-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
γείτονα ξέρεις ποιο είναι το θέμα; Λένε ότι έβαλαν 15 κάμερες αλλά φανερές είναι μόνο οι 3 από όσο έχω δει.που στον κόρακα τις έχουν κρύψει ; Είναι δυνατόν να μην βρίσκονται δίπλα στον δρόμο; Pipinos1976 ;
Το πιο πιθανό είναι να μην έχουν τοποθετηθεί ακόμα όλες οι κάμερες ή κάποιες να βρίσκονται ψηλά πίσω από ηλεκτρονικές πινακίδες ενδείξεων. Πρέπει πρώτα να ελεγχθούν όλες οι ηλεκτρονικές πινακίδες για τέτοιες κάμερες και μετά να δούμε για διαφορετικές κρυψώνες.
Οι κάμερες βρίσκονται δίπλα στο δρόμο και έχουν γωνία 22 deg σε σχέση με αυτόν για να φωτογραφίζουν σχεδόν κάθετα τις πινακίδες των οχημάτων καθιστώντας με αυτόν τον τρόπο άχρηστα αντίμετρα της μορφής του super protector που στηρίζονται στην αλλοίωση της πινακίδας για γωνίες μεγαλύτερες από 30 deg, ενώ ταυτοχρόνως το φαινόμενο συνημιτόνου δεν παίζει σχεδόν κανέναν ρόλο στη μέτρηση της ταχύτητας ακόμα και χωρίς διόρθωση (cos22 = 0,93 άρα μετράμε το 93% της ταχύτητας, άρα γνωρίζουμε ποια διόρθωση πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε).
Οι κάμερες που βρίσκονται σε ηλεκτρονικές πινακίδες βλέπουν από ψηλά και από μεγάλη γωνία και ονομάζονται παραβολικές. Η σχεδόν κάθετη δέσμη τους περιορίζει τις ανακλάσεις και τις αποστάσεις ανίχνευσης από τους ανιχνευτές όπως έχουν δείξει και τα σχετικά βίντεο από εμένα και τον sakoylini. Ταυτοχρόνως όμως αντίμετρα όπως το super protector είναι αποτελεσματικότατα λόγω της μεγάλης σχηματιζόμενης γωνίας μεταξύ κάμερας και πινακίδας.
Ευχαριστώ.
-
Στην ΑΟ το σημαντικό είναι πως μιλάμε για σταθερές κάμερες (που από τη στιγμή που θα εγκατασταθούν σε κάποια σημεία δεν αλλάζουν). Οπότε με το που βρούμε τα σημεία, ξέρουμε αυτόματα και που πρέπει να κόβουμε. Είναι απλό. Δεν χρειάζονται ούτε μπλιμπλίκια ούτε τίποτα άλλο. Φτάνει με το που τις εντοπίσουμε και δούμε ότι λειτουργούν να ενημερώσουμε άμεσα τους υπόλοιπους (όπως γίνεται ήδη).
Στη Μαραθώνος είναι λίγο πιο δύσκολος ο εντοπισμός τους καθώς υπάρχει και μικρότερο περιθώριο αντίδρασης από τη στιγμή που εντοπίσεις το σημείο. Με τον καιρό όμως και αφού γίνουν γνωστά και εκεί ακριβώς τα σημεία που έχουν τοποθετηθεί, με την κατάλληλη ενημέρωση και αφού κάνουμε συγκρατημένα τη διαδρομή μερικές φορές θα ξέρουμε που πρέπει να κόβουμε.
-
Να σας ενημερώσω πως υπάρχει και άλλη σταθερή κάμερα, στην Περιφερειακή Υμηττού, στο ρεύμα προς Ελευσίνα, μετά την είσοδο Αγ. Παρασκευής, αφού περάστε την διχάλα Ελευσίνα-Αεροδρόμιο, και μείνετε στο ρεύμα προς Ελευσίνα, περνάτε τα πρώτα τούνελ και μετά βλέπετε μια ηλεκτρονική ταμπέλα...Πάνω σε αυτήν, από την πίσω πλευρά υπάρχει ένα πανέμορφο ρανταράκι... Πρέπει να είναι και αυτό μέρες αλλά τώρα το εντόπισα... Θα κοιτάξω να τραβήξω video με τα ρανταράκια, τράβηξα σήμερα με τις δύο άλλες, αλλά προσπαθώντας να 'στρίψω' το video για να φαίνεται σωστά χάνει σε ποιότητα οπότε θα τραβήξω νέο.
Νίκος.
-
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Να σας ενημερώσω πως υπάρχει και άλλη σταθερή κάμερα, στην Περιφερειακή Υμηττού, στο ρεύμα προς Ελευσίνα, μετά την είσοδο Αγ. Παρασκευής, αφού περάστε την διχάλα Ελευσίνα-Αεροδρόμιο, και μείνετε στο ρεύμα προς Ελευσίνα, περνάτε τα πρώτα τούνελ και μετά βλέπετε μια ηλεκτρονική ταμπέλα...Πάνω σε αυτήν, από την πίσω πλευρά υπάρχει ένα πανέμορφο ρανταράκι... Πρέπει να είναι και αυτό μέρες αλλά τώρα το εντόπισα... Θα κοιτάξω να τραβήξω video με τα ρανταράκια, τράβηξα σήμερα με τις δύο άλλες, αλλά προσπαθώντας να 'στρίψω' το video για να φαίνεται σωστά χάνει σε ποιότητα οπότε θα τραβήξω νέο.Νίκος.
Tον ήπια νομίζω! Προχθές έκανα το κομμάτι με πολύ απαγορευτικά χλμ!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Να σας ενημερώσω πως υπάρχει και άλλη σταθερή κάμερα, στην Περιφερειακή Υμηττού, στο ρεύμα προς Ελευσίνα, μετά την είσοδο Αγ. Παρασκευής, αφού περάστε την διχάλα Ελευσίνα-Αεροδρόμιο, και μείνετε στο ρεύμα προς Ελευσίνα, περνάτε τα πρώτα τούνελ και μετά βλέπετε μια ηλεκτρονική ταμπέλα...Πάνω σε αυτήν, από την πίσω πλευρά υπάρχει ένα πανέμορφο ρανταράκι... Πρέπει να είναι και αυτό μέρες αλλά τώρα το εντόπισα... Θα κοιτάξω να τραβήξω video με τα ρανταράκια, τράβηξα σήμερα με τις δύο άλλες, αλλά προσπαθώντας να 'στρίψω' το video για να φαίνεται σωστά χάνει σε ποιότητα οπότε θα τραβήξω νέο.
Νίκος.
Tον ήπια νομίζω! Προχθές έκανα το κομμάτι με πολύ απαγορευτικά χλμ!
Μην ανησυχεις, μπορει να κάνουμε παρέα σε κανένα κρατητήριο...
Το συγκεκριμένο κομάτι της Περιφερειακής με τις στροφές είναι το αγαπημένο μου...Πάντως, δεν έχω δει να κτυπάει κάποιο φλας μέχρι σήμερα...
Νίκος.
-
πω ρε και στον κ@λο τους ραντάρ έχουν βάλει...
-
Έκανα μια βόλτα προς Νέο Βουτζά σήμερα με το GPS ανοιχτό και περασμένα τα πιο πρόσφατα στοιχεία καμερών που βρήκα. Στη Λεωφ. Μαραθώνος χτύπησε για τέσσερις κάμερες αλλά είδα τις τρεις. Στην 4η ξεχάστηκα και κοιτούσα κάτι άλλο.
Προς Μαραθώνα:
-
Καμιά 500μ πριν τη διασταύρωση με την οδό Πέτσα (που οδηγεί στην Περιφερειακή Υμηττού) (http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 10378&z=13)
-
Καμιά 500μ πριν τη διασταύρωση με την οδό Νταού Πεντέλης (που οδηγεί στην Καλλιτεχνούπολη) (http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 10378&z=13)
Προς Αθήνα
3) Περίπου στο ίδιο σημείο με το (2) χτύπησε το GPS αλλά δεν την πρόσεξα.- 100-150μ αφού περάσει κάποιος την 1η είσοδο του Νέου Βουτζά.
-
-
-
Μόλις έκατσα σε PC σήμερα και αναφέρω μια νέα κάμερα στην Α.Ο. Βρίσκεται στο ρεύμα από Ελευσίνα προς Αεροδρόμιο, πριν το τούνελ που βρίσκεται πριν την είσοδο / έξοδο προς Περιφερειακή Αιγάλεω. Είναι ακριβώς ίδιες με τις κάμερες που βρίσκονται στην άλλη πλευρά του τούνελ στο ρεύμα από Αεροδρόμιο προς Ελευσίνα. Η τοποθέτηση κλασσική για παραβολική Gatso, πίσω από την ηλεκτρονική πινακίδα, ψηλά πάνω από το δρόμο (3 κάμερες, 3 λωρίδες).
Στίγμα 38.083849 Ν, 23.665171 Ε.
Ευχαριστώ.
- Νομίζω ότι με πρόλαβε για λίγο ο sakoylini στο myforumplus.
-
Εγώ χθες προσπαθώντας να βρώ τις δυο κάμερες στην Περιφερειακή Υμητού, από τις οποίες τελικά βρήκα την μία με πολύ προσπάθεια και την άλλη όχι (αρά, φαντάσου τι κλήση έχει να πέσει)!
Να πώ ότι επίσης υπάρχουν δυο κολώνες με το καλώδιο στην κορυφή έτοιμες να μπει και εκει κάμερα -
Ο χρήστης bmwz4 έγραψε:
Ραντάρ στην Αττική Οδό στο Α15,2Κάντε έναν έλεγχο για το στίγμα. Το στίγμα που δίνει το google earth (και ανέβασα στο forum) διαφέρει λιγάκι από αυτό που βρήκε ο sakoylini, αν και η διαφορά δεν είναι σημαντική. Με τι πρόγραμμα το έχει ψάξει και το έχει βρει; Ειδικά το Destinator δίνει αρκετά διαφορετικές θέσεις από τα υπόλοιπα από ότι έχω παρατηρήσει.
Ευχαριστώ.
-
Μία είδηση που βρήκα τυχαία σήμερα το πρωί ξεφυλίζοντας τα Power Techniques και Max Power και υπάρχει και δημοσιευμένη και στο διαδίκτυο:
Βράβευση του καλύτερου τροχονόμου για το 2009 - Αποτελέσματα δράσης για το Αλκοόλ και την οδήγηση - Παραχώρηση συσκευών αλκοολομέτρησης - Παραχώρηση συσκευής καταγραφής ταχύτητας
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία πραγματοποίησε για 3η συνεχή χρονιά τη «Βράβευση του Καλύτερου Τροχονόμου της χρονιάς» και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ενέργειας για το αλκοόλ και την οδήγηση «Ευρωπαϊκή Νύχτα χωρίς Ατυχήματα». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2010 στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων.
O «Τροχονόμος της χρονιάς» επιλέγεται μετά από πρωτοβουλία του Ινστιτούτου με κριτήριο τη σημαντική συμβολή του στην πρόληψη και μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων και την προστασία της ζωής των πολιτών μετά από επιλογή - αξιολόγηση των προταθέντων από όλα τα Τμήματα Τροχαίας της χώρας. Για το 2009 βραβεύτηκαν ο Αρχιφύλακας Βασίλειος Σουλιώτης από το Τμήμα Τροχαίας Αγρινίου και ο Αρχιφύλακας Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος από το Τμήμα Τροχαίας Αμαλιάδας. Οι βραβευθέντες έλαβαν τιμητική πλακέτα, ενώ για τα Τμήματα Τροχαίας όπου υπηρετούν επιδόθηκαν ραντάρ τελευταίας τεχνολογίας, συμβολική προσφορά του Ινστιτούτου στον αγώνα της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων που έχει εξελιχτεί σε μάστιγα για την κοινωνία μας.
Παράλληλα το Ινστιτούτο παρουσίασε τα αποτελέσματα της ενέργειας για το αλκοόλ και την οδήγηση, η οποία πραγματοποιείται σε νυχτερινά κέντρα της Ελλάδας, στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και καταδεικνύοντας στους νέους ότι το αλκοόλ και η οδήγηση δεν πάνε μαζί, προτείνοντας εναλλακτικές λύσεις, όπως το θεσμό του Οδηγού της παρέας ή τη χρήση των ΜΜΜ. Ο αριθμός του πληθυσμού που συμμετείχε στις εκδηλώσεις ανήλθε φέτος σε 1.944 άτομα από 17 νυχτερινά κέντρα σε 10 πόλεις στην Ελλάδα και 575 άτομα σε 2 πόλεις στην Κύπρο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η δράση του Ινστιτούτου επέφερε μείωση έως και 70% στην κατανάλωση αλκοόλ από τους οδηγούς σε περιοχές που επαναλήφθηκε η συγκεκριμένη ενέργεια όπως π.χ. στη Γλύφα Χαλκίδας.
Η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου τόνισε ότι η καθιέρωση του ετήσιου θεσμού της Βράβευσης του καλύτερου Τροχονόμου έχει ρόλο ουσιαστικό και συμβολικό. Στόχο έχει την:
[list=1:1hzaymwo][:1hzaymwo]Αναγνώριση και την ανάδειξη αξιών, τιμώντας ανθρώπους που συνεισφέρουν στην κοινωνία σώζοντας ζωές.[/
1hzaymwo]
[:1hzaymwo]Ενίσχυση του ρόλου τηςΤροχαίας για τη συμβολή της στην πρόληψη και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη χώρα μας.[/
1hzaymwo]
[:1hzaymwo]Ανάληψη δράσεων που συνάδουν με τη ιδρυτική διακήρυξη του Ινστιτούτου και το στόχο του για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών και την ενεργοποίηση όλων των δυνάμεων του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ώστε να πάψει επιτέλους η χώρα μας να θρηνεί θύματα στους δρόμους, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι νέοι άνθρωποι. Και όλα αυτά σε μια κοινωνία που παραπαίει και αγωνιά αναζητώντας αξίες, οράματα και κατευθύνσεις.[/
1hzaymwo][/list
1hzaymwo]Στα πλαίσια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων βραβεύτηκαν για τη συμβολή τους στην επιτυχημένη διοργάνωση της Ευρωπαϊκής Νύχτας χωρίς Ατυχήματα 2009 στην πόλη των Σερρών η εθελόντρια του Ινστιτούτου κα Κατερίνα Θεοδοσέλη, εκπαιδευτικός από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών και ο κ. Βασίλης Σαμαράς, Αρχιφύλακας από το Τμήμα Τροχαίας Σερρών. Επιπλέον, για το λόγο αυτό, το Ι.Ο.ΑΣ. προσέφερε προς τα Τμήματα Τροχαίας Σερρών και Β’ Θεσσαλονίκης δύο συσκευές μέτρησης αλκοόλ με σκοπό την ενίσχυσή τους στην καταπολέμηση του φαινομένου της οδήγησης μετά από κατανάλωση αλκοόλ.
Στα πλαίσια αυτά το Ινστιτούτο προχώρησε και στην παράδοση Κινητού Συστήματος-Radar Μέτρησης Ταχύτητας (Mobile Speed Safety System - MSSS) προς το Τμήμα Τροχαίας Αγίας Παρασκευής για την ενίσχυση των προσπαθειών του στη μείωση των τροχαίων συμβάντων σε μία περιοχή όπου το περασμένο έτος χάθηκαν 58 συνάνθρωποί μας από τροχαία δυστυχήματα.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας και ο Υφυπουργός κ. Νίκος Σηφουνάκης, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Σπύρος Βούγιας, ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας κ. Ελευθέριος Οικονόμου, ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνιών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σωκράτης Κάτσικας, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιος Τάξης κ. Γρηγόριος Τασούλας εκπρόσωπος της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Κάρλος Μαρτίν, εκπρόσωπος του Δημάρχου Αθηναίων κα Βάσια Τριφύλλη και Πρόεδρος του ΟΡΟΔΑ, βουλευτές καθώς και εκπρόσωποι φορέων και Οργανισμών.
Από την ΕΛ.ΑΣ. πέραν του Αρχηγού τη βράβευση τίμησαν ο Προϊστάμενος Επιτελείου Αρχηγείου Αντ/τηγος κ. Νικόλαος Παπαγιαννόπουλος, οι Υποστράτηγοι Αρχηγείου κ. Γεώργιος Γαλιάτσος και Γεώργιος Μπαλάγκας, ο Διευθυντής Τροχαίας Αρχηγείου κ. Ανδρέας Κορδολαίμης, της Δ/νσης Τροχαίας Αττικής Ταξίαρχος κ. Δημήτριος Σκαρλάτος και οι διοικητές των Τμημάτων Τροχαίας Αττικής όπως και των Τμημάτων των βραβευθέντων.
Κατά την ομιλία του ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας συγχαίροντας το Ινστιτούτο για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του, υπογράμμισε τη σπουδαιότητα του έργου του Ινστιτούτου και επεσήμανε το ενδιαφέρον της Κυβέρνησης για την Οδική Ασφάλεια που εντάσσεται στα θέματα προτεραιοτήτων της. Ανέφερε ότι «το θέμα της οδικής ασφάλειας αποτελεί μάστιγα την οποία γεννά η έλλειψη μίας ολοκληρωμένης πολιτικής για την οδική ασφάλεια. Μία κωμόπολη αφανίζεται κάθε χρόνο και για το λόγο αυτό από την πρώτη στιγμή θέσαμε πολύ ψηλά στις προτεραιότητες της Πολιτείας την οδική ασφάλεια...Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός έχει τεθεί επικεφαλής της διυπουργικής επιτροπής που συγκροτήθηκε και στα τέλη του προηγούμενου χρόνου σε ειδική συνεδρίαση ανακοινώσαμε το πλαίσιο της πολιτικής μας στο θέμα αυτό. Συγκροτήσαμε Διυπουργική Επιτροπή και προχωρούμε στη σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, στο οποίο θα συμμετέχουν εκπρόσωποι και κοινωνικών δυνάμεων και φορέων. Δυναμική συμμετοχή θα έχει βεβαίως το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», που η λειτουργία του δεν έχει απλώς εμβληματικό χαρακτήρα, αλλά και ουσιαστικό και χρήσιμο χαρακτήρα. Αποτελεί ένα θετικό δείγμα για το πως οι πολίτες ευαισθητοποιούνται και συμβάλλουν στην αντιμετώπιση θεμάτων με ένα τρόπο που συχνά το δύσκαμπτο κράτος δεν μπορεί να κάνει».
Ο κύριος Υπουργός ανέφερε επίσης ότι σύντομα πρόκειται να δημοπρατηθεί ένα πρόγραμμα για τη μελέτη των οδικών αξόνων και την κατασκευή πεζογεφυρών στα σημεία εκείνα όπου παρατηρούνται μέχρι τώρα τα περισσότερα ατυχήματα. Επίσης ξεκινά η καθαίρεση παράνομων πινακίδων κάθε μορφής σε κεντρικούς οδικούς άξονες. «Από την πλευρά μας αναλαμβάνουμε την πρωτοβουλία να δημιουργήσουμε ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε ένα δρόμο (όπως π.χ. στη λεωφόρο Αθηνών), ο οποίος αφού μελετηθεί και γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις προκειμένου να αποτελέσει δρόμο-πρότυπο για την οδική ασφάλεια».
Ο κ. Ρέππας συνέχισε αναφέροντας ότι οι πολίτες δυσπιστούν και στην Ελλάδα τείνουμε να μεταβληθούμε, όπως έλεγε ο Θουκυδίδης σε θεατές λόγων και ακροατές έργων. Ο χώρος των λόγων έχει καταργηθεί και είναι ώρα να περάσουμε σε δράση. «Αξίζει να έχουμε ως πρότυπα προς μίμηση κάποιους πολίτες, οι οποίοι με τον τρόπο που στάθηκαν απέναντι στο πρόβλημα που αντιμετώπισαν μας έκαναν να είμαστε περήφανοι γι’ αυτούς. Και γι’ αυτό τους επαινούμε και τους τιμούμε».
Αναφερόμενος προς τους βραβευθέντες δήλωσε ότι η σημερινή εκδήλωση δεν τους δικαιώνει, αλλά τους υποχρεώνει να είναι συνεπείς οι ίδιοι, οι συνάδελφοί τους και όλοι οι πολίτες πάνω από όλα σε αυτό που αποτελεί στοιχειώδες χρέος αλληλεγγύης σε μία κοινωνία ανθρώπων, ώστε η κοινωνία της πληροφορίας για την οποία τόσο μιλούμε να μην χάσει το δημοκρατικό και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της.
Κατέληξε δε, συγχαίροντας την Πρόεδρο του Ι.Ο.ΑΣ., γιατί γνωρίζει την πλούσια δραστηριότητα του Ινστιτούτου και τον τρόπο που γεννήθηκε, προσθέτοντας ότι θα έχει μία ξεχωριστή θέση στη συνεργασία με τους κρατικούς φορείς προκειμένου να επιτευχθούν οι κοινοί στόχοι.
Κλείνοντας ο κ. Ρέππας ευχήθηκε η εκδήλωση να μην είναι ένα διάλλειμα: «Ας αφήσουμε τις απαισιόδοξες σκέψεις και ας προτιμήσουμε τις αισιόδοξες πράξεις. Τέτοιες είναι και αυτές στις οποίες προβαίνει το Ινστιτούτου, το οποίο με τη δράση του αποδεικνύει με έμπρακτο τρόπο αυτό που έχει ανάγκη σήμερα η Ελλάδα, να κάνουμε δηλαδή πράξη και να αποδείξουμε ότι πραγματοποιούμε αυτά που πιστεύουμε».
Ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Σπ. Βούγιας εξήρε την προσφορά του έργου του Ινστιτούτου από την ίδρυσή του και τη διαρκή δράση του με σημαντική συμβολή στο ζήτημα της Οδικής Ασφάλειας για τη χώρα μας. Επιπλέον ανέφερε ότι «από την πλευρά μας, στα πλαίσια της προσπάθειας για τη μείωση των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, βάλαμε στόχο τη μείωση των νεκρών από τροχαία ατυχήματα κατά 100 ανά χρόνο, ώστε το 2013 να έχουμε φτάσει στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ο οποίος για την Ελλάδα ανέρχεται στους 1013 ετησίως».
Ο κ. Βούγιας αναφέρθηκε στην προσπάθεια των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, όπως του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» που συμβάλλει συμβολικά, ηθικά αλλά και υλικοτεχνικά στην προσπάθεια της μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων και αναγνώρισε τη σταθερή συμπαράσταση του Ι.Ο.ΑΣ. απέναντι στην Πολιτεία στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Τέλος ευχαρίστησε θερμά το Ι.Ο.ΑΣ. για τη δωρεά υπερσύγχρονου ραντάρ ελέγχου ταχύτητας, γιατί ο έλεγχος της ταχύτητας συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Πρόσθεσε επίσης ότι πέρα από τη στήριξη στην υλικοτεχνική υποδομή που προσφέρει το Ινστιτούτο, βραβεύει σήμερα ανθρώπους που μας κάνουν περήφανους, οι οποίοι προέρχονται από περιοχές με προβλήματα στις οδικές υποδομές.
Ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. κ. Ελ. Οικονόμου ευχαρίστησε το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» και την Πρόεδρο προσωπικά και ανέφερε ότι «πρώτιστο μέλημα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. αποτελεί η οδική ασφάλεια. Γιατί οι ασφαλείς μεταφορές, πέρα από το ότι προστατεύουν τον ίδιο των άνθρωπο, αποτελούν στρατηγικό πλεονέκτημα για κάθε χώρα και για το θέμα της ανάπτυξης. Πρωτίστως, όμως, βρίσκονται στον πυρήνα της προστασίας της ζωής, της υγείας, της σωματικής ακεραιότητας και της οικογένειας των πολιτών» και τόνισε ότι θα αναληφθούν σχέδια δράσης για την Οδική Ασφάλεια σε Εθνικό επίπεδο και ανά Νομό μαζί με τους εμπλεκόμενους φορείς, τα συναρμόδια Υπουργεία, την τοπική αυτοδιοίκηση, την Τροχαία και τις ενώσεις πολιτών. Επίσης ανέφερε ότι η οδική ασφάλεια δεν είναι μόνο θέμα νομοθεσίας, έργων και υποδομών αλλά είναι και θέμα αλλαγής κουλτούρας και νοοτροπίας που ενισχύονται από πρωτοβουλίες όπως αυτή του Ι.Ο.ΑΣ. Μια πρωτοβουλία την οποία η Αστυνομία στηρίζει και ενθαρρύνει καθώς ενδυναμώνει το προσωπικό της Τροχαίας στο δύσκολο και υπεύθυνο έργο που αντιμετωπίζει καθημερινά.
Προσέξτε τα bold+italics:
-
Δύο νέα πιστόλια (laser ή rf δε γνωρίζουμε) δόθηκαν σε δύο τμήματα Τροχαίας (Αγρινίου και Αμαλιάδας), εκεί όπου υπηρετούσαν οι βραβευθέντες Τροχονόμοι.
-
Ένα φορητό ραντάρ (mobile) δόθηκε στην Τροχαία Αγ. Παρασκευής. Αν προσέξει κανείς καλά την περιγραφή του, μας λέει αυτομάτως και τη μάρκα της εταιρείας, καθώς μόνο η εταιρεία Sensys ονομάζει έτσι το σύστημά της. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί την Κ μπάντα και σαρώνει όλο το δρόμο για παραβάτες σε απόσταση 150 m από τη θέση του. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σημαδεύοντας από μπροστά (δε νομίζω στην Ελλάδα), αλλά και από πίσω τα οχήματα. Μπορεί να καταγράψει όχι μόνο φωτογραφίες, αλλά και βίντεο των παραβατών (αν έχει τοποθετηθεί η αντίστοιχη δυνατότητα) και να καταγράψει ακόμα και το στίγμα (λογικά αν χρησιμοποιείται πάνω σε όχημα όπου υπάρχει και νόημα τέτοιας χρήσης). Ένας πολύ επικίνδυνος αντίπαλος, λοιπόν, βρίσκεται εντός Αθηνών.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε το site της ίδιας της εταιρείας:
http://www.roadtraffic-technology.com/c ... s-traffic/
http://www.sensys.se/web/Installation_view_4.aspx
Τοποθέτηση αυτής της κάμερες μπορείτε να δείτε στην παρακάτω δημοσίευση:
http://www.gulfgt.com/forum/showthread. ... post511525
Η αρχική είδηση υπάρχει ενδεικτικά στις παρακάτω σελίδες:
http://www.autopanorama.gr/index.php?op ... &Itemid=32
http://www.eurocharity.org/articles/3456/1b6d1/8566/
Ευχαριστώ.
-
-
Aγγλία γίναμε!
Εχει να κλάψει κοσμάκης....
-
Περιμένω με ενδιαφέρον να δω αν τα μέτρα θα μειώσουν τα θανατηφόρα τροχαία.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
...στην καμερομανα Αγγλια, ουδεμια αξιοσημειωτη μεταβολη επεφερε η τοποθετηση καμερων, περα απο τα εσοδα στις τσεπες του κρατους.Έχουμε κάποια πηγή για αυτό, κάποια μελέτη ή στατιστική;
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Εξαρταται πως το βλεπει κανεις. Απο τη μια μπορει να μπεις στο wikipedia και να βρεις στατιστικες που να μιλανε για -40%, -22% κτλ κτλ. Απο την αλλη μπορει να δεις τον Clarkson στο ΤG να σου λεει οτι η μειωση ή δεν υπαρχει, ή ειναι αμελητεα τελος παντων, κατι που βεβαια το αποδεικνυει και αυτος δειχνοντας τα αναλογα στοιχεια. Επισης παρουσιασε περιπτωσεις οπου οι καμερες ρυθμιζονταν επιτηδες με χαμηλοτερο οριο (πχ οριο εργων ενω δεν υπηρχε κανεις, οριο βρεγμενου ενω ηταν στεγνο κτλ). Ωχου, τι το κουραζουμε, ο,τι ειναι να κανει το θεαρεστο μπασταρδοκρατος θα το κανει. Περναμε λοιπον, γκαζωνουμε και ου τω καθε εξης. Πεταμενα λεφτα παντως, σε περιοδους παρα πολυ δυσκολες. Αλλα ειπαμε, δαιμονοποιηση και παλι δαιμονοποιηση...Τωρα αν καιγεσαι πολυ, http://www.pocketgpsworld.com/1089-speed-cameras.php
αλλα να διαβασεις 'between the lines', που λεει και η κυρα Παναγουλα στο χωριο μου.+οο ...για όλα φταίει η ταχύτητα στο κ@λοκράτος που ζούμε. Ανακάλυψαν ξαφνικά τις μηχανές που παράγουν χρήμα λέγε με φωτοραντάρ και θέλουν να μας πείσουν οτι το κάνουν για την ασφάλεια μας...
-
Ξέρουμε αν θα επεκταθεί κ στην Ε.Ο μέχρι Θήβα που σήμερα δεν υπάρχει τέτοιο διαβολομηχάνημα ( εκτός από τον παπάρα στην Μαλακάσα που δεν ξέρω τι ρόλο βαράει με τη μουρή του οχήματος γυρισμένη απέναντι... ) ?
-
Εμένα πάντως οι κάμερες στην Α.Ο. με ανάγκασαν να κάνω πιο αργή (=ασφαλή), αν και εξωφρενικά βαρετή οδήγηση. Προφανώς βέβαια δεν είμαι τόσο καλός οδηγός όσο τα υπόλοιπα μέλη του forum που μπορούν και οδηγούν με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα με την ίδια ασφάλεια που θα οδηγούσαν αν πήγαιναν με τα όρια, άντε +20%.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εμένα πάντως οι κάμερες στην Α.Ο. με ανάγκασαν να κάνω πιο αργή (=ασφαλή), αν και εξωφρενικά βαρετή οδήγηση. Προφανώς βέβαια δεν είμαι τόσο καλός οδηγός όσο τα υπόλοιπα μέλη του forum που μπορούν και οδηγούν με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα με την ίδια ασφάλεια που θα οδηγούσαν αν πήγαιναν με τα όρια, άντε +20%.δηλ εάν περάσεις από εκεί που έχει όριο 80 με 120 θέλει ικανότητα; Μιλάμε για την ΑΟ ή κοροιδευόμαστε;
-
Δεν ξέρω αν θέλει ιδιαίτερες ικανότητες, θεωρώ πάντως πολύ πιο επικίνδυνο να κινείσαι στα τούνελ της περιφερειακής Υμηττού, στις στροφές, με 120, παρά με 80.
Radar και πού βρίσκονται.