Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    durdyn

    @durdyn

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    durdyn Unfollow Follow

    Latest posts made by durdyn

    • RE: Καλά και άσχημα στοιχεία σε αυτοκίνητα

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

      ............2) Θήκη που να χωράει το εκάστοτε κινητό μου

      Είχα διαβάσει ένα άρθρο πάνω σε αυτό το θέμα. Το συμπέρασμα ήταν οτι ενώ είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις ποτηροθήκη που να δέχεται σχεδόν όλα τα ποτήρια, είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει κάτι τέτοιο για τα κινητά καθώς τα σχήματά τους είναι εντελώς διαφορετικά.

      Και καλωσήρθες στο φόρουμ

      Καλώς σας βρήκα...
      Ναι, είναι πρόβλημα
      Όταν είχα αλλάξει κινητό μου κακοφάνηκε γιατί το προηγούμενο ταίριαζε ακριβώς στη θέση στην πόρτα, ενώ το καινούριο κάνει βόλτες και χτυπάει από εδώ κι από εκεί

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      durdyn
    • RE: Καλά και άσχημα στοιχεία σε αυτοκίνητα

      Εκτός από ποτηροθήκες να μπουν και πιατοθήκες

      Λοιπόν...

      1. Να ανοίγει το πορτμπαγκάζ (μία λέξη) χωρίς να χρειάζεται να βγάλεις το κλειδί και να πας πίσω
      2. Θήκη που να χωράει το εκάστοτε κινητό μου
      3. Να μην είναι το κουμπί για τα αλάρμ σε εντελώς άβολη θέση
      4. Να είναι μεγάλο το ντουλαπάκι του συνοδηγού
      5. Χειριστήριο για cd-radio πάνω στο τιμόνι
      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      durdyn
    • RE: IBIZA-CLIO

      Ο χρήστης dienekes έγραψε:
      Νομίζω ότι από όλους όσους τοποθετήθηκαν ως τώρα, διαφεύγει κάτι βασικό:

      Για ποια μοντέλα των αυτοκινήτων μιλάμε;

      Για τις βασικές εκδόσεις; Για τα πιο κλασσικά 1400άρια; Ή για τις πιο hot εκδόσεις; Επίσης το Ibiza δεν έχει έκδοση στα 1600cc.

      Ας πούμε, στην τελευταία περίπτωση, το Clio Sport δε νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με το FR. Το Renault κατά τη γνώμη μου είναι το 'καλύτερο' σ'αυτή την κατηγορία, bar none (όπου 'καλύτερο', εννοούμε για τη δουλειά που έχει σχεδιαστεί).

      Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για τις εκδόσεις των 1400cc, και βέβαια με το Ibiza των 100 ίππων.

      Δεν έχω κανένα από τα δύο, οπότε μπορώ να πω ότι σ'αυτό το σημείο είμαι αντικειμενικός. Έχοντας ωστόσο οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα, και σε παλιότερες εκδόσεις, και έχοντας 'ψάξει' για κάποια φίλη που ενδιαφερόταν και τα δύο, νομίζω ότι η επιλογή θα είναι καθαρά υποκειμενική.

      Το Ibiza υπερέχει σε ποιότητα υλικών και συναρμογής. Οι κινητήρες και των δύο δεν με ενθουσιάζουν. Νομίζω ότι με τον 1600 (το Ibiza παλιότερα) είναι πολύ καλύτερα συνολικά. Από άποψης image το Ibiza νομίζω ότι είναι πιο φρέσκο (είναι και πιο καινούργιο). Το Clio καταφέρνει να συνδιάσει καλύτερα την άνεση με την οδική συμπεριφορά. Το Ibiza είναι καλύτερο εργονομικά και από άποψης παρεχόμενου εξοπλισμού. Τα φρένα και στα δύο είναι ικανοποιητικά έως πολύ καλά (ανάλογα και πως οδηγείς). Από χώρους και τα δύο πάσχουν και δε συγκρίνονται με μεγαλύτερα supermini, όμως ο αγοραστής τους πρέπει να ξέρει τι παίρνει. Οι επιδόσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες (μικρή υπεροχή του ενός ή του άλλου ανάλογα με τις συνθήκες).

      Εργονομικά το Clio είναι καταπληκτικό για μένα. Έχει τα πάντα εκεί που θέλεις. Δεν νομίζω να υστερεί σε τίποτα από το Ibiza. Επίσης θεωρώ ότι στο εσωτερικό και τα δύο είναι πολύ καλά, χωρίς να μπορώ να βρω μεγάλες διαφορές στην ποιότητα. Είναι υποκειμενικό άλλωστε από ένα σημείο και μετά. Συμφωνώ ότι εξωτερικά το Ibiza είναι πιο φρέσκο.
      Όσον αφορά στον εξοπλισμό διαφωνώ. Το Clio (ανάλογα και με την έκδοση βέβαια) από όσο γνωρίζω είναι λίγο φτηνότερο και έχει περισσότερα στάνταρ (π.χ. ηχοσύστημα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      durdyn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr