Mar 21, 2010, 1:48 PM

Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τουλάχιστον στην αμερική, όλες οι εργοστασιακά ανακοινούμενες καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων και διοξειδίου και επιδόσεις, πραγματοποιούνται με λιπαντικά πολύ χαμηλού ιξώδους και με premium (100άρα) βενζίνη. Δεν θα εκπλαγώ αν συμβαίνει το ίδιο και αλλού.
Αλλά η καθημερινή χρήση διαφέρει.

Α. Η χρήση 100άρας βενζίνης μάλλον θα αύξανε την κατανάλωση κατά τις μετρήσεις (δες και περιοδικό 1 του Ignition κυρίως γιατί παρατηρείται μικρότερη κατά μ.ο. θερμιδική ικανότητα μίας βενζίνης μεγάλου αριθμού οκτανίων λόγω της ύπαρξης υψηλού ποσοστού οξυγονωμένων υδρογονανθράκων).

Β. Οι δοκιμές γίνονται με το όχημα να επιλέγεται τυχαία από τη γραμμή παραγωγής. Η δοκιμή λοιπόν θα γίνει με το λάδι το οποίο τοποθετείται από τη μαμά εταιρεία.

Γ. Η καθημερινή χρήση δεν διαφέρει και πολύ στον Αμερικάνικο κύκλο σε σχέση με την εκεί πραγματικότητα. Εκεί όπου τα πράγματα είναι προς την εμφάνιση χαμηλών καταναλώσεων είναι ο Ευρωπαϊκός κύκλος ενώ εξωπραγματικός είναι ο Ιαπωνικός.