-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
ναι αλλά την έφαγε στα μούτρα κανονικά την προσπέραση. Δεν αμφισβητείται. Ξυδάκι στον κύριο λοιπόν.
Mwre thn prosperash thn efage kanonika kai kaneis den to amfisbitei ayto... To 8ema poy prokeiptei gia thn ftasa (synepws kai to ksydaki opws anafereis) einai oti enw ekleine thn diafora me ton mate toy ksafnika akoyse to 8eiko apo ton asyrmato..... SAVE FUEL....
Ti skata idia den htan ta aytokinhta toys? Afoy kai oi dyo phgainane aera patera pws ginetai mono o Massa na mhn bgainei apo kaysima kai mono aytos na SAVE FUEL kai oxi kai oi dyo kai o Alonso na synexisei na phgainei aera patera?
Trofh gia skepsh kai syzhthsh loipon....
Βασικά αν διάβασες τη συνέντευξη του Domenicali λέει ότι δεν ήταν τόσο το θέμα της βενζίνης όσο το πρόβλημα που είχε ο Μάσσα με την υπερθέρμανση του μοτέρ του. Από το slipstream του Φερνάντο, η F10 του Φελίπε ανέβαζε θερμοκρασία και του είπαν να κάτσει πίσω επειδή θα είχε θέμα.
Επίσης άλλαξαν μοτέρ λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών στον αγώνα. Το μοτέρ που έβγαλαν θα το χρησιμοποιήσουν σε πιο 'κρύες' μέρες.
Ofeilw na omologhsw oti thn synenteyksh den thn exw diabasei. alla den mporw na katalabw kati. Estw kai h entolh na do8hke logw yper8ermanshs. Den 8a legane ston asyrmato change mapping cause of overheating issues (opws exoyn kanei kai alles fores sto parel8on)?
Giati toy do8hke ypo morfh na kanei oikonomia sto kaysimo?Me ayth toy thn dhlwsh na perimenoyme oti h ferrari den exei aksiopista moter? dhladh se zestoys agwnes ama katsei kapoio mono8esio toys sto slipstream enws allou 8a exoyn overheating problems? Kati den mas leei kala o Domenicalli kai pisteyw oti h fatsa toy Massa mas edwse kapoies apanthseis alla dhmioyrghse pooooolla parapanw erwthmatika.
Τι σενάρια συνωμοσίας είναι αυτά που βγάζεις ρε άνθρωπε
Όπως τα είπε ο αληθινός-Δίας είναι
Απλά του είπαν να μη κολλάει από πίσω γιατί ανεβάζει θερμοκρασία. Τώρα σε διαφορετικές περιπτώσεις και αν ήταν να πέρναγε στους επόμενους γύρους δε θα του έλεγαν προφανώς κάτι. Στη προκειμένη περίπτωση, δεν είχε νόημα να τους αφήσει να σφαχτούν, να ανεβάσει θερμοκρασία με 38 βαθμούς έξω και τελικά να πάρουν στο χέρι μοτέρ και ένα κάρο βρισίδια από τον τύπο.
Το είπαν...ήθελαν να πάνε όλα τέλεια ειδικά στη πρώτη εμφάνιση. Το είχε ανάγκη η ομάδα και έκαναν γενικώς προσεχτικές και μελετημένες κινήσεις.
Αυτό είναι όλο...τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
-
Και είναι προφανές ότι με τον αγώνα καθαρισμένο, απλώς θες να πας στον τερματισμό.
-
Εκτος αυτου το πειραμτοζωο με τις θερμοκρασιες ηταν ο Αλονσο, αυτος πρωτος πιεσε τον Φετελ και αρχισε τα ζιγκ ζαγκ στην ευθεια για να παρει αερα.
Παντως εχει ενδιαφερον η συσχετιση ψυξης με καταναλωση, με αυτες τις συνθηκες στους ζεστους αγωνες η μαχη της pole θα εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εκτος αυτου το πειραμτοζωο με τις θερμοκρασιες ηταν ο Αλονσο, αυτος πρωτος πιεσε τον Φετελ και αρχισε τα ζιγκ ζαγκ στην ευθεια για να παρει αερα.Παντως εχει ενδιαφερον η συσχετιση ψυξης με καταναλωση, με αυτες τις συνθηκες στους ζεστους αγωνες η μαχη της pole θα εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον.
Δεν είναι νέο ότι η F10 έχει υψηλή κατανάλωση...παρόλα αυτά όμως ο ΗΑΜ δε κατάφερε να φτάσει το pace της.
Τώρα pole στα qual την έχει...δεν είναι θέμα εκεί..single flying laps είναι αυτά. Το race pace είναι το θέμα και η υψηλή κατανάλωση.
Σε πιο δροσερές πίστες όμως δε ξέρω τι θα παίζει.
Γενικώς στο συγκεκριμένο GP δεν είχε νόημα να ρισκάρουν. Όταν έφυγε ο Vettel από τη πρώτη θέση μετά έπεσαν οι ρυθμοί...μόνο ο τρελός ο Αλόνσο πίεζε χωρίς λόγο
-
Ειχε λογο
Παντως εγω δε θα εβγαζα πολλα συμπερασματα για τις δυνατοτητες των μονοθεσιων απο αυτον τον αγωνα. Νομιζω οτι η διαφορα του ταχυτερου γυρου της Lotus σε σχεση με την πρωτη 8αδα προδιδει ολους τους βαδιστες.
-
εγω λεω οτι πιεζε για να επιβληθει στην ομαδα και στον Μασσα...
αν και αυτο το εκανε για λιγο...
βασικα ενα αμαξι αφησε τον Αλονσο να περασει και δεν αφησε τον Μασσα και εκει εγινε αμεσως η διαφορα... -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Γιατί το λες αυτό; Αντί να λέμε για 'υποχρεωτικά 2 γόμες', 'υποχρεωτικός 1,2,3 ανεφοδιασμοί', το να τους λέμε 'καν'τε ο,τι θέλετε κι ας μη σταματήσετε ποτέ' είναι πολύ πιο αυθεντικό! Το να υπάρχουν επίσης δυνατότητες για κοντινές μάχες ΜΕΣΑ στην πίστα δεν σημαίνει WTCC, κάλλιστα μπορεί να είναι στα πλαίσια της F1.Συμφωνώ 100% με την κατάργηση των ανεφοδιασμών(και θα μου άρεσε ακόμα περισσότερο αν δεν υπήρχε ο κανόνας των ελαστικών στις δοκιμές) και θα ήθελα να έβλεπα αγώνες όπου κάποιος θα ρίσκαρε να πάει χωρίς αλλαγή μέχρι το τέλος, με κάποιον άλλον να αλλάζει 1 ή 2 φορές.
Το ίδιο πράγμα λέμε για καύσιμα και λάστιχα, ελευθερία να κάνουν ό,τι θέλουν. Που διαφωνείς;
Όσον αφορά τα προσπεράσματα, δυστυχώς αυτό είναι το τίμημα του δρόμου που έχει ακολουθήσει τεχνολογικά το άθλημα. Τα μονοθέσια είναι εξωπραγματικά γρήγορα μεν, σε πολύ συγκεκριμένες και περιορισμένες συνθήκες δε. Μόλις βγουν λίγο έξω από το στενό φάκελο λειτουργίας τους, αρχίζουν τα ζεϊμπέκικα στις στροφές, τα 'Save fuel, save fuel!', τα 'Engine is overheating, back off a little', τα 'brakes are overheating, change your bias' κ.ο.κ.
Επίσης άλλαξαν μοτέρ λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών στον αγώνα. Το μοτέρ που έβγαλαν θα το χρησιμοποιήσουν σε πιο 'κρύες' μέρες.
Μα και στους 2 άλλαξαν κινητήρα! Επίσης, θυμάμαι για περισσότερους γύρους τον Alonso να ακολουθεί τον Vettel στο +1,κάτι, ενώ ο Massa ήταν πιο πίσω.
Έχει κανείς τις διαφορές ανά γύρο για να το κοιτάξουμε; -
Ε ναι λοιπον, το εστησε η Φερραρι για να το παρει ο Αλονσο. ΟΚ; Ικανοποιημενοι ολοι;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Γιατί το λες αυτό; Αντί να λέμε για 'υποχρεωτικά 2 γόμες', 'υποχρεωτικός 1,2,3 ανεφοδιασμοί', το να τους λέμε 'καν'τε ο,τι θέλετε κι ας μη σταματήσετε ποτέ' είναι πολύ πιο αυθεντικό! Το να υπάρχουν επίσης δυνατότητες για κοντινές μάχες ΜΕΣΑ στην πίστα δεν σημαίνει WTCC, κάλλιστα μπορεί να είναι στα πλαίσια της F1.
Συμφωνώ 100% με την κατάργηση των ανεφοδιασμών(και θα μου άρεσε ακόμα περισσότερο αν δεν υπήρχε ο κανόνας των ελαστικών στις δοκιμές) και θα ήθελα να έβλεπα αγώνες όπου κάποιος θα ρίσκαρε να πάει χωρίς αλλαγή μέχρι το τέλος, με κάποιον άλλον να αλλάζει 1 ή 2 φορές.
Το ίδιο πράγμα λέμε για καύσιμα και λάστιχα, ελευθερία να κάνουν ό,τι θέλουν. Που διαφωνείς;
Όσον αφορά τα προσπεράσματα, δυστυχώς αυτό είναι το τίμημα του δρόμου που έχει ακολουθήσει τεχνολογικά το άθλημα. Τα μονοθέσια είναι εξωπραγματικά γρήγορα μεν, σε πολύ συγκεκριμένες και περιορισμένες συνθήκες δε. Μόλις βγουν λίγο έξω από το στενό φάκελο λειτουργίας τους, αρχίζουν τα ζεϊμπέκικα στις στροφές, τα 'Save fuel, save fuel!', τα 'Engine is overheating, back off a little', τα 'brakes are overheating, change your bias' κ.ο.κ.
Όντως ακριβώς το ίδιο λέμε!
Απλώς θα ήθελα κανονισμους που να διευρύνουν τον 'φάκελλο' αυτόν!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Επίσης άλλαξαν μοτέρ λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών στον αγώνα. Το μοτέρ που έβγαλαν θα το χρησιμοποιήσουν σε πιο 'κρύες' μέρες.
Μα και στους 2 άλλαξαν κινητήρα! Επίσης, θυμάμαι για περισσότερους γύρους τον Alonso να ακολουθεί τον Vettel στο +1,κάτι, ενώ ο Massa ήταν πιο πίσω.
Έχει κανείς τις διαφορές ανά γύρο για να το κοιτάξουμε;Προφανώς μάλλον για πιο μετά από τα μέσα του αγώνα το είπαν, όταν πίεζε να φτάσει τον Αλόνσο και είχε φτάσει κοντά του σε κάποιο σημείο. Εκεί μάλλον του είπαν back-off. Το είπε και ο Φελίπε στο press conf και ο Domenicali...αλλά δεν αναφέρθηκαν σε πιο σημείο ακριβώς.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Παντως εγω δε θα εβγαζα πολλα συμπερασματα για τις δυνατοτητες των μονοθεσιων απο αυτον τον αγωνα. Νομιζω οτι η διαφορα του ταχυτερου γυρου της Lotus σε σχεση με την πρωτη 8αδα προδιδει ολους τους βαδιστες.Γιατί, μήπως η Lotus έδειξε το real pace που έχει; Πάσει θυσία τερματισμός ήταν ο στόχος. Αν οι μπροστά ψιλο-βάδιζαν (αν...), πόσο μάλλον η ομάδα που χρειάζεται περισσότερο απ' όλους τα extra km.
-
το αθλημα πεθανε σιγουρα ομως..τα πιτς για αλλη μια φορα κανουν την διαφορα μειωσαν την ισχυ σε επιπεδα superleague formula αφησαν διαχυτες αφησαν φτερουγες γεμισαν με καυσιμο λες και πανε για βολτα νεα σκληρα λαστιχα (τα μαλακα κοντευουν να γινουν σαν να σκληρα περσινα)
η καινοτομια χαθηκε η βαρεμαρα ηρθε και μεχρι να το παρουν πρεφα εκει στην fia τι κανουν θα εχουν χασει μεγαλη τηλεθεασηεχουμε ενα μοναδικο season με 4 πρωταθλητες και αλλαζουμε καναλι για να δουμε σαπουνοπερες
-
εεεεεεεεεεεεετσι.....
-
Χοντροκέφαλοι.
Και βγάλανε και το νίτρο. Άμα το άφηναν και υποχρεωτικό κάτι θα γινόταν.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
το αθλημα πεθανε σιγουρα ομως..τα πιτς για αλλη μια φορα κανουν την διαφορα μειωσαν την ισχυ σε επιπεδα superleague formula αφησαν διαχυτες αφησαν φτερουγες γεμισαν με καυσιμο λες και πανε για βολτα νεα σκληρα λαστιχα (τα μαλακα κοντευουν να γινουν σαν να σκληρα περσινα)
η καινοτομια χαθηκε η βαρεμαρα ηρθε και μεχρι να το παρουν πρεφα εκει στην fia τι κανουν θα εχουν χασει μεγαλη τηλεθεασηεχουμε ενα μοναδικο season με 4 πρωταθλητες και αλλαζουμε καναλι για να δουμε σαπουνοπερες
Καλησπερα παιδια, ειναι το πρωτο μου post στο forum και ειπα να μπω μετα απο μεγαλη πιεση απο τον αδερφο μου το Nikos120i
Θα ηθελα να πω να μην βιαζομαστε να κρινουμε τους κανονισμους. Ισως ο αγωνας για πολλους να ηταν βαρετος (για εμενα δεν ηταν γιατι κοιταγα συνεχεια τα sector times των 3ων πρωτων) αλλα μην ξεχναμε οτι και οι ομαδες ακομα μαθαινουν και δεν πιεζαν τα παντα στο 100%. Επισης, δεν ειναι η πρωτη φορα που τα τελευταια χρονια ειχαμε βαρετους αγωνες. Το προβλημα δεν ειναι οι κανονισμοι αλλα τα μονοθεσια. Και στα τελη του '80 ειχαμε παρομοιους κανονισμους αλλα το θεαμα ηταν ακομα εκει. Η μονη λυση για να βελτιωθει το θεαμα στην F1 ειναι τα μονοθεσια να γινουν οπως στα τελη του '70. Πολυ φαρδια, με περισσοτερο mechanical grip απ οτι aero, και το ground effect να βοηθαει να μεινει ο ενας πισω απο τον αλλο.
-
**Καλώς ήρθες ..... **
2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX