-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Από 2.000 έως 10.000 ευρώ η επιβάρυνση για την αγορά Ι.Χ.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 010_393177
Αντιγράφω από αυτό το λινκ :
...Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιβολή φόρου πολυτελείας 30% στα αυτοκίνητα μεγάλης αξίας (σ.σ άνω των 30.000 cif δηλαδή στα 60.000+- λιανική) έρχεται να προστεθεί στη φορολογία 50% του τέλους ταξινόμησης και στη φορολογία 21% ΦΠΑ, οδηγώντας τελικά σε φορολογία 101% επί της εισαγωγικής αξίας...
Το θέατρο του παραλόγου δωρεάν και μόνο στην Ελλάδα! Μία λέξη που υπήρχε παλιά η 'αισχροκέρδεια' και η οποία στην ουσία έχει καταργηθεί στο σημερινό ελεύθερο εμπόριο, ποιος θα το περίμενε ότι θα αποκτούσε πάλι υπόσταση, με θύτη το ίδιο το κράτος.
Θεός σχωρέστο το εμπόριο αυτοκίνητου. Μέχρι εδώ ήταν...
-
Θα αρχίσουν και τις απολύσεις οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες...Θα κλάψουμε με μαύρο δάκρυ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα αρχίσουν και τις απολύσεις οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες...Θα κλάψουμε με μαύρο δάκρυοσο ο Ελλην θεωρει το αμαξι του προεκταση διαφορων '...', τοσο θα τα σκαει κανονικα και με το νομο. Νηστικος μπορει να μεινει, χωρις αμαξι ομως...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
...οσο ο Ελλην θεωρει το αμαξι του προεκταση διαφορων '...', τοσο θα τα σκαει κανονικα και με το νομο. Νηστικος μπορει να μεινει, χωρις αμαξι ομως...
Θεωρώ ότι αυτό πλέον αρχίζει να φθίνει. Μπορεί να αργήσαμε να το καταλάβουμε αλλά με τα νέα μέτρα σχεδόν όλοι λίγο πολύ καταλάβαμε ότι η κρίση δεν είναι κάτι που συζητάνε μόνο στις άλλες χώρες. Έχω πάνω από 3 γνωστούς που λοξοκοιτούσαν ανταλλαγη ή αγορά αυτοκινήτου και εδώ και καιρό (χωρίς να δουν τα νέα μέτρα) ή ανέβαλλαν επ άοριστο την έρευνα ή απλά κατέβηκαν κατηγορία.
Θα μείνει χωρίς αμάξι ο έλληνας του 2010 και θα πει και ένα τραγούδι. Δες την πτώση των πωλήσεων (χωρίς αυτά τα μέτρα) και φαντάσου τι θα γίνει τους επόμενους μήνες. ΜΟΝΟ στη Μεσογείων (Αθήνα) έχω μετρήσει το τελευταίο εξάμηνο/χρόνο πάνω 6-7 μάντρες/εξουσιοδοτημένα που έχουν κλείσει και ήταν εκεί ποοολά χρόνια.
Έρχονται δύσκολοι καιροί, είναι νομίζω βέβαιο πια.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
οσο ο Ελλην θεωρει το αμαξι του προεκταση διαφορων '...', τοσο θα τα σκαει κανονικα και με το νομο. Νηστικος μπορει να μεινει, χωρις αμαξι ομως...
Θεωρώ ότι αυτό πλέον αρχίζει να φθίνει. Μπορεί να αργήσαμε να το καταλάβουμε αλλά με τα νέα μέτρα σχεδόν όλοι λίγο πολύ καταλάβαμε ότι η κρίση δεν είναι κάτι που συζητάνε μόνο στις άλλες χώρες. Έχω πάνω από 3 γνωστούς που λοξοκοιτούσαν ανταλλαγη ή αγορά αυτοκινήτου και εδώ και καιρό (χωρίς να δουν τα νέα μέτρα) ή ανέβαλλαν επ άοριστο την έρευνα ή απλά κατέβηκαν κατηγορία.
Θα μείνει χωρίς αμάξι ο έλληνας του 2010 και θα πει και ένα τραγούδι. Δες την πτώση των πωλήσεων (χωρίς αυτά τα μέτρα) και φαντάσου τι θα γίνει τους επόμενους μήνες. ΜΟΝΟ στη Μεσογείων (Αθήνα) έχω μετρήσει το τελευταίο εξάμηνο/χρόνο πάνω 6-7 μάντρες/εξουσιοδοτημένα που έχουν κλείσει και ήταν εκεί ποοολά χρόνια.
Έρχονται δύσκολοι καιροί, είναι νομίζω βέβαιο πια.
ο Ελλην εχει την ιδια (οκ σχεδον) αποψη για την κριση, με αυτη που ειχε το περασμενο καλοκαιρι. Τοτε που με αφορμη το μειωμενο τελος εξαφανισε εν ριπη οφθαλμου οτι υπηρχε σε πορσε, bmw, merc, ferrari, audi...
φυσικα θα μειωθει η αγορα για φετος, για τον πολυ απλο λογο οτι τα περασμενα χρονια ειδαμε σημαντικες υπερβολες. Και οσο οι ανεργοι θα αυξανονται τοσο θα δυσκολευουν τα πραγματα για ολους τους κλαδους και οχι μονο του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ο Ελλην εχει την ιδια (οκ σχεδον) αποψη για την κριση, με αυτη που ειχε το περασμενο καλοκαιρι. Τοτε που με αφορμη το μειωμενο τελος εξαφανισε εν ριπη οφθαλμου οτι υπηρχε σε πορσε, bmw, merc, ferrari, audi...
φυσικα θα μειωθει η αγορα για φετος, για τον πολυ απλο λογο οτι τα περασμενα χρονια ειδαμε σημαντικες υπερβολες. Και οσο οι ανεργοι θα αυξανονται τοσο θα δυσκολευουν τα πραγματα για ολους τους κλαδους και οχι μονο του αυτοκινητου.
Και να δω πότε θα σταματήσουν τα παπαγαλάκια της αγοράς να χτυπιούνται ολοφυρόμενα για την καταστροφή... Φάγανε όλοι καλά επί χρόνια -στελέχη, μεγαλοστελέχη, αεριτζήδες κ.λπ.- ας το βουλώσουν τώρα που εξορθολογίζεται το πράγμα και από τα εξωπραγματικά 270-300Κ οχήματα το χρόνο περνάμε στα 130-160. Εδώ καταρρέει το σύμπαν, το αυτοκίνητο μας μάρανε.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
ο Ελλην εχει την ιδια (οκ σχεδον) αποψη για την κριση, με αυτη που ειχε το περασμενο καλοκαιρι. Τοτε που με αφορμη το μειωμενο τελος εξαφανισε εν ριπη οφθαλμου οτι υπηρχε σε πορσε, bmw, merc, ferrari, audi...
φυσικα θα μειωθει η αγορα για φετος, για τον πολυ απλο λογο οτι τα περασμενα χρονια ειδαμε σημαντικες υπερβολες. Και οσο οι ανεργοι θα αυξανονται τοσο θα δυσκολευουν τα πραγματα για ολους τους κλαδους και οχι μονο του αυτοκινητου.
Και να δω πότε θα σταματήσουν τα παπαγαλάκια της αγοράς να χτυπιούνται ολοφυρόμενα για την καταστροφή... Φάγανε όλοι καλά επί χρόνια -στελέχη, μεγαλοστελέχη, αεριτζήδες κ.λπ.- ας το βουλώσουν τώρα που εξορθολογίζεται το πράγμα και από τα εξωπραγματικά 270-300Κ οχήματα το χρόνο περνάμε στα 130-160. Εδώ καταρρέει το σύμπαν, το αυτοκίνητο μας μάρανε.
ακριβως ετσι ειναι.
τα παπαγαλακια ομως δυσκολα θα σταματησουν, γιατι θυμασαι οτι η γκρινια που δημιουργησαν το καλοκαιρι, εφερε το γνωστο μετρο της μειωσης του ΕΦΚ (οκ, ηταν και λιγο προεκλογικο μετρο αυτο )δε γινεται σε μια οικονομια που παραπαιει, που δε ξερει αν θα καταφερει ποτε να σταματησει να πληρωνει τοκους δανειων, με την ανεργια στα υψη, να σκεφτομαστε για 250Κ πωλησεις. Ναι θα πληγει και ο χωρος του αυτοκινητου, οπως και ολοι οι υπολοιποι.
-
Πάντα γκρινιάζουν και πάντα προτρέπουν τον κόσμο να αγοράσει γιατί 'τώρα είναι η καλύτερη στιγμή'.
Το λιγότερο γελοίες όμως οι κορώνες τους σήμερα, δείχνουν ότι βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου αφ'ενός, αφ'ετέρου ο κυνισμός τους να σώσουν τον κώλο τους και οι άλλοι να κόψουν τον λαιμό τους, έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Το σκασμό λοιπόν, γιατί και η υπομονή έχει τα όριά της. Δεν μπορεί έξω να πέφτει πείνα και τα βούρλα να γκρινιάζουν για την αγορά που πέφτει, πώς ρε ζώα δεν θα πέσει η αγορά με τέτοια ανεργία, ο άλλος δεν έχει να φάει, θα πάει να πάρει δάνειο για να μην ζημιωθεί ο κλάδος σας και το εμπορικό έλλειμμα να πάει κι άλλο στον θεό; Έλεος...
-
Κάθε λαός πρέπει να περάσει κάποια στάδια ευμάρειας και γιά να ισορροπήσει το εκκρεμές πρέπει πρώτα να πάει από την άλλη μεριά .
Ετσι ο πεινασμένος γιά αυτοκίνητο Ελληνας , όταν το 1990 τα 1100 κ.εκ. θεωρούνταν πολυτελή και τα 1300 κ. εκ. απλησίαστα , μπόρεσε να πάρει 2λιτρα και 3λιτρα , προφανώς έχασε το μέτρο .
Αυτό ήταν λογικό .
Οπως είχε πεί πριν 2-3 χρόνια ο Γερμανός τότε διευθυντής της Μερσέντες - Ελλάς , η χώρα μας του θύμιζε την Γερμανία του 1970 .
Τότε και εκεί , αγόραζαν τα ακριβά αμάξια και τώρα αγοράζουν τα χρηστικά .Ετσι θα γίνει και εδώ .
Ο πιτσιρικάς θα αγοράζει το μικρό των 10000 € και όχι των 25000 € γιά να πουλάει μούρη .
Αυτοκίνητα άνω των 30000 € θα είναι σπάνια , αλλά και δεν θα έχουν καθόλου μεταπώληση .
Γιά παράδειγμα , μιά ΜL 350 σαν μεταχειρισμένο , έχει κόστος χρήσης , δηλαδή ασφάλιστρα , τέλη και σέρβις 3500 - 4000 € ανά έτος . Βάλε και ότι με τις νέες τιμές της βενζίνης με μέση κατανάλωση 15 λ/100 χλμ και τιμή βενζίνης 1,40 €/λίτρο , δηλαδή 21 € /100 χλμ και με ετήσια χλμ 15000 , το ετήσιο κόστος υπερβαίνει τις 7000 € .
Ποιός θα πάρει ένα τέτοιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και θα κινδυνεύει και από πανάκριβες βλάβες ?Αρα δεν θα πεθάνει η αγορά , απλά θα αλλάξει επίπεδο .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
......
Αρα δεν θα πεθάνει η αγορά , απλά θα αλλάξει επίπεδο .Η αγορά θα συρρικνωθεί δραματικά.
Δεν είναι μόνο τα ακριβά και τα υψηλού κυβισμού που θα επηρεαστούν αρνητικά.
Τα τελευταία χρόνια για αρκετούς, το διάστημα που κρατούσαν κατά μέσο όρο ένα αυτοκίνητο ήταν τα 3-5 χρόνια και το άλλαζαν με καινούριο. Αυτό απ' ότι όλα δείχνουν ξεχάστε το πλέον. Επιστρέφουμε σε παλιότερες εποχές με μέσο όρο τα 8-10+ χρόνια. Όταν κάποιος βλέπει την αγοραστική του δύναμη συνεχώς να μειώνεται και τα πράγματα να δυσκολεύουν, αλλάζει και τις προτεραιότητές του. Η αλλαγή αυτοκινήτου μπορεί να περιμένει.
Έπειτα, σίγουρα θα τονωθεί η αγορά του μεταχειρισμένου, πλην όμως δεν αγοράζει όλος ο κόσμος μεταχειρισμένα.
Το μόνο σίγουρο πως θα αλλάξουν πολλά στο χώρο του αυτοκινήτου σε σχέση με αυτά που ξέραμε μέχρι σήμερα.
-
Η παροιμία λέει ότι 'το εμπόριο αρρωσταίνει αλλά ποτέ δεν πεθαίνει.Πεθαίνουν μόνο οι κακοί έμποροι'
H αγορά θα προσαρμοστεί με την νέα κατάσταση και θα επανέρθουμε στην εποχή και τακτική πωλήσεων μεχρι το 2004.-Υποτιμολόγιση στις τιμές που θα πουλάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες στους εισαγωγείς αλλά και σημαντικές τιμές πώλησης των μεταχειρισμένων. (ήδη οι τιμές αν δεί κανείς στις αγγελιες τσιμπησαν από 2000 ευρώ τουλάχιστον) .
Σε κάθε περίπτωση θα έχουμε συνέχεια προσφορές στα καινούρια αυτοκίνητα ίσως και περισσότερες από ότι έχουμε δεί το τελευταίο χρόνο. (εκτός αν νομίζει κανείς ότι οι μεγάλες εμπορικές εταιρίες δεν εχουν ακόμα περιθώρια και οι αντιπρόσωποι δεν θα εχουν συνεργασία και από τις μητρικές εταιρίες να πουλήσουν.)
Από εκει και πέρα τα εμπορεύσιμα αμάξια πάντα θα είναι από 1200-2000 κυβικά (και δεν κοστίζουν όλα το ίδιο σαν εισαγωγή).Τα μεγάλα για τους εχοντες και κατέχοντες που παντα υπήρχαν και θα υπάρχουν...
-
η αγορα δε θα φτιαξει ουτε σε 200 χρονια
-
-
Ψυχραιμία....
Η αγορά θα βρει το δρόμο της,και είναι ευκαιρία με την κρίση να ξεκαθαρίσουν επιτέλους οι καλοι με τους κακους σαν επιχειρήσεις .....
Είναι θέμα χρόνου και προγραμματισμού παραγγελιών επειδή γίνονται μήνες πρίν.Θα γυρίσουμε στο παλαιό καθεστώς πριν το 2004 όπου είχαμε υποτιμολογήσεις από το εργοστάσιο να μην έχουν μεγάλους φόρους στην τελική.
ΑΥΞΗΣΗ ΤΙΜΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ Ι.Χ;