθε είδους συμφέρον να παρουσιάσει ότι θέλει στις δοκιμές του ενώ το test drive είναι αμερόληπτο

                              Το αγγλικό 4χ4 είναι απο τα πιο έγκριτα περιοδικά στο χώρο. http://www.4x4i.com/

                              Στο συγκριτικό άρθρο είπε οτι το Santa Fe υπολείπεται λίγο σε εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά λόγω καλύτερης άνεσης και μεγαλύτερου κινητήρα απο τα άλλα δύο πήρε καλύτερη βαθμολογία.

                              Επίσης το έχω ανεβάσει σε χωμάτινη ανηφόρα 32 μοιρών (σύμφωνα με το κλισιόμετρο), οπότε η μεταλλική ράμπα δεν θα ήταν πρόβλημα.

                              Tribute και Maverick δεν βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgex last edited by

                                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                Σιγουρα επρεπε να το ειχαν ελεγξει στο PDI(pre-delivery inspection).

                                ΧΑΧΑΧΑΧΑ κάτσε έχω πέσει κάτω από τα γέλια τώρα!!!

                                Δεν ξέρω τι γίνεται στην Hyundai, αλλά στο δικό μου (Σκόντα) και σε 2 φίλων (Renault & Seat) μας παρέδωσαν τα αυτοκίνητα με λάστιχα τούμπανο στην πίεση.

                                Στο δικό μου μάλιστα κοίταξα την καρτέλα PDI και είχε τσεκαρισμένο το κουτάκι 'έλεγχος πίεσης ελαστικών'...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr