-
Μια χαρά διασκεδάζεις.Το μόνο κακό είναι οτι κυριολεκτικά ψήνεις τα φρένα σου και πρέπει να το
χεις κατα νου,ειδικά αν είσαι σε βουνό.Το μοτέρ 'ακούει' απο χαμηλά(μπορώ να το βάλω τροπετάκι στο Fiesta μου ? ),
τιμόνι ψιλο αναίσθητο αλλά τη δουλειά σου θα τη κάνεις,τα ίδια και για
τον επιλογέα. Το ESP σε κόβει λίγο είναι η αλήθεια.
Όμως,οι γωνίες που παίρνει για αμάξι με ESP που δεν βγαίνει τελείως είναι
Υπάρχει και ο κωδικός για να βγει τελείως αλλά δεν θες να είσαι χωρίς ABS σε ένα αμάξι
όχι τόσο καλά ζυγισμένο στο φρενάρισμα όπως η προηγούμενη C.Εννοείται οτι σε νορμάλ ρυθμούς,απλά πραγματοποιεί ότι υπόσχεται.Ήσυχο ταξιδάκι,καλό
ηχοσύστημα,πολυτελής καμπίνα και εξαιρετική άνεση.Επίσης απο εικόνα εσωτερικού -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οδήγισα μια c200 ένα μοντέλο πρίν από αυτό που κυκλοφορεί πραγματικά τραγικό αυτοκίνητο τιμόνι για τα μπάζα αργό χωρίς αίσθηση , επαναφορά 'οσο για γρηγοράδα σασμάν για τα μπάζα psa 15 χρόνια πρίν και το χειρότερο το αυτοκίνητο μου φάνηκε ότι στρίβει σε δύο χρόνους πρώτα ανάβει το λαμπάκι του esp σε κόβει αλλά μετά εκεί που δν το περιμένεις έρχεται μια καλή δώση υπερστροφής μένεις μλκας και πετάγεται πάλι το esp να σε κόψει απορώ ποιός αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο όταν κυκλοφορούσε η e46 και Β7 Α4 .
για αυτό που είναι φτιαγμένη η μερσεντες είναι καταπληκτική...
άνετη και ταξιδιάρα...ναι τα audi που ειναι ανετα και ταξιδιαρικα με πιο ζμπορ πινελιες φυσικα ειναι σκ@τα
ε ρε με τα στερεοτυπα
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Μια χαρά διασκεδάζεις.Το μόνο κακό είναι οτι κυριολεκτικά ψήνεις τα φρένα σου και πρέπει να το
χεις κατα νου,ειδικά αν είσαι σε βουνό.τα φρενα τους μπορει να μυριζουν της πουτ#%ας αμα πιεστουν, αλλα απο οτι μου χουν πει δε χανουν σε αποδοση
μια μερα που ετρεχε ενας φιλος μου παντως με την slk του η μυρουδια ηταν απιστευτη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μια χαρά διασκεδάζεις.Το μόνο κακό είναι οτι κυριολεκτικά ψήνεις τα φρένα σου και πρέπει να το
χεις κατα νου,ειδικά αν είσαι σε βουνό.τα φρενα τους μπορει να μυριζουν της πουτ#%ας αμα πιεστουν, αλλα απο οτι μου χουν πει δε χανουν σε αποδοση
μια μερα που ετρεχε ενας φιλος μου παντως με την slk του η μυρουδια ηταν απιστευτη
Δεν είχα θέμα με μυρωδιά ως τώρα,όχι κάτι έντονο κλπα.
Για κάνα AMG pack με διάτρητους και 4πίστονες,θα συμφωνήσω. -
οχι μιλαω για απλη 200αρα slk μυριζα πολυ τα τακακια της και συνεχιζε να υπαρχει μια μποχα αφου ειχαμε σταματησει
ποτε ομως δεν ειχε προβλημα να φρεναρει, ηταν απλως εφφε
μπορει να ταν τα τακακια τους συγκεκριμενου
-
θα κανεις μεταφορα του τοπικ.
-
επηρεαστηκα απο πριν
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι τα audi που ειναι **ανετα και ταξιδιαρικα με πιο ζμπορ πινελιες **φυσικα ειναι σκ@ταΒαθιά σ' ακούω... δεν πρέπει να έχει καλό σήμα εκεί που είσαι...
Η Μερκέντα φτιάχτηκε για χαλαρές μετακινήσεις, όχι για εμάς. Και εννοείται ότι ΠΡΕΠΕΙ να είναι αυτόματη.
Για να σας δώσω να καταλάβετε, του πατέρα μου στο tc δείχνει μέση κατανάλωση (στα 120.000χλμ) κάπου στα 8,κάτι λίτρα / 100χλμ... Μιλάμε για πολύ χαλαρά πράγματα (και σχεδόν καθόλου πόλεις). Παίζει να είναι το αυτοκίνητο που έχει ευχαριστηθεί περισσότερο στη ζωή του...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ναι τα audi που ειναι **ανετα και ταξιδιαρικα με πιο ζμπορ πινελιες **φυσικα ειναι σκ@τα
Βαθιά σ' ακούω... δεν πρέπει να έχει καλό σήμα εκεί που είσαι...
Εύκολα πιο ζζζμπόρ απο τα προηγούμενης γενιάς Merc... (και απο μερικά τρέχοντα που δεν έχουν αλλάξει ακόμα βλ. slk)...
-
Χθες οδήγησα το μέλλον (ή τουλάχιστον αυτό που λένε ότι θα είναι το άμεσο μέλλον)! Toyota Prius
Σχόλια:
Αρχικά η εμφάνιση, η γνωστή και κλασσική πλέον του υβριδικού.
Χώροι αξιοπρεπείς για 4 άτομα, ο 5ος πίσω θα τα βρει λίγο στριμόκωλα... Το εσωτερικό ύψος είναι απλά αξιοπρεπές. Το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να λέει ότι έχει 446 λίτρα, αλλά είναι πάρα πολύ ρηχό (είναι χαρακτηριστικό ότι στις εκθέσεις έχουν πάντα τραβηγμένη την εταζέρα, προφανώς για να μασκαρεύεται το μικρό του βάθος). Υπάρχει όμως η δυνατότητα αφαίρεσης του δαπέδου του.
Θέση οδήγησης: Αρκετά καλή, αν και ένιωθα ότι και να έκανα το τιμόνι ένα κλικ πιο χαμηλά και πιο μακριά απ' ότι θα το ήθελα. Ορατότης καλή, ακόμα και πίσω, όπου το διπλό τζάμι βοηθάει. Πολλά κουμπάκια στην κεντρική κονσόλα και το τιμόνι, αλλά εντάξει, τη βρίσκεις εύκολα την άκρη.
Βάζουμε μπροστά: Πατάμε το κουμπί εκκίνησης (και το φρένο) και απλά ανάβει ο πίνακας οργάνων με περίπου 15.000.000. φωτάκια. Θόρυβος μηδέν, εκτός από τους αεραγωγούς. Ωραία, βάζουμε όπισθεν και βγαίνουμε... Αμ δε... Νόμιζα ότι το χειρόφρενο ήταν αυτόματο (όπως στη Νίτσα), επειδή δεν το έβλεπα, αλλά όχι... Προσπάθειες να φύγω, με τίποτα! Τελικά έχει ποδόφρενο (αλα Mercedes)
Τεσπα, βγαίνω από το πάρκινγκ χωρίς να μπει ο βενζινοκινητήρας. Γκάζι και μπαίνει. ΑΛΛΑ, η επιτάχυνση είναι περίεργη... Τι εννοώ. Αρχικά πατάς το γκάζι και δε γίνεται και τίποτα. Κάτι σαν turbo lag, αλλά στο πολύ πιο έντονο. Ίσως φταίει και η διαδρομή του πεντάλ που πατάς πατάς και δεν τελειώνει... Αισθάνθηκα σαν να με ρωτούσε το αμάξι κάθε φορά που πατούσα το γκάζι 'είσαι απολύτως σίγουρος ότι θέλεις να το κάνεις αυτό;;;;', τουλάχιστον 3-4 φορές μέχρι να το πάρει απόφαση... Αλλά και σε φάση πλήρους επιτάχυνσης, δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο... Τα 40 κιλά ροπής εγώ δεν τα κατάλαβα... Το CVT δεν το καταλαβαίνεις ιδιαίτερα ή μάλλον δεν σ' ενοχλεί. Στην πορεία έχει πολύ πλάκα ότι τη δεν δουλεύει πάντα ο βενζινοκινητήρας και μπαίνει ακόμα και σε σταθερή ταχύτητα όποτε κρίνει ο εγκέφαλος του αμαξιού. Πχ, πας με 90 σταθερά μόνο με το μοτέρ. Σε κάποια φάση μπαίνει ο βενζινοκινητήρας (και μάλιστα μπορεί να ανοίξει τέρμα το γκάζι, χωρίς να κάνεις εσύ τίποτα και χωρίς να επιταχύνει το αμάξι, απλά για να φορτίσει την μπαταρία) και μετά ξανασβύνει... Περίεργο, αλλά no problem.
Στις λίγες στροφές που πήρα μου φάνηκε σαφώς ανώτερο απ' ότι περίμενα με όχι τίποτα το ιδιαίτερο σε κλίσεις, αξιοπρεπές τιμόνι και ακόμα και διάθεση να βάλει τη μούρη μέσα αν το προκαλέσεις. ESP δεν μπήκε... Το τίμημα είναι η μειωμένη άνεση (που υπέφερε ακόμα περισσότερο από τα 17άρια που φορούσε το συγκεκριμένο)
Αρνητικά: Η αισθηση των φρένων. Πολύ περίεργη. Πατάς φρένο πχ 1εκ. δεν γίνεται τίποτα το ιδιαίτερο. Πατάς άλλο 1εκ. και πέφτει ο πίσω πάνω σου... Δεν ξέρεις πόσο πρέπει να πατήσεις, αλλά αν κρίνω από το 45λεπτο που το οδηγούσα σε λίγο το μαθαίνεις. Για εμένα το μεγαλύτερο αρνητικό είναι ο θόρυβος. Στα 130 κάνει πολύ θόρυβο (περισσότερο από το 206 που δεν είναι και υπόδειγμα), κυρίως από τα λάστιχα/δρόμο. Θέλει πολύ δουλειά ακόμα εκεί.
Τέλος, το cc έδειχνε κατανάλωση για τα 350-360χλμ που έκανε συνολικά το test-drive αυτοκίνητο 6,7 - 6,8 λίτρα στα 100. Όχι καλά (αν σκεφτείς ότι η επίσημη είναι 4,0 για την έκδοση με τις 17άρες ζάντες), αλλά μάλλον οι περισσότεροι κανίβαλοι ήθελαν να δουν πόσο επιταχύνει...
Το κερασάκι; Σε κάποια φάση συνειδητοποιώ ότι μου ανάβει το λαμπάκι της βενζίνης και ότι το cc μου δίνει 27χλμ αυτονομία... Προφανώς ήταν αναμένο από την αρχή, αλλά ποιο από τα 15.000.000 λαμπάκια να πρωτοπροσέξεις... Πατάω το EV mode (που λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας), αλλά αυτό απενεργοποιείται α) αν επιταχύνεις γρηγορότερα απ' όσο θεωρεί αυτό αναγκαίο και β) αν περάσεις τα 50χαω... Οπότε μένω με το κουμπάκι Eco mode και αγγελικές επιταχύνσεις να μας φτάσει η βενζίνα... Μετά από 2-3χλμ με EV mode και eco η αυτονομία παραμένει στα 27χλμ, αλλά το βενζινοκινητήρας έχει δουλέψει απειροελάχιστα και το λαμπάκι έσβυσε. Έκανα άλλα 10 περίπου χλμ (και στον περιφερειακό ήμουν με καμμιά 90χαω) και ο βενζινοκινητήρας άναψε ελάχιστα (και συνήθως έδινε τέρμα γκάζι) και η μπαταρία δεν ξεφόρτισε (ας είναι καλά και η κατηφόρα από το Πανόραμα). Το clue είναι η ησυχία όταν σταματάς στο φανάρι.
Ένα πρόβλημα είναι ο πίνακας οργάνων... Σου τραβάει την προσοχή... πάρα πολύ...
Θα το έπαιρνα; Μάλλον όχι, αν και είναι ενδιαφέρον αμάξι. Ενδιαφέρον όσον αφορά την τεχνολογία που κουβαλάει (και το πόσα χλμ πρέπει να έγραψαν οι Γιαπωνέζοι για να τα κάνουν όλα αυτά να δουλεύουν χωρίς να το καταλαβαίνεις), αλλά θέλει δουλειά. Μάλλον το Auris hybrid θα είναι σαφώς καλύτερο, γιατί ήδη έχει ανώτερη ηχομόνωση και καλύτερη ανάρτηση. Είδομεν.
-
Ο πατερας μου, αλλαξε το Focus 06 sedan με Octavia 5 122 ps. Σημερα το οδηγησα. Οι πρωτες εντυπωσεις μου ειναι οι εξης:
Κατ'αρχας το αμαξι ειναι πολυ showoff (αν και να πω την αμαρτια μου αυτο μ'αρεσει). Πολλα λαμπακια, μπεζ εσωτερικο, αεραγωγοι για τους επιβατες, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεφτες και αλλα πολυτελη. Ο χωρος αποσκευων ειναι φοβερος (2 βαλιτσες γεματες και 2 λαπτοπ γεμισαν ΑΝΕΤΑ). Εξισου καλοι ειναι και οι χωροι για του επιβατες αν και το αισθανθηκα πιο στενο απο το Φοκους
Ας προχωρησω ομως στο κομματι του driving.
Σε αντιθεση με το Focus, ο συμπλεκτης του Octavia εχει πολυ βαθος. Σαν νεος οδηγος που ειμαι με προβληματισε λιγο γιατι φοβηθηκα μηπως μου σβησει. Τελικα το ψιλοεμαθα.
Η επιταχυνση του . Ο κινητηρας εχει πολλη ροπη και γενικα μπορεις να πας με πολυ απαγορευτικες ταχυτητες (εστω κι αν δεν το εκανα λογω Ν και πατερα στο καθισμα του συνοδηγου)
Η ποιοτητα κυλισης ειναι πολυ καλη, ο κινητηρας ισα που ακουγεται και γενικα ειναι σχετικα ευχαριστο στην οδηγηση. Και λεω 'σχετικα' γιατι τωρα θα πω το μειονεκτημα του. ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ.
Σε αντιθεση με το Φοκους το τιμονι ηταν αρκετα ελαφρυ σε σημειο βαρεμαρας. Δεν ειχε την βαρια και σπορτιβικη αισθηση του Φοκους. Βεβαιως αυτος μπορει να ειναι και αυτος ο στοχος του αυτοκινητου (ανετη μεταφορα και μονο) Θεμα παντως πλευσης και κατευθυντικοτητας ΔΕΝ υπαρχει, προς αποφυγη παρεξηγησεων.
Αλλα θεματα (ισως λιγοτερο σημαντικα αλλα αξιζουν αναφορας)
Τα ηλεκτρικα παραθυρα δεν κατεβαινουν αυτοματα (με εξαιρεση του οδηγου). Το Φοκους το ειχε αυτο.
Δεν βρηκα πως αναβουν τα φωτα ημερας
Επισης, ασχετο, το βιβλιαρακι οδηγιων εχει 324 σελιδες
Γενικα το αυτοκινητο μου αφησε καλη εντυπωση και μαλλον θα περασω καλα μαζι του -
Eιναι αξιολογο αμαξι και για τα λεφτα του ειναι πολυ μπαμ.Κριμα που δεν περιμενε ο πατερας σου λιγο καιρο για το mondeo 1.6T.Εμεις μαλλον για αυτο θα παμε.
-
Εχεις πμ...
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Εχεις πμ... -
Οδήγησα χθες mini cooper S ('07 ) τουρμπάτο από π.φώκαια μέχρι Δάφνη. Είχα ακούσει πολλά γι αυτό το αυτοκινητάκι που δεν μου γέμιζε το μάτι αλλά δεν είχα οδηγήσει ποτέ. Συμπέρασμα? Μου έπεσε το σαγόνι (σαν τη Μόνικα από το ntm)! Δεν το περίμενα ότι πάει έτσι αυτός ο διάολος. Το συγκεκριμένο είναι φίλου και έχει 18άρες ζάντες works και ανάρτηση (άγνωστο τι).
Σε πρώτη φάση όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά με ωραίες επενδύσεις δέρματος (chili pack) και περίεργους διακόπτες και κρυφούς φωτισμούς που αλλάζουν χρώμα. ... Πολύ σύγχρονο εσωτερικό. Τα μοναδικά που δεν μου άρεσαν ήταν οι θέσεις των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα 2 'εξογκώματα' στην εσωτερική μεριά του τιμονιού. Επίσης χώρος για τους πίσω και αποσκευών ...ανύπαρκτος!
Σαν μοτέρ ...γαζώνει! Γεμίζει από τις 2500 και έχει πάρα πολύ δύναμη. Το στροφόμετρο τελειώνει πολύ γρήγορα και πραγματικά μπορείς να κινείσαι με 1 ή 2 ταχύτητες πάνω άνετα (6άρι κιβώτιο). Τα χιλιόμετρα μαζεύονται με απίστευτο ρυθμό και επειδή έχει και καλή ηχομόνωση, δεν καταλαβαίνεις για πότε έπιασες 160-180χλμ .
Το σασμάν καλό, με καλή κλιμάκωση, σαφές σχετικά αλλά με μεγάλες διαδρομές του λεβιέ.
Τα φρένα του καλά (αυτό έχει και χαρακτούς δίσκους απ ότι είδα) αλλά το abs μπαίνει λίγο άτσαλα αν το παρακάνεις.
Το τιμόνι του αρκετά γρήγορο με μόνη παραφωνία την πληροφόρηση (δεν μου άρεσε όσο του mazda)
Από θέμα στησίματος πραγματικά ντρέπομαι να μιλήσω! Δεν ξέρω αν αυτό λόγω ανάρτησης πήγαινε έτσι ή όλα πάνε έτσι. Το αμάξι δεν έγερνε καθόλου και χωρίς να είναι κούτσουρο έστριβε απίστευτα!!! Ούτε ασάφειες, ούτε τπτ! Σημαδεύεις, πατάς και εκτοξεύεσαι! Το esp είναι διακριτικότατο και αν δεν κάνεις τρελά στραμπουλήγματα με το τιμόνι δεν μπαίνει μα και όταν μπαίνει δεν σε κόβει τρελά. Εγώ κατάφερα να το βάλω μόνο σε φάση testing!Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από αυτό το μικρό διαολάκι και πολύ το ζήλεψα σε μοτέρ, στήσιμο.
Συγχαρητήρια στην mini/bmw (πείτε το όπως θέλετε) που μπορεί να παράγει ακόμα τέτοια αυτοκίνητα! -
Εμ ...1.8 ατμόσφαιρα εν έτει 2010 αυτά θα παθαίνεις....θα σου πέφτουν τα σαγόνια.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Οδήγησα χθες mini cooper S ('07 ) τουρμπάτο από π.φώκαια μέχρι Δάφνη. Είχα ακούσει πολλά γι αυτό το αυτοκινητάκι που δεν μου γέμιζε το μάτι αλλά δεν είχα οδηγήσει ποτέ. Συμπέρασμα? Μου έπεσε το σαγόνι (σαν τη Μόνικα από το ntm)! Δεν το περίμενα ότι πάει έτσι αυτός ο διάολος. Το συγκεκριμένο είναι φίλου και έχει 18άρες ζάντες works και ανάρτηση (άγνωστο τι).Σε πρώτη φάση όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά με ωραίες επενδύσεις δέρματος (chili pack) και περίεργους διακόπτες και κρυφούς φωτισμούς που αλλάζουν χρώμα. ... Πολύ σύγχρονο εσωτερικό. Τα μοναδικά που δεν μου άρεσαν ήταν οι θέσεις των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα 2 'εξογκώματα' στην εσωτερική μεριά του τιμονιού. Επίσης χώρος για τους πίσω και αποσκευών ...ανύπαρκτος!
Σαν μοτέρ ...γαζώνει! Γεμίζει από τις 2500 και έχει πάρα πολύ δύναμη. Το στροφόμετρο τελειώνει πολύ γρήγορα και πραγματικά μπορείς να κινείσαι με 1 ή 2 ταχύτητες πάνω άνετα (6άρι κιβώτιο). Τα χιλιόμετρα μαζεύονται με απίστευτο ρυθμό και επειδή έχει και καλή ηχομόνωση, δεν καταλαβαίνεις για πότε έπιασες 160-180χλμ .
Το σασμάν καλό, με καλή κλιμάκωση, σαφές σχετικά αλλά με μεγάλες διαδρομές του λεβιέ.
Τα φρένα του καλά (αυτό έχει και χαρακτούς δίσκους απ ότι είδα) αλλά το abs μπαίνει λίγο άτσαλα αν το παρακάνεις.
Το τιμόνι του αρκετά γρήγορο με μόνη παραφωνία την πληροφόρηση (δεν μου άρεσε όσο του mazda)
Από θέμα στησίματος πραγματικά ντρέπομαι να μιλήσω! Δεν ξέρω αν αυτό λόγω ανάρτησης πήγαινε έτσι ή όλα πάνε έτσι. Το αμάξι δεν έγερνε καθόλου και χωρίς να είναι κούτσουρο έστριβε απίστευτα!!! Ούτε ασάφειες, ούτε τπτ! Σημαδεύεις, πατάς και εκτοξεύεσαι! Το esp είναι διακριτικότατο και αν δεν κάνεις τρελά στραμπουλήγματα με το τιμόνι δεν μπαίνει μα και όταν μπαίνει δεν σε κόβει τρελά. Εγώ κατάφερα να το βάλω μόνο σε φάση testing!Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από αυτό το μικρό διαολάκι και πολύ το ζήλεψα σε μοτέρ, στήσιμο.
Συγχαρητήρια στην mini/bmw (πείτε το όπως θέλετε) που μπορεί να παράγει ακόμα τέτοια αυτοκίνητα!Κυνήγησα ένα τέτοιο την Κυριακή και το μόνο που έχω να πω είναι ,...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εμ ...1.8 ατμόσφαιρα εν έτει 2010 αυτά θα παθαίνεις....θα σου πέφτουν τα σαγόνια....
Κυνήγησα ένα τέτοιο την Κυριακή και το μόνο που έχω να πω είναι ,...
Με τι?
(μόνο μην μου πεις με 147 ) -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Εμ ...1.8 ατμόσφαιρα εν έτει 2010 αυτά θα παθαίνεις....θα σου πέφτουν τα σαγόνια.
...
Κυνήγησα ένα τέτοιο την Κυριακή και το μόνο που έχω να πω είναι ,...
[b]Με τι?[/b]
(μόνο μην μου πεις με 147 )Με Bravo 150 Sport.....εγώ έγερνα σαν βάρκα σε σχέση μ αυτό!...
-
Πάλι καλά. Μου κόλλησε ένα 147 και τον άφησα να περάσει και σε δεξιά στροφή (χωρίς ορατότητα εννοείται) ο άνθρωπος μπήκε τέρμα αριστερά (στο αντίθετο ρεύμα πάντα ) για να κόψει μετά στην δική μας δεξιά λωρίδα για να μπει με γραμμές! Στην μόντσα νόμιζε ότι ήταν ο δολοφόνος...
Οδήγησα....