-
Για να σας βοηθησω λιγο με αυτο το θεμα:
Η Alba ειχε γραψει:
''Το πρόβλημα με τη φυλλάδα δεν είναι ότι έγραψε ότι η MiTo 'έχει αυτά και αυτά τα προβλήματα νεότητας'.....αλλά 'ότι έχει αυτά τα προβλήματα,επειδή οι μηχανικοί της Fiat την εξέλιξαν,χρησιμοποιώντας όλα και όλα δύο μουλάρια'....και ότι μάλιστα αυτό το τελευταίο τους το εκμυστηρεύθηκε ο ίδιος ο Philippe Kreif!!!!!!!!!!!!!!!
Φρόντισε δηλ. η ίδια να στερήσει την 'αποκάλυψη' της από κάθε ίχνος σοβαρότητας.Για το λόγο αυτό για την Alfa Romeo,η υπόθεση με τους κυρίους αυτούς τερματίστηκε...πριν καν ανοίξει.
Το πρόβλημα με τους δημοσιογράφους είναι πως συχνά πυκνά,πριν καν αρχίσουν να γράφουν....είναι σίγουροι ότι αυτό που γράφουν θα μετατραπεί στην ΑΛΗΘΕΙΑ.Και για να το τελειώνουμε.Όπως ήδη είπα δεν έγινε κανενός είδους ανάκληση.Σήμερα είναι αλήθεια ότι σχεδόν όλη η φάση του προκαταρκτικού σχεδιασμού ενός αυτοκινήτου,επαφίεται στυς ηλ. υπολογιστές,γιατί κατά αυτόν τον τρόπο μειώνονται δραματικά οι χρόνοι εξέλιξης των νέων μοντέλων.ΑΛΛΑ...αυτό δεν σημαίνει ότι εγκαταλείπονται οι επίπονες δοκιμές στο δρόμο,που ήταν και παραμένουν θεμελιώδεις για την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου. Η διαφορά,ανάμεσα σε αυτό που κάνει σήμερα η FIAT,με τους υπόλοιπους κατασκευαστές,είναι ότι η ιταλική εταιρεία χρησιμοποιει στις δοκιμές ως καμουφλάζ των πρωτοτύπων των νέων μοντέλων της,αμαξώματα μοντέλων που είναι ήδη στο εμπόριο...ενώ οι υπόλοιποι συνηθίζουν να καμουφλάρουν τα πρωτότυπα τους με λάστιχο,μονωτικές ταινίες κλπ.Πέρα από τα ένα σωρό πτωτότυπα της MiTo με αμάξωμα του Grande Punto (όπως ακριβώς συνέβη με τα πρωτότυπα της Delta...που χρησιμοποιούσαν το αμάξωμα του Bravo),υπήρξαν πάνω από 30 πρωτότυπα με αμάξωμα της MiTo (με διαφορετικά χρώματα και πινακίδες κυκλοφορίας μεταξύ τους)....ενώ δύο πρωτόπυπα βρίσκονταν ήδη από τον Αύγουστο του 2008 στις ΗΠΑ,για δοκιμές αντοχής και συλλογή στοιχείων σχετικών με τις νόρμες NHTSA/EPA.
Άνθρακες λοιπόν ο θησαυρός των γάλλων δημοσιογράφων.....οι οποίοι-αν ενθυμούμαι καλώς- είχαν και το θράσος να υπονοήσουν ότι οι αναγκαίες τροποποιήσεις θα γίνονταν από την AR,εξαιτίας και πάντα σύμφωνα με τις υποδείξεις τους.....και όχι κατοπιν τυχών διαμαρτυριών ιδιοκτητών,οι οποιοί,κατά τη συμπαθή γαλλική φυλλάδα,μάλλον δεν καταλαβαίνουν τι τους γίνεται.''
-
Ας μας λυσει την απορια ο Alba Parietti τοτε αν γνωριζει κατι παραπανω.
Υπηρχε ή οχι διαφορετικη ρυθμιση/αναβαθμιση/διαφορετικος ισχυροτερος σερβομηχανισμος
της κρεμαγιερας και πιο σφιχτα αμορτισερ εμπρος στα μοντελα 09? -
To ειπε ξεκαθαρα η(γυναικα ειναι) Alba:
''Και για να το τελειώνουμε.Όπως ήδη είπα δεν έγινε κανενός είδους ανάκληση''
Τωρα αν αλλαξε κατι δεν ξερω , ας μας διαφωτισει η ιδια.
-
Αντε παλι με το τιμονι.Σε λιγο θα αρχισουμε να λεμε για το ονομα και γιατι αργει να εμφανιστει (λαθος αυτο ειναι για αλλο μοντελο) για το ταμπλο και το υλικο του τιμονιου και θα γραψουμε αλλες 500 σελιδες.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τελικά το νέο SUV της AR είναι η Mito;
Oχι ακριβως... Κατι σαν SAV περισσοτερο οπως λεει και η BMW.
Sport activity vehicle...
Δες και εσυ τα video εκει που εχουν το συγκριτικο με τα sporthatch, εστιασε
στο στριψιμο της Mito, και πες μας αν θελεις την γνωμη σου...Το αμάξι το έχω σκίσει 2 φορές, κλίσεις SUV ή SAV ή οποιουδήποτε άλλου περιπτέρου δεν παίρνει. Γέρνει όσο περιμένεις να γείρει ένα αμάξι αναλόγου ύφους.
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ... ή εγώ είμαι εντελώς αναίσθητος ή κάποιοι έχουν συνδεδεμένους αισθητήρες ... Μια χαρά ήταν η mito όταν την οδήγησα. Ούτε κάτι κακό είχε το τιμόνι , εντάξει κορυφαίο σε αίσθηση δεν ήταν, ούτε τραγικές κλίσεις έπαιρνε. Τώρα αν αυτοί που με βλέπανε νομίζανε πως έβγαλε τζιπ η άλφα ρομεό ... τι να πω... Ειλικρινά αν δεν την είχα οδηγήσει θα φοβόμουν να περάσω έξω από αντιπροσωπεία , μπορεί να τουμπάρει καμμιά εκθεσιακή και να με πάρει παραμάζωμα ....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τελικά το νέο SUV της AR είναι η Mito;
Oχι ακριβως... Κατι σαν SAV περισσοτερο οπως λεει και η BMW.
Sport activity vehicle...
Δες και εσυ τα video εκει που εχουν το συγκριτικο με τα sporthatch, εστιασε
στο στριψιμο της Mito, και πες μας αν θελεις την γνωμη σου...Το αμάξι το έχω σκίσει 2 φορές, κλίσεις SUV ή SAV ή οποιουδήποτε άλλου περιπτέρου δεν παίρνει. Γέρνει όσο περιμένεις να γείρει ένα αμάξι αναλόγου ύφους.
Καλα, το SUV το ειπα χαριτολογωντας, αλλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο, δεν απεχει πολυ απο τον ορο.
Ειδες τα δυο Video? Δες τα προσεχτικα στα σημεια που εχει την Mito λιγο πριν την δοκιμη φρεναρισματος στο ενα, και στην δοκιμασια σλαλομ, στο αλλο, δες και τις εντυπωσεις αντιδρασεις του δοκιμαστη (γλωσσα του σωματος, περιγραφωντας τις αντιδρασεις της)
και αν θες τοποθετησου και εσυ, αν και απ' οτι βλεπω, και σε αλλους που το ανεφερα, που σχολιαζαν χωρις να το εχουν δει, απο τοτε, δεν τοποθετηθηκαν...
Γιατι αραγε? -
-
Γέρνει όσο περιμένεις να γείρει ένα αμάξι αναλόγου ύφους.
Αυτή ήταν η τοποθέτησή μου. Επειδή δεν συμφωνώ με εσένα δεν την θεωρείς καν τοποθέτηση;
Το τελευταίο πράγμα που με ενόχλησε στη Mito είναι οι κλίσεις της.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τελικά το νέο SUV της AR είναι η Mito;
Oχι ακριβως... Κατι σαν SAV περισσοτερο οπως λεει και η BMW.
Sport activity vehicle...
Δες και εσυ τα video εκει που εχουν το συγκριτικο με τα sporthatch, εστιασε
στο στριψιμο της Mito, και πες μας αν θελεις την γνωμη σου...Το αμάξι το έχω σκίσει 2 φορές, κλίσεις SUV ή SAV ή οποιουδήποτε άλλου περιπτέρου δεν παίρνει. Γέρνει όσο περιμένεις να γείρει ένα αμάξι αναλόγου ύφους.
Καλα, το SUV το ειπα χαριτολογωντας, αλλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο, δεν απεχει πολυ απο τον ορο.
Ειδες τα δυο Video? Δες τα προσεχτικα στα σημεια που εχει την Mito λιγο πριν την δοκιμη φρεναρισματος στο ενα, και στην δοκιμασια σλαλομ, στο αλλο, δες και τις εντυπωσεις αντιδρασεις του δοκιμαστη (γλωσσα του σωματος, περιγραφωντας τις αντιδρασεις της)
και αν θες τοποθετησου και εσυ, αν και απ' οτι βλεπω, και σε αλλους που το ανεφερα, που σχολιαζαν χωρις να το εχουν δει, απο τοτε, δεν τοποθετηθηκαν...
Γιατι αραγε?ΡΑΨ' ΤΟ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!! ΠΡΩΤΟΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΜΕ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΟΠΟΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΕΦΟΣΟΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ. ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΕΠΟΝΙΑ!!!
-
η μιτο τι αμορτισερ φοραει?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
η μιτο τι αμορτισερ φοραει?Kirlagitsi
-
ιαπωνικα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γέρνει όσο περιμένεις να γείρει ένα αμάξι αναλόγου ύφους.
Αυτή ήταν η τοποθέτησή μου. Επειδή δεν συμφωνώ με εσένα δεν την θεωρείς καν τοποθέτηση;
Το τελευταίο πράγμα που με ενόχλησε στη Mito είναι οι κλίσεις της.Την θεωρω, αλλα οι προηγουμενες τοποθετησεις που υπηρξαν, ειχαν να κανουν κυριως ΚΑΙ
με τα δυο video του Best Motoring, αλλα ξεκαθαριζοντας απο την δικη μου πλευρα οτι
οι εντονες κλισεις (που διαπιστωσα και σε προσωπικο επιπεδο με Mito) αφορουσαν μοντελα του 08' πριν δηλαδη τις φερομενες νεες ρυθμισεις-αμορτισερ, σε μπροστινο συστημα και σερβομηχανισμο κρεμαγιερας, κατι που αρκετοι Ιταλοφιλοι αψηφουν-δεν πιστευουν, χωρις να εχουν δει τα video, ή τουλαχιστον χωρις να εχουν καποιες βασιμες πληροφοριες για το αντιθετο.
Oσο για την τοποθετηση σου, ειναι σαφως σεβαστη αλλα ΠΟΛΥ γενικη, (δηλαδη, ποιο ειναι ομως το αναλογου υφος αυτοκινητο πχ, για να καταλαβω και εγω που το κατηγοριοποιεις?)
περαν του οτι πιθανον να οδηγησες μοντελο του 09', με τις νεες ρυθμισεις. -
@Υugo
Νευρακια? -
Λοιπόν αφού κατέβασα και τα 3 torrent(μαζί και το Απαγορευμένο βέβαια)
τα είδα και τα 3 βίντεο.
Είμαι έτοιμος να ανακριθώ από τον Γ.Κ. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Υugo
Νευρακια?Νευρακια ΚΙΚΙΖΑΚΙΑ κατα το ΤΣΑΤΑΛΑΚΙΑ!!!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
ιαπωνικα;Ιταλικά
Ο ιδιοκτήτης είναι ο Michael Kirlagitsi -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Λοιπόν αφού κατέβασα και τα 3 torrent(μαζί και το Απαγορευμένο βέβαια)
τα είδα και τα 3 βίντεο.
Είμαι έτοιμος να ανακριθώ από τον Γ.Κ.Tην γνωμη σου θελουμε, σε 'alfisti' mode off...
Γινεται? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γέρνει όσο περιμένεις να γείρει ένα αμάξι αναλόγου ύφους.
Αυτή ήταν η τοποθέτησή μου. Επειδή δεν συμφωνώ με εσένα δεν την θεωρείς καν τοποθέτηση;
Το τελευταίο πράγμα που με ενόχλησε στη Mito είναι οι κλίσεις της.Την θεωρω, αλλα οι προηγουμενες τοποθετησεις που υπηρξαν, ειχαν να κανουν κυριως ΚΑΙ
με τα δυο video του Best Motoring, αλλα ξεκαθαριζοντας απο την δικη μου πλευρα οτι
οι εντονες κλισεις (που διαπιστωσα και σε προσωπικο επιπεδο με Mito) αφορουσαν μοντελα του 08' πριν δηλαδη τις φερομενες νεες ρυθμισεις-αμορτισερ, σε μπροστινο συστημα και σερβομηχανισμο κρεμαγιερας, κατι που αρκετοι Ιταλοφιλοι αψηφουν-δεν πιστευουν, χωρις να εχουν δει τα video, ή τουλαχιστον χωρις να εχουν καποιες βασιμες πληροφοριες για το αντιθετο.
Oσο για την τοποθετηση σου, ειναι σαφως σεβαστη αλλα ΠΟΛΥ γενικη, (δηλαδη, ποιο ειναι ομως το αναλογου υφος αυτοκινητο πχ, για να καταλαβω και εγω που το κατηγοριοποιεις?)
περαν του οτι πιθανον να οδηγησες μοντελο του 09', με τις νεες ρυθμισεις.Εγώ πάντως οδήγησα 08 μοντέλο... και στην τελική σλάλομ δεν έκανα αλλά πιστεύω πως ένα ορεινό στροφιλίκι είναι πιο καλό κριτήριο από 10 κορύνες. Να δεχτώ πως το χ ή ψ μοντέλο είναι καλύτερο αλλά χαρακτηρισμοί τύπου τζιπ κτλ φανερώνουν μόνο εμπάθεια.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008