-
Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.
Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.
Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.
Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.
I'll keep you posted.
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
-
Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.
Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.
Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.
Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.
I'll keep you posted.
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
-
Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.
Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.
Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.
Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.
I'll keep you posted.
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.
Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.
Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.
I'll keep you posted.
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
Κοπηκε το λουρι του δυναμο; Σε 3ων βδομαδωνς αυτοκινητο; Πες του να παρει ενα λουρι το σωστο μεγεθος και να το αλλαξει μονος του. Λουρι ειναι δεν ειναι μερος του κινητηρα. Και φυσικα να τους στειλει το λογαριασμο.
Νικος
-
Καλά ανταλακτικό δεν είχαν ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν είχαν να του δώσουν. Ας ήταν και Getz να μπορεί να κινείται ο άνθρωπος τουλάχιστον.
-
Εφυγε κάποιο εξάρτημα που συγκρατεί τον ιμάντα (?). Ο ιμάντας είναι οκ.
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.
Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.
Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.
Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.
I'll keep you posted.
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
Κοπηκε το λουρι του δυναμο; Σε 3ων βδομαδωνς αυτοκινητο; Πες του να παρει ενα λουρι το σωστο μεγεθος και να το αλλαξει μονος του. Λουρι ειναι δεν ειναι μερος του κινητηρα. Και φυσικα να τους στειλει το λογαριασμο.
Νικος
-
Kαταλαβα. Καποιο tensioner(προτεντατηρας ; ) που ελεγχει ποσο σφικτα ειναι το λουρι. Σιγουρα επρεπε να το ειχαν ελεγξει στο PDI(pre-delivery inspection). Σιγουρα εγγυηση. Συμφωνω οτι επρεπε να του δινανε δανεικο αυτοκινητο. Πες να παρει τα κεντρικα και να τους αναφερει ποσο του αρεσει το αυτοκινητο αλλα ποσο απογοητευμενος ειναι απο την μεταχειριση του αντιπροσωπου που κατα τα αλλα ειναι ευχαριστημενος μαζι του. Πολλες φορες η ευγενεια και το αγαλι αγαλι παει πιο μακρια απο τις φωνες.
Νικος
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Εφυγε κάποιο εξάρτημα που συγκρατεί τον ιμάντα (?). Ο ιμάντας είναι οκ.Συγγενής μου αγόρασε το Santa Fe πρίν απο τρείς εβδομάδες και προχθές παρουσίασε ενα πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες - έφυγε ο ιμάντας που τροφοδοτεί/κινεί την υδραυλικη αντλία και το δυναμό.
Παιδική ασθένεια? Ελπίζω.
Το εκνευριστικό ήταν οτι όταν ο άνθρωπος έφτασε στο service της αντιπροσωπείας που το αγόρασε (με ΕΛΠΑ, ζέστη, ταλαιπωρία, κτλ.) το ανταλλακτικό 'δεν υπήρχε διαθέσιμο'.
Το αυτοκίνητο είναι ακόμα εκεί.
I'll keep you posted.
Το θέμα ήρθε από την αυτοκίνηση [moderator]
Κοπηκε το λουρι του δυναμο; Σε 3ων βδομαδωνς αυτοκινητο; Πες του να παρει ενα λουρι το σωστο μεγεθος και να το αλλαξει μονος του. Λουρι ειναι δεν ειναι μερος του κινητηρα. Και φυσικα να τους στειλει το λογαριασμο.
Νικος
-
Το 2.4 έχεις? Απ όσο γνωρίζω, το 2.4 έχει ξεχωριστούς ιμάντες. Το 2.7 που έχω εγώ έχει έναν ιμάντα για όλα.
Μπορείς να ψάξεις στο http://www.hmaservice.com για πληροφορίες. Περιέχει service manuals των μοντέλων της Hyundai που κυκλοφορούν στην Αμερική. Επίσης έχει πάρα πολλές πληροφορίες σχετικά με τα πιο συχνά προβλήματα που παρουσιάζονται σε κάθε μοντέλο.
Λογικά ήταν απλά κάποια αστοχία υλικού. Το μοντέλο κυκλοφορεί ήδη αρκετά χρόνια και έχουν παρουσιαστεί ελάχιστα σημαντικά μηχανικά προβλήματα.
-
Δεν πήγαινε μια βόλτα απο την διεθνή έκθεση αυτοκινήτου που το είχαν στο προαύλιο για test drive σε off road συνθήκες? Εκεί θα έβλεπε ότι δεν πήγαινε εκεί που πήγαινε χαλαρά το suv honda crv!!! Για να μην πώ για maverick, tribute, tourareng, outlander...
Με όλο τον σεβασμό στον φίλο σου η καλύτερη λύση θα ήταν μια ανταλλαγή!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Δεν πήγαινε μια βόλτα απο την διεθνή έκθεση αυτοκινήτου που το είχαν στο προαύλιο για test drive σε off road συνθήκες? Εκεί θα έβλεπε ότι δεν πήγαινε εκεί που πήγαινε χαλαρά το suv honda crv!!! Για να μην πώ για maverick, tribute, tourareng, outlander...Με όλο τον σεβασμό στον φίλο σου η καλύτερη λύση θα ήταν μια ανταλλαγή!
Μα καλά, πού το οδήγησες και είδες οτι 'δεν πάει'? Σε τίποτα axle twisters?
Το αγγλικό περιοδικό 4χ4 πάντως του έδωσε καλύτερη βαθμολογία απο το RAV 4 και Mazda Tribute λόγω δυνατότερου κινητήρα (2.7) και μεγαλύτερων εσωτερικών χώρων.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν πήγαινε μια βόλτα απο την διεθνή έκθεση αυτοκινήτου που το είχαν στο προαύλιο για test drive σε off road συνθήκες? Εκεί θα έβλεπε ότι δεν πήγαινε εκεί που πήγαινε χαλαρά το suv honda crv!!! Για να μην πώ για maverick, tribute, tourareng, outlander...
Με όλο τον σεβασμό στον φίλο σου η καλύτερη λύση θα ήταν μια ανταλλαγή!
Μα καλά, πού το οδήγησες και είδες οτι 'δεν πάει'? Σε τίποτα axle twisters?
Το αγγλικό περιοδικό 4χ4 πάντως του έδωσε καλύτερη βαθμολογία απο το RAV 4 και Mazda Tribute λόγω δυνατότερου κινητήρα (2.7) και μεγαλύτερων εσωτερικών χώρων.
Έξω απο τον χώρο της έκθεσης ήταν ειδικά διαμορφωμένη πίστα για εκτός δρόμου. Την πρώτη ημέρα που έγινε η δημοσιογραφική παρουσίαση και είχε πέσει στην πίστα και νερό ήταν το τελευταίο απο άποψη δυνατοτήτων. Το touareg να είναι καλά που το τράβηξε και το ξεκόλησε την πρώτη ημέρα απο ένα σημείο που μόνο το μικρό hrv της honda δεν περνούσε. Για την ανηφόρα σε ράμπα κλήσης 30 μοιρών και κατηφόρα σε ράμπα κλήσης 45 μοιρών ουτε που τολμίσανε να το στήσουνε! Την δεύτερη ημέρα βγήκε εκτός απο μηχανικό πρόβλημα!
Το αγγλικό περιοδικό έχει κάθε είδους συμφέρον να παρουσιάσει ότι θέλει στις δοκιμές του ενώ το test drive είναι αμερόληπτο
Μην συγκρίνεις το rav4 που δεν είναι για πραγματική εκτός δρόμου χρήση αλλά περισσότερο για μόστρα. Το tribute φυσικά και έχει μεγαλύτερες δυνατότητες απο το santa fe αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην προτιμήσει κάποιος το maverick το οποίο είναι πραγματικό εργαλείο για τα λεφτά του.
Πάρτε και μερικές φωτο απο την λέσχη 4χ4 Περιστερίου με χρήση εκτός δρόμου και όχι 'πάμε πλατεία'
http://clubs.pathfinder.gr/getphoto.php ... &pic_id=53
http://clubs.pathfinder.gr/getphoto.php ... &pic_id=50
Μέσα στο 'κτήνος' είναι ένας φίλος οδηγός λεωφορείων. Προσοχή ταξιτζίδες... καραδοκείΑλλά ας μην βγαίνουμε απο το θέμα γιατί μας βλέπω στην εξορία (μετακίνηση στα θέματα εκτός δρόμου)
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αλλά ας μην βγαίνουμε απο το θέμα γιατί μας βλέπω στην εξορία (μετακίνηση στα θέματα εκτός δρόμου)(Moderator)
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το αγγλικό περιοδικό έχει κάθε είδους συμφέρον να παρουσιάσει ότι θέλει στις δοκιμές του ενώ το test drive είναι αμερόληπτοΤο αγγλικό 4χ4 είναι απο τα πιο έγκριτα περιοδικά στο χώρο. http://www.4x4i.com/
Στο συγκριτικό άρθρο είπε οτι το Santa Fe υπολείπεται λίγο σε εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά λόγω καλύτερης άνεσης και μεγαλύτερου κινητήρα απο τα άλλα δύο πήρε καλύτερη βαθμολογία.
Επίσης το έχω ανεβάσει σε χωμάτινη ανηφόρα 32 μοιρών (σύμφωνα με το κλισιόμετρο), οπότε η μεταλλική ράμπα δεν θα ήταν πρόβλημα.
Tribute και Maverick δεν βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα?
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Σιγουρα επρεπε να το ειχαν ελεγξει στο PDI(pre-delivery inspection).ΧΑΧΑΧΑΧΑ κάτσε έχω πέσει κάτω από τα γέλια τώρα!!!
Δεν ξέρω τι γίνεται στην Hyundai, αλλά στο δικό μου (Σκόντα) και σε 2 φίλων (Renault & Seat) μας παρέδωσαν τα αυτοκίνητα με λάστιχα τούμπανο στην πίεση.
Στο δικό μου μάλιστα κοίταξα την καρτέλα PDI και είχε τσεκαρισμένο το κουτάκι 'έλεγχος πίεσης ελαστικών'...
Πρόβλημα σε Santa Fe μετά απο 3 εβδομάδες χρήσης