Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TIGUAN 1.4TSI η OCTAVIA 5 SCOUT 4X4 1.8TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TIGUAN 1.4TSI η OCTAVIA 5 SCOUT 4X4 1.8TSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    57
    412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostheo last edited by

      καλησπερα συνφορουμιτες,ειμαι σε μεγαλο διλημμα μεταξυ των δυο συνοπτικα η εικονα που εχω ειναι καπως ετσι.
      tiguan=υπερτερει σε εμφανιση και πολυτελεια,κινητηρας 1.4 150αλ. ικανοποιητικος,χωροι αρκετα καλοι για 3-4μελη οικογενεια(π.μπαγκαζ 505λ.)βασικο μειονεκτημα η τιμη του που με το φορο πολυτελειας και καποια αξεσουαρ φτανει και ξεπερναει τις 35.000
      scout=υπερτερει σε κινητηρα-1,8 160αλ.(που γινονται ευκολα 250),χωρους (π.μπαγκαζ 580λ.)και με τα αξεσουαρ του φτανει τις 30.000.υστερει ομως αισθητικα λογω της s.vagon εμφανισης χωρις ομως να ειναι ασχημο,ενω τα υλικα του ειναι πιο λιτα.τελος προβληματιζομαι στο καταποσο η θυγατρικη skoda ειναι εφαμιλλη σε ποιοτητα κι αξιοπιστιαμε τη μαμα v.w.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostheo last edited by

        καλησπερα συνφορουμιτες,ειμαι σε μεγαλο διλημμα μεταξυ των δυο συνοπτικα η εικονα που εχω ειναι καπως ετσι.
        tiguan=υπερτερει σε εμφανιση και πολυτελεια,κινητηρας 1.4 150αλ. ικανοποιητικος,χωροι αρκετα καλοι για 3-4μελη οικογενεια(π.μπαγκαζ 505λ.)βασικο μειονεκτημα η τιμη του που με το φορο πολυτελειας και καποια αξεσουαρ φτανει και ξεπερναει τις 35.000
        scout=υπερτερει σε κινητηρα-1,8 160αλ.(που γινονται ευκολα 250),χωρους (π.μπαγκαζ 580λ.)και με τα αξεσουαρ του φτανει τις 30.000.υστερει ομως αισθητικα λογω της s.vagon εμφανισης χωρις ομως να ειναι ασχημο,ενω τα υλικα του ειναι πιο λιτα.τελος προβληματιζομαι στο καταποσο η θυγατρικη skoda ειναι εφαμιλλη σε ποιοτητα κι αξιοπιστιαμε τη μαμα v.w.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostheo last edited by

          καλησπερα συνφορουμιτες,ειμαι σε μεγαλο διλημμα μεταξυ των δυο συνοπτικα η εικονα που εχω ειναι καπως ετσι.
          tiguan=υπερτερει σε εμφανιση και πολυτελεια,κινητηρας 1.4 150αλ. ικανοποιητικος,χωροι αρκετα καλοι για 3-4μελη οικογενεια(π.μπαγκαζ 505λ.)βασικο μειονεκτημα η τιμη του που με το φορο πολυτελειας και καποια αξεσουαρ φτανει και ξεπερναει τις 35.000
          scout=υπερτερει σε κινητηρα-1,8 160αλ.(που γινονται ευκολα 250),χωρους (π.μπαγκαζ 580λ.)και με τα αξεσουαρ του φτανει τις 30.000.υστερει ομως αισθητικα λογω της s.vagon εμφανισης χωρις ομως να ειναι ασχημο,ενω τα υλικα του ειναι πιο λιτα.τελος προβληματιζομαι στο καταποσο η θυγατρικη skoda ειναι εφαμιλλη σε ποιοτητα κι αξιοπιστιαμε τη μαμα v.w.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            εννοειται scout

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              scout

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                scout

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dickdick last edited by

                  scout.Το vw δεν σε συμφερει απο οικονομικης αποψεως οπως τα λες.Τα skoda καμια φορα βγαινουν καλυτερα απο τα vw.Αντε καλοριζικο....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gansan last edited by

                    Scout

                    Όσον για την αξιοπιστία δε ξέρω για σας αλλά εγώ προτιμώ τη skoda

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
                      Scout

                      Όσον για την αξιοπιστία δε ξέρω για σας αλλά εγώ προτιμώ τη skoda

                      γιατί την προτιμάς ;

                      ρε παιδιά πως τα λέτε έτσι...με το συμπάθειο. Ολα τα αμάξια του VAG φοράνε ίδια ανταλλακτικά και μέρη.

                      το αν χαλάνε κάποια ή όχι είναι καθαρά θέμα τύχης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kostheo last edited by

                        φιλε elteo αφου κατεχεις το αντικειμενο ποιο θα διαλεγες;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          ρε παιδιά πως τα λέτε έτσι...με το συμπάθειο. Ολα τα αμάξια του VAG φοράνε ίδια ανταλλακτικά και μέρη.

                          το αν χαλάνε κάποια ή όχι είναι καθαρά θέμα τύχης.

                          Tα ανταλλακτικα και τα εξαρτηματα ειναι ιδια,ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ιδιος ομως ?

                          Ψηφιζω Scout. Το θεωρω σχεδον ευκαιρια για αυτα που προσφερει...
                          Ασε που παιρνεις τον εξαιρετικο 1.8TSI ,που ουτε λαδι δεν καιει και αποφευγεις την πολυπλοκοτητα του 1.4 TSI

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                            ρε παιδιά πως τα λέτε έτσι...με το συμπάθειο. Ολα τα αμάξια του VAG φοράνε ίδια ανταλλακτικά και μέρη.

                            το αν χαλάνε κάποια ή όχι είναι καθαρά θέμα τύχης.

                            Tα ανταλλακτικα και τα εξαρτηματα ειναι ιδια,ο ποιοτικος ελεγχος ειναι ιδιος ομως ?

                            Ψηφιζω Scout. Το θεωρω σχεδον ευκαιρια για αυτα που προσφερει...

                            Ολα σχετικά είναι. Αλλά είναι δυνατόν η Skoda να έχει καλύτερο ποιοτικό έλεγχο από την Audi ?

                            στο θέμα μας ψηφίζω Scout κι εγώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Αν σκεφτω τα θεματακια που ειχαν τα Q5 και τα Α4/Α5, ολα ειναι πιθανα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                μακραν καλυτερη επιλογη το scout και απο εμφανιση πιο ομορφο για μενα απο το 5 σενταν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lpat2001 last edited by

                                  Scout γιατι

                                  1. μεγαλος χωρος αποσκευων
                                  2. κανονικη ρεζερβα που σημαινει οτι σε μια εκδρομη την βαζεις και συνεχιζεις και δεν
                                    καταστρεφεις την διαθεση σου και την εκδρομη ψαχνοντας αγωνιωδως για βουλκανιζατερ στην ακρη του
                                    πουθενα
                                  3. Φθηνοτερα σερβις (τσεκαρε το και θα δεις...)
                                  4. 1800 κυβικα αντι των 1400 του τiguan...στις μεγαλες καλοκαιρινες θερμοκρασιες που το τουρμπο εχει
                                    ψιλοθεματακια τα πραγματικα κυβικα παιζουν ρολο ειδικα αν εισαι φορτωμενος
                                  5. 1.8Τsi απλο τουρμπο αντι του 1.4 Tsi με την πιο πολυπλοκη υλοποιηση τουρμπο που μακροπροθεσμα δεν
                                    ξερεις τι γινεται

                                  Αν δεν σε χαλαει η εμφανιση (υποκειμενικο) ειναι μονοδρομος η επιλογη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    provocatoras last edited by

                                    Για το θέμα αξιοπιστία θα πω μόνο: Έλεος πια με τις εικασίες ότι μπορεί να διαφέρουν σε αξιοπιστία.
                                    Όχι μόνο η τεχνολογία και οι προδιαγραφές είναι κοινές σε VW-AUDI-SEAT-Skoda,
                                    αλλά όπως είπε και ο elteo μέχρι και τα εξαρτήματα είναι τα ίδια που τα μοιράζονται από κονού όλα τα vag,
                                    συγκεκριμένοι προμηθευτές τα φτιάχνουν, τα μοιράζονται όλα τα εργοστάσια από όλα τα brands.
                                    http://www.vwgroupsupply.com/b2b/vwb2b_ ... ic/en.html
                                    Τις επαφές με τους προμηθευτές τους κάνει όχι κάθε μάρκα χωριστά αλλά ως γκρουπ!
                                    Εντάξει κάποια στιγμή είχε διαδοθεί μια παρανόηση ότι δήθεν υπάρχει διαφορά που φυσικά δεν είχε καμία βάση πουθενά, αλλά από ένα σημείο και μετά το πράγμα καταντά να υποτιμά τη νοημοσύνη...

                                    Μέχρι και στα ίδια εργοστάσια φτιάχνονται, είναι δυνατόν να πιστεύουμε τα παραμύθια για δήθεν διαφορετικό ποιοτικό έλεγχο;;;;
                                    http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp ... lants.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gansan last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      Scout

                                      Όσον για την αξιοπιστία δε ξέρω για σας αλλά εγώ προτιμώ τη skoda

                                      γιατί την προτιμάς ;

                                      ρε παιδιά πως τα λέτε έτσι...με το συμπάθειο. Ολα τα αμάξια του VAG φοράνε ίδια ανταλλακτικά και μέρη.

                                      το αν χαλάνε κάποια ή όχι είναι καθαρά θέμα τύχης.

                                      Πολύ πιθανό να είναι θέμα τύχης αλλά στο κοντινό μου περιβάλλον έχω δει περισσότερα προβλήματα σε VW. Για την ακρίβεια πρόβλημα σε Skoda γνωστοί μου δεν είχαν ποτέ ή τουλάχιστον δεν το έμαθα εγώ

                                      Ίσως η τεχνολογία με τα όποια παιδικά προβλήματά της να μπαίνει πρώτα σε VW και λίγο αργότερα σε Skoda. Δε ξέρω.

                                      Εντελώς ίδια είναι όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostheo last edited by

                                        Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
                                        Για το θέμα αξιοπιστία θα πω μόνο: Έλεος πια με τις εικασίες ότι μπορεί να διαφέρουν σε αξιοπιστία.
                                        Όχι μόνο η τεχνολογία και οι προδιαγραφές είναι κοινές σε VW-AUDI-SEAT-Skoda,
                                        αλλά όπως είπε και ο elteo μέχρι και τα εξαρτήματα είναι τα ίδια που τα μοιράζονται από κονού όλα τα vag,
                                        συγκεκριμένοι προμηθευτές τα φτιάχνουν, τα μοιράζονται όλα τα εργοστάσια από όλα τα brands.
                                        http://www.vwgroupsupply.com/b2b/vwb2b_ ... ic/en.html
                                        Τις επαφές με τους προμηθευτές τους κάνει όχι κάθε μάρκα χωριστά αλλά ως γκρουπ!
                                        Εντάξει κάποια στιγμή είχε διαδοθεί μια παρανόηση ότι δήθεν υπάρχει διαφορά που φυσικά δεν είχε καμία βάση πουθενά, αλλά από ένα σημείο και μετά το πράγμα καταντά να υποτιμά τη νοημοσύνη...

                                        Μέχρι και στα ίδια εργοστάσια φτιάχνονται, είναι δυνατόν να πιστεύουμε τα παραμύθια για δήθεν διαφορετικό ποιοτικό έλεγχο;;;;
                                        http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp ... lants.html

                                        provocatora απο οσα γνωριζω συμφωνω μαζι σου.εσυ παντως ποιο θα διαλεγες;(χωρις προβοκατσια )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:

                                          Scout

                                          Όσον για την αξιοπιστία δε ξέρω για σας αλλά εγώ προτιμώ τη skoda

                                          γιατί την προτιμάς ;

                                          ρε παιδιά πως τα λέτε έτσι...με το συμπάθειο. Ολα τα αμάξια του VAG φοράνε ίδια ανταλλακτικά και μέρη.

                                          το αν χαλάνε κάποια ή όχι είναι καθαρά θέμα τύχης.

                                          Πολύ πιθανό να είναι θέμα τύχης αλλά στο κοντινό μου περιβάλλον έχω δει περισσότερα προβλήματα σε VW. Για την ακρίβεια πρόβλημα σε Skoda γνωστοί μου δεν είχαν ποτέ ή τουλάχιστον δεν το έμαθα εγώ

                                          Ίσως η τεχνολογία με τα όποια παιδικά προβλήματά της να μπαίνει πρώτα σε VW και λίγο αργότερα σε Skoda. Δε ξέρω.

                                          Εντελώς ίδια είναι όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου;

                                          σε καινούριο f/l Octavia 1.4 tsi φίλου κατέβασαν κιβώτιο γιατί είχε πρόβλημα.

                                          δεν σημαίνει τίποτα βεβαίως.

                                          αλλά παραδείγματα υπάρχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            provocatoras last edited by

                                            Ο χρήστης KOSTHEO έγραψε:
                                            provocatora απο οσα γνωριζω συμφωνω μαζι σου.εσυ παντως ποιο θα διαλεγες;(χωρις προβοκατσια )

                                            Νομίζω μόνος σου έθεσες το δίλημμα στα σωστά πλάισια και αποφασίζεις με τις δικές σου ανάγκες:
                                            Άλλη κατηγορία το ένα, άλλη το άλλο.
                                            Το ένα πιο ψηλό και έχεις την αίσθηση του τζιποειδούς 'αφ' υψηλού' ,
                                            το άλλο πιο χαμηλό και κρατάς την αίσθηση του κανονικού αυτοκινήτου.
                                            Επί της ουσίας κανένα από τα δύο δεν είναι καθαρόαιμο 4κίνητο,
                                            όμως το Tiguan έχει μεγαλύτερα περιθώρια συγκριτικά με το scout.
                                            Το ένα 1.400 κυβικά, το άλλο 1.800,
                                            με ό,τι διαφορές συνεπάγεται σε αίσθηση και κόστος συντήρησης-χρήσης.
                                            Χώροι-ποιότητα-εμφάνιση-τιμή είναι δικό σου θέμα τί επιλέγεις εσύ στο τέλος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr