-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ποσο κοστιζει το κιτρινο χαρτι με τα κοκκινα γραμματα ''πωλειται'';;;;.........μαλλον κατι ειχε παρει πρεφα ο προηγουμενος και αυτον τον καιρο ειναι καλη φαση για αγορα μεταχειρισμενου τουτου!Οπως το παρει κανεις...
Πέρα από το χιουμοριστικό της πρότασης επειδή δεν είναι περίοδος για έξοδα και εγώ δόσεις δε θα έβαζα ποτέ και για κανένα λόγο θα πρέπει να ζήσω μαζί του για μερικά χρόνια ακόμα. Μέχρι τότε όμως θα ρίχνω και τα απαραίτητα σιχτιρίσματα για την αξιοπιστία του
-
aserf ,αφου δουλευει κανονικα ο κινητηρας,περιμενε 2-3 μερες μηπως σβησει μονο του το φωτακι.Το δικο μου το εκανε αυτο 1-2 φορες και επειδη βαριομουνα να τρεχω ολη την ωρα στα συνεργεια το αφησα και εσβησε μονο του.Αν δε σβησει μονο του δοκιμασε να βγαλεις τον ενα πολο της μπαταριας.
Το επομενο βημα ειναι το συνεργειο και το VAG COM,οπου το αναμμενο φωτακι μπορει να σημαινει τα παντα,απο καμμενο φως ή βαλβιδα φρενων μεχρι MAF κτλ -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Πέρα από το χιουμοριστικό της πρότασης επειδή δεν είναι περίοδος για έξοδα και εγώ δόσεις δε θα έβαζα ποτέ και για κανένα λόγο θα πρέπει να ζήσω μαζί του για μερικά χρόνια ακόμα. Μέχρι τότε όμως θα ρίχνω και τα απαραίτητα σιχτιρίσματα για την αξιοπιστία του
δεν ειναι καιροι για εξοδα, και ομως πηρες Cordoba... δεν θα εβαζες δοσεις και ομως βλεπω τακτικα δινεις δοσεις στα συνεργεια για κατι ηδη παλιο! Στην ουσια κοβεις λεφτα απο το καινουργιο σου αμαξι...
Been there and its a loose-loose situation...
Μακαρι να ηταν ως εδω τα θεματα σου, αν και ρεαλιστικα...χλωμο σε βλεπω!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πέρα από το χιουμοριστικό της πρότασης επειδή δεν είναι περίοδος για έξοδα και εγώ δόσεις δε θα έβαζα ποτέ και για κανένα λόγο θα πρέπει να ζήσω μαζί του για μερικά χρόνια ακόμα. Μέχρι τότε όμως θα ρίχνω και τα απαραίτητα σιχτιρίσματα για την αξιοπιστία του
δεν ειναι καιροι για εξοδα, και ομως πηρες Cordoba... δεν θα εβαζες δοσεις και ομως βλεπω τακτικα δινεις δοσεις στα συνεργεια για κατι ηδη παλιο! Στην ουσια κοβεις λεφτα απο το καινουργιο σου αμαξι...
Been there and its a loose-loose situation...
Μακαρι να ηταν ως εδω τα θεματα σου, αν και ρεαλιστικα...χλωμο σε βλεπω!
Δεν είναι έτσι φίλε corsair, τη δόση για το καινούριο αυτοκίνητο πρέπει να τη δίνεις κάθε μήνα (άρα αφαιρείς ένα στάνταρντ ποσό από το καθαρό σου μηνιαίο εισόδημα) ενώ οι επισκέψεις σε ένα συνεργείο δεν είναι σε μηνιαία βάση και δε φτάνουν πάντα από άποψη κόστους στο ποσό της δόσης.
Ακόμα και να βγαίνουν τα ίδια χρήματα το να κυκλοφορείς με ένα παλιό όχημα με το να κυκλοφορείς με ένα καινούριο υπάρχει ο ψυχολογικός παράγοντας (η μηνιαία δόση που λέγαμε...) ο οποίος σε αποτρέπει από την αγορά νέου οχήματος (η περίπτωσή μου ακριβώς).
-
+1000 φορες στα συνεργεια παρα στις τραπεζες. Παλια το αυτοκινητο επρεπε να βγει BLR για να παρεις καινουριο, τωρα θεωρειται παλιο στα 100000 χλμ, αλλα με τα νεα τεκμηρια που σχεδιαζουν μας βλεπω ολους με τρικυλινδρα subaru...
-
Αν βλέπεις ότι βγάζεις τα έξοδα τυχόν δόσης και τακτικών σέρβις ίσως πρέπει να το σκεφτείς το επόμενο (καινούργιο ή μτχ) έναντι του υπάρχοντος. Θα είναι πιο σύγχρονο, ασφαλές και πιθανόν πιο οικονομικό σε κατανάλωση και φιλικό στο περιβάλλον (άρα και στην τσέπη σου)...
Δεν είναι απλό βέβαια είναι πολλά που πρέπει να ζυγίσεις... -
σιγουρα αν δεν υπαρχει ρευστο καλυτερα μικροδοσεις στα συνεργεια αλλα σε γονατιζει και ψυχολογικα......ωχ τρεμει η' μου φαινεται;να παω ταξιδι η' θα γυρισω πανω στην οδικη;
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Προτεινω να βρεις ενα πιο αξιοπιστο συνεργειο, κατα προτιμηση εξειδικευμενο σε VAG οπου θα ξερουν τα κουσουρια και τα 'κολπα'.
(Αν δεν κανω λαθος μεχρι τωρα το πηγαινες στην αντιπροσωπεια)Y.Γ. Ο αριθμος πλαισιου σου βρισκεται αναμεσα στους VSS 6L 6R083532 - VSS 6L 6R090394 ?
VSSZZZ6LZ3R115***
Production date 18.11.2002
MOdel year 2003Έχω τις αναλυτικές πληροφορίες του αυτοκινήτου από το VIN του σε ένα 8σέλιδο αρχείο...
ποσο κοστιζει το κιτρινο χαρτι με τα κοκκινα γραμματα ''πωλειται'';;;;.........μαλλον κατι ειχε παρει πρεφα ο προηγουμενος και αυτον τον καιρο ειναι καλη φαση για αγορα μεταχειρισμενου τουτου!
Το χαρτί δε στοιχίζει τίποτα, το μετά πολλά...
Σπάνια μπορείς να ξέρεις τον πραγματικό λόγο που το πούλησε ο προηγούμενος. Αυτό που ξέρω είναι ότι παρότι όταν το αγόρασα ήταν ήδη 5,5 ετών ο ιδιοκτήτης του το πήγαινε για σέρβις στην αντιπροσωπεία και το ιστορικό του αυτοκινήτου τουλάχιστον στη βάση της (σε ό,τι) ήταν καταχωρημένο δηλαδή δεν είναι επιβαρυμένο. Δύο οδηγοί παραθύρων κατά βάση...aserf ,αφου δουλευει κανονικα ο κινητηρας,περιμενε 2-3 μερες μηπως σβησει μονο του το φωτακι.Το δικο μου το εκανε αυτο 1-2 φορες και επειδη βαριομουνα να τρεχω ολη την ωρα στα συνεργεια το αφησα και εσβησε μονο του.Αν δε σβησει μονο του δοκιμασε να βγαλεις τον ενα πολο της μπαταριας.
Το επομενο βημα ειναι το συνεργειο και το VAG COM,οπου το αναμμενο φωτακι μπορει να σημαινει τα παντα,απο καμμενο φως ή βαλβιδα φρενων μεχρι MAF κτλΚαι ναι, το πρωί δεν άναψε, ούτε και το απόγευμα...
Μέχρι την επόμενη φορά...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
δεν ειναι καιροι για εξοδα, και ομως πηρες Cordoba... δεν θα εβαζες δοσεις και ομως βλεπω τακτικα δινεις δοσεις στα συνεργεια για κατι ηδη παλιο! Στην ουσια κοβεις λεφτα απο το καινουργιο σου αμαξι...Been there and its a loose-loose situation...
Μακαρι να ηταν ως εδω τα θεματα σου, αν και ρεαλιστικα...χλωμο σε βλεπω!
To Cordoba το αγόρασα το 2008..., πριν την κρίση
Καμία σχέση τα λεφτά στα συνεργεία με τα λεφτά για καινούργιο αμάξι... για έκτακτες βλάβες έχω δώσει σε 1,5+ χρόνο ~300 € (+ τα προγραμματισμένα). Το ποσό είναι λοιπόν μικρό, η ταλαιπωρία όμως είναι μεγάλη Έχω υποχρεωθεί να πάω εκτάκτως στο συνεργείο 5 φορές από τις οποίες 3 με οδικήΔεν είναι έτσι φίλε corsair, τη δόση για το καινούριο αυτοκίνητο πρέπει να τη δίνεις κάθε μήνα (άρα αφαιρείς ένα στάνταρντ ποσό από το καθαρό σου μηνιαίο εισόδημα) ενώ οι επισκέψεις σε ένα συνεργείο δεν είναι σε μηνιαία βάση και δε φτάνουν πάντα από άποψη κόστους στο ποσό της δόσης.
Ακόμα και να βγαίνουν τα ίδια χρήματα το να κυκλοφορείς με ένα παλιό όχημα με το να κυκλοφορείς με ένα καινούριο υπάρχει ο ψυχολογικός παράγοντας (η μηνιαία δόση που λέγαμε...) ο οποίος σε αποτρέπει από την αγορά νέου οχήματος (η περίπτωσή μου ακριβώς).
Δεν τίθεται σύγκριση του κόστους μεταξύ των συνεργείων και της αγοράς άλλου αυτοκινήτου.
Καλώς ή κακώς λοιπόν ειδικά εν μέσω της εποχής αυτής δε θα σπαταλούσα λεφτά για αυτοκίνητο. Ούτως ή άλλως σε 2 χρόνια θέλω (εξαρτάται φυσικά από το πώς θα είναι η ζωή μου τότε) να πάω για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, οπότε 'τσάμπα' θα το αγοράσω...
Το ζήτημα είναι ότι δε ζητάω και πολλά... να μη χαλάει συνεχώς ένα αμάξι με 48500 χλμ ζητάω+1000 φορες στα συνεργεια παρα στις τραπεζες. Παλια το αυτοκινητο επρεπε να βγει BLR για να παρεις καινουριο, τωρα θεωρειται παλιο στα 100000 χλμ, αλλα με τα νεα τεκμηρια που σχεδιαζουν μας βλεπω ολους με τρικυλινδρα subaru...
Φαντάσου με 48500 ... έστω και 7+ ετών. Εμφανισιακά είναι σαν καινούργιο... αν δε χάλαγε κιόλας θα ήμουν υπερευχαριστημένος-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο.
Αν βλέπεις ότι βγάζεις τα έξοδα τυχόν δόσης και τακτικών σέρβις ίσως πρέπει να το σκεφτείς το επόμενο (καινούργιο ή μτχ) έναντι του υπάρχοντος. Θα είναι πιο σύγχρονο, ασφαλές και πιθανόν πιο οικονομικό σε κατανάλωση και φιλικό στο περιβάλλον (άρα και στην τσέπη σου)...
Δεν είναι απλό βέβαια είναι πολλά που πρέπει να ζυγίσεις...Ευτυχώς δεν έχω φτάσει ακόμα τη ζυγαριά στο σημείο που να ισορροπεί η δόση με το κόστος επισκευών
σιγουρα αν δεν υπαρχει ρευστο καλυτερα μικροδοσεις στα συνεργεια αλλα σε γονατιζει και ψυχολογικα......ωχ τρεμει η' μου φαινεται;να παω ταξιδι η' θα γυρισω πανω στην οδικη;
Εκνευρισμό μου προκαλεί γιατί δε ξέρω πότε θα είναι η επόμενη φορά που θα μείνω στο δρόμο. Δεν είναι οικονομικό το ζήτημα όσον αφορά τις επισκευές, είναι ΚΑΘΑΡΑ ζήτημα ταλαιπωρίας.
-
Και η ταλαιπωρία και οι απρογραμμάτιστες βλάβες μετράνε σε ανθρωποώρες και άρα σε χρήμα
-
Αυτό που πάντα φοβόμουνα ήταν να μείνει το αυτοκίνητο σε ταξίδι για διακοπές ή εκδρομή.... να μείνει μες στη πόλη παλευέται ....αλλά σε κανένα επαρχιακό δρόμο ή ακόμα στην εθνική ξημερόματα είναι ο χειρότερος εφιάλτης μου
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
Αυτό που πάντα φοβόμουνα ήταν να μείνει το αυτοκίνητο σε ταξίδι για διακοπές ή εκδρομή.... να μείνει μες στη πόλη παλευέται ....αλλά σε κανένα επαρχιακό δρόμο ή ακόμα στην εθνική ξημερόματα είναι ο χειρότερος εφιάλτης μουνα μεινει σε εκδρομη, οκ... ειναι ταλαιπωρια.... αλλα προς τι τοσος εφιαλτης γενικοτερα? Τι θα παθεις δλδ αμα μεινεις σε επαρχιακο δρομο ξημερωματα?
-
Πώς φδαίνεται ο άνθρωπας που δεν έχει πάει ποτέ εκδρομή με γυναίκα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πώς φδαίνεται ο άνθρωπας που δεν έχει πάει ποτέ εκδρομή με γυναίκα -
Καλά, αν είναι να φτάσει σε τέτοιο σημείο το Cordoba του aserf θα κάνει έρανο το 4tforum για την άμεση αντικατάσταση του οχήματος.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πώς φδαίνεται ο άνθρωπας που δεν έχει πάει ποτέ εκδρομή με γυναίκαΝομίζω ότι το έχω αναφέρει στο παρελθόν ότι το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά λόγω της βαλβίδας θερμοκρασίας μέρα που είχα προσφερθεί να γυρίσω σπίτι μια συνάδερφο μετά από πάρτυ της εταιρίας
Ε γύρισε με ταξί τελικά και εγώ έκανα παρέα με τον οδηγό της οδικής που με μετέφερε στο συνεργείο -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Καλά, αν είναι να φτάσει σε τέτοιο σημείο το Cordoba του aserf θα κάνει έρανο το 4tforum για την άμεση αντικατάσταση του οχήματος.Αν αρχίσουν σοβαρές βλάβες και όχι απλά εκνευριστικές βλάβες θα το στείλω αδιάβαστο...
Μέχρι τότε θέλω απλά να λέω κάπου τον πόνο μου και να βρίζω
- ότι ελπίζω κάποια στιγμή που θα τα έχω αλλάξει πρακτικά όλα τα ακινούργια εξαρτήματα να μη ξαναχαλάσουν...
-
Πάντως εγώ στη θέση σου εάν ήμουν τόσο δυσαρεστημένος θα σκεφτόμουνα σοβαρά να το σουτάρω και να πάρω ένα μτχ αντίστοιχης αξίας αλλά προφανώς άλλο μοντέλο.
Θεωρητικά το μόνο που θα χάσεις είναι το τρέξιμο για πώληση του κόρδοβα και αγορά καινούργιου καθώς και το τρέξιμο και τα χρήματα για να 'σετάρεις' ένα μτχ αμάξι από την αρχή καθώς ρίσκο λεμονιού δεν υπάρχει μιας και δύσκολο το κόβω σύμφωνα με τα λεγόμενα σου να βρεις χειρότερο, ειδικά όταν άμα ξανακάνεις το ίδιο ενδελεχές ψάξιμο που είχες κάνει για το κόρδοβα (το οτί στράβωσε ήταν μάλλον θέμα μοντέλου τελικά)
Βάλε μία αγγελία λοιπόν (όχι στο 4τφ προφανώς ) να δεις τι ψάρια πιάνει. Στα ίδια χρήματα θα πρότεινα κανένα κορσά/φιέστα προηγούμενης γενιάς. Αν καίγεσαι για το χώρο αποσκευών ίσως να χρειαστεί να ανέβεις στα μικρομεσαία
Που ξέρεις, μπορεί να βγάλεις και λεφτά με την αλλαγή!
Ολο χαλάει, γιατί??? (Δεν αντέχω άλλο!!!)