Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιος θα φταίει;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιος θα φταίει;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    11
    25
    81
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrios2004 last edited by

      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

      Fysika kai eida to turbo (profanos den einai apo tin BMW! -nomisa oi katoxoi BMW den tous aresei to turbo )

      There is no replacement for displacement, σωστά?

      Πολύ σωστά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

        Το αυτοκινητο ειναι μια Ε30, ΟΧΙ Μ3 αλλα με bodykit M3 (φουσκωτα φτερα κλπ κλπ.)
        Το μοτερ ειναι Μ3 Ε36 3lt (τα οποια εγραφαν πανω M Power, οπως και ολα τα M μοτερ εκτος απο το Μ3 Ε46 και το Μ5 Ε39 (τα συγχρονα δηλαδη) τα οποια εχουν μονο το Μ πανω. Η τουρμπινα ειναι της ταξης saligarus terastiotatus
        To αυτοκινητο ειναι ολο ραμμενο και με κολλητο roll cage. Η φωτο του αυτοκινητου ειναι εδω:

        http://www.momentoffame.com/snapshots/M ... l84931.jpg

        Προσεξτε τις ζαντες (BBS Lemans 19αρες), τα φρενα που δεν φαινονται αλλα σχεδον γεμιζουν τις 19αρες ζαντες, καθως και το intercooler....

        Και είναι ασφαλής τέτοια μετατροπή;; Η Μ3/Μ5 εκτός του οτι έχουν κάποιες διαφορές στο αμάξωμα, για θέματα παθητικής ασφάλειας έχουν επιπλαίον υλικά μέσα.
        Γιατί δεν αγόραζες μία Μ3 αφού απο ότι καταλαβαίνω αυτό ήθελες. Μπήκες σε πολύ διαδικασία για να κάνεις όλες τις μετατροπές, όταν στο εμπόριο πουλιέται έτοιμη και θα έλεγα μάλλον πιο ασφαλής κατασκευασμενη απο την εταιρεία.

        Με εκτίμηση,
        Δημήτρης

        Δημήτρη, νομίζω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι αγωνιστικό, οπότε εκεί η 'παθητική ασφάλεια' έχει άλλη διάσταση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • E
          eizo last edited by

          Ο χρήστης kacey έγραψε:
          ..Η φωτο του αυτοκινητου ειναι εδω:

          http://www.momentoffame.com/snapshots/M ... l84931.jpg ..

          Αερόψυκτο είναι βρε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            takiskoym last edited by

            Εδώ ταιριάζει η παροιμία 'να σε κάψω Γιάννη, να αλείψω με λάδι'
            Αλήθεια ποιός να ήταν άραγε ο αριθμός των οδηγών που σκοτώνονταν σε ατύχημα όταν τα οικογενειακά αυτοκίνητα (κάποτε) είχαν ανώτατο όριο τα 120-140 χιλιόμετρα??????
            Ποιός άραγε ζήτησε απο τους κατασκευαστές να αυξάνουν κάθε τόσο και λίγο τις ιπποδυνάμεις των μοτέρ με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν αυτοκίνητα που ούτε λίγο ούτε πολύ είναι κάτι παραπάνω απο επικίνδυνα???? Το σημερινό μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο έχει επιδόσεις που κάποτε μόνο σε σπορτίβ μοντέλα συναντούσες. Ναι λοιπόν φτιάξανε ισχυρότερα μοτέρ, γρηγορώτερα αυτοκίνητα, μα ξεχάσανε να φτιάξουν απο την μιά οδηγούς που να είναι σε θέση να τα κοντρολάρουν καθώς και αντίστοιχους δρόμους που μπορούν να σηκώσουν τις σημερινές ταχύτητες. Ετσι λοιπόν ο κάθε τρόχαλος βρίσκεται να έχει στα χέρια του 100-200 ίππους μοτέρ και άντε να τον μαζέψεις. Και τώρα λοιπόν έρχονται και μας λένε ότι πρέπει να φτιαχτεί μι καινούργια γενιά μοντέλων τα λεγόμενα έξυπνα αυτοκίνητα (κάτι σαν τις έξυπνες βόμβες) για να μειωθούν οι θάνατοι απο τα ατυχήματα. Α! ρε ατελείωτο μάρκετινγκ!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kacey last edited by

              Takiskoum νομιζω οτι εισαι λαθος. Εγω πιστευω οτι πολυ περισσοτεροι (αναλογικα με τον αριθμο των αυτοκινητων που κυκλοφορουν, καθως τωρα ειναι πολυ περισσοτερα τα αυτοκινητα = πολυ περισσοτερα τα ατυχηματα), σκοτωνονταν τοτε παρα τωρα, γιατι μην ξεχνας οτι το σημερινο μεσο οικογενειακο αυτοκινητο μπορει να πηγαινει τοσο γρηγορα οσο ενα σπορτιβ του 'τοτε', αλλα εχει απειρως καλυτερα φρενα, καλυτερο κρατημα, και ειναι απειρως παθητικα ασφαλεστερο απο το αυτοκινητο του τοτε, για οταν γινει η στραβη.

              Dimitrios2004, αμα ειχα τετοιο αυτοκινητο, λες να καθομουν να γραφω σε φορουμ...
              Το αυτοκινητο αυτο ειναι για κοντρες στην ευθεια, και καμμια μ3/μ5 δεν μπορει να του σταθει διπλα, καθως απ'οτι ξερω ξεπερναει τα 800 αλογακια σε 1100 κιλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimitrios2004 last edited by

                Ο χρήστης kacey έγραψε:
                ...Dimitrios2004, αμα ειχα τετοιο αυτοκινητο, λες να καθομουν να γραφω σε φορουμ...
                Το αυτοκινητο αυτο ειναι για κοντρες στην ευθεια, και καμμια μ3/μ5 δεν μπορει να του σταθει διπλα, καθως απ'οτι ξερω ξεπερναει τα 800 αλογακια σε 1100 κιλα.

                αν και δεν είμαι φανατικός για τέτοια να πώ πάντα προσοχή και ελπίζω όχι κόντρες στους δρόμους
                Εννοείται οτι μια Μ3/Μ5 θα είναι πιο αργή αφού είναι πιο βαρυά και δεν έχει turbo στον τόσο όμορφο κινητήρα της (τον κατέστρεψες τον καημένο με το turbo. )
                Απορώ σε δρόμο αν οδηγείται με ασφάλεια γρήγορα αυτό το αυτοκίνητο (δεν μιλάω για ευθεία)
                Είναι όμως πολύ εντυπωσιακό...
                Όταν βλέπω αυτοκίνητο σχετικά μιας ηλικίας τόσο καλοσυντηρημένο (μιλάω εξωτερικά) κάθομαι και το κοιτάω πάντα..

                Φιλικά,
                Δημήτρης

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr