Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατεστραμμένοι ΜP4-18: Πλήττεται το κύρος της Mercedes ;
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κατεστραμμένοι ΜP4-18: Πλήττεται το κύρος της Mercedes ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Formula 1
    26
    89
    150
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      migf1 last edited by

      Ο χρήστης Hakk έγραψε:
      Με μια διαφορά...
      Για τους κομπρέσορες είναι συν η γραμμικότερη απόδοση της δύναμης και τα τρομακτικά αποθέματα ροπής (η SLR έχει 850 Νm!!! )

      Σωστό!

      Από την αντίθετη το βάρος τους είναι..... ΜΕΓΑΛΟ!!!

      Κι αυτό σωστό!

      Όμως δεν ισχύει πλέον στους TWINPULSE

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης migf1 έγραψε:

        [snip]
        παραδειγμα κομπρεσορατου κινητηρα ο 1800αρης της mercedes! αποδοση 163hp! αρχικα νομιζω ηταν 192hp αλλα τον μειωσαν λογω συμμορφωσης με περιβαλλοντικες οδηγιες!

        Απ' ότι θυμάμαι τον κατέβασαν στα 163 άλογα γιατί στα 192 αντιμετώπιζαν προβλήματα αξιοπιστίας (ράγιζαν τα καπάκια αν θυμάμαι καλά).

        Λάθος.
        Υπάρχει σε 3 εκδόσεις 143 , 163 , 192 hp .... η διαφορά στον 192 είναι ενισχυμένα πιστόνια και εξαγωγή. Προβλήματα υπήρχαν στις 2.0 εκδόσεις με χαμηλότερη ιπποδύναμη που ανέβαζαν πιέσεις με διαφορετικές τροχαλίες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kimi-raikkonen last edited by

          καποιος που παιρνει αυτοκινητο με υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα ή τοποθετει εκ των υστερων καποια απο τις δυο λυσεις, προφανως θελει δυναμη! και βασικα θελεις ενα μικρο η μεγαλο ξεσπασμα δυναμης... δεν μιλαω για +100hp μεσα σε 1000 στροφες... νομιζω αυτο το μικρο ή μεγαλο ξεσπασμα δεν μπορει να στο δωσει ενας κομπρεσορας!
          επισης εκτος του οτι βαραινουν το μπροστινο συστημα του αυτοκινητου, παιρνουν κινηση απο το στροφαλοφορο => μεγαλες απωλειες δυναμης που με ενα turbo δεν θα ειχες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης migf1 έγραψε:

            Με μια διαφορά...
            Για τους κομπρέσορες είναι συν η γραμμικότερη απόδοση της δύναμης και τα τρομακτικά αποθέματα ροπής (η SLR έχει 850 Νm!!! )

            Σωστό!

            Η *γραμμικότερη απόδοση της δύναμης * σωστό.

            *τα τρομακτικά αποθέματα ροπής * .... λάθος
            (ροπή υπάρχει άφθονη, συγκριτικά όμως με το turbo λιγότερη)

            Στους μηχανικούς συμπιεστές ο συνολικός βαθμός απόδοσης είναι μικρότερος από τους συμπιεστές καυσαερίων. (Αλλωστε υπάρχει διαφορά στην ενέργεια που χρειάζεται ο καθένας για την κίνηση του)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              migf1 last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

              Η *γραμμικότερη απόδοση της δύναμης * σωστό.

              *τα τρομακτικά αποθέματα ροπής * .... λάθος
              (ροπή υπάρχει άφθονη, συγκριτικά όμως με το turbo λιγότερη)

              Στους μηχανικούς συμπιεστές ο συνολικός βαθμός απόδοσης είναι μικρότερος από τους συμπιεστές καυσαερίων. (Αλλωστε υπάρχει διαφορά στην ενέργεια που χρειάζεται ο καθένας για την κίνηση του)

              Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει σήμερα, αλλά όταν πρωτοκυκλοφόρησαν οι κομπρέσσορες η αυξημένη τους ροπή συγκαταλεγόταν στα κύρια προτερήματά τους.

              Σε γενικές γραμμές, τα links που παρέθεσα στο προηγούμενο post εξηγούν νομίζω επαρκώς τις λεπτομέρειες του κομπρέσσορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Πολύ ενδιαφέρον....

                Πάντα ήθελα να μάθω τί διαφορές έχουν turbo & kompressor

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kimi-raikkonen last edited by

                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                  [snip]
                  παραδειγμα κομπρεσορατου κινητηρα ο 1800αρης της mercedes! αποδοση 163hp! αρχικα νομιζω ηταν 192hp αλλα τον μειωσαν λογω συμμορφωσης με περιβαλλοντικες οδηγιες!

                  Απ' ότι θυμάμαι τον κατέβασαν στα 163 άλογα γιατί στα 192 αντιμετώπιζαν προβλήματα αξιοπιστίας (ράγιζαν τα καπάκια αν θυμάμαι καλά).

                  Λάθος.
                  Υπάρχει σε 3 εκδόσεις 143 , 163 , 192 hp .... η διαφορά στον 192 είναι ενισχυμένα πιστόνια και εξαγωγή. Προβλήματα υπήρχαν στις 2.0 εκδόσεις με χαμηλότερη ιπποδύναμη που ανέβαζαν πιέσεις με διαφορετικές τροχαλίες

                  απο το τευχος 357 ιουνιου 2000 των 4τ (το link: http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6730 😞 ' Όμως, το γερμανικό φορολογικό σύστημα, και η αυστηρότερη ευρωπαϊκή (EU-4) και αμερικάνικη (ULEV) νομοθεσία για την εκπομπή καυσαερίων οδήγησαν σε μείωση της απόδοσής του, που πλέον φθάνει (θεωρητικά) τους 163 ίππους στις 5.300 σ.α.λ'
                  δικιο εχεις βασιλη οτι υπαρχει ξανα εκδοση με 192 ιππους! δεν το ηξερα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    droemmen last edited by

                    Ο χρήστης Kimi Raikkonen έγραψε:
                    νομιζω αυτο το μικρο ή μεγαλο ξεσπασμα δεν μπορει να στο δωσει ενας κομπρεσορας!
                    επισης εκτος του οτι βαραινουν το μπροστινο συστημα του αυτοκινητου, παιρνουν κινηση απο το στροφαλοφορο => μεγαλες απωλειες δυναμης που με ενα turbo δεν θα ειχες...

                    Συμφωνώ ως προς το ξέσπασμα πολύ απλά ο kompressor δεν έχει, έχει την γραμμικότητα ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ, ουσιαστικά δίνει στον κινητήρα χαρακτηριστικά μεγαλύτερου μοτέρ. Το βάρος των τελευταίων kompressors (συνήθως φυγοκεντρικοί) είναι πολύ μειωμένο σε σχέση με τους πρώτους αρκετά χρόνια πριν, καθώς και το μέγεθος τους είναι μικρότερο και επίσης η δύναμη που παίρνουν για να λειτουργήσουν είναι πολύ μικρή.
                    Μια ακόμα διαφορά τους σε σχέση με το turbo είναι ότι λειτουργούν από το ρελαντί (σχεδόν...1000 rmp) και στροφάρουν άνετα όσο ψηλά και αν θέλεις. Επίσης δεν υπάρχει καθόλου υστέρηση. Γι'αυτό για τους λάτρεις της ατμόσφαιρας θεωρούνται το καλύτερο υποκατάστατο
                    Οι κινητήρες της Mercedes πάντως δεν νομίζω ότι χρησιμοποιούν φυγοκεντρικούς kompressors γι'αυτό ίσως δεν στροφάρουν ψηλά, από την άλλη βέβαια αυτό μπορεί να έχει να κάνει και με την φιλοσοφία της εταιρίας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hakk last edited by

                      Ο χρήστης Hakk(Είχα γράψει κάποτε...) έγραψε:
                      Για τους κομπρέσορες είναι συν η γραμμικότερη απόδοση της δύναμης και τα τρομακτικά αποθέματα ροπής (η SLR έχει 850 Νm!!!)

                      Για να μην λέω και ανακρίβιες η SLR έχει 780 Nm όχι 850... Τι στον κόρακα??? Τρένο θα ήταν???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Μετά από τον χθεσινό αγώνα θα πρέπει να έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στους κινητήρες της. Αφού κατάφεραν στον ποιο απαιτητικό αγώνα να τα βγάλουν πέρα θα πρέπει να τους έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη έτσι δεν είναι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ρε παιδιά, από εταιρεία που για να βγάλει αξιόπιστα μοτέρ παραγωγής τα κάνει θεόβαρα τι περιμένετε; Είναι έξω απ'τα νερά της. Δεν έχει μάθει να βγάζει εξαρτήματα που και ελαφριά να είναι και αξιόπιστα. Δηλαδή, κάποτε ήξερε (τότε που έβαζε δεσμοδρομικές βαλβίδες και άμεσο ψεκασμό), αλλά αυτά ήταν λίγο πριν τον κατακλυσμό του Ωγύγου (που ήταν πριν ακόμα κι από αυτόν του Δευκαλίωνος).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            raikkonen last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Ρε παιδιά, από εταιρεία που για να βγάλει αξιόπιστα μοτέρ παραγωγής τα κάνει θεόβαρα τι περιμένετε; Είναι έξω απ'τα νερά της. Δεν έχει μάθει να βγάζει εξαρτήματα που και ελαφριά να είναι και αξιόπιστα. Δηλαδή, κάποτε ήξερε (τότε που έβαζε δεσμοδρομικές βαλβίδες και άμεσο ψεκασμό), αλλά αυτά ήταν λίγο πριν τον κατακλυσμό του Ωγύγου (που ήταν πριν ακόμα κι από αυτόν του Δευκαλίωνος).

                            Κάνει όμως σοβαρά βήματα βελτίωσης δε νομίζεις???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              migf1 last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:
                              Ρε παιδιά, από εταιρεία που για να βγάλει αξιόπιστα μοτέρ παραγωγής τα κάνει θεόβαρα τι περιμένετε; Είναι έξω απ'τα νερά της. Δεν έχει μάθει να βγάζει εξαρτήματα που και ελαφριά να είναι και αξιόπιστα. Δηλαδή, κάποτε ήξερε (τότε που έβαζε δεσμοδρομικές βαλβίδες και άμεσο ψεκασμό), αλλά αυτά ήταν λίγο πριν τον κατακλυσμό του Ωγύγου (που ήταν πριν ακόμα κι από αυτόν του Δευκαλίωνος).

                              Και όμως, ο τεέυταίος επαναστατικός κινητήρας ως προς την αρμονία βάρους, απόδοσης και αξιοπιστίας, στη Φ1 (που ως φιλοσοφία χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα από ΟΛΕΣ τις ομάδες), λανσαρίστηκε το 1997 από τη Mercedes, στη McLaren MP4-12.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Εννοείς χαμηλώνοντας την ισχύ των κινητήρων; Πρέπει να κάτσει πολύ προσεκτικά και να δει ακριβώς τις ανάγκες ενός μονοθεσίου F1 κατά τη γνώμη μου. Μην ξεχνάμε ότι ο χώρος σε ένα μονοθέσιο είναι περιορισμένος, άρα χρειάζεται πολύ προσεκτική μελέτη της συνεργασίας κινητήρα/πλαισίου για την απαγωγή της θερμότητας (αν ΔΕΝ κάνω λάθος, η υπερθέρμανση είναι που καταστρέφει τους κινητήρες της Merc), πιθανώς ανασχεδίαση του κινητήρα, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να χρειαστεί, αλλά στον ελάχιστο χώρο που υπάρχει σε ένα μονοθέσιο, τα μοτέρ αυτά καίγονται.

                                Αντίθετα, όταν συμμετείχε με την Sauber στο Le Mans, τα πράγματα ήταν σημαντικά καλύτερα - αλλά σε ένα πρωτότυπο αυτού του είδους η απαγωγή της θερμότητας είναι αρκετά πιο εύκολη υπόθεση (μεγαλύτερος χώρος κινητήρα, μεγαλύτερη μάζα σε μπλοκ, κεφαλή και κάρτερ).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  raikkonen last edited by

                                  Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                  Και όμως, ο τεέυταίος επαναστατικός κινητήρας ως προς την αρμονία βάρους, απόδοσης και αξιοπιστίας, στη Φ1 (που ως φιλοσοφία χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα από ΟΛΕΣ τις ομάδες), λανσαρίστηκε το 1997 από τη Mercedes, στη McLaren MP4-12.

                                  Σοβαρά? Δεν το ήξερα! Πολύ χαίρομαι! Πάντως αν η Μercedes έβαλε τα θεμέλια τότε η Ferrari το πήγε όσο μακριά δε πάει άλλο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                    Εννοείς χαμηλώνοντας την ισχύ των κινητήρων; Πρέπει να κάτσει πολύ προσεκτικά και να δει ακριβώς τις ανάγκες ενός μονοθεσίου F1 κατά τη γνώμη μου. Μην ξεχνάμε ότι ο χώρος σε ένα μονοθέσιο είναι περιορισμένος, άρα χρειάζεται πολύ προσεκτική μελέτη της συνεργασίας κινητήρα/πλαισίου για την απαγωγή της θερμότητας (αν ΔΕΝ κάνω λάθος, η υπερθέρμανση είναι που καταστρέφει τους κινητήρες της Merc), πιθανώς ανασχεδίαση του κινητήρα, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να χρειαστεί, αλλά στον ελάχιστο χώρο που υπάρχει σε ένα μονοθέσιο, τα μοτέρ αυτά καίγονται.
                                    [snip]

                                    Φυσικά και ΔΕΝ εννοώ χαμηλώνοντας την ισχύ!
                                    Αντίθετα, από ότι θυμάμαι, η ισχύς του νέου, μικρού, ελαφριού και ισχυρού κινητήρα είχε αυξηθεί κατά 50 περίπου ίππους (από τους 700 στους 750).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                                      Και όμως, ο τεέυταίος επαναστατικός κινητήρας ως προς την αρμονία βάρους, απόδοσης και αξιοπιστίας, στη Φ1 (που ως φιλοσοφία χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα από ΟΛΕΣ τις ομάδες), λανσαρίστηκε το 1997 από τη Mercedes, στη McLaren MP4-12.

                                      Σοβαρά? Δεν το ήξερα! Πολύ χαίρομαι! Πάντως αν η Μercedes έβαλε τα θεμέλια τότε η Ferrari το πήγε όσο μακριά δε πάει άλλο.

                                      Έτσι είναι φίλε Raikkonen. Και μάλιστα η Ferrari ΔΕΝ έχει τον ισχυρότερο κινητήρα του grid (BMW, Honda), αλλά έχει μακράν το καλύτερο overall μηχανικό σύνολο.

                                      ΥΓ. Της Μερσέντες της στοίχισε πολύ η κατάργηση του Be, το 2000, αυτό όμως δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τις πραγματικά άθλιες (για επίπεδο πρωταθλητισμού) μηχανικές λύσεις που παρουσιάζει από τότε μέχρι σήμερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        raikkonen last edited by

                                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                        Έτσι είναι φίλε Raikkonen. Και μάλιστα η Ferrari ΔΕΝ έχει τον ισχυρότερο κινητήρα του grid (BMW, Honda), αλλά έχει μακράν το καλύτερο overall μηχανικό σύνολο.

                                        Μα για αυτό κ είπα ότι το έχει προχωρήσει όσο δε πάει άλλο. Έχει μακράν το πιο δυνατό ΆΞΙΟΠΙΣΤΟ κινητήρα που έχει φτιαχτεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                          Φυσικά και ΔΕΝ εννοώ χαμηλώνοντας την ισχύ!
                                          Αντίθετα, από ότι θυμάμαι, η ισχύς του νέου, μικρού, ελαφριού και ισχυρού κινητήρα είχε αυξηθεί κατά 50 περίπου ίππους (από τους 700 στους 750).

                                          Απαντούσα στον Raikkonen για τα βήματα προόδου που έκανε τελευταία η Mercedes με τους κινητήρες σε θέματα αξιοπιστίας, μειώνοντας την ισχύ για να μην έχει τόσο μεγάλα θερμικά φορτία. Θα φαινόταν πιο εύκολα αν η δημοσίευσή μου εκείνη ήταν ακριβώς κάτω από του Raikkonen, αλλά τη στιγμή εκείνη φαίνεται πως γράφαμε ταυτόχρονα και η δημοσίευσή σου πρόλαβε και μπήκε πριν τη δική μου. Έπρεπε να το είχα διευκρινίσει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Ο χρήστης skullone έγραψε:

                                            Απαντούσα στον Raikkonen για τα βήματα προόδου που έκανε τελευταία η Mercedes με τους κινητήρες σε θέματα αξιοπιστίας, μειώνοντας την ισχύ για να μην έχει τόσο μεγάλα θερμικά φορτία. Θα φαινόταν πιο εύκολα αν η δημοσίευσή μου εκείνη ήταν ακριβώς κάτω από του Raikkonen, αλλά τη στιγμή εκείνη φαίνεται πως γράφαμε ταυτόχρονα και η δημοσίευσή σου πρόλαβε και μπήκε πριν τη δική μου. Έπρεπε να το είχα διευκρινίσει.

                                            Ουπς, σόρρυ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr