-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
η Ευρωπαική Πίστη σε ποιον ανήκει ;
Στον κ. Χρήστο Γεωργακόπουλο.
ελπίζω να μην με απογοητεύσει.
-
Εγω γιατι ειμαι σχεδον βεβαιος πως εχω νομικη προστασια/παλαιοτητα/ενοικιαζομενο αυτοκινητο στην anytime; Πρεπει να αλλαξε κατι τελευταια και να μη τα παρεχουν.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Εγω γιατι ειμαι σχεδον βεβαιος πως εχω νομικη προστασια/παλαιοτητα/ενοικιαζομενο αυτοκινητο στην anytime; Πρεπει να αλλαξε κατι τελευταια και να μη τα παρεχουν.Ενοικιαζόμενο αυτοκινητο και παλαιότητα ανταλλακτικών δεν έχει στην anytime που έβγαλα πριν μια βδομάδα, αλλά αν θυμάμαι καλά έχει νομική προστασία. Θα το δω αύριο το πρωϊ, γιατί έχω το συμβόλαιο στο αμάξι.
-
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
δεν εχουν 3 καλυψεις που προσφερουν τα extra & total (interamerican) οι οποιες ειναι
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΟΧΗ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣΣχετικα με την παλαιοτητα: Τα αναλωσιμα ανταλλακτικα μπαινουν καινουργια. Η παλαιοτητα αφορα σχεδον αποκλειστικα φανοποιεια. Ακομα αν θες και με πλαγιες μεθοδους, μπορεις να βαλεις ολοκαινουργια ανταλλακτικα.
Ενοικιαζομενο οχημα: δικαιουσαι μονο μετα τη 5η μερα που το αμαξι θα παραμεινει συνεργειο και 'και για ζημιά η οποία προήλθε από πυρκαγιά, ολική κλοπή, μερική κλοπή και το ύψος της ξεπερνά το 35% της αξίας του αυτοκινήτου'. Πιασ'τ'αυγο και κουρευ'το.
Ποσο πληρης ειναι η εξυπηρετηση του anytime σε διαδικασιες ζημιας ?
Oσο και της Ιντεραμερικαν,στην οποια επισης ειχα ασφαλιστει χωρις μεσαζοντα.
Πχ εσπασε το παρμπριζ, πηγα σε καποιο καταστημα (οχι Car Glass που προτεινει η Ιντεραμερικαν) αντικατασταθηκε το παρμπριζ και τις υπολοιπες γραφειοκρατικες ενεργειες ανελαβε το καταστημα.
Εγω εχασα περιπου 15 λεπτα.
Περισσοτερο χρονο εχασα περισυ οταν ανανεωσα το συμβολαιο στα γραφεια της Ιντεραμερικαν.εως τωρα αν η χ εταιρια που ασφαλιζομουν ειχε προβλημα , ο ασφαλιστης μπορουσε να με περασει σε αλλη εταιρια χωρις να χασω ασφαλιστρα
Αν ο ασφαλιστης σε ασφαλισε σε εταιρια που ειχε προβλημα...
Οπως και να εχει η εταιρια με προσελκυσε λογο της αξιοπιστιας που φαινεται να εχει, του τροπου επικοινωνιας, της αμεσοτητας και της εξυπηρετησης.
Αν αλλαξει κατι απο αυτα, δεν ειναι δυσκολο να απευθυνθω καπου αλλου. -
[quote='corsair'
Το τυρακι της μεταφορας σε περιπτωση που κλεισει καποια εταιρια... αστο. Αμα ειναι σωστος δεν θα με ασφαλισει σε λαμογια. Επισης ο Ασφαλιστικος Συμβουλος δεν ειναι υποχρεωμενος να μεταφερει κανεναν πουθενα... Ολα αυτα γινονται λογω ενος στρεβλου ασφαλιστικου συστηματος και οι ασφαλιστικοι συμβουλοι και μεσιτες φερουν μεγαλη ευθυνη![/quote]
Αν πριν 2 χρονια η ΑΣΠΙΣ ειχε φτιαξει το ''aspis-online'' αντιστοιχο του anytime ποσοι εκ των 600.000 πελατων της θα κλαιγαν τα λεφτα τους σημερα???
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Εγω γιατι ειμαι σχεδον βεβαιος πως εχω νομικη προστασια/παλαιοτητα/ενοικιαζομενο αυτοκινητο στην anytime; Πρεπει να αλλαξε κατι τελευταια και να μη τα παρεχουν.
Ενοικιαζόμενο αυτοκινητο και παλαιότητα ανταλλακτικών δεν έχει στην anytime που έβγαλα πριν μια βδομάδα, αλλά αν θυμάμαι καλά έχει νομική προστασία. Θα το δω αύριο το πρωϊ, γιατί έχω το συμβόλαιο στο αμάξι.
Τσεκαρα το συμβολαιο και εχει κανονικα νομικη προστασια/παλαιοτητα/ενοικιαζομενο. Προφανως κατι αλλαξε τελευταια, το συμβολαιο ειναι απο τον 6/2009. Ειμαι περιεργος να δω τι θα γινει στην ανανεωση
-
Μολις παραλαβω και το δικο μου, λογικα σημερα-αυριο, θα σας ενημερωσω.
-
Όσο είχα ακριβή και επώνυμη ασφάλεια δεν την χρειάστηκα ποτέ, μια φορά έκανα το λάθος να πάω σε 2ης κατηγορίας (general union) και με τράκαραν, είδα κι επαθα με την πτωχευση της να πάρω μερός των χρημάτων απο το επικουρικό ταμείο. Εν πάση περιπτώσει ψάχνω μια ασφαλεια για αυτοκινητο μοντ. 2001 1600κ.εκ με τα πάντα εκτος μεικτής και καλυψη για αερόσακους.
Σε κάποια έμπιστη σε τι τιμές πρέπει να υπολογίζω για τα παραπάνω? Δεν έχω τρακάρει ποτέ μου, κοντολογίς δεν έχω κάνει ποτε δήλωση παραυτα δεν ειχα και μέχρι προσφατως αυτοκίνητο στο δικο μου όνομα. Τι παίζει με το μπόνους σε αυτή την περίπτωση?
Τέλος, σε έρευνα αγοράς για την αγροτική με τα παραπάνω μου είπαν 5 διαφορετικες τιμες. Πηγα σε 1)Αγροτική τράπεζα, 2)στην ίδια την αγροτική ασφαλιστική στην λ. Συγγρού & 3) σε ασφαλιστικά γραφεία της γειτονιάς. Μιλάμε για διαφορές απο 20-70€.
-
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
Όσο είχα ακριβή και επώνυμη ασφάλεια δεν την χρειάστηκα ποτέ, μια φορά έκανα το λάθος να πάω σε 2ης κατηγορίας (general union) και με τράκαραν, είδα κι επαθα με την πτωχευση της να πάρω μερός των χρημάτων απο το επικουρικό ταμείο. Εν πάση περιπτώσει ψάχνω μια ασφαλεια για αυτοκινητο μοντ. 2001 1600κ.εκ με τα πάντα εκτος μεικτής και καλυψη για αερόσακους.Σε κάποια έμπιστη σε τι τιμές πρέπει να υπολογίζω για τα παραπάνω? Δεν έχω τρακάρει ποτέ μου, κοντολογίς δεν έχω κάνει ποτε δήλωση παραυτα δεν ειχα και μέχρι προσφατως αυτοκίνητο στο δικο μου όνομα. Τι παίζει με το μπόνους σε αυτή την περίπτωση?
Τέλος, σε έρευνα αγοράς για την αγροτική με τα παραπάνω μου είπαν 5 διαφορετικες τιμες. Πηγα σε 1)Αγροτική τράπεζα, 2)στην ίδια την αγροτική ασφαλιστική στην λ. Συγγρού & 3) σε ασφαλιστικά γραφεία της γειτονιάς. Μιλάμε για διαφορές απο 20-70€.
Έχω την εντύπωση ότι το bonus mallus αναφέρεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος, γιατί αν δεν έχεις όχημα να πληρώνεις ασφάλεια, τι να το κάνεις το bonus mallus?
Αν κοιτάξεις σε ασφαλιστική Victoria, ίσως σου βγει γύρω στο 500άρικο.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Όσο είχα ακριβή και επώνυμη ασφάλεια δεν την χρειάστηκα ποτέ, μια φορά έκανα το λάθος να πάω σε 2ης κατηγορίας (general union) και με τράκαραν, είδα κι επαθα με την πτωχευση της να πάρω μερός των χρημάτων απο το επικουρικό ταμείο. Εν πάση περιπτώσει ψάχνω μια ασφαλεια για αυτοκινητο μοντ. 2001 1600κ.εκ με τα πάντα εκτος μεικτής και καλυψη για αερόσακους.
Σε κάποια έμπιστη σε τι τιμές πρέπει να υπολογίζω για τα παραπάνω? Δεν έχω τρακάρει ποτέ μου, κοντολογίς δεν έχω κάνει ποτε δήλωση παραυτα δεν ειχα και μέχρι προσφατως αυτοκίνητο στο δικο μου όνομα. Τι παίζει με το μπόνους σε αυτή την περίπτωση?
Τέλος, σε έρευνα αγοράς για την αγροτική με τα παραπάνω μου είπαν 5 διαφορετικες τιμες. Πηγα σε 1)Αγροτική τράπεζα, 2)στην ίδια την αγροτική ασφαλιστική στην λ. Συγγρού & 3) σε ασφαλιστικά γραφεία της γειτονιάς. Μιλάμε για διαφορές απο 20-70€.
Έχω την εντύπωση ότι το bonus mallus αναφέρεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος, γιατί αν δεν έχεις όχημα να πληρώνεις ασφάλεια, τι να το κάνεις το bonus mallus?
Αν κοιτάξεις σε ασφαλιστική Victoria, ίσως σου βγει γύρω στο 500άρικο.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Σχετικά με το θέμα του bonus mallus, είμαι 25 χρονών, κάτοχος διπλώματος απο τα 18. Δεν εχω κάνει δήλωση ποτέ μου. Σαν νέος οδηγός φυσικά πλήρωνα την προσαυξηση του νέου οδηγού. Εκει δλδ φαινόταν οτι οδηγώ κι ας μην ηταν στο δικο μου ονομα το αυτοκ
Για την victoria φαντάζομαι εννοείς το χρόνο 500? Στην αγροτική (σχετικά ΟΚ ασφαλιστική αν σκεφτείς κανεις οτι ειναι κρατική) για οχημα 1600, μοντ 2001 αντικειμενικής αξίας 5000€ με τα πάντα χωρίς μεικτή (λογικό) και αερόσακους βρήκα τη φθηνότερη προσφορά στα 235€ το εξάμηνο.
-
Η Interamerican πάντως δε δείχνει πολύ καλά σημάδια τελευταία...
-
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση.Σχετικά με το θέμα του bonus mallus, είμαι 25 χρονών, κάτοχος διπλώματος απο τα 18. Δεν εχω κάνει δήλωση ποτέ μου. Σαν νέος οδηγός φυσικά πλήρωνα την προσαυξηση του νέου οδηγού. Εκει δλδ φαινόταν οτι οδηγώ κι ας μην ηταν στο δικο μου ονομα το αυτοκ
Για την victoria φαντάζομαι εννοείς το χρόνο 500? Στην αγροτική (σχετικά ΟΚ ασφαλιστική αν σκεφτείς κανεις οτι ειναι κρατική) για οχημα 1600, μοντ 2001 αντικειμενικής αξίας 5000€ με τα πάντα χωρίς μεικτή (λογικό) και αερόσακους βρήκα τη φθηνότερη προσφορά στα 235€ το εξάμηνο.
Ναι τον χρόνο, το οποίο το εβγαλα σχετικά αυθαίρετα σε σχέση με τι πληρώνω εγώ, γιατί δεν έχω παράδειγμα στα 1600cc.
Για 1400cc 109 άλογα, 5+ χρόνια οδηγός με 5+ χρόνια όχημα στο ονομά μου και 5+ χρόνια στην Victoria, πλήρωσα φέτος 420 ευρώ με τα πάντα εκτός μικτής ασφάλισης.Και εγώ δεν έχω υπάρξει υπαίτιος σε ατύχημα. Τι να πω, μακάρι να έχεις το bonus mallus σου, γιατί παρέχει αρκετή έκπτωση.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Η Interamerican πάντως δε δείχνει πολύ καλά σημάδια τελευταία...δηλαδη?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η Interamerican πάντως δε δείχνει πολύ καλά σημάδια τελευταία...
δηλαδη?
Να σου το πω αλλιώς.
Ο εργοδότης μου (και πολύ στενός συγγενή μου), ήταν παλαιότερα από τους μεγαλύτερους ασφαλιστές τους (κάποιες χιλιάδες συμβόλαια), κολλητός με τον Κοντομηνά κτλ.
Ε με αυτά που βλέπει, στους φίλους του που έχουν ακόμα συμβόλαια εκεί (και ζωής, όχι μόνο αυτοκινήτου), τους συμβουλεύει να τα ρευστοποιήσουν...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Η Interamerican πάντως δε δείχνει πολύ καλά σημάδια τελευταία...
δηλαδη?
Να σου το πω αλλιώς.
Ο εργοδότης μου (και πολύ στενός συγγενή μου), ήταν παλαιότερα από τους μεγαλύτερους ασφαλιστές τους (κάποιες χιλιάδες συμβόλαια), κολλητός με τον Κοντομηνά κτλ.
Ε με αυτά που βλέπει, στους φίλους του που έχουν ακόμα συμβόλαια εκεί (και ζωής, όχι μόνο αυτοκινήτου), τους συμβουλεύει να τα ρευστοποιήσουν...
αααα... οκ... συνεχιζω να κοιμαμαι ησυχος τοτε!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η Interamerican πάντως δε δείχνει πολύ καλά σημάδια τελευταία...
δηλαδη?
Να σου το πω αλλιώς.
Ο εργοδότης μου (και πολύ στενός συγγενή μου), ήταν παλαιότερα από τους μεγαλύτερους ασφαλιστές τους (κάποιες χιλιάδες συμβόλαια), κολλητός με τον Κοντομηνά κτλ.
Ε με αυτά που βλέπει, στους φίλους του που έχουν ακόμα συμβόλαια εκεί (και ζωής, όχι μόνο αυτοκινήτου), τους συμβουλεύει να τα ρευστοποιήσουν...
αααα... οκ... συνεχιζω να κοιμαμαι ησυχος τοτε!
Καλά, αν σου φαίνεται σοβαρό σημάδι να αφήνουν ανασφάλιστα αυτοκίνητα για μήνες ενώ έχουν πληρωθεί τα συμβόλαια, εμένα μου περρισεύει...
Από την άλλη, προσωπικά είμαι σε αδιέξοδο όσον αφορά στο ποια μπορεί να είναι πλέον σοβαρή εταιρεία στο χώρο. Έχω καταλήξει ότι δεν υπάρχει τέτοια και ότι όπου και να είσαι, ανα πάσα στιγμή υπάρχει κίνδυνος να ακούσεις στις ειδήσεις ότι έσκασε.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Καλά, αν σου φαίνεται σοβαρό σημάδι να αφήνουν ανασφάλιστα αυτοκίνητα για μήνες ενώ έχουν πληρωθεί τα συμβόλαια, εμένα μου περρισεύει...
να αφηνει ποιος? τι να αφηνει? Γινε αναλυτικοτερος!
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Από την άλλη, προσωπικά είμαι σε αδιέξοδο όσον αφορά στο ποια μπορεί να είναι πλέον σοβαρή εταιρεία στο χώρο. Έχω καταλήξει ότι δεν υπάρχει τέτοια και ότι όπου και να είσαι, ανα πάσα στιγμή υπάρχει κίνδυνος να ακούσεις στις ειδήσεις ότι έσκασε.
Τα πραγματα ειναι σχετικα απλα για καποιον που θελει μια αξιοπιστη εταιρεια (γιατι μην ξεχναμε οτι το συστημα στην Ελλαδα σχεδον σου δινει κινητρο για το αντιθετο).
Καταρχην επιλεγουμε αυτες με τα ακριβοτερα ασφαλιστρα ή εστω στην μεση της λιστας,ξεχναμε τελειως τις φτηνοτερες (τις τελευταιες 5 ας πουμε).Αν καποια εταιρεια εχει μονο ασφαλειες αυτοκινητων,εννοείται οτι δεν το συζηταμε καν.
Με μια επισκεψη στο website μιας εταιρειας διαπιστωνεις σχετικα γρηγορα εαν υπαρχει χρημα απο πισω,δεν νομιζω οτι θελει να εχεις εξειδικευμενες γνωσεις για να κατανοησεις εαν πισω απο μια εταιρεια υπαρχουν 10 εκατομμυρια ευρώ ή 10 δις ευρώ.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Από την άλλη, προσωπικά είμαι σε αδιέξοδο όσον αφορά στο ποια μπορεί να είναι πλέον σοβαρή εταιρεία στο χώρο. Έχω καταλήξει ότι δεν υπάρχει τέτοια και ότι όπου και να είσαι, ανα πάσα στιγμή υπάρχει κίνδυνος να ακούσεις στις ειδήσεις ότι έσκασε.Δεν το έχεις ψάξει καλά τότε...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καταρχην επιλεγουμε αυτες με τα ακριβοτερα ασφαλιστρα ή εστω στην μεση της λιστας,ξεχναμε τελειως τις φτηνοτερες (τις τελευταιες 5 ας πουμε).Αν καποια εταιρεια εχει μονο ασφαλειες αυτοκινητων,εννοείται οτι δεν το συζηταμε καν.Με μια επισκεψη στο website μιας εταιρειας διαπιστωνεις σχετικα γρηγορα εαν υπαρχει χρημα απο πισω,δεν νομιζω οτι θελει να εχεις εξειδικευμενες γνωσεις για να κατανοησεις εαν πισω απο μια εταιρεια υπαρχουν 10 εκατομμυρια ευρώ ή 10 δις ευρώ.
Αν το έκανες αυτό πέρυσι, στην Ασπίδα ή στην Commercial value θα βρισκόσουν τώρα...
Εκείνο που πρέπει να κοιτάξει κάποιος είναι ο λεγόμενος δείκτης αποθεματοποίησης στον κλάδο που τον ενδιαφέρει, δηλαδή το ποσοστό των κεφαλαίων που έχει στην άκρη μια ασφαλιστική σε σχέση με τις επισφάλειες (τα συμβόλαια δηλαδή) που έχει αναλάβει να καλύψει...
Μεταφράζεται σε ποσοστό επί της εκατό και καλό είναι να πρέπει να βρίσκεται πάνω από το 100.
Δηλαδή μια εταιρεία που έχει δείκτη αποθεματοποίησης στα 140% σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει άμεσα ΟΛΑ τα συμβόλαια που έχει αν ξαφνικά την επόμενη μέρα όλοι οι πελάτες μπλέκανε σε ατύχημα και επρεπε να αποζημιωθούν.
Επιπλέον θα της περίσσευαν και άλλα 40% από τα κεφάλαια αυτά...
Δείκτης χαμηλότερος από το 100% σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα για να καλυφθούν όλες οι ζημιές που θα προέκυπταν.Απλά πολλές εταιρείες βασίζονται στο γεγονώς ότι ποτέ δεν πρόκειτε να τρακάρουν ταυτόχρονα όλοι οι πελάτες τους.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ