Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 172
    • 173
    • 106 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    7711
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αν θες να πας για δυναμομέτρηση θα πρέπει δύο μέρες νωρίτερα να το έχεις σκίσει, επίσης δεν παίζει ρόλο το πόσα χιλιόμετρα κάνεις αλλά το άναψε σβύσε.

      αυτό ακριβώς...απλά κάνε 10km πχ γιατί αλλιώς δεν προλαβαίνει να καταγράψει αρκετά δεδομένα ο εγκέφαλος ώστε να κάνει adaption.

      Ας πούμε (συμπληρώνω) ότι αποθηκεύονται οι ρυθμίσεις κάθε φορά που σβήνεις τη μηχανή.
      συνήθως από εντελώς ήπιο για να γίνει εντελώς επιθετικό ένα πρόγραμμα, φτάνοντας δηλαδή από το ένα άκρο στο άλλο (στα πλαίσια που επιτρέπει ο προγραμματιστής φυσικά), χρειάζονται 10 κύκλοι (10 'άναψε-βόλτα 10km minimun-σβήσε').Γι'αυτό και όταν βάζεις 'πρόγραμμα' στο αμάξι, χρειάζεσαι (το πολύ) 10 κύκλους για να προσαρμοστεί στο στυλ οδήγησής σου.Γι'αυτό νομίζει κάποιος που βάζει πρόγραμμα ότι κάθε μέρα σα να πάει το αμάξι όλο και καλύτερα.

      vellerefontis, μην φοβάσαι ότι χάνεις δύναμη.Απλώς ότι οι χάρτες γίνονται πιο ήπιο (λιγότερο ετοιμοπόλεμοι να το πω πιο σωστά).Όχι ότι πέφτει η απόδοση του κινητήρα.

      άρα λοιπόν, η άλλη εντύπωση που μου δίνει, ότι όταν δεν το πατάω, έχει είδη ζεσταθεί, και μετά το σκίζω, στην αρχή μου φαίνεται πιο αργό από ότι γρήγορο, στέκει?

      γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα που φοράω έχει adaptation cycle για την πρώτη του εφαρμογή. Δεν φανταζόμουν όμως ότι θα αλλάζει και μέσα στην ζωή λειτουργίας του, ανάλογα με το πως οδηγώ το αυτοκίνητο... κάτι τέτοιο όμως μπορεί να μειώνει την απόδοση Κάβουρα, γιατί όχι? όταν αλλάζει η καμπύλη απόκρισης του κινητήρα, σίγουρα αλλάζει και η ονομαστική του ιπποδύναμη με τις τελευταίες προσαρμογές (ήπιες)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης JDL έγραψε:

        Mπράβο ρε Γιώργο, **βαριόμουν **να τα γράψω αναλυτικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
          άρα λοιπόν, η άλλη εντύπωση που μου δίνει, ότι όταν δεν το πατάω, έχει είδη ζεσταθεί, και μετά το σκίζω, στην αρχή μου φαίνεται πιο αργό από ότι γρήγορο, στέκει?

          αυτό που λες (αλλαγή του adaption εν κινήση και ενώ οδηγείς) εγώ ξέρω ότι γίνεται στα αυτόματα κιβώτια (που παίρνουν τις 'γρήγορες ρυθμίσεις' όταν πας κάποια ώρα 'τάπα').Για τον κινητήρα αυτό είναι κάπως...απίθανο γιατί όσο λειτουργεί ο κινητήρας γίνεται καταγραφή των κινήσεων του οδηγού ώστε να επιλεγεί στην επόμενη φορά το αντίστοιχο σύστημα χαρτών.

          γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα που φοράω έχει adaptation cycle για την πρώτη του εφαρμογή. Δεν φανταζόμουν όμως ότι θα αλλάζει και μέσα στην ζωή λειτουργίας του, ανάλογα με το πως οδηγώ το αυτοκίνητο... κάτι τέτοιο όμως μπορεί να μειώνει την απόδοση Κάβουρα, γιατί όχι? όταν αλλάζει η καμπύλη απόκρισης του κινητήρα, σίγουρα αλλάζει και η ονομαστική του ιπποδύναμη με τις τελευταίες προσαρμογές (ήπιες)

          ας πούμε ότι πας 'παππουδίστικα' και ξαφνικά σου τη δώσει και 'του τα χώνεις'.
          Το πρόγραμμα μόλις πατήσεις τέρμα το γκάζι θα είναι αρχικά δύσπιστο ('αναγεννήθηκε ο παππούς στο ξαφνικό?Ας κρατήσω 'πισινή' ).Χάνεις δηλαδή στο 'άρπαγμα' με το που πατάς το γκάζι τέρμα.Πώς να στο πω...Από τέρμα επιθετικό ως τέρμα ήπιο χάνεις το απότομο 'σκούντιγμα-τράνταγμα'.
          Τίποτα περισσότερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            ...μεσα σε ολα αυτα βαλε και τις υψηλες μεσες θερμοκρασιες που εχουμε...
            Προσωπικα παντως οπως ειχα προτεινει και σχετικα προσφατα, θα εβαζα μεγαλυτερο
            -συμβατο- ιντερκουλερ για να πυροβολω σχεδον το ιδιο με κρυο-ζεστη.
            Αλλα αν ειναι να αφαιρεθουν και τα σπορτιφ αμορτισερ (γιατι αραγε? και εγω εχω δισκοκοιλη στον πρωτο σπονδυλο αλλα με σωστο καθισμα δεν εχεις θεμα, εκτος αν καθεσαι με λαθος σταση στην οδηγηση...), τοτε ισως δεν εχει και ιδιαιτερο λογο υπαρξης πλεον η μηχανικη αναβαθμιση. Περι ορεξεως βεβαια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              morpheus last edited by

              Velle ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε μένα τον τελευταίο καιρό...
              Θα πάω κάποια στιγμή να ξαναπεράσω το πρόγραμμα για να μηδενίσω το adaptation... μέχρι να βρω χρόνο να το κάνω τα πρώτα πατήματα μου, ακόμα και αν έχει ζεσταθεί, είναι σαν να είναι το αμάξι stock (ναι, ξενέρωμα)...
              Η ECU πάντα θα προσαρμόζεται... στο δικό μου αυτό έγινε μετά απο 2 χρόνια remaped... ανάλογα τον τρόπο οδήγησης σε άλλους γίνεται νωρίτερα και σε άλλους αργεί...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vellerefontis last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                ...μεσα σε ολα αυτα βαλε και τις υψηλες μεσες θερμοκρασιες που εχουμε...
                Προσωπικα παντως οπως ειχα προτεινει και σχετικα προσφατα, θα εβαζα μεγαλυτερο
                -συμβατο- ιντερκουλερ για να πυροβολω σχεδον το ιδιο με κρυο-ζεστη.
                Αλλα αν ειναι να αφαιρεθουν και τα σπορτιφ αμορτισερ (γιατι αραγε? και εγω εχω δισκοκοιλη στον πρωτο σπονδυλο αλλα με σωστο καθισμα δεν εχεις θεμα, εκτος αν καθεσαι με λαθος σταση στην οδηγηση...), τοτε ισως δεν εχει και ιδιαιτερο λογο υπαρξης πλεον η μηχανικη αναβαθμιση. Περι ορεξεως βεβαια...

                δεν είναι θέμα μέσης ο προβληματισμός μου με τα αμορτισέρ!

                φίλε τα μαμά αμορτισέρ είχαν πεθάνει σε μένα, μετά από 35κ χιλιόμετρα σκληρής χρήσης. Όταν όμως ήταν καινούργια ποτέ δεν ένιωσα ότι είναι λίγα... τα bilstein παρέδωσαν πνεύμα πολύ νωρίς, όπως συνηθίζουν άλλωστε, και έτσι πρέπει να δω τι θα κάνω πριν τραυματιστεί το μπροστά σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου.... όπως είδη είπα, τα ζανφόρ έχουν δει καταπονηθεί σημαντικά λόγο της αυξημένης δύναμης που δέχονται από την πολύ υψηλή πίεση των αμορτισέρ λαδιού, κάτι που ο κατασκευαστής του S3 δεν είχε προυπολογίσει... τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω εγώ, αν έχετε κάποια άλλη γνώμη, την ακούω ευχαρίστως.

                όσο για το ψυγείο, δεν υπάρχει λόγος αφού τελικά οι εντυπώσεις μερικές φορές είναι ισχυρότερες από το πραγματικό γεγονός... ούτως ή άλλως όλα τα τουρμπίσια, είτε μερικοί το νιώθουν είτε όχι, χάνουν απόδοση το κατακαλόκαιρο. Δεν διαφέρει το δικό μου σε κάτι τόσο σημανιτκό και άρα θα είμαι μια χαρά δυνατότερος από το μέσο όρο....

                οπότε η μηχανική αναβάθμιση έχει και παραέχει λόγο ύπαρξης και το αποδεικνύει καθημερινά... με ή χωρίς αγωνιστικά αμορτισέρ, με ή χωρίς intercooler για 60 βαθμούς κελσίου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vellerefontis last edited by

                  Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                  Velle ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε μένα τον τελευταίο καιρό...
                  Θα πάω κάποια στιγμή να ξαναπεράσω το πρόγραμμα για να μηδενίσω το adaptation... μέχρι να βρω χρόνο να το κάνω τα πρώτα πατήματα μου, ακόμα και αν έχει ζεσταθεί, είναι σαν να είναι το αμάξι stock (ναι, ξενέρωμα)...
                  Η ECU πάντα θα προσαρμόζεται... στο δικό μου αυτό έγινε μετά απο 2 χρόνια remaped... ανάλογα τον τρόπο οδήγησης σε άλλους γίνεται νωρίτερα και σε άλλους αργεί...

                  το έχω σκεφτεί κι εγώ φίλε! να επισκεφτώ τους Γερμανούς μια ακόμη φορά και να κατεβάσω το πρόγραμμα εξ αρχής!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jdl last edited by

                    Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                    το έχω σκεφτεί κι εγώ φίλε! να επισκεφτώ τους Γερμανούς μια ακόμη φορά και να κατεβάσω το πρόγραμμα εξ αρχής!

                    Δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα, κάνε μόνο ένα reset μέσω VAG-COM, θα σε βοηθήσει ο Γιώργος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vellerefontis last edited by

                      Ο χρήστης JDL έγραψε:

                      το έχω σκεφτεί κι εγώ φίλε! να επισκεφτώ τους Γερμανούς μια ακόμη φορά και να κατεβάσω το πρόγραμμα εξ αρχής!

                      Δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα, κάνε μόνο ένα reset μέσω VAG-COM, θα σε βοηθήσει ο Γιώργος.

                      eine gute idee! main freund που λένε κι οι Γερμανοί! Τελικά δεν ασχολήθηκα με το δικό σου... τι έκανες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jdl last edited by

                        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                        το έχω σκεφτεί κι εγώ φίλε! να επισκεφτώ τους Γερμανούς μια ακόμη φορά και να κατεβάσω το πρόγραμμα εξ αρχής!

                        Δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα, κάνε μόνο ένα reset μέσω VAG-COM, θα σε βοηθήσει ο Γιώργος.

                        eine gute idee! main freund που λένε κι οι Γερμανοί! Τελικά δεν ασχολήθηκα με το δικό σου... τι έκανες?

                        Για την ανάρτηση δεν λες? Δεν έχω προλάβει να πάω ακόμα να την ρυθμήσω, θα το κάνω τέλος του μηνός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          Ο χρήστης JDL έγραψε:

                          Για την ανάρτηση δεν λες? Δεν έχω προλάβει να πάω ακόμα να την ρυθμήσω, θα το κάνω τέλος του μηνός.

                          πάμε και μαζί αν θες... έχω μαζέψει μερικές ιδέες στο μυαλό μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jdl last edited by

                            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                            Για την ανάρτηση δεν λες? Δεν έχω προλάβει να πάω ακόμα να την ρυθμήσω, θα το κάνω τέλος του μηνός.

                            πάμε και μαζί αν θες... έχω μαζέψει μερικές ιδέες στο μυαλό μου.

                            Tέλεια, θα τηλεφωνηθούμε να το κανονίσουμε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης JDL έγραψε:

                              το έχω σκεφτεί κι εγώ φίλε! να επισκεφτώ τους Γερμανούς μια ακόμη φορά και να κατεβάσω το πρόγραμμα εξ αρχής!

                              Δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα, κάνε μόνο ένα reset μέσω VAG-COM,** θα σε βοηθήσει ο Γιώργος**.

                              εγώ θα το κάνω αυτό?
                              Μπορείς να σβήσεις το adaption από το vag-com?Δεν το ήξερα...

                              ΥΓ:τώρα πρόσεξα Γιάννη και την υπογραφή σου...μάλλον κάτι έχει παραλείψει να μου πει ο Κωνσταντίνος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jdl last edited by

                                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                το έχω σκεφτεί κι εγώ φίλε! να επισκεφτώ τους Γερμανούς μια ακόμη φορά και να κατεβάσω το πρόγραμμα εξ αρχής!

                                Δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα, κάνε μόνο ένα reset μέσω VAG-COM,** θα σε βοηθήσει ο Γιώργος**.

                                εγώ θα το κάνω αυτό?
                                Μπορείς να σβήσεις το adaption από το vag-com?Δεν το ήξερα...

                                ΥΓ:τώρα πρόσεξα Γιάννη και την υπογραφή σου...μάλλον κάτι έχει παραλείψει να μου πει ο Κωνσταντίνος

                                Όσο ζείς μαθαίνεις, δεν είναι τίποτα να το κάνεις απλώς κάνεις reset στα λάθη, αυτομάτως ξαναξεκινάει ο κύκλος του adaptation.

                                Όσο για τον Vele κρύβει πράγματα γιατί τώρα δεν τον συμφέρει να μιλάει για δύναμη, μόλις όμως το δυναμώσει και άλλο γλώσσα δεν θα βάζει μέσα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης JDL έγραψε:

                                  Όσο ζείς μαθαίνεις, δεν είναι τίποτα να το κάνεις απλώς κάνεις reset στα λάθη, αυτομάτως ξαναξεκινάει ο κύκλος του adaptation.

                                  έλα ρε συ και νόμιζα ότι είναι καμιά επιστήμη.

                                  Όσο για τον Vele κρύβει πράγματα γιατί τώρα δεν τον συμφέρει να μιλάει για δύναμη, μόλις όμως το δυναμώσει και άλλο γλώσσα δεν θα βάζει μέσα.

                                  για σένα όμως πρέπει να μάθουμε λεπτομέρειες...
                                  Θα βάλω τους 'σπιούνους' μου να τρέξουν να μάθουν λεπτομέρειες.

                                  ΥΓ:γι'αυτό 'μου ήθελες' φρένα 'μπουρούχα'?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jdl last edited by

                                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                    για σένα όμως πρέπει να μάθουμε λεπτομέρειες...
                                    Θα βάλω τους 'σπιούνους' μου να τρέξουν να μάθουν λεπτομέρειες.
                                    ΥΓ:γι'αυτό 'μου ήθελες' φρένα 'μπουρούχα'?

                                    Πάμε ρε για καφέ να τα μάθεις από πρώτο χέρι γιατί ο άλλος όλο και κάτι θα κρύψει πάλι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης JDL έγραψε:

                                      Πάμε ρε για καφέ να τα μάθεις από πρώτο χέρι γιατί ο άλλος όλο και κάτι θα κρύψει πάλι...

                                      κάτσε να φτιαχτεί το αμάξι... (διάβασε τα 'ζώα'και θα καταλάβεις )

                                      ΥΓ:σίγουρα θα κανονιστεί καφές αλλά να ξελασκάρουμε λίγο.
                                      ΥΓ2:Είμαι σίγουρος ότι ο vel όλο και κάτι (δήθεν τυχαία? ) θα αποκρύψει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                        Πάμε ρε για καφέ να τα μάθεις από πρώτο χέρι γιατί ο άλλος όλο και κάτι θα κρύψει πάλι...

                                        κάτσε να φτιαχτεί το αμάξι... (διάβασε τα 'ζώα'και θα καταλάβεις )

                                        ΥΓ:σίγουρα θα κανονιστεί καφές αλλά να ξελασκάρουμε λίγο.
                                        ΥΓ2:Είμαι σίγουρος ότι ο vel όλο και κάτι (δήθεν τυχαία? ) θα αποκρύψει.

                                        μα τι κρύβ ρε παιδιά?

                                        πάντως δεν είμαι άνθρωπος που ζηλεύω οπότε μπορείτε να έχετε ότι επιθυμεί η καρδιά σας!
                                        Όσο για το αν θα αναβαθμίσω κι άλλο το δικό μου, αποκλείεται... εκτός αν μου έρθουν τα λεφτά για την αναβάθμιση συνολικά και το πάω όσο πάει... αλλά και πάλι αρχίζω και θέλω κάτι όμορφο κι όχι απαραίτητα γρήγορο... σας το έχω ξαναπεί..

                                        φρε φίλτατοι, μπήκα πάλι στο Scirocco, ένα δίλιτρο με 17άρες και κτυπάει τρελά πίσω, είναι πολύ χειρότερο κι από το δικό μου που έχει γίνει με τα κρύα κούτσουρο...

                                        μήπως το R είναι χάλια? στους ελληνικούς δρόμους?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jntaras last edited by

                                          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                          Πάμε ρε για καφέ να τα μάθεις από πρώτο χέρι γιατί ο άλλος όλο και κάτι θα κρύψει πάλι...

                                          κάτσε να φτιαχτεί το αμάξι... (διάβασε τα 'ζώα'και θα καταλάβεις )

                                          ΥΓ:σίγουρα θα κανονιστεί καφές αλλά να ξελασκάρουμε λίγο.
                                          ΥΓ2:Είμαι σίγουρος ότι ο vel όλο και κάτι (δήθεν τυχαία? ) θα αποκρύψει.

                                          μα τι κρύβ ρε παιδιά?

                                          πάντως δεν είμαι άνθρωπος που ζηλεύω οπότε μπορείτε να έχετε ότι επιθυμεί η καρδιά σας!
                                          Όσο για το αν θα αναβαθμίσω κι άλλο το δικό μου, αποκλείεται... εκτός αν μου έρθουν τα λεφτά για την αναβάθμιση συνολικά και το πάω όσο πάει... αλλά και πάλι αρχίζω και θέλω κάτι όμορφο κι όχι απαραίτητα γρήγορο... σας το έχω ξαναπεί..

                                          φρε φίλτατοι, μπήκα πάλι στο Scirocco, ένα δίλιτρο με 17άρες και κτυπάει τρελά πίσω, είναι πολύ χειρότερο κι από το δικό μου που έχει γίνει με τα κρύα κούτσουρο...

                                          μήπως το R είναι χάλια? στους ελληνικούς δρόμους?

                                          Καποια σιροκκο ειχαν θεμα με τα πισω αμορτισερ...εγω δεν εχω παρατηρησει κατι,αν ερθεις στη συναντηση θα το δουμε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vellerefontis last edited by

                                            Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                                            Πάμε ρε για καφέ να τα μάθεις από πρώτο χέρι γιατί ο άλλος όλο και κάτι θα κρύψει πάλι...

                                            κάτσε να φτιαχτεί το αμάξι... (διάβασε τα 'ζώα'και θα καταλάβεις )

                                            ΥΓ:σίγουρα θα κανονιστεί καφές αλλά να ξελασκάρουμε λίγο.
                                            ΥΓ2:Είμαι σίγουρος ότι ο vel όλο και κάτι (δήθεν τυχαία? ) θα αποκρύψει.

                                            μα τι κρύβ ρε παιδιά?

                                            πάντως δεν είμαι άνθρωπος που ζηλεύω οπότε μπορείτε να έχετε ότι επιθυμεί η καρδιά σας!
                                            Όσο για το αν θα αναβαθμίσω κι άλλο το δικό μου, αποκλείεται... εκτός αν μου έρθουν τα λεφτά για την αναβάθμιση συνολικά και το πάω όσο πάει... αλλά και πάλι αρχίζω και θέλω κάτι όμορφο κι όχι απαραίτητα γρήγορο... σας το έχω ξαναπεί..

                                            φρε φίλτατοι, μπήκα πάλι στο Scirocco, ένα δίλιτρο με 17άρες και κτυπάει τρελά πίσω, είναι πολύ χειρότερο κι από το δικό μου που έχει γίνει με τα κρύα κούτσουρο...

                                            μήπως το R είναι χάλια? στους ελληνικούς δρόμους?

                                            Καποια σιροκκο ειχαν θεμα με τα πισω αμορτισερ...εγω δεν εχω παρατηρησει κατι,αν ερθεις στη συναντηση θα το δουμε.

                                            μα ο οδηγός δε το πολυκαταλαβαίνει, απλά το ακούει... οι συνεπιβάτες όμως... γίνονται σεϊκερ!

                                            ποιά συνάντηση?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 106 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr