-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Καταρχην επιλεγουμε αυτες με τα ακριβοτερα ασφαλιστρα ή εστω στην μεση της λιστας,ξεχναμε τελειως τις φτηνοτερες (τις τελευταιες 5 ας πουμε).Αν καποια εταιρεια εχει μονο ασφαλειες αυτοκινητων,εννοείται οτι δεν το συζηταμε καν.
Με μια επισκεψη στο website μιας εταιρειας διαπιστωνεις σχετικα γρηγορα εαν υπαρχει χρημα απο πισω,δεν νομιζω οτι θελει να εχεις εξειδικευμενες γνωσεις για να κατανοησεις εαν πισω απο μια εταιρεια υπαρχουν 10 εκατομμυρια ευρώ ή 10 δις ευρώ.
Αν το έκανες αυτό πέρυσι, στην Ασπίδα ή στην Commercial value θα βρισκόσουν τώρα...
Σε καμια περιπτωση δεν θα βρισκομουνα εκει,ηταν απο τις πλεον φτηνες.
Οσο για την φερεγγυοτητα τους τι να πουμε,απο την δεκαετια του 90 ηταν γνωστο οτι ο μεγαλομετοχος κινουνταν με προσωπικες μεταχρονολογημενες επιταγες. -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Δηλαδή μια εταιρεία που έχει δείκτη αποθεματοποίησης στα 140% σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει άμεσα ΟΛΑ τα συμβόλαια που έχει αν ξαφνικά την επόμενη μέρα όλοι οι πελάτες μπλέκανε σε ατύχημα και επρεπε να αποζημιωθούν.
Επιπλέον θα της περίσσευαν και άλλα 40% από τα κεφάλαια αυτά...
Δείκτης χαμηλότερος από το 100% σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα για να καλυφθούν όλες οι ζημιές που θα προέκυπταν.με αρκετη σιγουρια, δεν νομιζω οτι ισχυει κατι τετοιο! Αν ισχυε αλλωστε δεν θα υπηρχαν οι Αντασφαλιστικες!
-
υπαρχουν ασφαλιστικες εταιρειες που μπορουν να κανουν αυτο το πραγμα? εντυπωση μου κανει...
-
Καμιά ασφαλιστική δεν μπορεί να καλύψει ταυτόχρονα ΟΛΑ τα συμβόλαιά της. Βασίζονται σε πιθανοτικούς υπολογισμούς κινδύνων και υπολογίζουν την ευρωστία/λειτουργία τους βάση των υπολογισμών αυτών (χονδρικά μιλώντας).
Το ίδιο ισχύει και για τις τράπεζες, δεδομένου ότι δανείζουν και κινούν πολύ ψηφιακό χρήμα. Αν όλοι οι καταθέτες πηγαίναν ένα ωραίο πρωϊ να σηκώσουν τα χρήματά τους, η τράπεζες θα βάζανε λουκέτα λόγω αδυναμίας να καλύψουν τις καταθέσεις. Γι' αυτό (εν μέρει) ενθαρρύνεται η χρήση πλαστικού χρήματος, γι' αυτό ζητούν ψυχραιμία σε εποχές πανικού (όπως πρόσφατα με την κρίση στην οικονομία, όπου αρκετοί 'εύστροφοι' πήγαιναν να κάνουν αναλήψεις των μετρητών τους, 'μη τυχόν και κλείσει η τράπεζα'), έτσι ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα ρευστοτητας.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δηλαδή μια εταιρεία που έχει δείκτη αποθεματοποίησης στα 140% σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει άμεσα ΟΛΑ τα συμβόλαια που έχει αν ξαφνικά την επόμενη μέρα όλοι οι πελάτες μπλέκανε σε ατύχημα και επρεπε να αποζημιωθούν.
Επιπλέον θα της περίσσευαν και άλλα 40% από τα κεφάλαια αυτά...
Δείκτης χαμηλότερος από το 100% σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα για να καλυφθούν όλες οι ζημιές που θα προέκυπταν.με αρκετη σιγουρια, δεν νομιζω οτι ισχυει κατι τετοιο! Αν ισχυε αλλωστε δεν θα υπηρχαν οι Αντασφαλιστικες!
-
Η φωτογραφία που παρέθεσες αναφέρεται σε ποσοστό αποθεμάτων επί ασφαλίστρων ( αποζημιώνω όλους τους ασφαλισμένους ταυτόχρονα). Σκέψου, επίσης, ότι η μέγιστη κάλυψη ανερχόταν στα 100.000ευρώ μέχρι πριν λίγο καιρό. Έστω μια εταιρεία με 100.000πελάτες. Αυτό σημαίνει 10.000.000.000ευρώ. Λίγο χλωμό να τα διαθέτει μία εταιρεία.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Αν θα επρεπε να μπορουν να τους αποζημιωσουν ολους... τοτε στην ουσια το ασφαλιστρο σου θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 500κ ευρω Πιθανοτητα ασφαλιζουν, οχι βεβαιοτητα...
-
Υπερδύναμη ο όμιλος της Ασπίδας
Κάτι στράβωσε στην πορεία βέβαια και έκλεισε -
παιδια συγγνώμη αν είναι άσχετο,αλλά μετα απο ατύχημα και ακινησία του αυτοκινήτου,κατέθεσα τις πινακίδες.
Τώρα που έχουν περάσει 4 μήνες, με ενημέρωσε η ασφαλιστική οτι μπορώ αν... θέλω να ζητήσω διακοπή και επιστροφή του υπολοίπου ποσού της ασφάλισης.
Ισχυρίζονται όμως οτι δικαιούμαι μόνο απο τη στιγμή που κάνω αίτηση για διακοπή,κι όχι απο οταν το έχω ακίνητο!
Ξέρετε αν ισχύει ή πανε να μου τα φάνε?
Βέβαια, 'στερνή μου γνώση'... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υπερδύναμη ο όμιλος της Ασπίδας
Κάτι στράβωσε στην πορεία βέβαια και έκλεισεΜιας και είπες για πορεία σήμερα έχει πορεία των πρώην ασφαλισμένων
-
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
παιδια συγγνώμη αν είναι άσχετο,αλλά μετα απο ατύχημα και ακινησία του αυτοκινήτου,κατέθεσα τις πινακίδες.
Τώρα που έχουν περάσει 4 μήνες, με ενημέρωσε η ασφαλιστική οτι μπορώ αν... θέλω να ζητήσω διακοπή και επιστροφή του υπολοίπου ποσού της ασφάλισης.
Ισχυρίζονται όμως οτι δικαιούμαι μόνο απο τη στιγμή που κάνω αίτηση για διακοπή,κι όχι απο οταν το έχω ακίνητο!
Ξέρετε αν ισχύει ή πανε να μου τα φάνε?
Βέβαια, 'στερνή μου γνώση'...Καλά σου λένε, από την στιγμή που κάνεις την αίτηση επιστροφής μετράει και όχι από όταν το ακινητοποίησες...
Έπρεπε να ζητήσεις την διακοπή της ασφάλισης του από τη στιγμή που κατέθεσες τις πινακίδες. -
Σε ποια από τις 3 εταιρείες μου προτείνετε να ασφάλισω το αμάξι που θα παραλάβω τις προσεχείς ημέρες; 1) αγροτική 2) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ 3) victoria
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
παιδια συγγνώμη αν είναι άσχετο,αλλά μετα απο ατύχημα και ακινησία του αυτοκινήτου,κατέθεσα τις πινακίδες.
Τώρα που έχουν περάσει 4 μήνες, με ενημέρωσε η ασφαλιστική οτι μπορώ αν... θέλω να ζητήσω διακοπή και επιστροφή του υπολοίπου ποσού της ασφάλισης.
Ισχυρίζονται όμως οτι δικαιούμαι μόνο απο τη στιγμή που κάνω αίτηση για διακοπή,κι όχι απο οταν το έχω ακίνητο!
Ξέρετε αν ισχύει ή πανε να μου τα φάνε?
Βέβαια, 'στερνή μου γνώση'...Καλά σου λένε, από την στιγμή που κάνεις την αίτηση επιστροφής μετράει και όχι από όταν το ακινητοποίησες...
Έπρεπε να ζητήσεις την διακοπή της ασφάλισης του από τη στιγμή που κατέθεσες τις πινακίδες.Σωστα λεει ο dpolal .
Η μοναδικη πιθανοτητα που εχεις για αναδρομικη ακυρωση & επιστροφη ειναι αν εχεις καποιο δημοσιο εγγραφο (π.χ.πιστοποιητικο οριστικης διαγραφης) και η επιστροφη γινει απο την ημερομηνια που αναφερεται σε αυτο.- -
Ο χρήστης speedtouch έγραψε:
Σε ποια από τις 3 εταιρείες μου προτείνετε να ασφάλισω το αμάξι που θα παραλάβω τις προσεχείς ημέρες; 1) αγροτική 2) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ 3) victoriaαν ειχα να επιλεξω μεταξυ των 3 θα διαλεγα μια εκ των αγροτικη/victoria.
Βεβαια αυτη η επιλογη αναφερεται σε επιβατικο καινουργιο ΧΩΡΙΣ προσθετες καλυψεις αυτοκινητου ή σε μεταχειρισμενο ανεξαρτητως καλυψεων.
Γιατι , αν μιλαμε για καινουργιο Επιβατικο ΜΕ πακετο καλυψεων του ιδιου (πχ φωτια/ολικη κλοπη/μερικη κλοπη/θεομηνιες/τρομοκρατικες και ενδεχομενως μικτη/κακοβουλες) η επιλογη μου θα ηταν αλλη... -
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, αλλά γιατί θα επελεγες άλλη εταιρεία (και ποια;) για πρόσθετες καλύψεις; Επειδη θα είναι καινούριο το αμάξι θέλω να βάλω πλην το βασικών πυρός, χαλαζόπτωση, ολική κ μερική κλοπή.
-
Ο χρήστης speedtouch έγραψε:
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, αλλά γιατί θα επελεγες άλλη εταιρεία (και ποια;) για πρόσθετες καλύψεις; Επειδη θα είναι καινούριο το αμάξι θέλω να βάλω πλην το βασικών πυρός, χαλαζόπτωση, ολική κ μερική κλοπή.Φαντάζομαι γιατί χωρίς καλύψεις το μόνο που σε νοιάζει είναι να μην κλείσει η εταιρία, ανεξάρτητα του σε πόσο καιρό θα πληρώσει τον άλλο σε περίπτωση τροχαίου με υπαιτιότητά σου, με καλύψεις όμως σε νοιάζει πότε θα πληρωθείς εσύ... και σε νοιάζει να πληρωθείς γρήγορα
-
Από ότι γνωρίζω και οι τρεις εταιρείες που προανέφερα είναι φερεγγυες κ πληρώνουν σχετικά γρήγορα.
-
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
παιδια συγγνώμη αν είναι άσχετο,αλλά μετα απο ατύχημα και ακινησία του αυτοκινήτου,κατέθεσα τις πινακίδες.
Τώρα που έχουν περάσει 4 μήνες, με ενημέρωσε η ασφαλιστική οτι μπορώ αν... θέλω να ζητήσω διακοπή και επιστροφή του υπολοίπου ποσού της ασφάλισης.
Ισχυρίζονται όμως οτι δικαιούμαι μόνο απο τη στιγμή που κάνω αίτηση για διακοπή,κι όχι απο οταν το έχω ακίνητο!
Ξέρετε αν ισχύει ή πανε να μου τα φάνε?
Βέβαια, 'στερνή μου γνώση'...Καλά σου λένε, από την στιγμή που κάνεις την αίτηση επιστροφής μετράει και όχι από όταν το ακινητοποίησες...
Έπρεπε να ζητήσεις την διακοπή της ασφάλισης του από τη στιγμή που κατέθεσες τις πινακίδες.Σωστα λεει ο dpolal .
Η μοναδικη πιθανοτητα που εχεις για αναδρομικη ακυρωση & επιστροφη ειναι αν εχεις καποιο δημοσιο εγγραφο (π.χ.πιστοποιητικο οριστικης διαγραφης) και η επιστροφη γινει απο την ημερομηνια που αναφερεται σε αυτο.-Γιατί, η βεβαίωση κατάθεσης πινακίδων & άδειας κυκλοφορίας δεν αρκεί? Δεν θα μπορούσα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο χωρίς άδεια+πινακίδες...
Αυτό τουλάχιστον πρεπει να το αναγνωρίσουν. -
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Γιατί, η βεβαίωση κατάθεσης πινακίδων & άδειας κυκλοφορίας δεν αρκεί? Δεν θα μπορούσα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο χωρίς άδεια+πινακίδες...
Αυτό τουλάχιστον πρεπει να το αναγνωρίσουν.H κατάθεση πινακίδων σημαίνει ότι βάση νόμου δεν έχεις δικαίωμα να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο αλλά οι κίνδυνοι για το οποίο το έχεις ασφαλίσει εξακολουθούν να ισχύουν π.χ. αν στις καλύψεις είχες πυρκαγιά ή κλοπή θα σε αποζημίωναν κανονικά...
-
Θα σου πρότεινα να πας σε μια μεγάλη ασφαλιστική να κάνεις ασφάλεια για το αμάξι σου. Σύμφωνα με Ευρωπαϊκή οδηγία οι αποζημίωση σε Σωματικές βλάβες τρίτων και Υλικές ζημιές τρίτων θα πάνε από 500.000€ που είναι τώρα στο 1.000.000€ !!!! Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αυξήσουν στο διπλάσιο τα αποθεματικά τους...
Άντε να το βρουν τόσο χρήμα καταλαβαίνεις λοιπόν ότι θα κλείσουν πάρα πολλές από τις μικρές εταιρείες, μην ξεχνάμε ότι ο έλεγχος των ασφαλιστικών εταιρειών θα γίνεται από την τράπεζα της Ελλάδος πλέον και όχι από αυτόνομο όργανο οπότε δεν θα χαρίζετε σε κανέναν.Α και επειδή από ότι διάβασα η Ευρωπαίοι θέλουν να βάλουν τάξη και στο θέμα ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα ( ρόμπες μας έχουν κάνει οι δικοί μας και έρχονται τώρα να μας στρώσουν οι ξένοι ) θα περάσουν και άλλοι μια Ευρωπαϊκή οδηγία που λέει ότι δεν επιτρέπεται σε τραπεζικούς οργανισμούς να έχουν ασφαλιστικές εταιρείες. Οπότε και εδώ θέλει προσοχή.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ