-
Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...
Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)Ισχύει.Έχουν επέμβει στη ρύθμιση των αμορτισέρ και του συστήματος διεύθυνσης,ενώ υιοθετήθηκαν και υδροελαστικοί άξονες.
-
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!
Μπορείς πρόσθετα στο πετρέλαιο.
Δεν έχεις οικονομία όπως ισχυρίζονται οι πωλητές του υγραερίου - ίσως με χαμηλή τιμή του υγραερίου να έχεις μικρή οικονομία αλλά το κόστος εγκατάστασης δεν είναι αμελητέο.Βγάζει άλογα. Πολλά.
Όσο περισσότερο υγραέριο προσθέτεις, τόσο περισσότερη ισχύ έχεις.
Μέχρι να λιώσουν τα πιστόνια ή να σπάσει κάτι άλλο. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)
Ισχύει.Έχουν επέμβει στη ρύθμιση των αμορτισέρ και του συστήματος διεύθυνσης,ενώ υιοθετήθηκαν και υδροελαστικοί άξονες.
hydraulic dampers εχει εξαρχης το Bravo απο οσο γνωριζω!!! Απο την τεχνικη παρουσιαση του ακομα, αυτο θυμαμαι γιατι μου ειχε κανει εντυπωση!
-
hydraulic dampers εννοουσαν τα υδραυλικα αμορτισερ
τα υδροελαστικα σινεμπλοκ ειναι αλλο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
hydraulic dampers εννοουσαν τα υδραυλικα αμορτισερτα υδροελαστικα σινεμπλοκ ειναι αλλο
οχι... για σινεμπλοκ λεμε!
-
Damper=αποσβεστήρας=αμορτισέρ
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Damper=αποσβεστήρας=αμορτισέρκαι τα σινεμπλοκ αποσβεστηρες ειναι! Εδω μιλαμε για τις βασεις που εδραζονται τα αμορτισερ και εχουν αναφερθει ως hydraulic dampers. Ετσι ακριβως εχουν αναφερθει, δεν μιλαμε για κατι αλλο! Στην Fiat τα αμορτισερ αναφερονται ως Shock Absorbers και οχι Hydraulic dampers.
-
telescopic hydraulic dampers βλεπω εγω παντως στο επισημο τεχνικο pdf
οπερ σημαινει αμορτισερ
-
ψαχνω το τεχνικο μανιουαλ... shock absorbers τα εχει... δεν βρισκω γμτ τις βασεις εδρασης... Το εχω δει παντως στανταρ και το ειχα αναφερει πριν μερικα χρονια!
-
δεν λεω οτι δεν εχει τετοιου τυπου σινεμπλοκ, απλα το 'hydraulic damper' αναφερεται στα αμορτισερ.
-
Χμμμ, κατι θυμομουν...
*Rear
The Fiat Bravo fits an optimised semi-independent system with interconnected wheels and a torsion axle. The new hollow anti-roll bar has been made 40% stiffer in order to achieve a 40% anti-roll stabilising effect, improving steering precision and roadholding. The soundproofing of the vertical dampers, which are attached to the bodyshell in the wheelarches, has been improved, to filter road roughness better, enhancing acoustic comfort in the passenger compartment.
And finally, the structure of the rear axle comprises lateral arms pressed in two semi-shells, which are welded to a lateral torsion profile, and the new anti-roll bar that passes inside the crossbeam and is welded to the struts. The rear axle attachment bushings are hydraulic to guarantee better longitudinal absorption and comfort than the rubber-metal type, with improved shoulders and reinforcement.*
απλα απο οτι αντιλαμβανομαι δεν αναφερεται στην εδραση των αμορτισερ, αλλα σε αυτη του αξονα...
Οποτε πολυ πιθανα εχει δικιο ο Alba...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...
Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!
Μπορείς πρόσθετα στο πετρέλαιο.
Δεν έχεις οικονομία όπως ισχυρίζονται οι πωλητές του υγραερίου - ίσως με χαμηλή τιμή του υγραερίου να έχεις μικρή οικονομία αλλά το κόστος εγκατάστασης δεν είναι αμελητέο.Βγάζει άλογα. Πολλά.
Όσο περισσότερο υγραέριο προσθέτεις, τόσο περισσότερη ισχύ έχεις.
Μέχρι να λιώσουν τα πιστόνια ή να σπάσει κάτι άλλο.Πήρα τιμή για το Bravo 150 για εγκατάσταση υγραερίου.
Κοστίζει 1670 Ευρώ.
Οικονομία πιστεύω θα κάνεις σίγουρα απο τη στιγμή που το υγραέριο κοστίζει λιγότερο και από το μισό της βενζίνης.
Δε σημαίνει ότι θα 'καις' λιγότερο υγραέριο αλλά θα έχεις την ίδια απόδοση και αυτονομία (αναλόγως βέβαια και τη δεξαμενή) όπως πριν και ο ανεφοδιασμός θα κοστίζει τα μισά χρήματα.Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζονται.
Αυτό μου είπαν και ορισμένοι που χρησιμοποιούν ήδη υγραέριο. -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)Ποια ανακλιση εννοεις;
Ποτε εγινε κατι τετοιο και δεν το πηρα χαμπαρι;
Τι ειναι τα υδραυλικα top mounts;
Ποια τα θετικα τους σε σχεση με τα απλα; -
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Νόμιζα ότι γίνετε και σε diesel να βάλεις υγραέριο...
Κρίμα γιατί θα ήταν πολύ καλό!
Μπορείς πρόσθετα στο πετρέλαιο.
Δεν έχεις οικονομία όπως ισχυρίζονται οι πωλητές του υγραερίου - ίσως με χαμηλή τιμή του υγραερίου να έχεις μικρή οικονομία αλλά το κόστος εγκατάστασης δεν είναι αμελητέο.Βγάζει άλογα. Πολλά.
Όσο περισσότερο υγραέριο προσθέτεις, τόσο περισσότερη ισχύ έχεις.
Μέχρι να λιώσουν τα πιστόνια ή να σπάσει κάτι άλλο.Πήρα τιμή για το Bravo 150 για εγκατάσταση υγραερίου.
Κοστίζει 1670 Ευρώ.
Οικονομία πιστεύω θα κάνεις σίγουρα απο τη στιγμή που το υγραέριο κοστίζει λιγότερο και από το μισό της βενζίνης.
Δε σημαίνει ότι θα 'καις' λιγότερο υγραέριο αλλά θα έχεις την ίδια απόδοση και αυτονομία (αναλόγως βέβαια και τη δεξαμενή) όπως πριν και ο ανεφοδιασμός θα κοστίζει τα μισά χρήματα.Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζονται.
Αυτό μου είπαν και ορισμένοι που χρησιμοποιούν ήδη υγραέριο.πολλα λεφτα για εγκατασταση... οχι σιγουρο οτι θα τα βγαλεις, τρυπας το αμαξι, χανεις σε αποσκευες, καλυτερα να παρεις κανα sccoter για μεσα στην πολη με τα ιδια λεφτα.
-
παιδια σαν κατοχος του m-jet 1.6 120 hp εχω να πω οτι δεν μετανιωνω καθολου μα καθολου που το πηρα. δεν ξερω τι παιζει τωρα με την αποσυρση στην Φιατ αλλα εγω την dynamic εκδοση + το σπορ πακετο+ ηλεκτρικα πισω +αισθητηρες πισω +cr. contol + υποβραχιονιο το πηρα στα 19500 €.
και το αυτοκινητο εχει τρελο ρεπριζ!! και η καταναλωση στο 5,6 κολημενη μετα πο 9000 χιλ.Απλα δεν κανει για αυτους που κανουν κοντρες στα φαναρια.
πολλα λεφτα για εγκατασταση... οχι σιγουρο οτι θα τα βγαλεις, τρυπας το αμαξι, χανεις σε αποσκευες, καλυτερα να παρεις κανα sccoter για μεσα στην πολη με τα ιδια λεφτα.
+1000
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Άκουσα για διαφορετικά (υδραυλικά) πίσω topmount που στην Ιταλία είναι στανταρτ καιρό τώρα μετά από ανάκληση της fiat. (ο θόρυβος που ακούν μερικοί από την πίσω ανάρτηση...)
Ποια ανακλιση εννοεις;
Ποτε εγινε κατι τετοιο και δεν το πηρα χαμπαρι;
Τι ειναι τα υδραυλικα top mounts;
Ποια τα θετικα τους σε σχεση με τα απλα;ποιος ειμαι ?
που παω?
τι ειναι η ζωη? -
Ο χρήστης noe έγραψε:
παιδια σαν κατοχος του m-jet 1.6 120 hp εχω να πω οτι δεν μετανιωνω καθολου μα καθολου που το πηρα. δεν ξερω τι παιζει τωρα με την αποσυρση στην Φιατ αλλα εγω την dynamic εκδοση + το σπορ πακετο+ ηλεκτρικα πισω +αισθητηρες πισω +cr. contol + υποβραχιονιο το πηρα στα 19500 €.
και το αυτοκινητο εχει τρελο ρεπριζ!! και η καταναλωση στο 5,6 κολημενη μετα πο 9000 χιλ.επιτηδες το κανεις ε? Ηδη βαραω το κεφαλι μου, που δεν πηρα diesel.... που να ξερα
-
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Αυτό ήταν! Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς πολύ ψάξιμο, το Σάββατο έκλεισα ένα Dynamic 120HP MTA. Ευχαριστώ όλους σας για τις συμβουλές και ιδιαίτερα τους Ashaman, corsair, canonis και CptBill. Τελικά έβαλα και το Blue n Me. Τώρα κάνω υπομονή 2- 2,5 μήνες. Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή, σε σχέση με αυτά που ζητούσα.Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε μου. Να το χαρεις απροβληματιστο
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
επιτηδες το κανεις ε? Ηδη βαραω το κεφαλι μου, που δεν πηρα diesel.... που να ξερα
παντως στο χρωμα το πετυχες . Ασχετο αλλα νομιζα οτι εμενες Αθηνα
Περα απο την πλακα η αυξηση των καυσιμων με εχει ενοχλησει ελαχιστα!!!στο focus βλεπω τεραστια διαφορα οταν παω να βαλω βενζινη
και το 5,6 που λεω (και γραφει) ειναι πραγματικο. με 60 € =57 λιτρα εκανα 1000 χιλ.!!!!!!
Fiat Bravο 2007