Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 213
    • 214
    • 215
    • 216
    • 217
    • 640
    • 641
    • 215 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    140144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      canonis last edited by

      Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...

      Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alba-parietti last edited by

        Ο χρήστης velissarios έγραψε:
        Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)

        Ισχύει.Έχουν επέμβει στη ρύθμιση των αμορτισέρ και του συστήματος διεύθυνσης,ενώ υιοθετήθηκαν και υδροελαστικοί άξονες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης canonis έγραψε:
          Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...

          Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!

          Μπορείς πρόσθετα στο πετρέλαιο.
          Δεν έχεις οικονομία όπως ισχυρίζονται οι πωλητές του υγραερίου - ίσως με χαμηλή τιμή του υγραερίου να έχεις μικρή οικονομία αλλά το κόστος εγκατάστασης δεν είναι αμελητέο.

          Βγάζει άλογα. Πολλά.
          Όσο περισσότερο υγραέριο προσθέτεις, τόσο περισσότερη ισχύ έχεις.
          Μέχρι να λιώσουν τα πιστόνια ή να σπάσει κάτι άλλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

            Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)

            Ισχύει.Έχουν επέμβει στη ρύθμιση των αμορτισέρ και του συστήματος διεύθυνσης,ενώ υιοθετήθηκαν και υδροελαστικοί άξονες.

            hydraulic dampers εχει εξαρχης το Bravo απο οσο γνωριζω!!! Απο την τεχνικη παρουσιαση του ακομα, αυτο θυμαμαι γιατι μου ειχε κανει εντυπωση!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              hydraulic dampers εννοουσαν τα υδραυλικα αμορτισερ

              τα υδροελαστικα σινεμπλοκ ειναι αλλο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                hydraulic dampers εννοουσαν τα υδραυλικα αμορτισερ

                τα υδροελαστικα σινεμπλοκ ειναι αλλο

                οχι... για σινεμπλοκ λεμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Damper=αποσβεστήρας=αμορτισέρ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Damper=αποσβεστήρας=αμορτισέρ

                    και τα σινεμπλοκ αποσβεστηρες ειναι! Εδω μιλαμε για τις βασεις που εδραζονται τα αμορτισερ και εχουν αναφερθει ως hydraulic dampers. Ετσι ακριβως εχουν αναφερθει, δεν μιλαμε για κατι αλλο! Στην Fiat τα αμορτισερ αναφερονται ως Shock Absorbers και οχι Hydraulic dampers.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      telescopic hydraulic dampers βλεπω εγω παντως στο επισημο τεχνικο pdf

                      οπερ σημαινει αμορτισερ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        corsair last edited by

                        ψαχνω το τεχνικο μανιουαλ... shock absorbers τα εχει... δεν βρισκω γμτ τις βασεις εδρασης... Το εχω δει παντως στανταρ και το ειχα αναφερει πριν μερικα χρονια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          δεν λεω οτι δεν εχει τετοιου τυπου σινεμπλοκ, απλα το 'hydraulic damper' αναφερεται στα αμορτισερ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsair last edited by

                            Χμμμ, κατι θυμομουν...

                            *Rear

                            The Fiat Bravo fits an optimised semi-independent system with interconnected wheels and a torsion axle. The new hollow anti-roll bar has been made 40% stiffer in order to achieve a 40% anti-roll stabilising effect, improving steering precision and roadholding. The soundproofing of the vertical dampers, which are attached to the bodyshell in the wheelarches, has been improved, to filter road roughness better, enhancing acoustic comfort in the passenger compartment.

                            And finally, the structure of the rear axle comprises lateral arms pressed in two semi-shells, which are welded to a lateral torsion profile, and the new anti-roll bar that passes inside the crossbeam and is welded to the struts. The rear axle attachment bushings are hydraulic to guarantee better longitudinal absorption and comfort than the rubber-metal type, with improved shoulders and reinforcement.*

                            απλα απο οτι αντιλαμβανομαι δεν αναφερεται στην εδραση των αμορτισερ, αλλα σε αυτη του αξονα...

                            Οποτε πολυ πιθανα εχει δικιο ο Alba...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              canonis last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:

                              Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...

                              Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!

                              Μπορείς πρόσθετα στο πετρέλαιο.
                              Δεν έχεις οικονομία όπως ισχυρίζονται οι πωλητές του υγραερίου - ίσως με χαμηλή τιμή του υγραερίου να έχεις μικρή οικονομία αλλά το κόστος εγκατάστασης δεν είναι αμελητέο.

                              Βγάζει άλογα. Πολλά.
                              Όσο περισσότερο υγραέριο προσθέτεις, τόσο περισσότερη ισχύ έχεις.
                              Μέχρι να λιώσουν τα πιστόνια ή να σπάσει κάτι άλλο.

                              Πήρα τιμή για το Bravo 150 για εγκατάσταση υγραερίου.
                              Κοστίζει 1670 Ευρώ.
                              Οικονομία πιστεύω θα κάνεις σίγουρα απο τη στιγμή που το υγραέριο κοστίζει λιγότερο και από το μισό της βενζίνης.
                              Δε σημαίνει ότι θα 'καις' λιγότερο υγραέριο αλλά θα έχεις την ίδια απόδοση και αυτονομία (αναλόγως βέβαια και τη δεξαμενή) όπως πριν και ο ανεφοδιασμός θα κοστίζει τα μισά χρήματα.

                              Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζονται.
                              Αυτό μου είπαν και ορισμένοι που χρησιμοποιούν ήδη υγραέριο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dickdick last edited by

                                Ο χρήστης velissarios έγραψε:
                                Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)

                                Ποια ανακλιση εννοεις;
                                Ποτε εγινε κατι τετοιο και δεν το πηρα χαμπαρι;
                                Τι ειναι τα υδραυλικα top mounts;
                                Ποια τα θετικα τους σε σχεση με τα απλα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης canonis έγραψε:

                                  Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...

                                  Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!

                                  Μπορείς πρόσθετα στο πετρέλαιο.
                                  Δεν έχεις οικονομία όπως ισχυρίζονται οι πωλητές του υγραερίου - ίσως με χαμηλή τιμή του υγραερίου να έχεις μικρή οικονομία αλλά το κόστος εγκατάστασης δεν είναι αμελητέο.

                                  Βγάζει άλογα. Πολλά.
                                  Όσο περισσότερο υγραέριο προσθέτεις, τόσο περισσότερη ισχύ έχεις.
                                  Μέχρι να λιώσουν τα πιστόνια ή να σπάσει κάτι άλλο.

                                  Πήρα τιμή για το Bravo 150 για εγκατάσταση υγραερίου.
                                  Κοστίζει 1670 Ευρώ.
                                  Οικονομία πιστεύω θα κάνεις σίγουρα απο τη στιγμή που το υγραέριο κοστίζει λιγότερο και από το μισό της βενζίνης.
                                  Δε σημαίνει ότι θα 'καις' λιγότερο υγραέριο αλλά θα έχεις την ίδια απόδοση και αυτονομία (αναλόγως βέβαια και τη δεξαμενή) όπως πριν και ο ανεφοδιασμός θα κοστίζει τα μισά χρήματα.

                                  Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζονται.
                                  Αυτό μου είπαν και ορισμένοι που χρησιμοποιούν ήδη υγραέριο.

                                  πολλα λεφτα για εγκατασταση... οχι σιγουρο οτι θα τα βγαλεις, τρυπας το αμαξι, χανεις σε αποσκευες, καλυτερα να παρεις κανα sccoter για μεσα στην πολη με τα ιδια λεφτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    noe last edited by

                                    παιδια σαν κατοχος του m-jet 1.6 120 hp εχω να πω οτι δεν μετανιωνω καθολου μα καθολου που το πηρα. δεν ξερω τι παιζει τωρα με την αποσυρση στην Φιατ αλλα εγω την dynamic εκδοση + το σπορ πακετο+ ηλεκτρικα πισω +αισθητηρες πισω +cr. contol + υποβραχιονιο το πηρα στα 19500 €.
                                    και το αυτοκινητο εχει τρελο ρεπριζ!! και η καταναλωση στο 5,6 κολημενη μετα πο 9000 χιλ.

                                    Απλα δεν κανει για αυτους που κανουν κοντρες στα φαναρια.

                                    πολλα λεφτα για εγκατασταση... οχι σιγουρο οτι θα τα βγαλεις, τρυπας το αμαξι, χανεις σε αποσκευες, καλυτερα να παρεις κανα sccoter για μεσα στην πολη με τα ιδια λεφτα.

                                    +1000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      noe last edited by

                                      Ο χρήστης dickdick έγραψε:

                                      Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)

                                      Ποια ανακλιση εννοεις;
                                      Ποτε εγινε κατι τετοιο και δεν το πηρα χαμπαρι;
                                      Τι ειναι τα υδραυλικα top mounts;
                                      Ποια τα θετικα τους σε σχεση με τα απλα;

                                      ποιος ειμαι ?
                                      που παω?
                                      τι ειναι η ζωη?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης noe έγραψε:
                                        παιδια σαν κατοχος του m-jet 1.6 120 hp εχω να πω οτι δεν μετανιωνω καθολου μα καθολου που το πηρα. δεν ξερω τι παιζει τωρα με την αποσυρση στην Φιατ αλλα εγω την dynamic εκδοση + το σπορ πακετο+ ηλεκτρικα πισω +αισθητηρες πισω +cr. contol + υποβραχιονιο το πηρα στα 19500 €.
                                        και το αυτοκινητο εχει τρελο ρεπριζ!! και η καταναλωση στο 5,6 κολημενη μετα πο 9000 χιλ.

                                        επιτηδες το κανεις ε? Ηδη βαραω το κεφαλι μου, που δεν πηρα diesel.... που να ξερα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ashaman last edited by

                                          Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
                                          Αυτό ήταν! Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς πολύ ψάξιμο, το Σάββατο έκλεισα ένα Dynamic 120HP MTA. Ευχαριστώ όλους σας για τις συμβουλές και ιδιαίτερα τους Ashaman, corsair, canonis και CptBill. Τελικά έβαλα και το Blue n Me. Τώρα κάνω υπομονή 2- 2,5 μήνες. Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή, σε σχέση με αυτά που ζητούσα.

                                          Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε μου. Να το χαρεις απροβληματιστο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            noe last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            επιτηδες το κανεις ε? Ηδη βαραω το κεφαλι μου, που δεν πηρα diesel.... που να ξερα

                                            παντως στο χρωμα το πετυχες . Ασχετο αλλα νομιζα οτι εμενες Αθηνα

                                            Περα απο την πλακα η αυξηση των καυσιμων με εχει ενοχλησει ελαχιστα!!!στο focus βλεπω τεραστια διαφορα οταν παω να βαλω βενζινη
                                            και το 5,6 που λεω (και γραφει) ειναι πραγματικο. με 60 € =57 λιτρα εκανα 1000 χιλ.!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 215 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr