-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Ahem...
Τι εννοείς;
Νομίζω πως εννοεί το ειρωνικό βήξιμο (με ήχο α-χέμ),
που κάνουμε όταν διαφωνούμε έντονα ή θεωρούμε
πως μας δουλεύουν.
Με λίγα λόγια,δε νομίζω να συμφωνεί ο skullone
με την κριτική σου για το Clio..Σύμφωνα με το λεξικό του in.gr,
ahem= επιφώνημα για δυσπιστία κτλ. ( χμ!)
( http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=ahem ) -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Ahem...
Τι εννοείς;
Νομίζω πως εννοεί το ειρωνικό βήξιμο (με ήχο α-χέμ),
που κάνουμε όταν διαφωνούμε έντονα ή θεωρούμε
πως μας δουλεύουν.
Με λίγα λόγια,δε νομίζω να συμφωνεί ο skullone
με την κριτική σου για το Clio..Σύμφωνα με το λεξικό του in.gr,
ahem= επιφώνημα για δυσπιστία κτλ. ( χμ!)
( http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=ahem )Nai to ahem το ξέρω Έτσι το γράφουμε και εδώ
Δεν κατάλαβα απλά που έδενε! Δυσπιστία γιατί; Έγραψα απλά την άποψη μου για το Clio συμπληρόνοντας οτι ίσως να είμαι ο λιγότερο αντικειμενικός αφού δεν έχω εμπειρία σε μικρά αυτοκίνητα. Δεν ήθελα με τίποτα να θείξω αυτούς που έχουν Clio και συγνώμη αν το έκανα (νομίζω ο Skullone Clio έχει), αλλά δεν νομίζω να πιστεύουν οτι είναι εξίσου καλό με μεγάλα Mercedes ή γενικά μεγαλύτερες κατηγορίες. θα ήταν αυταπάτη αυτό.Θα ήθελα να μου εξηγήσει ο skullone τη θέση του και το ahem..
Φιλικά με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
αλλά δεν νομίζω να πιστεύουν οτι είναι εξίσου καλό με μεγάλα Mercedes ή γενικά μεγαλύτερες κατηγορίες. θα ήταν αυταπάτη αυτό.μη συγκρίνεις τελείως ανόμοια πράγματα. έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο εκεί που είναι καλό το κλιό, να είναι χάλια η 'μερσεντέ' - και το ανάποδο;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
αλλά δεν νομίζω να πιστεύουν οτι είναι εξίσου καλό με μεγάλα Mercedes ή γενικά μεγαλύτερες κατηγορίες. θα ήταν αυταπάτη αυτό.
μη συγκρίνεις τελείως ανόμοια πράγματα. έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο εκεί που είναι καλό το κλιό, να είναι χάλια η 'μερσεντέ' - και το ανάποδο;
Mα δεν τα σύγκρινα αν διάβασες το αρχικό μου post. Στα θέματα που έκανα τη σύγκριση το Clio δεν ήταν καλό σε σχέση με ένα μεγάλο αυτοκίνητο και δεν θα διαφωνήσω οτι είναι πολύ καλύτερο ίσως σε κάποια θέματα, όπως παρκάρισμα, οικονομία , κόστος συντήρησης etc..
Έκανα σύγκριση σε θέματα που ενδιαφέρουν εμένα όπως νομίζω είναι εμφανές στο post μου Θέματα που εμένα θα με απέτρεπαν να το αγοράσω γιατι δεν με ενδιαφέρει το μέγεθος του αυτοκινήτου, ούτε το κόστος συντήρησης. Ζώ όμως εκτός Ελλάδος και όπως έχω πεί αρκετές φορές δεν με κρίνω αντικειμενικό. Για αυτό δεν υπάρχει λόγος να μου λέτε οτι δεν πρέπει να κάνω τις συγκρίσεις αυτές, γιατι το είπα ήδη εγώ πρώτος για τον εαυτό μου. Μου αρέσει όμως να εκφράζω την άποψη μου.Με σεβασμό,
ΔημήτρηςΥΓ. Για τη χρήση όμως της λέξης χάλια δεν συμφωνώ
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
..μη συγκρίνεις τελείως ανόμοια πράγματα. έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο εκεί που είναι καλό το κλιό, να είναι χάλια η 'μερσεντέ' - και το ανάποδο;Π.χ. ένα βαρύ Mercedes φρενάρει πιο δύσκολα άμεσα,
σε σχέση με ένα ελαφρύ Clio,
ενώ σέρβις-ανταλλακτικά το Clio έχει πιο φτηνά.
Αυτά,όμως,δεν αναιρούν το σχόλιο του dimitrios2004.
Απλά,άλλη δουλειά κάνει το ένα και άλλη το άλλο. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
...
Π.χ. ένα βαρύ Mercedes φρενάρει πιο δύσκολα άμεσα,
σε σχέση με ένα ελαφρύ Clio,
..για το φρενάρισμα δεν νομίζω. Τα φρένα του Clio δεν μου άρεσαν και όταν το αυτοκίνητο ήταν βαρύ δεν σταματούσε εύκολα. Γενικά η Mercedes έχει πολύ καλά φρένα..
Στα μικρά αυτοκίνητα τα φρένα του Clio θεωρούνται απο τα καλά;
Με σεβασμό,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Ζώ όμως εκτός Ελλάδος και όπως έχω πεί αρκετές φορές δεν με κρίνω αντικειμενικό. Για αυτό δεν υπάρχει λόγος να μου λέτε οτι δεν πρέπει να κάνω τις συγκρίσεις αυτές, γιατι το είπα ήδη εγώ πρώτος για τον εαυτό μου. Μου αρέσει όμως να εκφράζω την άποψη μου.το σχόλιό μου δεν εμπεριείχε προσωπική μομφή, και αν έδωσε τέτοια εντύπωση, δεν ήταν στις προθέσεις μου, και φυσικά δεν θα ήθελα να σταματήσεις να εκφράζεις τις απόψεις σου.
μην ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο ως προϊόν είναι μια συνισταμένη συμβιβασμών. καλώς ή κακώς, δεν έχει επινοηθεί ακόμα το μοντέλο εκείνο που να κάνει τα πάντα, και να τα κάνει τέλεια. αυτός είναι και ένας από τους λόγους που υπάρχουν τα segments της αγοράς, προκειμένου να καλυφθούν τελείως διαφορετικές ανάγκες, και από κάθε segment επιλέγουμε τον 'συμβιβασμό' που μας καλύπτει περισσότερο. δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να συγκρίνω ποτέ έναν αθλητή του άλματος εις μήκος π.χ. με κάποιον που τρέχει 400άρι. το σχόλιό μου για τη 'μερσεντέ' προκύπτει και από προσωπικά βιώματα. αν ζούσες όπως πολλοί από εμάς σε περιοχή όπου η εύρεση πάρκινγκ αποτελεί αληθινό εφιάλτη, θα καταλάβαινες την αναγκαιότητα αυτοκινήτων όπως το κλιό -τα οποία απευθύνονται κατεξοχήν στην ευρωπαϊκή αγορά- χωρίς οι αρετές τους να εξαντλούνται στο μικρό τους μέγεθος.
ξεφύγαμε από το θέμα μας όμως. ψήφισα clio
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ζώ όμως εκτός Ελλάδος και όπως έχω πεί αρκετές φορές δεν με κρίνω αντικειμενικό. Για αυτό δεν υπάρχει λόγος να μου λέτε οτι δεν πρέπει να κάνω τις συγκρίσεις αυτές, γιατι το είπα ήδη εγώ πρώτος για τον εαυτό μου. Μου αρέσει όμως να εκφράζω την άποψη μου.
το σχόλιό μου δεν εμπεριείχε προσωπική μομφή, και αν έδωσε τέτοια εντύπωση, δεν ήταν στις προθέσεις μου, και φυσικά δεν θα ήθελα να σταματήσεις να εκφράζεις τις απόψεις σου.
μην ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο ως προϊόν είναι μια συνισταμένη συμβιβασμών. καλώς ή κακώς, δεν έχει επινοηθεί ακόμα το μοντέλο εκείνο που να κάνει τα πάντα, και να τα κάνει τέλεια. αυτός είναι και ένας από τους λόγους που υπάρχουν τα segments της αγοράς, προκειμένου να καλυφθούν τελείως διαφορετικές ανάγκες, και από κάθε segment επιλέγουμε τον 'συμβιβασμό' που μας καλύπτει περισσότερο. δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να συγκρίνω ποτέ έναν αθλητή του άλματος εις μήκος π.χ. με κάποιον που τρέχει 400άρι. το σχόλιό μου για τη 'μερσεντέ' προκύπτει και από προσωπικά βιώματα. αν ζούσες όπως πολλοί από εμάς σε περιοχή όπου η εύρεση πάρκινγκ αποτελεί αληθινό εφιάλτη, θα καταλάβαινες την αναγκαιότητα αυτοκινήτων όπως το κλιό -τα οποία απευθύνονται κατεξοχήν στην ευρωπαϊκή αγορά- χωρίς οι αρετές τους να εξαντλούνται στο μικρό τους μέγεθος.
ξεφύγαμε από το θέμα μας όμως. ψήφισα clio
Δεν θεώρησα οτι το μύνημα σου είχε προσωπική μομφη. Συγνώμη αν αυτό φάνηκε απο τον τρόπο απάντησης. Πολλές φορές γράφοντας γρήγορα κάποιες απαντήσεις αμελώ να βάλω κάποιο emoticon
Για τις ανάγκες που λές έχεις απόλυτο δίκιο και για αυτό κιόλας η Ευρωπαική αγορά καταναλωνει τόσα πολλά μικρά αυτοκίνητα. Δείχνει μία βασική της ανάγκη.
Με σεβασμό,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Ahem...
Τι εννοείς;
Νομίζω πως εννοεί το ειρωνικό βήξιμο (με ήχο α-χέμ),
που κάνουμε όταν διαφωνούμε έντονα ή θεωρούμε
πως μας δουλεύουν.
Με λίγα λόγια,δε νομίζω να συμφωνεί ο skullone
με την κριτική σου για το Clio..Σύμφωνα με το λεξικό του in.gr,
ahem= επιφώνημα για δυσπιστία κτλ. ( χμ!)
( http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=ahem )Nai to ahem το ξέρω Έτσι το γράφουμε και εδώ
Δεν κατάλαβα απλά που έδενε! Δυσπιστία γιατί; Έγραψα απλά την άποψη μου για το Clio συμπληρόνοντας οτι ίσως να είμαι ο λιγότερο αντικειμενικός αφού δεν έχω εμπειρία σε μικρά αυτοκίνητα. Δεν ήθελα με τίποτα να θείξω αυτούς που έχουν Clio και συγνώμη αν το έκανα (νομίζω ο Skullone Clio έχει), αλλά δεν νομίζω να πιστεύουν οτι είναι εξίσου καλό με μεγάλα Mercedes ή γενικά μεγαλύτερες κατηγορίες. θα ήταν αυταπάτη αυτό.Θα ήθελα να μου εξηγήσει ο skullone τη θέση του και το ahem..
Φιλικά με εκτίμηση,
ΔημήτρηςEγω παντως για την προσβολη που μας εκανες δεν σου ξαναμιλαω.........
Ασφαλως κανω πλακα...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Eγω παντως για την προσβολη που μας εκανες δεν σου ξαναμιλαω.........
ε μόλις μου μίλησες
Το δικό σου το Clio δεν το πιάνουν αυτά που είπα. Ότι είναι V-6 είναι καλοδεχούμενο απο εμένα heheΦιλικά,
Δημήτρης -
1,4 16ν ειναι για την ακριβεια.....
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
:lol:
1,4 16ν ειναι για την ακριβεια.....xmm τότε το παίρνω πίσω, δεν είναι καλοδεχούμενο..
Αστιεύομαι..
Για τις Ελληνικές πόλεις πάντως φαντάζομαι οτι θα είναι απο τις ιδανικότερες λύσεις..
Πιά αυτοκίνητα κυκλοφορούν περισσότερο ;
πχ στην κατηγορία του Corolla kai Υaris, είναι πιο συνηθισμένο να δεί κάποιος αυτοκίνητο της κατηγορίας Corolla ή της κατηγορίας Yaris?Πέρασαν μερικά χρόνια που ήρθα Ελλάδα τελευταία φορά και ξέρω οτι αλλάζει πολύ γρήγορα η κατάσταση εκεί , ειδικά στην Αθήνα λόγο έργων..
Με σεβασμό,
Δημήτρης -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Νομίζω πως εννοεί το ειρωνικό βήξιμο (με ήχο α-χέμ),
που κάνουμε όταν διαφωνούμε έντονα ή θεωρούμε
πως μας δουλεύουν.
Με λίγα λόγια,δε νομίζω να συμφωνεί ο skullone
με την κριτική σου για το Clio..Σύμφωνα με το λεξικό του in.gr,
ahem= επιφώνημα για δυσπιστία κτλ. ( χμ!)
( http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=ahem )(..........................................................) mod
-
Νομίζω ότι από όλους όσους τοποθετήθηκαν ως τώρα, διαφεύγει κάτι βασικό:
Για ποια μοντέλα των αυτοκινήτων μιλάμε;
Για τις βασικές εκδόσεις; Για τα πιο κλασσικά 1400άρια; Ή για τις πιο hot εκδόσεις; Επίσης το Ibiza δεν έχει έκδοση στα 1600cc.
Ας πούμε, στην τελευταία περίπτωση, το Clio Sport δε νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με το FR. Το Renault κατά τη γνώμη μου είναι το 'καλύτερο' σ'αυτή την κατηγορία, bar none (όπου 'καλύτερο', εννοούμε για τη δουλειά που έχει σχεδιαστεί).
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για τις εκδόσεις των 1400cc, και βέβαια με το Ibiza των 100 ίππων.
Δεν έχω κανένα από τα δύο, οπότε μπορώ να πω ότι σ'αυτό το σημείο είμαι αντικειμενικός. Έχοντας ωστόσο οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα, και σε παλιότερες εκδόσεις, και έχοντας 'ψάξει' για κάποια φίλη που ενδιαφερόταν και τα δύο, νομίζω ότι η επιλογή θα είναι καθαρά υποκειμενική.
Το Ibiza υπερέχει σε ποιότητα υλικών και συναρμογής. Οι κινητήρες και των δύο δεν με ενθουσιάζουν. Νομίζω ότι με τον 1600 (το Ibiza παλιότερα) είναι πολύ καλύτερα συνολικά. Από άποψης image το Ibiza νομίζω ότι είναι πιο φρέσκο (είναι και πιο καινούργιο). Το Clio καταφέρνει να συνδιάσει καλύτερα την άνεση με την οδική συμπεριφορά. Το Ibiza είναι καλύτερο εργονομικά και από άποψης παρεχόμενου εξοπλισμού. Τα φρένα και στα δύο είναι ικανοποιητικά έως πολύ καλά (ανάλογα και πως οδηγείς). Από χώρους και τα δύο πάσχουν και δε συγκρίνονται με μεγαλύτερα supermini, όμως ο αγοραστής τους πρέπει να ξέρει τι παίρνει. Οι επιδόσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες (μικρή υπεροχή του ενός ή του άλλου ανάλογα με τις συνθήκες).
Τελικά είναι χαρακτηριστικά δείγματα 'σχολών', Γαλλικής και Γερμανικής. Στην έκδοση των 1400cc και τα δύο αποτελούν προϊόν συμβιβασμού. Συμπερασματικά θα έλεγα ότι το καθένα θα βρει τον δικό του τύπο του αγοραστή, που τελικά σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν θα 'χάσει' (αλλά ούτε και θα έχει πάρει το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!)
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Θα ήθελα να μου εξηγήσει ο skullone τη θέση του και το ahem..Φιλικά με εκτίμηση,
ΔημήτρηςΘεώρησα ότι η κριτική σου για την οδική συμπεριφορά του Clio σε ταχύτητες άνω των 100 χ.α.ω. δεν ευσταθεί, ενώ νομίζω ότι κάπου έκρινες ένα μικρό αυτοκίνητο με κριτήρια πολύ μεγαλυτέρων.
Σε ταχύτητες άνω των 100 χ.α.ω. τα Clio, Fiesta, Corsa, Ibiza, Punto, 206 κλπ. τα έχω βρει εξίσου σταθερά με μεσαία 1800άρια (π.χ. Ford Mondeo), είτε έχουν έναν είτε τέσσερεις επιβάτες μέσα. Όσον αφορά δε τις επιδόσεις, είναι γεγονός ότι ο κλιματισμός επιβαρύνει πολύ οποιονδήποτε κινητήρα κάτω από 1600 κ.εκ., ενώ δεν μπορούμε να πούμε πια ότι τα μικρά είναι ελαφρά αυτοκίνητα (π.χ. ένα 1200άρι Clio υπερβαίνει τον ένα τόννο σε απόβαρο).
Το 'αχέμ' λοιπόν ήταν διαφωνία (χωρίς όμως ειρωνεία ή υπαινιγμό) και προετοιμασία για να εκφράσω τον αντίλογό μου.
-
Μέχρι εδώ ! Την επόμενη φορά διαγράφεσαι (mod)
Με ποιον έχω την τιμή παρακαλώ;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Νομίζω ότι από όλους όσους τοποθετήθηκαν ως τώρα, διαφεύγει κάτι βασικό:Για ποια μοντέλα των αυτοκινήτων μιλάμε;
Για τις βασικές εκδόσεις; Για τα πιο κλασσικά 1400άρια; Ή για τις πιο hot εκδόσεις; Επίσης το Ibiza δεν έχει έκδοση στα 1600cc.
Ας πούμε, στην τελευταία περίπτωση, το Clio Sport δε νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με το FR. Το Renault κατά τη γνώμη μου είναι το 'καλύτερο' σ'αυτή την κατηγορία, bar none (όπου 'καλύτερο', εννοούμε για τη δουλειά που έχει σχεδιαστεί).
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για τις εκδόσεις των 1400cc, και βέβαια με το Ibiza των 100 ίππων.
Δεν έχω κανένα από τα δύο, οπότε μπορώ να πω ότι σ'αυτό το σημείο είμαι αντικειμενικός. Έχοντας ωστόσο οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα, και σε παλιότερες εκδόσεις, και έχοντας 'ψάξει' για κάποια φίλη που ενδιαφερόταν και τα δύο, νομίζω ότι η επιλογή θα είναι καθαρά υποκειμενική.
Το Ibiza υπερέχει σε ποιότητα υλικών και συναρμογής. Οι κινητήρες και των δύο δεν με ενθουσιάζουν. Νομίζω ότι με τον 1600 (το Ibiza παλιότερα) είναι πολύ καλύτερα συνολικά. Από άποψης image το Ibiza νομίζω ότι είναι πιο φρέσκο (είναι και πιο καινούργιο). Το Clio καταφέρνει να συνδιάσει καλύτερα την άνεση με την οδική συμπεριφορά. Το Ibiza είναι καλύτερο εργονομικά και από άποψης παρεχόμενου εξοπλισμού. Τα φρένα και στα δύο είναι ικανοποιητικά έως πολύ καλά (ανάλογα και πως οδηγείς). Από χώρους και τα δύο πάσχουν και δε συγκρίνονται με μεγαλύτερα supermini, όμως ο αγοραστής τους πρέπει να ξέρει τι παίρνει. Οι επιδόσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες (μικρή υπεροχή του ενός ή του άλλου ανάλογα με τις συνθήκες).
Εργονομικά το Clio είναι καταπληκτικό για μένα. Έχει τα πάντα εκεί που θέλεις. Δεν νομίζω να υστερεί σε τίποτα από το Ibiza. Επίσης θεωρώ ότι στο εσωτερικό και τα δύο είναι πολύ καλά, χωρίς να μπορώ να βρω μεγάλες διαφορές στην ποιότητα. Είναι υποκειμενικό άλλωστε από ένα σημείο και μετά. Συμφωνώ ότι εξωτερικά το Ibiza είναι πιο φρέσκο.
Όσον αφορά στον εξοπλισμό διαφωνώ. Το Clio (ανάλογα και με την έκδοση βέβαια) από όσο γνωρίζω είναι λίγο φτηνότερο και έχει περισσότερα στάνταρ (π.χ. ηχοσύστημα). -
Το Clio sport ειναι πιθανώς καλύτερο από το FR αλλά η διαφορά στην τιμή ειναι στα 6-8 χιλιάρικα,όσο κανει ενα μικρό αυτοκίνητο!
Και φυσικά το Clio δεν γαργαλιέται τόσο ευκολα όσο το FR.
Οπότε για άλλη μία φορα το ξαναλέω:Καλύτερο το Clio,κερδίζει το ibiza! -
Durdyn, το Clio έχει τα εξής φάουλ από πλευράς εργονομίας:
- Κλίση τιμονιού
- Υπερβολικά μεγάλα κενά μεταξύ των διαφόρων ρυθμίσεων της πλάτης του καθίσματος
- Πολύ μικρό ύψος εσωτερικού καθρέπτη (με αποτέλεσμα να μην καλύπτει όλο το χώρο του πίσω παρμπρίζ)
- Δύσκολος στη λεπτομερή ρύθμιση εσωτερικός καθρέπτης
- Διακόπτης εναλλαγής ανάμεσα σε μικρή και μεσαία σκάλα φώτων. Ουκ ολίγες φορές μου έχει τύχει να πάω να κατεβάσω από μεγάλα σε μεσαία φώτα και να καταλήξω μέσα στο πίσσα σκοτάδι να είμαι με τα μικρά. Πολύ εκνευριστικό, και μπορεί να γίνει και επικίνδυνο. Αυτό οφείλεται νομίζω στο 'αυτάκι' που το περιστρεφόμενο μέρος αυτού του διακόπτη έχει στο επάνω μέρος του.
-
Οποιος έχει πείρα και εμπειρία από αυτοκίνητα ξέρει που και πόσο καλύτερο είναι το clio ή το ibiza αντίστοιχα.Οι απόψεις είναι πολλές...Ολες δεκτές, αλλά νομίζω ότι η πρώτη ματιά σε ένα clio ή σε ένα αντίστοιχο ibiza δεν αρκεί για να βγάλεις τα συμπεράσματά σου και να είσαι απόλυτος σε ποιο από τα δύο είναι πραγματικά το καλύτερο.
IBIZA-CLIO